Skoči na vsebino

Hladilna tekocina in olje za vilice


miki

Priporočene objave

eto...olje v vilicah je menjano in prvi vtis je pozitiven. Motor ni vec tko mehko "pogrezljiv", trsi pa je proti koncu hoda vilic (se ne pogrezne tako mehko in tako globoko kot prej)

Mehanik mi je sicer svetoval, naj nalijem v vilice toliko olja, kot ga je bilo prej noter, vendar sem se po posvetovanju z Alesem odlocil, da ga nalijem notri malce vec (original je 0,287 litra na vilico jaz pa sem ga nalil 0,3 litra). Poleg tega je bilo v levi vilici od oka receno notri samo 0,25 litra olja. Kje je bilo ostalo olje nimam pojma.

Aja pa se olje: Castrol fork Oil 15W (drag ko svina)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, Miki samo vseeno se splaca dat te 4 jurje za drugo olje, a ne?

Meni se zdi po menjavi olja cisto drugacen feeling, dosti boljsi!

Cudno mi je pa da ti je v eni vilici manjkalo toliko olja. Pa nisi nic opasil da bi ti kaj vleklo v eno stran pr bremzanju ?

BTW: Jaz sem dal za isto olje v avstriji pr Forstingerju (Leibnitz) 8 EUR za 0,5 litra.

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Pa nisi nic opasil da bi ti kaj vleklo v eno stran pr bremzanju ?

ne nobenega vlecenja motorja ni bilo opaziti, bomo videli kako bo sedaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

definirej drag k svina...

LP

4 jurje pa pol en liter

Sej ne nucaš liter za obe vilce... ali pač?

Pa itak se to zelo poredko menja, tko da...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Sej ne nucaš liter za obe vilce... ali pač?

Pa itak se to zelo poredko menja, tko da...

LP

Ja res da ne rabis liter olja, rabis ga pa cca 0,6 L. Manj kot 0,5 pa ne mores kupit.

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Katera hladilna tekočina je primerna za Hondo ?Katero uporabljajo na uradnem servisu? :huh:

Poglej v navodila, če tam ne piše si najdi service manual(iskalnik na MS ti bi moral nekaj izpljunit), drugače ti pa povem za mojo Suzo je predpisano 50/50 destilirane vode/antifriza. To naj bi zadoščalo za se mi zdi okrog -30 do -40, odvisno od antifriza. Poleg piše da antifriza ne sme bit več kot 60% in manj kot 50%. Menjava se na 2leti, zato sem tudi zamenjal... Kadar menjuješ iztakni cevko na najnižji možni točki, preglej v posodo kako je narejeno, jaz sem posodo moral odšravfat in jo obrnit da se je zlilo ven.. Hladilnik se splaknil z 2litri navadne vode. Na začetku je bilo še vedno use zeleno od antifriza .) Potem ko naliješ moraš motor mal laufat8tolk da pumpa obrne) in dolit do MAX črte(no shit Sherlock). To je to :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej v navodila, če tam ne piše si najdi service manual(iskalnik na MS ti bi moral nekaj izpljunit), drugače ti pa povem za mojo Suzo je predpisano 50/50 destilirane vode/antifriza. To naj bi zadoščalo za se mi zdi okrog -30 do -40, odvisno od antifriza. Poleg piše da antifriza ne sme bit več kot 60% in manj kot 50%. Menjava se na 2leti, zato sem tudi zamenjal... Kadar menjuješ iztakni cevko na najnižji možni točki, preglej v posodo kako je narejeno, jaz sem posodo moral odšravfat in jo obrnit da se je zlilo ven.. Hladilnik se splaknil z 2litri navadne vode. Na začetku je bilo še vedno use zeleno od antifriza .) Potem ko naliješ moraš motor mal laufat8tolk da pumpa obrne) in dolit do MAX črte(no shit Sherlock). To je to :OK:

Katere znamke si pa imel antifriz?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katera hladilna tekočina je primerna za Hondo ?Katero uporabljajo na uradnem servisu? :huh:

Ponavadi uporabljajo Motul-ovo, ki je tudi že zmešana. Je pa seveda mnogo dražje, kot pa če kupiš npr. Petrolov antifriz + destilirano vodo in zmešaš sam :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vedno uporabljam že namešan antifriz iz Petrola. Nalije se v hladilnik do vrha in upošteva postopek odzračevanja za tvoj motor.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa to nemorš verjet... Kakšno olje dajete v bremze in menjalnik, s kakšnim sprejem šrpricate ketno, a tankate 95 al' super 100...

Kar nemorem verjet de to ljudje sprašujejo, če pa je vendar v navodilih jasno napisano kakšna tekočina gre v kero lukno!!! Bemomast :headbang:

In od kerega proizvajalca?? Vse skor je isti drek, ker sicer izdelovalec nebi smel dajat oznak na tiste flaške od tekočin!! Proizvajalec motorja sicer priporoča nekatere in dajajte tiste noter pa nau problemou :glare:

mislem-s čim narediš več škode... S tem, ko naliješ v zavorni sistem bremzolje od ''made in taiwan'' proizvajalca ali s tem, ko ga na motozboru 5 minut tureraš de auspuh zažari... S tem, ko se v sezoni prevoziš 3000km(do gostilne in nazaj v nedeljo, da se še mašina ornh ne ogreje) ali s tem, če natakneš Bridgestonke nameesto Michelink? :slap: S tem ko tankaš 95 namesto super100 ali s tem, ko ga na grobniku goniš v rdeč polje? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere znamke si pa imel antifriz?

To da bi pa kupoval antifriz glede na znamko pa še nisem slišal!!! Jaz ga kupim na Petrolu ali v Interšparu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da bi pa kupoval antifriz glede na znamko pa še nisem slišal!!! Jaz ga kupim na Petrolu ali v Interšparu.

Stvar ni vedno tako enostavna. Večina hladilnih tekočin, ki jih lahko kupiš na 'Petrolu ali v Interšparu', bazira na glycol-u, ki je masten. Zato na nekaterih dirkališčih zahtevajo, da hladilno tekočino zamenjaš z navadno (destilirano?) vodo.

Obstajajo izjeme, ki bi naj bile sprejemlive - kot npr. Watter Wetter (ki bi naj tudi zagotavljal boljše hlajenje).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot hladilno sredstvo je najboljša destilirana voda, ampak ne ščiti alu, mg delov in vodne pumpe.

PS: danci1973, poglej mail.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

imam zelo staro tenerejko letnik90, imam pa opčutek, da so prednje vilice zelo mehke, ko sem si zadevo malce bolj podrobno ogledal, sem na zgornjem delu vilic otkril dva ventilčka ista kot avtomobilska, sedaj me pa zanima čemu služita, ali je kdo med vami,ki bi mi znal to razložiti in mi svetoval kaj je za naredit, da bo sprednji konec spet normalno trd

janih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot hladilno sredstvo je najboljša destilirana voda, ampak ne ščiti alu, mg delov in vodne pumpe.

PS: danci1973, poglej mail.

zato je antifriz, ki ščiti od korozije-oksidacije in obenem bolje maže-črpalko in hladi :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam zelo staro tenerejko letnik90, imam pa opčutek, da so prednje vilice zelo mehke, ko sem si zadevo malce bolj podrobno ogledal, sem na zgornjem delu vilic otkril dva ventilčka ista kot avtomobilska, sedaj me pa zanima čemu služita, ali je kdo med vami,ki bi mi znal to razložiti in mi svetoval kaj je za naredit, da bo sprednji konec spet normalno trd

janih

Če boš napumpal tako stare vilice, se ti bo samo olje ven ulilo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

novo. za vilice. :devil:

glede na razlicne viskoznosti razlicnih olj (od 2,5 do 15) moras najprej specificirati dolocene parametre (npr. zeljeno odzivnost vilic, namembnost, fedre itd.). :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!