Skoči na vsebino

NOVE UTEŽI IZ TITANA


SF

Priporočene objave

Bojda sistem krmili računalnik s pomočjo hidravlike...

Ne! sistem je pneumatski in tudi regulira težišče zraka v gumi! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sm na dirki u Kamniku mal spraševal pa so fantje rekl da so tud že opazil in de nej bi bil štos v tem, da mejhne kvihte od par gramov težko nalepiš, ker majo premejhno površino, druga stvar pa nej bi bla zračni upor in zarad tega nej bi be bolše tenke uteži... a mi zna kdo kej več povedat? Naj bi pa blo sam za dirkaško rabo in naj se še ne bi direktno prodajal vulkanizerjem. A kdo ve kej več? Kje bi to dobil?

Tole sm pa tut jest slišu ja, nej bi jih testiral že pri Yamahi (Rossijeva ekipa, ampak podatek je baje še zaupen - kao, pa jest že to vem :hmm: )

Yep in toliko da veste, patentiral jih je Akrapovič. Za drugo leto načrtujejo prodajo v racing komletu z krivinami in loncem. :grim

Trenutno razvija tudi antivibracijsko utež iz titana :whistle:

Je pa tole res, sm se pozanimu v sami firmi... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne! sistem je pneumatski in tudi regulira težišče zraka v gumi! :OK:

Baje prodajajo tudi posebne dodatke za kardan - poseben titanov prah, ki uravnotži olje v reduktorju! Sem že naročil za mojo lubco! Baje pol vibrira sam še motorist - če pa ta spije še en šnops je pa prbit k dila in masa ne niha sploh!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje prodajajo tudi posebne dodatke za kardan - poseben titanov prah, ki uravnotži olje v reduktorju! Sem že naročil za mojo lubco! Baje pol vibrira sam še motorist - če pa ta spije še en šnops je pa prbit k dila in masa ne niha sploh!

... razn pr bremzanju, ko pa se močno poveča vzdolžna amplituda in jakost ... Zato pa tut dobi poseben trenažer za vratne mišice, da mu čelada z zadnjim robom ne zbije petega diskusa iz ležišča :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sm na dirki u Kamniku mal spraševal pa so fantje rekl da so tud že opazil in de nej bi bil štos v tem, da mejhne kvihte od par gramov težko nalepiš, ker majo premejhno površino, druga stvar pa nej bi bla zračni upor in zarad tega nej bi be bolše tenke uteži... a mi zna kdo kej več povedat? Naj bi pa blo sam za dirkaško rabo in naj se še ne bi direktno prodajal vulkanizerjem. A kdo ve kej več? Kje bi to dobil?

zakaj pol svinčenih sam ne sploščijo? To je mal weird vse skupej, nimaš zvite feltne pa je kul :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svinčene uteži ne bojo več v uporabi zaradi ekologije. Za cenejše varjante jih bojo nadomestile cinkove uteži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa sem slišal za zlate, ki imajo zaradi večje gostote (19300kg/m3) za 42.2%manjši volumen. S tem se zmanjša zračni upor kolesa in odpravi problem napajanja neonskih dodatkov na platišču, saj je zlato že samo po sebi dovolj fensi.

Zaradi visoke cene (sploh pri zvitih felgah), pa načrtujejo tud živosrebrne, ki jih bodo v tekočem stanju nanesli na platišče, potem pa tega z zanimivim sistemom hlajenja, ki za osnovo jemlje tekoči dušik, za vzdrževanje njegove temperature po difuzijski učinek, ki ga povzrroča vrteče se kolo in centrifugalno silo, ki se ustvarja na ovinkih, vzdrževali pri temperaturi -40'C, pri kateri živo srebro kristalizira.

Kam gre ta tehnologija... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le kateri motor bo to prvi imel serijsko za na ceste? Verjetno najprej R1 in company, pozneje pa takoj FZ6? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Razen seveda, ce imas npr. pirelli diablo, ki so ze same po sebi centrirane tako, da vkljucujejo tudi tezo ventilcka... sploh ne rabis utezi. Preverjeno z vec kot enim kompletom... ne hecam se.

...mogoce dokler je feltna popolnoma ok, kukr je pa mal zvita pa glih tak rabis gviht al pa dva... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le kateri motor bo to prvi imel serijsko za na ceste? Verjetno najprej R1 in company, pozneje pa takoj FZ6?  :hmm:

A serijsko uteži na feltnah? Hahaha, a serijsko delajo zvite feltne al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A serijsko uteži na feltnah? Hahaha, a serijsko delajo zvite feltne al kaj?

uteži na feltnah niso zato ker bi bla feltna zvita ,ampak zaradi razlik od gume do

gume, če bi ble tm zarad feltn nebi blo treba vsakič centrirat k zamenaš gumo B)

sej majo tut novi motorji uteži gor :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A serijsko uteži na feltnah? Hahaha, a serijsko delajo zvite feltne al kaj?

jao dimni, si bil ti kdaj pri vulkanizerju, očitno :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja? Ah to je krneki, zakaj pol feltne ne nardijo mal težje na nasprotni strani kot je ventilček? Jest sm mislu da je tko to narjeno :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja? Ah to je krneki, zakaj pol feltne ne nardijo mal težje na nasprotni strani kot je ventilček? Jest sm mislu da je tko to narjeno :D

dimni, centriranje je potrebno zaradi GUME ,ne feltne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja, sam tudi če je feltna mal zvita se jo scentrira, ali pač?

Pa ventilček tudi neki vpliva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja. me pa res zanima kakšen pozitivni učinek imajo te uteži iz titana. Kja mogoče zato, ker zavzamejo večjo površino po platišču al ka :hmm:

Pa še dražje so kot ostale ž, navadne iz svinca. Sicer pa kolko sem bral v temi, mi ravno ni jasno zakaj bi bile boljše, saj če pogledam da zavyanejo večjo površino da dosežemo enak rezultat. res nevem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam v vednost naj vam namignem, da dobim naslednji mesec uteži iz karbona,

To pa bo obtežilo uf :rolleyes: glej d ti ketno ne utrže predn zavrti kolo :yea1:

zdej bomo že karbon po feltnah limali d se nam slučajno ne zmakne kolo za par miljonink s centra rotacije (al kako bi to povedu).

Prvič k greš proti ridam s postojnskega konca ti pa še špegle odpadejo z motorja, ne sam gumo deformira in kolo s centra vrže :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa bo obtežilo uf :rolleyes: glej d ti ketno ne utrže predn zavrti kolo :yea1:

zdej bomo že karbon po feltnah limali d se nam slučajno ne zmakne kolo za par miljonink s centra rotacije (al kako bi to povedu).

Prvič k greš proti ridam s postojnskega konca ti pa še špegle odpadejo z motorja, ne sam gumo deformira in kolo s centra vrže :slap:

:lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej te tanove lahke magnezijeve in recimo feltne OZ, kot jim imajo tanove Aprilije Tuna in Milka ... te so itak tok občutljive baje, da navadne, tatežke svinčene kvihte preveč zbalansirajo ... in je treba bolj na fino balansirat z karbonskimi in titanovimi... svinčene so pa sam še za konja kopita dobre za balans...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobil... :OK:  Če še kdo rabi naj kontaktira z menoj na PM...

Shit, lih mal prepozn, škoda, da jih Štern in Škarja nista mela montiranih na Pokalu narodov!!!

PS: a je možno ,da je capirossija zarad teh novih kvihtov odnesl???

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!