Skoči na vsebino

Organizacija moto dirk v Slovenjiji-kam??


Profi

Priporočene objave

...kajti resnici na ljubo, ko tekmovalcev nekega lepega dne nebo več potem tudi strokovnega sveta za motociklizem nebo nihče rabu

To pa se lahko zgodi hitreje kot si lahko kdo misli, kajti na dirkah kjer se ne počutiš dobrodošel in spoštovan, kot se dirkaču spodobi, nima smisla nastopati.

Razen pokalov so v Kamniku podelili tudi plakete za drugo in tretje mesto v skupni razvrstitvi državnega prvenstva, to najbrž pomeni, da bo zaljučna prireitev, zopet namenjena samo zmagovalcem v posamezni kategoriji :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gidl :OK: , se pozna, da si bil na svetovnih dirkah. Tudi z zvezo si imel dovolj opravkov.

Ko tole prebiram, vedno bolj ugotavljam, da so imeli avtomobilisti prav ,ker so izbrali drugo zvezo. To se lahko zgodi tudi pri motoristih, saj general brez vojske ne pomeni nič.

Strinjam se tudi z ekipo funkcionarjev, ki bi bila ena za cestne dirke, druga za gorske, pa za motokros itd.. Pri Domžalčanih me moto predvsem njihovo vodstvo, ki je hkrati tudi vodstvo strokovnega sveta za motociklizem. Pa čeprav so njihovi sodniki izkušeni, še vedno ne vedo kdaj je treba zamahniti z modro zastavo in kako se pregledujejo motorji.

Zaključna prireditev bi lahko potekala na dirkališču z "All stars" dirko. Podelitev pa bi lahko bila kje v dvorani (Logatec) odprta tudi za gledalce.

Glede odmevov v medijih, bi lahko imeli v kakšni reviji rezerviran svoj prostor (pa ne le eno stran). Tam bi lahko bilo poročilo dirk, predstavitev dirkačev, motorjev, zanimivosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

¸Lepo da si odpru to temo,ki je zlo hitr dobila komentarje.Glede na to da mam več za dodat vas ne morem vseh citirat naj pa rečwm nekaj resnic ki sem jih vidu v tem našem prvem leto v tekmovanju obenem naj pa še probam kot organizator ZAGORJA dat nekaj podatkov.

-dirka nas je koštala cca 3.5 mio posledično zato ker je blo treba vse nardit kar je pač naš problem oz. organizatorjev,vse pa smo nekak pokril.Cilj je bil da se do druzga leta nardi pro steza cca 2km +ofroad cca 200m kar upam da bo uspel saj še enkrat tolikšnega volonterskega dela cca7dni 40 ljudi ne vem če bomo zmogli.Se prav cilj je bil ampak zdej smo pa tm MEDIJI.Ob vseh akraditacijah ki smo jih dal za novinarje sm panično isku objave zato da zadovoljim sponzorje ampak pozabi brate če lhka tku rečem,še VROČE GUME v soboto po tekmi niso izšle. Klub vsemu mislem da je blo pr ns fajn da se drug let spt vidmo in da nam bo bog naklonu mal sonca.

Neki točk v razmislek:

Zveza naj dobi generalnega sponzorja za vse al pa za posamezno kategorijo sej smo na TOMOS POKALU vidl da potem sam sponzor poskrbi za promocijo

Vsa tri prva mesta naj se podelijo skupaj na zaključku(Verbiču sem ponudu organizacijo)iz le tega se nardi ŠOU ne pa kamnik ko nuben ni vedu kir je kir(dokaz člane kje piše da je bil ici u kamniki 3 generalno pa sta s frenkom zamenjala kr ni res ,ici je bil u kamniki 4)kr pomen da je šlo tuk hitr da še tist ki bi mogu vedet ne ve.

Dirk naj bo sam tuk kukr je različnih prog ne pa 2*ptuj ,2*MS pa ne da bi blo slabo organiziran sam dolgcajt je.Mislem pa da je v SLO možn najt teh 8 prog, če pa ne pa naj se pri ponovitvah vsa neki zamena.

No velik napisu še več pozabu ampak to je to. Aha štarrtnine:

46 tekmovalcev *10.000,..=460.000,00 SIT

sodniki 350.000,00 SIT

časomerilec 140.000,00SIT

SUMA -30.000,00 SIT

To je to ampak sam osnovni podatek tku de mislem da če spustimo štart na 10.000,00 SIT da smo že dost dosegl mi bomo drug let spt na 10,000,00+trening 3.000,00(noben še ni umenu da so povsod 5.000,00SIT)

Bom še kej napisu se pa tud jz podpišem pod dosedaj napisano.

IZTOK Živko-starejši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gidl lepo da si se oglasil glede na to da imaš največ izkušenj, kako se tem stvarem streže v tujini.

Se podpišem pod tole.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razen pokalov so v Kamniku podelili tudi plakete za drugo in tretje mesto v skupni razvrstitvi državnega prvenstva, to najbrž pomeni, da bo zaljučna prireitev, zopet namenjena samo zmagovalcem v posamezni kategoriji  :glare:

to sem že jaz v Kamniku komentiral, pa ravno v tem je smisel podeljevanja pokalov ter podiuma za vsako vožnjo...saj uni pleh ko je enkrat doma na polici ne pomeni nič...gre se za trenutek slave ki je hudičevo majhen v primerjavi z vloženim časom da je tekmovalec sploh prišel do tja in potem ti vzamejo še to...verjamem da bi blo za organizatorje najboljš da jih kar po pošti pošljejo.

Jaz sem za pokale po vsaki vožnji in to na vidnem mestu pred gledalci. Naj dečki doživijo podium še kdaj pred gledalci ne pa pred mehaniki in tekmovalci.

Zaključna prireditev pa seveda da bo...samo bo spet majhna in očitno samo za prve, bo pa zato več pomembnežev, ki se bodo slinili nad kako mlado plesalko ali pa pevko....koneckoncev bi blo najboljš če bi tekmovalci prvaki s seboj prnesl kakšn sendvič in počakal lepo zunaj, ko pa bo podelitev pa naj gredo na oder po plaketo opravičit gala prireditev in potem hitro domov, saj žur in slava pripada vodilnim, itak oni delajo to zaradi športa, nevedo pa da so brez športnikov....(sem se ugriznu v jezik)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no še nekaj bi dodal k pravilniku...

Vožnja po boxu prepovedana! Organizator mora preskrbet zaprt prostor ob progi kjer se bo po potrebi preizkušalo motor.

Nekaj v tem stilu je nujon potrebno, ker v nasprotnem primeru ne odgovarjam za svoja dejanja ko bom enkrat zgrabu enega od brenclov ki teži med folkom po boxih.

Ne pomnim kdaj sem vidu Supermoto po boxih šterte sprobavat, a ni hudič da so se spet minimoto v kamniku po boxih vozil.....

Pa nemislte da imam kaj proti vam osebno, samo te mopedki nažalost povzročajo tak hrup da se ljudje zgražajo, saj se tud pogovarjat neda ker skoz neki brenči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klas je 5 oziroma 4 ker baje Tomosa drugo leto ne bo več.

:nono: Tomos pokal bo po vsej verjetnosti (99,9%) potekal tudi v naslednji sezoni in sicer (delamo na tem) z razširjenim programom. Predvidena je še open klasa in če gre vse po planu, bi imeli v obeh klasah 20 voznikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko to vse to prebiram morem priznat, da se zelo strinjam z Gidlom in tistimi, ki so že prirejali dirke npr.Zagorje(še enkrat pohvale) in ob enem povedat, da bi vsi dirkači enotno morali naredit enkrat konec za vedni pod temi norimi pogoji.

Dirkač vloži minimalno 100.000sit v razredu Supermoto na dirko (prvih pet še morda kaj več) nato še štartnina 15.000sit je cca.115.000sit na tekmovalca kje še je potem nakup motorja opreme in prevoznih stroškov.

In nato npr. v Kamnik pride cca.7000 ljudi več kot na (nogomet 1.liga tekma) dirkači ki so glavni akterji dirk dodatno vložijo 15.00sit, ker je 7000 ljudi zanimalo dirke in grejo domov veseli (eni z plehecom drugi brez) to enostavno nima več smisla zamislite se malo in vprašajte.

Potem je boljše, da se naredi črna dirka za vse ali tako imenovana PIKNIK DIRKA

stroški 10.000sit prijavnina krat 40 je 400.000 sit

PROGA :cca 50.000sit

reševalna enota :privat velja(50.000sit)

Novinar (20.000sit + klobasa zagotovljeno)

280.000 sit hrana in pijača za vseh 40 + mehanike in ekipe do nezavesti naslednjega jutra in popoldneva brez zadržkov po želji

Za 10.000 SIT NE 15.000 PA GARANTIRAM 4 TRENINGE NA KLASO PO 20min :yea1: :yea1: :yea1: :yea1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgolj v razmislek o "medijskem pokrivanju", ker vem, da slovenskemu motošportu to zelo manjka in se nikakor ne uspe brezplačno promovirati skozi medije:

Če hoče novinar to področje kvalitetno sledit in pokrivat, žal stran vrže toliko vikendov, da glava peče - pa mu pri tem niti ne gre za slavo (kot dirkačem) ali za biznis (kot nekaterim drugim) ali za družinsko druženje (kot spet nekaterim tretjim). Ga mora novinarja zadeva prekleto močno zanimati, da se je pripravljen cijazit u tri krasne vsakih 14 dni za komaj pokrite potne stroške... Kar podelajo agencije in "novinarji na daljavo" oziroma "novinarji na 5 različnih koncev") je pa po raznih merilih bol mau vredno. Razen Kamnika, kamor ni problem priti iz Ljubljane v slabe pol urce, na hitro pogledat, kaj uprašat in it domov, je težko pričakovati globalno medijsko pokritost.

Eno so mediji, ki so zavezani pokrivanju motociklizma tudi v tekmovalni obliki, drugo je pa dnevno časopisje, kjer veljajo enostavna pravila: objavlja se o športih, ki pritegnejo več ljudi (in tudi okupirajo večje število aktivnih udeležencev), ki obračajo več denarja in ki so - po splošnem prepričanju, nikakor pa pa ne tudi mojem osebnem - bolj rezultat fizičnega treninga nekega posameznika in perfekcioniranja "telesa". Kajak na domačem terenu bo pač vedno imel prednost pred motošportom na domačem terenu. Žal.

Žal se domačemu motošportu pri nas namenja sorazmerno premalo prostora. Igre z žogo je verjetno enostavneje razumeti in prodajati množicam. Pa tudi tek in metanje raznih predmetov je bolj "ljudsko". Pa "formula1", ker že sama beseda daje občutek hitrosti ;)

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: vidim da je zanimanje za to temo, lepo.

ROK JE DO 15.10.2005 KOLKR SM PREBRAL. zato se je treba zmenit čimprej pa vsi enako prošnjo poslat.

glede dirk mi še vedno lepš zgleda 1 dalša dirka kot pa 2 krajši. ker če bo naslednje leto še ena klasa več se pravi minimoto + skuter+tomos 1+ tomos 2 + 450 sm + open sm bo časa res zmankalo. sploh pa če bojo kake neumnosti vmes dirk za šow. pa še n ebo časa za nič in bo še večja zmeda.

2. boksi bi morali biti malo bolj zaprti in ne dostopni 5000 ljudem , proga za testiranje dirkalnikov vsaj 80-100m bi tud morala bit zaprta za gledalce da ne hodijo po njej.

tisto o avtodirkanju ko so opustili amzs tud ni slaba ideja.ker če bo tko naprej ne bo dobro.

glede komisarjev na dirki, bi s ekomot dobilo prostovolce ki s ejihnauči kaj in kako, ne pa 350k sit za te reči, ki pa potem še nimajo pojma kaj je treba delat ( amd domžale, seveda je par izjem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj v tem stilu je nujon potrebno, ker v nasprotnem primeru ne odgovarjam za svoja dejanja ko bom enkrat zgrabu enega od brenclov ki teži med folkom po boxih.

PA GLEJ DA BOŠ TAPRAVGA KER SE LAHKO ZGODI TUDI OBRATNO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gidl je pa podal zelooo dobre predloge 0oz. dejstva. Se tut jest podpišem pod gidlove poste.

Najboljš da si vsi izpišemo te predloge pa pošljemo na zvezo to čimprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vseh teh predlogih računajte na morebitno dodatno eno ali dve dodatni klasi v minimotu, ker če že plačujemo polno štartnino, nikakor nočemo bit izrinjeni na rob dogajanja... Torej naj se najde plac za tri minimoto razrede...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi tule nekaj vprašanj oz problemov združil...

Štartnine so po besedah organizatorjev in izvajalcev tako visoke, ker se pač težko pokrivajo stroški. To jim verjamem, ker sem tudi sam že marsikaj organiziral in tudi pomagal pri organizaciji...

Dejstvo je, da supermoto nima nič skupnega z minimotom in skuterji. Skupaj natopamo izključno zaradi večje mase štartnin, ki so posledica več tekmovalcev. Resnica pa je, da je supermoto zaradi tega prikrajšan, saj se vedno zapleta pri umazaniji z off roada. Vendar, če bo hotel supermoto naprej, se bo to moralo spremeniti.

Pričakovati znižanje štartnin, se mi zdi jalovo. Več bi morali narediti v smeri promocije, tako lastne kot za sam šport. Zveza v tem pogledu nima interesa, to lahko vidi vsak, ki se le malo poglobi v problematiko.

Uspeh v promociji pa nam zagotovijo lahko le dobre dirke. Kot sem že večkrat povedal, tudi javno: dirke je treba pripeljati k ljudem in ne obratno. In to brez vstopnine. Dirke morajo potekati v vseh večjih slovenskih mestih in to na atraktivnih lokacijah. Samo masa ljudi lahko upraviči vlaganja sponzorjev...in kjer so mase, so novinarji...in kjer so novinarji, so novice...in kjer so novice, so sponzorji...in kjer so sponzorji, je denar...in kjer je denar, so dirke. Začaran krog, ki ga bomo morali enkrat presekati in se vključiti...Mislim, da to lahko naredi samo nekdo, ki se bo hotel od tega živeti in se bo igral z lastnim denarjem. Torej, govorim o komercializaciji. Samo to nas lahko reši.

Tudi to je res, da vozniki potrebujejo svojega legitimnega predstravnika. Morda tudi več. Sam sem že organiziral sestanek voznikov v Ljubečni, ki pa je neslavno propadel na račun nekaterih kričačev ( ki jih nočem imenovati), da se itaq ne da nič spremeniti. Za predstavnika sem že takrat predlagal Gumyja, ki se mi zdi pošten in pokončen mož. Tako mislim še danes. No, kost sem spet vrgel...

Kar se pa tiče minimota in skuterjev in Gidla...res je vprašanje časa, kdaj bo nekdo v boxu nekoga povozil in s tem porinil ves šport za nekaj let nazaj...tudi meni se zdi navijanje nevzdržno in neprimerno. Nihče od motardov ne probava štartov po boxu, se kdaj tudi kaj probava, ampak vse ima svoje meje. Zato bo vsekakor eden od mojih predlogov omejitev vožnje s prižganimi motorji po boxu.

Veliko je še tega, kar bi rad povedal, ampak nimam časa tipkat...se še kaj oglasim. Ne vzemite mojega posta preveč osebno, ampak v smislu dobrega namena pomagati, čeprav se zavedam, da marsikomu ne bo po godu.

Bi si pa vzel še nekaj časa za zahvale, čeprav :topic:

Zahvaljujem se vsem, ki so kakorkoli pomagali narediti sezono tako zanimivo, kot je bila. Posebej pozdravljam Tomos, ki je naredil največji pozitiven premik na naši sceni in novega organizatorja iz Zagorja. :worship:

Svojemu timu pa se zahvalim še v živo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolegi vozniki in tisti ki jim tako ali drugače pomagate!

Štartnina taka kot je sedaj organizatorju omogoča da, če ne dugače, se pa dirka za silo pokrije tudi z denarjem od štartnin, kar pomeni da je vse kar se dogaja odvisno in obešeno na dirkača, ki že tako ali tako, največ vloži v dirko, tudi če štartnine sploh nebi bilo.

POD TAKIMI POGOJI IN NA TAK NAČIN JAZ PRI TEM NIMAM NOBENEGA INTERESA IN VESELJA VEČ SODELOVATI, SAJ SE POČUTIM OGOLJUFAN IN IZKORIŠČAN.

Dirkač se pripravlja trenira investira dirka in organizatorju omogoči, da ima gledalcem kaj pokazati, organizator organizira dirko, za najpotrebnejše stroške pa naj si zagotovi sponzorje., kar pa je najpomembneje, dobiček na dirki, naj si zagotovi z izkupičkom od prodanih kart, to se pravi na tak način, da uspešno privabi veliko gledalcev na dirko. Ne vem v kakšni glavi, s kakšno logiko, se rodi ideja, da je prav, da organizator pripelje predstavo gledalcem pod nos ZASTONJ :slap:

Ker so štartnine visoke, organizatorju ni treba prav hudo skrbeti za privabljanje obiskovalcev, ima sicer dovolj dela da zagotovi vse nujno potrebno za dirko, a nehote dela medvedjo uslugo sebi, ker pokasira manj od kart in dirkačem, ker jih pride gledat manj ljudi. Če pa ni gledalcev, je pa meni skoraj vseeno ali se vozim na dirki državnega prvenstva ali pa skličem dirkače in se zberemo na kakšnem lepem kartodromu in se vozimo kolikor se nam zljubi.

Zelo se strinjam tudi z predlogom, da bi morala zveza zagotoviti eno ekipo funkcionarjev in delavcev na progi into za organizatorja in dirkače ZASTONJ, saj smo letos videli, da celo uigrana domžalska ekipa naredi cel kup kiksov, kaj bi šele bilo, če bi to delo opravljali drugi( četudi imajo licence) ki tako delo delajo enkrat ali dvakrat na leto.

S tem je zaključen krog, zveza, ki naredi premalo naj naredi več, s tem bo organizator razbremenjen in se bo lahko bolj posvetil relamam in privabljanju gledalcev , dirkač pa bo imel dirko kot si jo zasluži in to brez štartnine.

ILUZORNO :hmm: :hmm: :hmm: morda, če bomo ponovno , kot vsa leta doslej dovolili, da se vse obrača kot se je, ZA DIRKAČEV RAčUN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZDAJ SMO SPET LAHKO VSI PAMETNI Z MENOJ VRED

FANTJE DRAGI TO SE DOGAJA ŽE 4 LETA IN VEDNO ISTI ISTO IN ISTO

NA KONCU ZEZONE KO JE SESTANEK SO VSI NA SVEŽE NAŠOPIRJENI IN ČAKAJO PRVO DIRKO V NASLEDNJI SEZONI IN MISLIJO KAJ VSE BO DRUGAČE (NIČ NE BO )

ŠE VEDNO BOSTE RABILI 15.000 SIT ZA ŠTARTNINO (cca.70.000 sit za gume in ostale stroške za dirko) in ne mislite da si boste domov kaj odnesli)

ENI ZAPRAVIJO VEČ, DRUGI MAJN NOBEDEN NIČ PA NOBEDEN NIČ NE ZASLUŽI IN TO SE JE TREBA SPRIJAZNITI.

ODGOVOR ZVEZE JE VEDNO DA SMO LAHKO SREČNI KER NAM SPLOH OMOGOČIJO DIRKE POTEM PA LECINCIRAJO PROGO NA PTUJU ZA SUPERMOTO KO JE ŽIVI CHD V ZAGORJU PA MATRETIRAJO ORGANIZATORJE Z PODPIDSI DIRKAČEV KO IMAJO NPR.SUPERMOTO

ZDAJ JE BOLJ POMEMBO DA JIH STISNEMO DA SE ENKRAT DOKONČNO ZAČNE V SLOVENIJI VOZIT SUPERMOTO (kot Zagorje in Kamnik.) DA JE OFFROAD OBVEZEN (ker ostalo ni panonga Supermoto)

NAŠA ZVEZA PA JE ITAK V PIZDI (ENIH PAR JIH KRADE DENAR) TO JE VSE :angry: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NAŠA ZVEZA PA JE ITAK V PIZDI (ENIH PAR JIH KRADE DENAR)  TO JE VSE  :angry:  :angry:

Potem pa je čas, da začnemo resno razmišljati o drugi zvezi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa je čas, da začnemo resno razmišljati o drugi zvezi.

in bit ene 3 leta u pat poziciji, pol pa po unmu načelu : vsi za enega-vsak zase!!!

že videno v avtomobilizmu-ideja je bila dobra-izvedba slaba

Tipično slovensko-najmanj dva tabora, ki vlečeta vsak v svojo smer, če so po 4 tabori, je pa sploh super!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že videno v avtomobilizmu-ideja je bila dobra-izvedba slaba

Saj bi se na napakah pri avtomobilizmu lahko kaj naučili.

Kakorkoli že, ne pozabite poslati predlogov na zvezo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!