Skoči na vsebino

Kawasaki KX 4T *2006* +test


rebel

Priporočene objave

KX250F

-popolnoma nov je okvir, ki je iz aluminija

-povečan je predtek na 119mm (namesto117)

-nova je sklopka, ki ima lamele iz novih mateialov

-hladilnik tekočine ima speljan drugačen pretok tako, da ohranja delovno temperaturo motorja.

predpisana suha teža je 92,5 kg

moč je 43,48 KM pri 11.500 obratih

največ navora pa pridela pri 9000 obratih *3,05 kgm *

vožnja...

z novo zasnovo je veliko lažja, vzmetenje deluje odlično, tudi v zavojih se motocikel lažje obvlada. motor vleče odlično že iz nizkih obratov. pozicija voznika je spremenjena, stopalke in krmilo so nameščeni višje tako da so noge bolj pokrčene. v primerjavi z ostalimi 250 4T je kawa najbolj agresivna in močnejša, razen KTM v visokih obratih pokaže zobe .)

post-1823-1127372425_thumb.jpg

post-1823-1127372437_thumb.jpg

post-1823-1127372453_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KX450F

Skupaj z 250 je to najlepši cros kar jih je kdaj izdelal kawasaki. Edino zadnji blatnik je malce preveč potlačen. Vseeno pa deluje uporabno, bolj kot estetsko. Kawa ima dimenzije in karakteristike kot Honda. Isti je hod in premer bata, isti je tudi premer ventilov..

- medosna razdalja je 1.485 mm, je med najkrajšimi v kategoriji.

- Suha teža je 99,8 kg

- Moč na gredi je 56,4 KM pri 8.500 obratih

- Največji navor …..5,18 kgm pri 7.000 obratih

Raziskava o maksimalnem vleku je prodila “napenjanje” verige, - pozicija gredi prvega zobnika, osi, kjer so vpete nihjane vilice in osi zadnjega kolesa omogočajo minimalno tlačenje (pvešanje) verige. Kar veliko pomeni pri pospeševanju.

Na tem nivoju je tudi nežnejša začetna progresivnost zadnjega amortizerja.

Obut je v pnevmatike Dunlop

–spredaj 90/100-2157M D742F

-zadaj 120/80-19 63M D756

Vožnja

Motor se vozi dobro že od samega začetka. Ima 4 brzine, ampak druga in tretja delujejo za 3. motor ni eksploziven kot pri manjših cros ampak moč bolj enakomerno narašča pri vseh obratih. Honda 450 deluje bolj agresivno in ne dopušča toliko napak. Okvir in vzmetenje delujejo na samo vožnjo dobro, kot pri 250f.

Da bi bila Kawa popolna bi morala imeti amortizer od 250f vilice pa od 450

post-1823-1127374800_thumb.jpg

post-1823-1127374815_thumb.jpg

post-1823-1127374829_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa zakaj hudiča ne vržejo gor še luči in pošljejo na trg en dober in konkurenčen hard enduro???

Zna bit, da bojo ... fabrika se kao regenerira. .. tut suzukijevga V-stroma in suza-čoperjev ne bodo več pod imenom Kawasaki prodajal ... v naslednjih letih naj bi orenk delal na povečevanju tržnga deleža.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!