Matej111 Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 kaj pa policija, če te ustavi? a kdo ve čigav je ta motor?
davinci Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 kaj pa policija, če te ustavi? a kdo ve čigav je ta motor? jaz vem. njegov avtor je moj prijatelj iz KK, ki je letos že drugega naredil. tega pa je prodal v Sevnico želiš še kakšne podrobnejše podatke?
Einherjar Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 kaj pa policija, če te ustavi? Zaenkrat nobenih problemov
_THUNDER_ Objavljeno Julij 16, 2006 Opozori Objavljeno Julij 16, 2006 jaz vem. njegov avtor je moj prijatelj iz KK, ki je letos že drugega naredil. tega pa je prodal v Sevnico želiš še kakšne podrobnejše podatke? koliko pa ima kaj cene taka že predelana fzr?
Provokator Objavljeno Julij 16, 2006 Opozori Objavljeno Julij 16, 2006 Kar se tiče cene predelanega motorja, je itaq neprecenljivo, ker je v njem ogromno ur, ki jih nikoli nihče ne bo plačal..... Če bo vse po sreči, bom jaz naslednjo zimo tudi predelal motor. Verjetno bo to RSV..... In moj motiv ni to, da bo imel neko neverjetno ceno, ampak to, da bo edini taki na svetu. In to je po moje to, kar dela razliko med motorjem iz trgovine in takoimenovanim streetfighterjem. pa še vprašanje za mimogrede: Zakaj se predelanim motorjem sploh reče streetfighter??? Se bo moj moped, ko bo predelan, z vsakim mopedom, ki ga bo srečal, stepel???
SiR Objavljeno Julij 16, 2006 Opozori Objavljeno Julij 16, 2006 pa še vprašanje za mimogrede: Zakaj se predelanim motorjem sploh reče streetfighter??? Se bo moj moped, ko bo predelan, z vsakim mopedom, ki ga bo srečal, stepel??? ker se je tak motor že vsaj enkrat orenk sfajtal s cestiščem... takrat je verjetno tudi zgubil plastičen oklep ... in pridobil druge neserijske dele ...
Provokator Objavljeno Julij 16, 2006 Opozori Objavljeno Julij 16, 2006 ker se je tak motor že vsaj enkrat orenk sfajtal s cestiščem... takrat je verjetno tudi zgubil plastičen oklep ... in pridobil druge neserijske dele ... Jaz bi si kar navadno milko predelal. Pa si jo po potrebi nazaj v sportaka predelal, če bi mi bilo do dirkanja....
Matej111 Objavljeno Julij 17, 2006 Opozori Objavljeno Julij 17, 2006 glede na to, da vsi zatrjujete da s policija ne teži zaradi predelanih motorjev, me ja presenetil prispevek pri TV dnevniku o akciji nadzora motoristov. na koncu je en policaj povedal statistiko dneva: da so ustavili xx motoristov, xx so jih opozorili, 1 pa kaznovali s 40.000 SIT, ker je na motorju spremenil lokacijo registrske tablice ???
TBoxer Objavljeno Julij 17, 2006 Opozori Objavljeno Julij 17, 2006 ...... 1 pa kaznovali s 40.000 SIT, ker je na motorju spremenil lokacijo registrske tablice ??? Če je "spremenil lokacijo" kot tile tukaj, je kazen še premajhna, vsaj po mojem. KLIK lp
Ice Objavljeno Julij 24, 2006 Opozori Objavljeno Julij 24, 2006 pa še vprašanje za mimogrede: Zakaj se predelanim motorjem sploh reče streetfighter??? ta tip motorja se je prvic pojavil v GB na koncu 80tih/zacetku 90tih prejsnjega tisocletja. ker so ti motorji bili precej "oskubljeni" (vse pometano dol, kar ni nujno potrebno za voznjo) in opremljneni z raznimi tehnicnimi dodatki za povecanje moci (turboi, kompresor, NOS ali poljubna kombinacija) in so jih lastniki uporabljali za cestno dirkanje (med ostalim drag, wheely, spinning itd.) so se "fight-ali" na cesti. ergo "streetfighter". est simple, n´est pas ? :)
street_fighter Objavljeno September 29, 2006 Opozori Objavljeno September 29, 2006 To je pa moja lubica Kawasaki gpz 550
baddad Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 ta tip motorja se je prvic pojavil v GB na koncu 80tih/zacetku 90tih prejsnjega tisocletja. ker so ti motorji bili precej "oskubljeni" (vse pometano dol, kar ni nujno potrebno za voznjo) in opremljneni z raznimi tehnicnimi dodatki za povecanje moci (turboi, kompresor, NOS ali poljubna kombinacija) in so jih lastniki uporabljali za cestno dirkanje (med ostalim drag, wheely, spinning itd.) so se "fight-ali" na cesti. ergo "streetfighter". est simple, n´est pas ? :) Streetfighterji nadaljujejo tradicijo angleških cafe racerjev iz 60-ih let, ter scene okrog Ace cafeja v Londonu. http://www.ace-cafe-london.com/ Za tiste, ki jih zanima moto zgodovina, priporočam zgornji link
_THUNDER_ Objavljeno December 17, 2006 Opozori Objavljeno December 17, 2006 a ve mogoče kdo za kakšno: fzr 1000 suzukija 750,1000,1100 gsx thunderace-a 1000 900 rr fireblade..... oz. kje najti kaj takega konkretne ponudbe lahko na PM (da ne bo sankcij) lahko lažje karamboliran, brez plastik, poškodovana platišča.... itd... pa ne za ravno astronomske cene... za streetfighter predelavo namreč ... zanima me še koliko je kaj razlike med fzr1000 pa thunderace 1000 (pa ne mi zdaj o plastikah govorit) wink.gif hvala za odgovore....
MarduK Objavljeno December 18, 2006 Opozori Objavljeno December 18, 2006 lahko lažje karamboliran, brez plastik, poškodovana platišča.... itd... pa ne za ravno astronomske cene... za streetfighter predelavo namreč ... zanima me še koliko je kaj razlike med fzr1000 pa thunderace 1000 (pa ne mi zdaj o plastikah govorit) wink.gif hvala za odgovore.... Sam sem imel FZR1000 kot že veš. Razlika med thunderace in FZR je v okvirju, sprednjih in zadnjih vilicah, agregat pa je več ali manj enak, razen nekaj manjših sprememb. Okvir thunderace je skoraj identičen YZF750, mislim, da je razlika le v parih nosilcih. Tukaj je vsaj za streetfighter po moje FZR boljša in MNOGO cenejša izbira (spredaj upside-down vilice, zadnje lepše vilice). Bomba je pa kombinacija YZF750 in FZR1000. Se ti mogoče splača kupit YZF pa narediš nekak hibrid :devil: YZF: Okvir, sklopka (ima ojačano košaro, pri FZR-kah je bila hiba razpadanje košar sklopk), 6-stopenjski menjalnik (vse paše v FZR brez predelav), sprednje vilice+6batne zavore, zadnje vilice + original Ohlins amortizer. FZR: Agregat, oz. natančneje - cilindri, bati, glava, ojnice. Če bi sam še enkrat kupoval in predeloval v tem smislu bi kupil YZF750+agregat FZR1000. P.S. V VELIKI VEČINI primerov se ti splača dat ene 100.000 SIT več za lepo ohranjen motor, kot pa za cenejšo pol-razbitino, ki je ponavadi že par let neregistrirana in nevzdrževana. Od lepega motorja lahko še veliko stvari kasneje prodaš, kakšne pol-razbitine so pa ponavadi tudi na splošno slabo ohranjene, zanemarjene in močno UTRUJENE. Kar boš pri nakupu prišparal, boš kmalu s popravili PRESEGEL. Verjemi, govorim iz večkratnih izkušenj :alien1:
_THUNDER_ Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 sicer ne bi rekel da je streetfighter v pravem pomenu besede ampak če ga že imenujejo tako.... je pa lep in nesramno drag... http://www.exilecycles.com/index.php?section=110
_THUNDER_ Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 evo še nekaj fighterjev... morda dobi kdo kakšno idejo za predelavo... meni se že cedijo sline... :grim :wub:
Žarko G. Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 streetfighter se imenujejo zarad tega ker je ta stil prišel iz caffe-recer stila iz anglije kjer so se tovarniški delavci po službi zbirali ter so poslušali rock-roll pol pa jee uletu kak debil do njih in jim je začel morit pol pa so se šli na cesto stepst :OK:
sbt Objavljeno December 11, 2009 Opozori Objavljeno December 11, 2009 Lep pozdrav. Mene pa zanima, če mogoče kdo ve kje bi lahko dobil večji, zadnji zobnik za Yamaho fzr1000. Sedaj imam original 47 zob. Rad bi pa večjega
david46 Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 Pozdravljeni! tukaj pa bom malo prikazo moj projekt ki se gradi..resda sem že nekatere slike objavil na tem foromu sam se mi zdi vredi da mal še v tej temi pokažem :naughty: suhi 1
suhi Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 Pohvalno, da se kdo takole loti Fazerce Kaj boš pa z zadkom naredu? A boš naredil enoseda, pa še zadek malo bolj gor, to bi moglo super zgledat! ajd
david46 Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 Pohvalno, da se kdo takole loti Fazerce Kaj boš pa z zadkom naredu? A boš naredil enoseda, pa še zadek malo bolj gor, to bi moglo super zgledat! ajd hmm..tako je na stvarci da imam drugo polovico ki se zelo rada vozi zraven na motorju...pa sma se odločla da ta rit ostane gor vendar pride pokrov gor da ko nje ne bo bo zgledal boljše..seveda ko pa boma se oba strinjala da lahko predelam do konca pa pride nov zadek (od r6 al r1 al pa MW avguste potem pa enega leota pod ritjo spelenega na sredini rit pa dvignjeno gor :naughty: ) drugače pa še na tega pride veliko delov ki bodo do pomladi gor potem pa airbrush :naughty: da pokažem malo airbrush bratovega
trojan69 Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 Kdo je pa delov tale airbrush?
david46 Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 Kdo je pa delov tale airbrush? v bistvu mi je skoraj sosed je pa z Ormoža in dela fenomenalne airbrushe in ker to dela bolj za hobi je cena poslikave smešna in zelo dobra ta poslikava ki jo ima brat je cena mislim da okrog 150€ (bom ga raje še enkrat vprašala ker nisem 100%) sam cena je pa nekje tu bla ja tu pa še ena fotka ki mi je nariso na vrata od omare...lepotice
david46 Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 (popravljeno) imam še eno vprašanje kako naj naredim to kar sem napleskal na spodnjih slikah da bi se linije bolj dopolnjevale ker mi je prekleto grdo če niso linije usklajene...namreč tisti štrleči del bi odrezal...in kako dalje bi prosil za nasvete...nimam pojma zakaj so to tak naredili ker ni potrebe ker zic ni tako visoko... Popravljeno December 13, 2009. Popravil david46
trojan69 Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 Ktere linje to misliš? A da bi meu zadnji del v isti višini z sprednjim sedežem??
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se