Skoči na vsebino

Organizacija moto dirk v Slovenjiji-kam??


Profi

Priporočene objave

Že dolgo me motijo neustrezna razmerja med organizatorji, tekmovalci in gledalci, a sodu je izbilo dno ravnanje organizatorja, na najbolj prestižno organizirani dirki letos v Kamniku.

Po tem, ko so organizatorji v Zagorju, tekmovalcem namenili nadpovprečno veliko pozornosti, poleg ostalega tudi z nižjimi štartninami, je prav organizator v Kmniku, ki je bil že lani sposoben privabiti na dirko ogromno število gledalcev, ravnal tako žnačilno, da je to vredno posebne pozornosti.

DUNLOP SITAR PNEVMATIC CENTER je dirko PODARIL gledalcem s tem, da ni bilo vstopnine in se po ozvočenju tudi neprestano hvalil s tem, pri tem pa je očitno povsem pozabil omeniti, da so jo PODARILI TUDI DIRKAČI, ki so organizatorju, ob vsem obrobnem prestižu, za štartnino odšteli največ, kar dovoljuje pravilnik za državno prvenstvo to je 15 000,00 sit vsak.

Svojevrstnih cvetk, je bilo na prireditvi več, med njimi velja omeniti nastop motoristov, ki so se brez dušilcev in ČELAD, zapeljali po stezi in potem vsak na svojem mestu nabijali plin in smodili gumo. Ko moj kolega brezveznega početja ni mogel več gledati, je pristopil k enemu in mu rekel: "če že delaš krog pred publiko, naredi vsaj lepega, kajti smoditi gumo zna vsak :grrr "

Tovrstno cirkusantstvo večino najbrž sploh ni motilo, bilo pa je zelo neprijetno za skuteriste, ki so takrat čakali v predstartnem prostoru in bi morali že na štart.

Zunanji blišč z vsemi spremljajočimi dejavnostmi in beda v odnosu do tekmovalcev zbode prav na takih prireditvah, zanima me samo kako dolgo bomo tekmovalci in tisti, ki z njimi živimo tak odnos pripravljeni sprejemati oz ga prenašati.

Brane Lipnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brane dokler boš hotel dirkat boš žrl drek in te bodo takele zadeve večkrat v obub spravile pri nas je pač tako ,da se vsem jebe za dirkače in motoriste in še kaj ko pa je uspeh potem pa vsi pristavijo skledo in zasluge. Tudi mene žge da bi koga poslal kam pa nima smisla ker nič ne dosežeš. Škoda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah takole se pa res ne moremo kar sprijazniti s situacijo. Vse se da spremeniti, samo zadosti ljudi si mora za to prizadevati. Za spremembe vedno potrebuješ jasen cilj, dovolj ljudi ki se s tem ciljem identificirajo, pa človeka ki vse skupaj vodi in mu vsi ostali zaupajo.

S tem da nekoga nekam pošlješ, pa res nič ne dosežeš, to se pa strinjam.

Popravljeno . Popravil GUMY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SE POPOLNOMA STRINJAM!!

pač ljudje se radi pokažejo navzven, kar stoji za njimi pa jih sploh ne briga. Se bo treba dobit na kakem sestanku in se zmenit kako in kaj, ker o poteku dirke bi morali dirkači povedat kako naj bi bla organizirana vsaj tehnični del, ne pa da organizatorji delajo po svoji volji in svojo logiko " mah sej za dirko bo že dobro"

kamnik je bil kar fajn če ne , no ja razen " neumnega vratarja, ki se je delal preveč pametnega in se je hotel igrati varnostnika z mano" .) vse je bilo na veliko. Na prvem mestu je bil SHOW dirkanje pa na drugem kokr sm sam vidu.

mene pa tud neki zanima glede samih dirk, kako to da so po 2 dirki na dan. kako to da ni 1 in ta kakih 30-40% dalša., s tem bi se po mojem vse lepše izteklo in časa bi bilo več tako za dirkače kot organizatorje, no ja sej tud 2 dirki so :OK: samo tko za radovednost. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je objavljeno na strani amzs-sport.

Pozivamo vse tekmovalce, voznike in športne funkcionarje AMZS, da najkasneje do 14.10.2005 podajo pisne predloge za sezono 2006. Predvsem so dobrodošli predlogi, ki bodo pripomogli k dodatnemu razvoju posameznih panog. Obravnavalo se bo samo pisne predloge, napisane na obrazcu Obrazec=2005-24=predlogi, katerega najdete na spletni strani www.amzs-sport.com v rubriki Obrazci. Izpolnjen obrazec pošljite preko e-pošte na naslov sport@amzs.si, ali pa po navadni pošti na naslov AMZS.

Torej predlagajte in pošljite. Verjetno pa bi bilo še bolj učinkovito, če bi predloge že prej uskladili in bi potem usklajene predloge čimbolj množično poslali vsak posebej lepo na obrazcu. Dajmo torej zmetat konkretne predloge semle gor, da sploh vidimo kaj kdo od nas želi. Bom začel kar jaz s par stvarmi:

1. Podelitev pokalov se izvede takoj po končani 2. dirki v posamezni kategoriji. Dirkači so tako še v kombinezonih, pa kakšen aplavz dobijo od publike, ne pa da najboljši ploskajo sami sebi in vsi komaj čakajo da gredo domov, kot je to sedaj.

2. Organizator je obvezan zagotoviti najboljšim 5 v vsaki kategoriji praktične nagrade. Na vsaki gasilski veselici so sposobni kaj nabrati od sponzorjev. Vem da nihče ne da denarja, lahko pa je to kakšen liter olja, guma, sprej za verigo,.. Smo videli v Zagorju, kaj je možno!

Toliko za začetek.

Sicer pa Brane: s tvojim uvodnim postom se 100% strinjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo Brane, vidim da vas je vedno več, ki razmišljate s svojo glavo.

Lahko vam povem kako na dirke gledamo organizatorji. Naš klub je prvotno organiziral avtomobilske dirke, ker smo videli da je vzdušje na moto dirkah med dirkači veliko boljše, smo se odločili, da organiziramo tudi moto dirke. Zaradi terena je bila to le gorska preiskušnja, a naslednje leto se selimo na drugo lokacijo z organizacijo krožne dirke.

Vedno se pojavlja problem pri organitzciji s sredstvi. S tem hudičevim denarjem je vse povezano. Vsak hoče nekaj zase, ampak priznati moramo, da se na dirkače velikokrat pozablja (no, pri nas smo jim postregli z obrokom in pokali). Pojavlja se tudi vprašanje kdo komu dela uslugo (ali dirkači organizatorjem, ali pa obratno). Dejstvo pa je, da bomo morali za razvoj moto športa držati skupaj.

Vsi ste pa pozabili na še en pomemben faktor - AMZS. Ravno zveza bi morala poskrbeti, da se uskladijo želje dirkačev in organizatorjev. Dirkači za vplačano štartnino gotovo pričakujete tudi nagrade na vsaki dirki. Organizatorji pa pričakujemo, da bomo plačali vse službe, ki morajo biti prisotne na dirki (sama štartnina je vedno premalo).

Kot sem že večkrat omenil - dirkači nujno potrebujete svojega predstavnika (ali pa iz vsakega razreda po enega), ki bi sodeloval (i) na sestankih zveze in organizatorjev.

Zveza bi lahko tudi s svojimi dobrimi vezami poskrbela tudi za sponzorje, ki bi s svojimi sredstvi poskrbeli za denarne nagrade za celo sezono.

Fantje stopite skupaj in organizirajte sestanek, da se bo v naslednji sezoni kaj premaknilo. Če je volja, se lahko veliko naredi, tudi volontersko!

Tomaž Trpin

AK Bencin Adrenalin

mene pa tud neki zanima  glede samih dirk, kako to da so po 2 dirki na dan. kako to da ni 1 in ta kakih 30-40% dalša., s tem bi se po mojem vse lepše izteklo in časa bi bilo več tako za dirkače kot organizatorje,  no ja sej tud 2 dirki so  :OK:  samo tko za radovednost. :hmm:

Tako se je odločila zveza, le da je vse čim hitreje skozi, da lahko gredo funkcionarji domov. Nam so skrajšali dirko za polovico, ker je bilo slabo vreme. No, če si enkrat že moker si moker. Sicer pa je dirkarija, dirkarija in ne modna revija.

2. Organizator je obvezan zagotoviti najboljšim 5 v vsaki kategoriji praktične nagrade. Na vsaki gasilski veselici so sposobni kaj nabrati od sponzorjev. Vem da nihče ne da denarja, lahko pa je to kakšen liter olja, guma, sprej za verigo,.. Smo videli v Zagorju, kaj je možno!

Toliko za začetek.

Sicer pa Brane: s tvojim uvodnim postom se 100% strinjam.

Drug predlog je zanimiv, ampak močno povezan z mojima predlogoma:

1.Zveza naj zagotovi nekaj sponzorjev za celo sezono, ki bi krili stroške športnih funkcionarjev, časomerilcev, verifikacije, licenciranja proge in zdravstveno osebje.

2. Striktno se je treba držati roka za prijave. Štartnina se nakaže na TRR organizatorja vsaj tri dni pred tekmovanjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo Gumy, se vidi da se malo bolj spoznaš na protokol, jaz sem mislil da se mi na to ne bo treba nikoli spoznati :slap:

Moj predlog za začetek je, da je treba štartnine občutno znižati. Štartnina ne more predstavljati osnove za pokritje dirke, dirke za državno prvenstvo morajo biti pokrite iz drugih virov.

Drug predlog je zanimiv, ampak močno povezan z mojima predlogoma:

1.Zveza naj zagotovi nekaj sponzorjev za celo sezono, ki bi krili stroške športnih funkcionarjev, časomerilcev, verifikacije, licenciranja proge in zdravstveno osebje.

2. Striktno se je treba držati roka za prijave. Štartnina se nakaže na TRR organizatorja vsaj tri dni pred tekmovanjem.

Veseli me da si se oglasil tudi kot organizator. Seveda na tem področju nimam izkušenj, se pa dobro zavedam, da tudi organizacija dirke ni enostavna.

Še posebej mi je všeč tvoj prvi predlog, zveza bi organizatorju dirk morala olajšati izvedbo dirke, na način kot ga predlagaš zgoraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

joj ,kako sem vesel da se je odprla ta tema :OK: :OK: :OK:

se pravi se lahko pošlje predloge kar na AMZS. bomo poskrbeli za to!!

jst bi idelano dirko videl tako a bi bilo samo 1 dirka in ne dve na dan za vsako klaso. vsaka dirka bi morala trajati vsaj 20 minut ( tako da ima dirkač moč nadoknadit v primeru padca ali napake in da gledalci imajo kaj videt in se poglobit malo v dirko samo)

kot je gumy rekel podelitev v posamezni klasi bi bila na koncu vsake dirke tako da so dirkači v kombinezonu še. tako da bi se povprečno za vsako dirko porabilo +/-45 minut ali na veliko 1 uro. Klas je 5 oziroma 4 ker baje Tomosa drugo leto ne bo več. tako da za 4 klase bi se lahko na veliko porabilo 4 ure za dirke, treningi so pač posebej. in če se dirke začnejo ob 13:00 bi bilo 17:00 vsega že konec in bi bili veseli tako organizatorji ( k ponavadi majo full sile za it domov in pospravljajo vs eše pred pričetkom podelitev) kot dirkači ki imajo več 100-200km do doma ( vožnja po napornem dnevu ponoči ni dobra .) )

tisto o nagradah je super ideja, sej že samo rožica, ki ne stane skorja nič močno pripomore k zadovoljstvu dirkača tudi če ta ni prvi. Praktične nagrade so hudičevo dobre.

Park ferme: sej res da more bit, samo namenjen naj bi bil tehničnemu pregledu vozil in za primere pritožbe o neustreznosit vozila( realno pa samo odščipnejo vezico ki drži transponder) , sploh pa ne vem če je kdo dal kako pritožbo na tehnično pripravljenost dirkalnika sje nismo v MOTO GP

šartnina: 15000 sit zveni za dirkače veliko, za organizatorje pa malo, vendar kot jebilo že povedano, bi morali organizatorji to dobiti na drugačen način. Štartnina seveda mora biti da pokrije določen % stroškov recimo 5000sit na dirkača, ki ne predstavlja veliko. Za organizacijo dirk pa je potrebno tudi reševalno vozilo, komisarji( tu so lahko brezplačni prostovolci, ki se jih da dobiti brez problema samo dobro jih je treba naučiti kaj in kako se dela) prostor za bokse itd itd, v glavnem velik dela in veliko vsoto $$$$

glede financ za organizatorje. A je že kdo kaj povprašu našo lepo državo predvsem ministrstvo za šport ( no ne vem n akoga se obrniti točno). če bi kaj prispevalo, če že tako pridno pomagajo našim "nogobrcačom" zakaj si nebi tudi motoristi vzeli en kos torte.

Popravljeno . Popravil pinjas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej smo jim na sestanku prelani povedal, da v Avstriji stane štartnina za SM simboličnih 5 Evrov, pa so rekl, da se tam dirke drugače organizirajo in da je zanimanje sponzorjev večje.....bla bla bla.

CHD dirke v Mariboru in Portorožu pa so zmeri pokril s sponzorji...kao.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drug predlog je zanimiv, ampak močno povezan z mojima predlogoma:

1.Zveza naj zagotovi nekaj sponzorjev za celo sezono, ki bi krili stroške športnih funkcionarjev, časomerilcev, verifikacije, licenciranja proge in zdravstveno osebje.

2. Striktno se je treba držati roka za prijave. Štartnina se nakaže na TRR organizatorja vsaj tri dni pred tekmovanjem.

Moj predlog za začetek je, da je treba štartnine občutno znižati. Štartnina ne more predstavljati osnove za pokritje dirke, dirke za državno prvenstvo morajo biti pokrite iz drugih virov.

Če poskusim združiti tole dvoje v en predlog in dodam še nekaj svojega:

Striktno se je treba držati roka za prijave. Štartnina se nakaže na TRR organizatorja vsaj tri dni (jaz bi sicer ta rok dal še daljši) pred tekmovanjem in znaša največ 7500 sit. V primeru plačila štartnine na dan dirke znaša štartnina največ 15000 sit. V primeru vplačila štartnine in neudeležbe tekmovalca na dirki, je le ta upravičen do povračila 50% vplačanega zneska.

Pa še en podatek bi bil zanimiv. Ali je bila dirka v Zagorju finančno pozitivna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uglavnm, treba se bo strikno zment na sestanku, da se poda zapisnik vsem prisotnim kar se zavežejo organizatorji in tekmovalci, z podpisi odgovornih, bla bla bla. Ker kar se zmenimo na sestankih konec sezone je samo govoričenje, pomoje nihče nima papirja, kjer piše kako in kaj.

Se strinjam z Gumyem glede plačila štartnine.

Kar se pa organizatorjev tiče: bolj se bomo pritoževali, manj bojo imeli tudi organizatorji, na katere letijo opazke voljo organiziranja dirk. Tko se je že zgodilo, ko so Domžalčani nehali organizirati CHD dirke, ki potekajo na Grobniku in so potekale v Mariboru in Portorožu. Če se elita Domžalčanov umakne še iz teh dirk, potem sem prepričan, da je tudi naših dirk konec. Pač mormo bit zadovoljni s tem kar mamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne da bi ravno morali biti zadovoljni s tem kar imamo, moramo pa dati neke realne in izvedljive predloge. Vsega ne moremo spremeniti takoj, lahko pa vsako leto izboljšamo nekaj.

Zelo pomembno bi bilo da ven pridemo samo s predlogi o katerih se večina strinja, da ne bo potem kakšne hude krvi in nasprotovanj znotraj naših vrst.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne da bi ravno morali biti zadovoljni s tem kar imamo, moramo pa dati neke realne in izvedljive predloge. Vsega ne moremo spremeniti takoj, lahko pa vsako leto izboljšamo nekaj.

Zelo pomembno bi bilo da ven pridemo samo s predlogi o katerih se večina strinja, da ne bo potem kakšne hude krvi in nasprotovanj znotraj naših vrst.

Velik bi bilo potrebno spremenit, počasi al pa na hitr. Sam ena stvar v razmislek. Včeraj ko je potekala razglasitev in podelitev, bi nas kar nekaj lahko ostalo brez motorjev. Park fermme ali nekaj kot zaprti prostor: prvi ki bi si upal bi lahko vzel katerikoli motor in ga odpeljal. Kdo bi pa bil pol odgovoren???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ena stvar v razmislek. Včeraj ko je potekala razglasitev in podelitev, bi nas kar nekaj lahko ostalo brez motorjev. Park fermme ali nekaj kot zaprti prostor: prvi ki bi si upal bi lahko vzel katerikoli motor in ga odpeljal. Kdo bi pa bil pol odgovoren???

A ni parc ferme samo pol urce? Poj mislm da je treba motor odpelat oz. ga pustiš tam na lastno odgovornost... Men je dečko iz AMD Domžale reku nej odpelem svoj motor, sm reku da po podelitvi in nato mi je lepo reku da ga puščam na lastno odgovornost, saj bi mogli po pol ure vsi odpeljat svoje motorje. Drgač pa so motorji tiste pol ure pod kontrolo. "Vahta" jih uni majstr, k ma tehnične čez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar sem jaz vidu je zame park ferme brez veze. dol vzamejo trasponder pa motor tam leži., tudo boksi niso najbol varni. sam med dirko ostanejo povečini prazni. Sploh pa prostor kjer bi se lahko na izi stestiralo motor ga nikol ni oziroma že če je je vedno poln ljudi ali avtov da moreš vozit slalom med njimi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno se ne morem strinjati da bi se pri višini štartnine še pogovarjali o 15 000 sit . 5000 sit bi bilo za začetek v redu, a kasneje še manj. Osnovno je da se razmerja financiranja okrog dirkanja spremenijo. Dirkač in njegovo osebje v dirko tudi brez štartnine ogromno vloži, tako v obliki znanja in veščin , ki jih prikaže, kot tudi finančno. Prav zaradi tako velikega vložka in želje po tekmovanju, pa vsi od dirkača naprej razmišljajo tako, da se ob vsem vložku tista štartnina prav malo pozna in da se da dirkača izžeti kot cunjo, ker imajo itak vsi denar, drugače sploh ne bi dirkali :fight2: takemu razmišljanju je potrebno enkrat za vselej narediti konec.

O čem so se letos na veliko pogajali hokejisti, mar o tem koliko bodo plačali, da lahko nastopijo na tekmi za državno prvenstvo, ne, o tem kolikšno premijo bodo dobili za odigrano tekmo, in če je ne bodo, ne bodo igrali. Zakaj si to lahko privoščijo, ker so si namesto štartnin izborili premije za odigrano tekmo, in ker so dovolj enotni.

A spremembe ne gredo tako hitro, a nekje je treba začeti, prav bi bilo, da je dirkač za svoj nastop plačan, saj v to ogromno vloži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v vsem se večinoma strinjam,edin predlog pinjasa o eni dirki mi ni čist všeč... je pa že bolš se 2x v enem dnevu peljat,nadoknadiš pa lahko v drugi dirki če že prvič nekej zaj****. pa še motor lahko za drugo dirko še bolš nastaviš,včas treningi niso dost :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naj še jaz povem svoje mnenje, verjamem da bilo zame osebno bolje da bi držal jezik za zobmi, saj sem v preteklih letih vedno kadar sem pripomnu kakšno vodilnim ugotovil, da se proti vetru pač neda scat...

tudi mene je zmotilo navijanje cestakov, ter kurjenje gum...se podpišem pod Lipnikov post...

Sam sem bil za povezovalni program (vozilo bi se par krogov z štirkolesniki) ampak zarad pestre ponudbe ni šlo, program zapolnjen...in kaj doživim v nedeljo :o :o kurjenje gum ter pokanje z motorji :SS , nato pa še par smrkelj na rolerjih :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekak dam prou profiju, da vsak ki dirka, ogromno vloži že s tem, da sploh dirka, kje so potem še štartnine in podobno.

Samo pri nas nikoli ne bo dovolj sponzorjev, ki bi pokrili organizacijo dirke. Zakaj? Ker jih ta šport ne zanima. Zakaj? Ker ta šport ni dovolj medisko podprt. Zakaj? Ker ni novinarja, ki bi napisal nekaj stavkov npr. kaj, kje kako in zakaj se je dogajalo in kdo, kako ter čemu je sploh na dirki vozil. Tuki je napaka še tistega novinarja, ki sploh kaj napiše: Škarja, Štern zmagala nato pa če se ne prebere dovolj pozorno niti ne opaziš, da je potekalo tudi tekmovanje v Skuterjih, Minimotu in Tomosu.

Vemo pa, da ni nobenega organizatorja pri nas, ki bi si upal dirko brez štartnine izpeljati. Zakaj? Spet so tu pokrovitelji, medijski prostor, bla bla bla.

Zavedat se mormo, da nismo svetovni piloti, naša zveza pa je že tako ali tako precej mačehovska do nas, tko da bi sanjal še o kakšnih plačilih za to, da dirkamo :grrr

Sej, tut jest bi raj vidu, dab blo vse zastonj sam: a je dons sploh še kej zastonj? Ni sej tut nagrade s svetovnih prvenstev prihajajo med drugim od pokroviteljev, ki jih pa pri nas pač ni... Se mogoče motim?

Zdej če sm ga biksnu me spluvite, pa če me bote spluval, nej pa vsak še napiše kok sponzorjev ma. Lahko tudi vsota sponzorstva če ni skrivnost. Pomoje jih ni velik, ki bi imeli izdatno pomoč pri sponzorstvu. Zakaj? Sej zdej upam, da že vsi vemo, zakaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je dobro za vse ,da se začenjajo spremembe na področju tekmovanj v motošportu. Lep vzgled organizirane dirke je dirka v zasavju Kjer se je Živko Iztok z pomočjo KBM racing tima izkazal, kot dober domačin in organizator. Dirka je bila izpeljana z veliko intuzijazma. Saj so tudi nekateri ki so tekmovalci sponzorirali praktične nagrade iz podjetji kjer so lastniki ali pa uslužbenci. Tako improvizirano dirkališče se ne izplačasploh pa ne iz štartnin. Se strinjam da je sojenje drago, delno smo krivi v samih klubih ( saj nihče ne gradi na temu da bi v klub pripeljal še kakšnega ljubitelja ki bi mogoče enkrat letno ali dvakrat šel volantersko sodit na zavoj.) Da se da medisko promovirat dirke pa nam je lepo dokazal tomos pokal. Samo pravi ljudje na pravem mestu ne pa vsak zase.

Kar se pa štartnin tiče smo pa že na sestanku za sezono 2005 Orjaki predlagali nižje štartnine pa so nas vsi grdo gledali in malokateri dirkači so nas glasno podprli.Obljubili smo nižjo štartnino 10000 sit za zgled drugim in tudi obljubo držali.

Pa čeprav nimamo svojega dirkališča,ki bi ob določenih dnevih sameval. Sodnike smoplačali normalno po svoji krivdi saj v svojem društvu imamo sodniške izpite samo tekmovalci.

Čeprav nisem več aktiven voznik bom še vedno probal promovirati in pomagati pri dirkah kolikor je to v moji moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se tiče predlogov...

podelitev pokalov naj bo takoj po odpeljani vožnji in to vsaki...tako bodo tekmovalci večkrat in posledično več njih prišlo do svojih pet minut slave...tako je to v tujini na pravih tekmovanjih...

Štertnine bi se morale vrnit tekmovalcem...recimo 50% denarja prvim petim, ali kaj podobnega, ne pa samo daj daj nazaj pa nič...

Predstavnik dirkačev bi vsekakor moral obstajat, mogoče iz vsake klase vsako dirko eden, za teh pet pa eden permanentni kateri bi komuniciral z vodstvom...pa nebi našteval primerov ko je šlo vse narobe vodstvo pa se je požvižgalo na tekmovalce...

Ena dirka ne pride upoštev, treba je nardit po dve vožnji kot sedaj, vendar jih je treba omejit na čas+2 kroga, ne pa na kroge kot se je v Ljubečni pred dvema letoma vozilo 9.5 minut za točke DP in to samo enkrat. Kako naj potemtakem nekdo sploh zdrži tempo v tujini kjer se vozi 20 ali pa 30 minut +2 kroga??? Poleg tega je urnik lahko veliko natančnejši, saj 20 minut je v suhem ali dežju 20 minut, ne pa na EP v srbiji ko so vozili kroge in se je v dežju časovno podaljšala tekma za 100%..

Park ferme naj bo, vandar bi zato lahko ukinili tehnični pregled. Tam se poleg vsakdanjih klevet ne dogaja nič, motorji se sploh ne pregledujejo ampak se tam stoji brez veze ko bi se lahko vozilo proste treninge...v tujini se ob osmih že dirka, zato pa sta dva prosta in qvali pa še dve tekmi v enem dnevu in to v več kot petih klasah. V park fermeju pa bi v tiste pol ure lahko funkcionarji opravili preglede naključno izbranim....za vse ostale pa velja: motor mora bit pripravljen po pravilniku in če te komisar naključno pregleda in ugotovi pomanjklivost (lahko tudi pred vstopom na predštartnem mestu pred tekmo) te lahko kaznuje, nalepke ter transponderje bi se razdeljevalo ob verifikaciji (prijavi na tekmo) Tako je v tujini...

Pri nas pa se opravi "tehnični" potem pa udri miško brigu na veselje

Zveza mora!!! to mora bit pogoj z strani voznikov organizirat medijsko podporo...to pomeni da mora bit po vsaki tekmi v ponedeljek v dnevnih časopisih (dnevnik, delo novice , bla bla bla) poročilo o tekmi in slika vsaj ena če ne več. Ne pa da v ponedeljek po tekmi z lupo iščem kje kaj piše in to ponavad skrajšano da si komaj jaz ki sem bil na tekmi predstavljam kako je bilo....sem prepričan da bi potem sledile tudi ostale revije (tedenske, 14 dnevne mesečne in one na tri mesece)

nek moj kolega mi je nekoč rekel " če je bil Papež v nedeljo na Vrhniki in to v ponedeljek njiker ne piše, je ravn tko kot če ga ni bilo"

Komisarji volenterji??? te so vsi padli v drugi svetovni vojni...teh ni...ja so, samo takih si ta nivo tekmovanja ne more privoščit, da bodo oni gledali kako se prvadva prehitevata in ker je luštn dirko gledat varjamem da volenterji so za eno tekmo ne pa za 18 tekm na leto, ali sploh veste kaj pomeni 18 vikendov...saj se čudim vsem povrsti da jih žene niso že zbrcale...zveza bi morala za te tekme imeti ekipo (pa zaradi mene tudi če so Domžalčani so se v letih marsikaj naučili) kateri pa bi delali samo te tekme, na pa vse vikende vse možne vaške dirke.. (gorske, oldtimerje itd.. ) in zato jih je potrebno pošteno plačat in seveda od njih zahtevat korektno delo, nemorš ti nekoga ki ti za pivo in sendvič dela gonit 18vikendov na leto in to kot bika...

Vsi vemo da organizacija stane, vendar dragi moji...od vsega dirkanja in organiziranja in gala predstav in nevem kaj še vse ima edini plus zveza, minus pa organizator na prvem mestu, takoj za njim pa tekmovalec in to velik minus...

zveza denar ima, samo ne za tekmovalce, tudi ne za tekmovanja ne, temveč zase. Boli njih da ne rečem kaj za vse nas tu ki se pritožujemo. Lep primer odprave na Pokal narodov prvi pokal. Izajva Marte Frajer meni osebno! NAS TALE VAŠ SUPERMOTO POKAL NARODOV NE ZANIMA, MI VAS LAHKO PRIJAVIMO AMPAK DENARJA PA NE DAMO. Lepo kaj...ko pa smo se odrezal kot se spodobi pa so se po prsih tolkli vsi od prvega do zadnjega po vrsti :glare: ... kot sem povedal v prejšnjem postu proti vetru se pač neda scat, vendar če bo šlo tako naprej potem kmalu nebomo več rabili sodnikov zavojev, direktorjev in predsednikov nevem kakšnih svetov za motociklizem...kajti resnici na ljubo, ko tekmovalcev nekega lepega dne nebo več potem tudi strokovnega sveta za motociklizem nebo nihče rabu

Popravljeno . Popravil gidl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!