miki Objavljeno Maj 10, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 10, 2002 eto...olje v vilicah je menjano in prvi vtis je pozitiven. Motor ni vec tko mehko "pogrezljiv", trsi pa je proti koncu hoda vilic (se ne pogrezne tako mehko in tako globoko kot prej) Mehanik mi je sicer svetoval, naj nalijem v vilice toliko olja, kot ga je bilo prej noter, vendar sem se po posvetovanju z Alesem odlocil, da ga nalijem notri malce vec (original je 0,287 litra na vilico jaz pa sem ga nalil 0,3 litra). Poleg tega je bilo v levi vilici od oka receno notri samo 0,25 litra olja. Kje je bilo ostalo olje nimam pojma. Aja pa se olje: Castrol fork Oil 15W (drag ko svina)
miki Objavljeno Maj 10, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 10, 2002 quote: definirej drag k svina... LP 4 jurje pa pol en liter
Ales Objavljeno Maj 10, 2002 Opozori Objavljeno Maj 10, 2002 Ej, Miki samo vseeno se splaca dat te 4 jurje za drugo olje, a ne? Meni se zdi po menjavi olja cisto drugacen feeling, dosti boljsi! Cudno mi je pa da ti je v eni vilici manjkalo toliko olja. Pa nisi nic opasil da bi ti kaj vleklo v eno stran pr bremzanju ? BTW: Jaz sem dal za isto olje v avstriji pr Forstingerju (Leibnitz) 8 EUR za 0,5 litra. I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.
miki Objavljeno Maj 10, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 10, 2002 quote: Pa nisi nic opasil da bi ti kaj vleklo v eno stran pr bremzanju ? ne nobenega vlecenja motorja ni bilo opaziti, bomo videli kako bo sedaj
strom Objavljeno Maj 10, 2002 Opozori Objavljeno Maj 10, 2002 quote: quote: definirej drag k svina... LP 4 jurje pa pol en liter Sej ne nucaš liter za obe vilce... ali pač? Pa itak se to zelo poredko menja, tko da... LP
Ales Objavljeno Maj 10, 2002 Opozori Objavljeno Maj 10, 2002 quote: Sej ne nucaš liter za obe vilce... ali pač? Pa itak se to zelo poredko menja, tko da... LP Ja res da ne rabis liter olja, rabis ga pa cca 0,6 L. Manj kot 0,5 pa ne mores kupit. I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.
kmx125 Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 A pozna kdo kšnga k polne plinske amortizerje?
Leon Objavljeno Januar 19, 2006 Opozori Objavljeno Januar 19, 2006 Jaz sem na zadnjega mono napolnil kar na kompresor (do 10 bar) z običajnim zrakom. Dela že nekaj let.
fecko Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Katera hladilna tekočina je primerna za Hondo ?Katero uporabljajo na uradnem servisu? :huh:
Stric Burek Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Katera hladilna tekočina je primerna za Hondo ?Katero uporabljajo na uradnem servisu? :huh: Poglej v navodila, če tam ne piše si najdi service manual(iskalnik na MS ti bi moral nekaj izpljunit), drugače ti pa povem za mojo Suzo je predpisano 50/50 destilirane vode/antifriza. To naj bi zadoščalo za se mi zdi okrog -30 do -40, odvisno od antifriza. Poleg piše da antifriza ne sme bit več kot 60% in manj kot 50%. Menjava se na 2leti, zato sem tudi zamenjal... Kadar menjuješ iztakni cevko na najnižji možni točki, preglej v posodo kako je narejeno, jaz sem posodo moral odšravfat in jo obrnit da se je zlilo ven.. Hladilnik se splaknil z 2litri navadne vode. Na začetku je bilo še vedno use zeleno od antifriza .) Potem ko naliješ moraš motor mal laufat8tolk da pumpa obrne) in dolit do MAX črte(no shit Sherlock). To je to :OK:
fecko Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Poglej v navodila, če tam ne piše si najdi service manual(iskalnik na MS ti bi moral nekaj izpljunit), drugače ti pa povem za mojo Suzo je predpisano 50/50 destilirane vode/antifriza. To naj bi zadoščalo za se mi zdi okrog -30 do -40, odvisno od antifriza. Poleg piše da antifriza ne sme bit več kot 60% in manj kot 50%. Menjava se na 2leti, zato sem tudi zamenjal... Kadar menjuješ iztakni cevko na najnižji možni točki, preglej v posodo kako je narejeno, jaz sem posodo moral odšravfat in jo obrnit da se je zlilo ven.. Hladilnik se splaknil z 2litri navadne vode. Na začetku je bilo še vedno use zeleno od antifriza .) Potem ko naliješ moraš motor mal laufat8tolk da pumpa obrne) in dolit do MAX črte(no shit Sherlock). To je to :OK: Katere znamke si pa imel antifriz?
MarduK Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Katera hladilna tekočina je primerna za Hondo ?Katero uporabljajo na uradnem servisu? :huh: Ponavadi uporabljajo Motul-ovo, ki je tudi že zmešana. Je pa seveda mnogo dražje, kot pa če kupiš npr. Petrolov antifriz + destilirano vodo in zmešaš sam :fredy:
simonsi Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 (popravljeno) Jaz vedno uporabljam že namešan antifriz iz Petrola. Nalije se v hladilnik do vrha in upošteva postopek odzračevanja za tvoj motor. Popravljeno Januar 22, 2007. Popravil simonsi
Lowrenc Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 Pa to nemorš verjet... Kakšno olje dajete v bremze in menjalnik, s kakšnim sprejem šrpricate ketno, a tankate 95 al' super 100... Kar nemorem verjet de to ljudje sprašujejo, če pa je vendar v navodilih jasno napisano kakšna tekočina gre v kero lukno!!! Bemomast :headbang: In od kerega proizvajalca?? Vse skor je isti drek, ker sicer izdelovalec nebi smel dajat oznak na tiste flaške od tekočin!! Proizvajalec motorja sicer priporoča nekatere in dajajte tiste noter pa nau problemou :glare: mislem-s čim narediš več škode... S tem, ko naliješ v zavorni sistem bremzolje od ''made in taiwan'' proizvajalca ali s tem, ko ga na motozboru 5 minut tureraš de auspuh zažari... S tem, ko se v sezoni prevoziš 3000km(do gostilne in nazaj v nedeljo, da se še mašina ornh ne ogreje) ali s tem, če natakneš Bridgestonke nameesto Michelink? :slap: S tem ko tankaš 95 namesto super100 ali s tem, ko ga na grobniku goniš v rdeč polje? :hmm:
Pike Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 Katere znamke si pa imel antifriz? To da bi pa kupoval antifriz glede na znamko pa še nisem slišal!!! Jaz ga kupim na Petrolu ali v Interšparu.
danci1973 Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 To da bi pa kupoval antifriz glede na znamko pa še nisem slišal!!! Jaz ga kupim na Petrolu ali v Interšparu. Stvar ni vedno tako enostavna. Večina hladilnih tekočin, ki jih lahko kupiš na 'Petrolu ali v Interšparu', bazira na glycol-u, ki je masten. Zato na nekaterih dirkališčih zahtevajo, da hladilno tekočino zamenjaš z navadno (destilirano?) vodo. Obstajajo izjeme, ki bi naj bile sprejemlive - kot npr. Watter Wetter (ki bi naj tudi zagotavljal boljše hlajenje). D.
simonsi Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 Kot hladilno sredstvo je najboljša destilirana voda, ampak ne ščiti alu, mg delov in vodne pumpe. PS: danci1973, poglej mail.
janih Objavljeno Februar 9, 2007 Opozori Objavljeno Februar 9, 2007 imam zelo staro tenerejko letnik90, imam pa opčutek, da so prednje vilice zelo mehke, ko sem si zadevo malce bolj podrobno ogledal, sem na zgornjem delu vilic otkril dva ventilčka ista kot avtomobilska, sedaj me pa zanima čemu služita, ali je kdo med vami,ki bi mi znal to razložiti in mi svetoval kaj je za naredit, da bo sprednji konec spet normalno trd janih
royal Objavljeno Februar 9, 2007 Opozori Objavljeno Februar 9, 2007 Kot hladilno sredstvo je najboljša destilirana voda, ampak ne ščiti alu, mg delov in vodne pumpe. PS: danci1973, poglej mail. zato je antifriz, ki ščiti od korozije-oksidacije in obenem bolje maže-črpalko in hladi :winkiss:
simonsi Objavljeno Februar 9, 2007 Opozori Objavljeno Februar 9, 2007 imam zelo staro tenerejko letnik90, imam pa opčutek, da so prednje vilice zelo mehke, ko sem si zadevo malce bolj podrobno ogledal, sem na zgornjem delu vilic otkril dva ventilčka ista kot avtomobilska, sedaj me pa zanima čemu služita, ali je kdo med vami,ki bi mi znal to razložiti in mi svetoval kaj je za naredit, da bo sprednji konec spet normalno trd janih Če boš napumpal tako stare vilice, se ti bo samo olje ven ulilo. :)
necx Objavljeno Februar 10, 2007 Opozori Objavljeno Februar 10, 2007 jaz bom tudi spomladi menjal olje na z 750 zato ker so sedaj vilce absolutno premehke katero olje mi priporočate ?
Ice Objavljeno Februar 10, 2007 Opozori Objavljeno Februar 10, 2007 novo. za vilice. :devil: glede na razlicne viskoznosti razlicnih olj (od 2,5 do 15) moras najprej specificirati dolocene parametre (npr. zeljeno odzivnost vilic, namembnost, fedre itd.). :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se