Skoči na vsebino

Organizacija moto dirk v Slovenjiji-kam??


Profi

Priporočene objave

@ Profi, z vsem spoštovanjem

vendar se mi tvoji posti berejo nekako takole: zveza naj mi plača, da bosta moja sinova lahko dirkala...

Imam občutek, da na dirkanje gledaš z napačnega zornega kota; vsak dirkač tekmuje zase oziroma za svoje interese. Mislim, da nihče ne hodi na dirke se kazat gledalcem, ampak ima v glavi samo to: kdaj bo bremzal in kdaj potiščal....

Čakat na tujo pomoč, da bo prišla sama od sebe, je iluzija. Samo ozki svetovni eliti ni treba skrbeti za denar, vsi ostali moramo plačati vse sami. S svojim, ali pa sponzorskim denarjem. Kar se mene kot sponzorja tiče raje vidim, da vidi mojo reklamo 3000 ljudi brez plačila karte, kot pa samo 150 tistih, ki so za karto odšteli recimo 3000,00 sit.

Tebe verjetno ne morem naučiti nič novega, toliko časa si že v motošportu. In oba veva, da se je vsesti na motor še najlažje. Na žalost pa dirkanje ni samo to. To je velik organizacijski, finančni, logistični in še kakšen zalogaj. Zato ima vsak resnejši tekmovalec svojega menegerja. To je pa nekaj, kar pri nas še nismo jemali...

In še nekaj...če misliš da gledalci hodijo gledat recimo Lipnika kako s prekrasno vožnjo zmaga s pol kroga prednosti ( samo primer), potem se hudo motiš. Ljudje radi gledajo borbo ramo na ramo, padce (čim hujše, tem boljše), eksplozije gum in agregatov...v glavnem vse tisto, kar je nočna mora pilotov. Žal, kruta resnica.

Brez zamere, upam da moj post razumeš kot konstruktivno debato.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izo ima delno prav, je pa tud to res . za gledalce bi morala bit dirka za plačat, seveda ni treba dat astronomskih cen, recimo simbolično 500 sit na glavo, in s tem če jih pride vsaj 100 je že 50k, če jih pride 1000 pa jih je 500k.

drugo o štartninah, se mi ne zdi prav da bi bilo zastonj, neka minimalna vsota mora bit, ker smo v sloveniji, kjer se vse plača.pa tud se s tem minimalno pokrije stroške.

pa napište točno kaj se napiše na obrazec da bomo vsi enotni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa napište točno kaj se napiše na obrazec da bomo vsi enotni.

Bom jaz pripravil povzetek in ga objavil danes zvečer. Potem je pa to treba spravit še do vseh ostalih dirkačev, ki niso tukaj na forumu, da tudi oni podpišejo in pošljejo, če se pač strinjajo s tem, kar smo izpostavili tule. Ima kdo naslove? Najbolje bi bilo elektronske, če ne pa vsaj navadne, bom poslal po pošti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom jaz pripravil povzetek in ga objavil danes zvečer. Potem je pa to treba spravit še do vseh ostalih dirkačev, ki niso tukaj na forumu, da tudi oni podpišejo in pošljejo, če se pač strinjajo s tem, kar smo izpostavili tule. Ima kdo naslove? Najbolje bi bilo elektronske, če ne pa vsaj navadne, bom poslal po pošti.

Mislim da z debato in predlogi še nismo zaključili...bi bilo pa fino kontaktirat tiste, ki jim je električen kabel tuj in jih povprašati kako in kaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Profi, z vsem spoštovanjem

In še nekaj...če misliš da gledalci hodijo gledat recimo Lipnika kako s prekrasno vožnjo zmaga s pol kroga prednosti ( samo primer), potem se hudo motiš. Ljudje radi gledajo borbo ramo na ramo, padce (čim hujše, tem boljše), eksplozije gum in agregatov...v glavnem vse tisto, kar je nočna mora pilotov. Žal, kruta resnica.

Brez zamere, upam da moj post razumeš kot konstruktivno debato.

Bravo :worship: sedaj sem šele skapiral, da na vse skupaj gledam z napačne strani :slap: kajti vedno sem mislil, da je toliko bolše, kolikor boljši si in sinova sem vedno učil da se ne zmaguje z jajci ampak z glavo, s perfektno vožnjo in da so padci napake, ki si jih dober dirkač ne more privoščiti.

Do sedaj sem razmišljal, kaj bi napisal kot predloge za AMZS, sedaj pa vidim, da s svojim butastim razmišljanjem sploh ne pašem zraven.

Ostali dirkači pa :doze: :doze: :doze: plačujte po 15000 še naprej, uničujte tehniko in se pobijajte pred gledalci ki jih je bistveno več samo zato, ker je zastonj :eek: :yea1: :yea1: :yea1: ali pa vseeno še enkrat razmislite :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo :worship: sedaj sem šele skapiral, da na vse skupaj gledam z napačne strani :slap: kajti vedno sem mislil, da je toliko bolše, kolikor boljši si in sinova sem vedno učil da se ne zmaguje z jajci ampak z glavo, s perfektno vožnjo in da so padci napake, ki si jih dober dirkač ne more privoščiti.

Do sedaj sem razmišljal, kaj bi napisal kot predloge za AMZS, sedaj pa vidim, da s svojim butastim razmišljanjem sploh ne pašem zraven.

Ostali dirkači pa  :doze:  :doze:  :doze: plačujte po 15000 še naprej, uničujte tehniko in se pobijajte pred gledalci ki jih je bistveno več samo zato, ker je zastonj :eek:  :yea1:  :yea1:  :yea1: ali pa vseeno še enkrat razmislite :hmm:

Me nič ne čudi, da nikamor ne moremo... :glare:

Take reakcije res ne bodo pomagale nikomur, kalimero sindrom tudi ne.

Kregat se ne mislim s teboj, sploh zato, ker ne prebereš tistega kar napišem.

Si sposoben zdrave debate?? Jaz tebe in tvoje predloge spoštujem, kaj ko bi ti ravnal podobno?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štartnino je treba NUJNO znižat na max.5000 sit po klasi pa nima veze ali je to Minimoto Skuter ali Supermoto, ker minutaža treningov in voženj je enotna

15.000sit je ZGODOVINA AMZS :BUA: :BUA:

Nujno je treba spravit denarne nagrade med dirkače (vsaj prvih 5 ali pa po točkah) pa bodi so MINIMINIMALNE :OK: :OK:

Seveda je treba tudi vstopnino pobrat, ki nebi smela presegati (500sit)seveda je to odvisno od organizatorja

Na Ptuju so Ptujski organizatorji imeli bistveno več ljudi kot AMD Domžale na isti lokaciji (AMD Domžale brez reklame) Ptujčani z reklamo samo AMD Domžale ima navezo Mariborsk Zavarovalnico, dalje nebi za dirkače in navijače, ljudi jim je bolj malo mar

Tega se je treba pač zavedat

NUJNO JE TREBA DAT PAMETEN PREDLOG KOT JE NAPISAL GUMY GA DAT PODPISAT IN ČE SE NE SPREJME BOJKOTIRAT PRVENSTVO PRIŠPARAT DENAR PA VOZIT PIKNIK DIRKE

ENKRAT ZA VEDNO -problem je edino ker eni vedno hrbet obrnejo (nebi našteval saj ste bili v Čakovcu 2004 :hmm: :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ENKRAT ZA VEDNO -problem je edino ker eni vedno hrbet obrnejo (nebi našteval saj ste bili v Čakovcu 2004  :hmm:  :hmm:  :hmm:

Kaj pa je blo v Čakovcu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je blo???

Mal smo šli na izlet v Lepo njihovo!!!!

Ko je blo pa treba trening za cajt nardit je pa timing crknu, edini sprejemljivi predlog našega predstavnika AMZS na dirki (po njegovi oceni takrat!!!!!!) pa je bilo vrnitev štartnine in obrni kočije proti domu.

A je to kakšno zastopanje tekmovalcev za povrh pa še v tujini??????

Halo? Eni itak grejo za delegate tja kjer je plačan potni strošek , dnevnica in hotel z nočitvijo. Ko je pa treba nas zastopat, se pa nikakor ne morjo zbrat!!!

Le redki so izjeme, ga bom kr imenoval: Jani Pintar je delagat za CHD na dirkah in se je že večkrat izkazal v borbi za naše pilote.

Sam v supermotu je pa čist druga zgodba!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O debati, ki jo imatem, nimam pojma, tudi prebiral nisem vsega.

Menim pa, kot GLEDALEC, da je kamniška prireditev bila za gledalce zelo zanimiva in sigurno je tudi za tako velik obisk krivo to, da je bil prost vstop. Torej, vsi vi, ki menite, da Vaši sponzorji, popajo nalepke na motorje in panoje za vas, se prekleto motite. In ne pričakujte, da se bo stanje glede sponzorjev kaj spremenilo, če ne bo na vsaki prireditvi vsaj toliko gledalcev, kot jih je bilo v Kamniku. Tudi mediji se bodo pojavili, ko bodo ugotovili, da je tam veliko ljudi, posledično veliko bralcev, poslušalcev,...

Torej, ne očitajte organizatorju to, da je bil na dirki prost vstop, saj vam takšne stvari samo koristijo.

Kar se pa tiče kurjenja gum vaških posebnežov, pa ni vredno izgubljati besed, saj so na koncu dirke tekmovalci pokazali, kako se tej reči streže :yea2: :yea2: .

lp, gledalec bladzo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je blo???

Mal smo šli na izlet v Lepo njihovo!!!!

Ko je blo pa treba trening za cajt nardit je pa timing crknu, edini sprejemljivi predlog našega predstavnika AMZS na dirki (po njegovi oceni takrat!!!!!!) pa je bilo vrnitev štartnine in obrni kočije proti domu.

A je to kakšno zastopanje tekmovalcev za povrh pa še v tujini??????

Halo? Eni itak grejo za delegate tja kjer je plačan potni strošek , dnevnica in hotel z nočitvijo. Ko je pa treba nas zastopat, se pa nikakor ne morjo zbrat!!!

Le redki so izjeme, ga bom kr imenoval: Jani Pintar je delagat za CHD na dirkah in se je že večkrat izkazal v borbi za naše pilote.

Sam v supermotu je pa čist druga zgodba!!!!

No malo te moram vseeno popravit. Naš predstavnik AMZS je ponudil nekaj rešitev, vendar naši piloti niso bili zadovoljni, eden z nečem drugi z drugim. Pač pravica do lastnega interesa. Nekateri pa so dirko tudi odpeljali, vendar ni štela za DP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me nič ne čudi, da nikamor ne moremo... :glare:

Take reakcije res ne bodo pomagale nikomur, kalimero sindrom tudi ne.

Kregat se ne mislim s teboj, sploh zato, ker ne prebereš tistega kar napišem.

Si sposoben zdrave debate?? Jaz tebe in tvoje predloge spoštujem, kaj ko bi ti ravnal podobno?!

Vse kar zagovarjam sem podkrepil z zakaj, se pravi, da sem skušal pojasniti, zakaj tako mislim, in za vsem še vedno vztrajam, nobeno kalimerovstvo ni to.

A ne vztrajam zato, ker bi trmasto vztrajal pri svojem, ampak zato, ker sem trdo prepričan da je tako bolj prav. Bom pa tudi ravnal tako, kot se mi bo zdelo, da je najbolj prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izo zgleda da si že mal pozabu kako je točn blo.

res je mel Kreč neke ideje, ki so ble pa na nivoju piknik dirke oz. ne vem kako se naj izrazim.

Dirka je štela za državno prvenstvo, kjer se pa ne mor eglih spuščat gor vsakega posebej in mu ročno odštopat čas ali pač?? To je bil sam en predlog.

Hotu sem povedat, da ni blo nobenga pametnga predloga z njegove strani in da je nazadnje naglas vpil da dirka ne šteje za DP in konec.

Zlo zlo hiter se je vdal, po moje bi se mogu zadnji od Slovencev in ne prvi!!!!

Nekateri so bli zlo oškodovani gledano na prvenstvo, tut Mare je mel šanso, da z zmago na tej dirki osvoji naslov prvaka.

Ne vidim pointa, da se narahlo postavljaš na Krečevo stran?????

Sicer pa ni pomembno itak mi nimamo nikol prav....ali pač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej naj zveza zagotovi, da organizatorjem ne bo treba plačevati časomerilcev, zdravnikov, gasilcev, sodnikov. Nato naj napove kakšne bodo nagrade za dirkače ob koncu prvenstva - motivacija.

Posledično ne bo vstopnin, štartnine se lahko precej zmanjšajo. Na vsaki dirki, pa se vrne štartnina prvim trem ter še enemu od dirkačev, ki se je na dirki res izkazal (ni nujno da je med vodilnimi). Pa seveda prvih 5 dobi praktične nagrade.

Da pa ne bi pozabil na dirkače, bi pa lahko tudi imeli skupne treninge, ki bi bili javni pa bi še tam imeli gledalce, ki bi imeli dostop do boksev, dirkači bi se pa potrudili in podelili kakšen plakat, nalepko, mogoče celo majčko. Tako bi se vedno več ljudi zanimalo za ta šport.

Rabimo pa seveda vsaj eno progo v vsakem večjem mestu (parkirišče trgovskega centra, prostor pred kakim podjetjem, mogoče celo dvorana).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menim pa, da je kamniška prireditev bila za gledalce zelo zanimiva in sigurno je tudi za tako velik obisk krivo to, da je bil prost vstop.

emm...ne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest predlagam, da me AMZS da na plačilno listo, Vsak od dirkačev pa naj mi nakaže 10% svoje plače in smo zmenjeni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo povedano thomas. ko bi se to lahko uresničilo :cry: steza za trening v vsakem mestu. za to ne bo nikol dovoljenj, za nogometno igrišče pa ga dobiš tud v nedeljo ob 1:00 AM. :angry:

žal v celi sloveniji ni pametnega dirkališča, kjer bi se treniralo. še tiste inprovizirane steze so zelo slabo organizirane in predvsem zapuščene same sebi. mobi krog na primer kar sem sam videl ni imel vzdrževanja ža kakih par let.

baje da se gradi neka steza v krškem? ali je ta novica resnična ali je samo govorjenje???

jst ne vidim druge rešitve kot se zbrat v čimvečjem številu in se it pogovorit z višjimi stolčki in zapustit amzs ter predvsem AMD domžale , ki lahko izkoriščajo ker so edini ki kao znajo organizirat dirko. Največji problem je v merilnikih časov, toje draga oprema ki si je ne more vsak privoščiti. Mislim d abi morlai povprašati kaj državo.

če ne pa pred parlamente, ker nikakor ne morme požret to da je nogomet bolj gledan kot nape prvenstvo, ko pa podatki o gledalcih povedo svoje. In dokler ne bomo motoristi enako predstavljeni kot nogometaši si ne bo mdal miru. ker noben nogometaš z nogami na O povrh vsega " uvožen" se ne bo delal pametnega ( ker ni) da njihov šport je zelo zanimiv!!( zanimivo je svetovno prvenstvo z braziljo itd, n epa naša kmečka liga)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom jaz pripravil povzetek in ga objavil danes zvečer. Potem je pa to treba spravit še do vseh ostalih dirkačev, ki niso tukaj na forumu, da tudi oni podpišejo in pošljejo, če se pač strinjajo s tem, kar smo izpostavili tule. Ima kdo naslove? Najbolje bi bilo elektronske, če ne pa vsaj navadne, bom poslal po pošti.

Lepo od Gumya :OK: Jest mislm, da je povzetek zelo dobrodošu, ker kukr vidm, so nekateri že padli iz debate, se že neki kregajo ipd. Mejmo povzetek in točno bomo videli, kaj smo se zmenili in kaj nam še manjka oz. kaj bi blo za dopolnit.

baje da se gradi neka steza v krškem? ali je ta novica resnična ali je samo govorjenje???

Ni govorjenje. Dečko, ki se piše Staut, nekateri ga sigurno poznate iz dirk, že gradi dirkališče in namerava že drugo leto gostiti EP v kartingu, v načrtu pa naj bi mu tudi organizacijo naših dirk. Steza dolga cca 1200m +600m offroada....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker noben nogometaš z nogami na O povrh vsega " uvožen" se ne bo delal pametnega ( ker ni) da njihov šport je zelo zanimiv!!( zanimivo je svetovno prvenstvo z braziljo itd, n epa naša kmečka liga)

Mlad si še. Spoštuj vse športe in vse športnike. Le tako bodo morda tudi drugi spoštovali tebe. Marsikdo bi se lahko na enak način vtikoval v tvoje prvenstvo. Temu se je treba izogniti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj pa je tudi meni žal, da sem se sploh vključil v debato. Junak bo tisti, ki bo poenotil vse tekmovalce.

Nekateri modro molčijo, tudi to poznam.

Ampak, izpostavljal se ne bom več. Drugo leto gre karavana dalje, isti psi bodo še vedno lajali...če ne bom med njimi, mi pa tudi ne bo nič hudega...na kakšni plaži .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole. Še enkrat sem šel skozi vse poste in strnil stvari okrog katerih je bilo nekako največ strinjanja. Okrog vsega pač nikoli ne bomo istega mnenja niti mi tule na forumu, kaj šele vsi ostali. Naj pač vsak doda še tisto kar se mu zdi da manjka ali naj vrže ven s čimer se ne strinja. Jaz bom dodal zase še, da organizator mora zagotoviti tudi ofroad za supermoto. Zelo pomembno je, da pošljemo predloge v čimvečjem številu, saj bo tako stvar imela večjo težo.

Še enkrat: ali ima kdo naslove ali predlog kako spraviti tole do vseh tekmovalcev?

Pa ne pozabite izpolniti vseh rubrik v obrazcu, da se ne bo kdo na zvezi zgovarjal da nepopolno izpolnjenih predlogov niso obravnavali.

1.) Prijavnina na dirko znaša 5000 sit.

2.) Podelitev pokalov in nagrad se izvede takoj po končani dirki v posameznem razredu.

3.) Organizator je dolžan zagotoviti najboljšim petim tekmovalcem praktične nagrade ali povračilo dela prijavnine.

4.) Organizator mora zagotoviti krajšo preizkusno stezo ali del cestišča, ki bo služil za nastavitve tekmovalnih vozil.

5.) Dolžina posamezne dirke se omeji na čas 15min+2kroga.

6.) Obvezni tehnični pregled ob verifikaciji se ukine. Tehnične preglede funkcionarji lahko opravijo naključno izbranim vozilom v parc ferme ali na predštartnem prostoru.

7.) Zveza zagotovi na svoje stroške sodniško in časomerilsko ekipo za vse tekme DP.

8.) Zveza zagotovi vsaj osnovno medijsko podporo: objavo krajšega poročila in rezultatov s tekme v ponedeljkovi izdaji dnevnega časopisja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole. Še enkrat sem šel skozi vse poste in  strnil stvari okrog katerih je bilo nekako največ strinjanja. Okrog vsega pač nikoli ne bomo istega mnenja niti mi tule na forumu, kaj šele vsi ostali. Naj pač vsak doda še tisto kar se mu zdi da manjka ali naj vrže ven s čimer se ne strinja. Jaz bom dodal zase še, da organizator mora zagotoviti tudi ofroad za supermoto. Zelo pomembno je, da pošljemo predloge v čimvečjem številu, saj bo tako stvar imela večjo težo.

Še enkrat: ali ima kdo naslove ali predlog kako spraviti tole do vseh tekmovalcev?

Pa ne pozabite izpolniti vseh rubrik v obrazcu, da se ne bo kdo na zvezi zgovarjal da nepopolno izpolnjenih predlogov niso obravnavali.

1.) Prijavnina na dirko znaša 5000 sit.

2.) Podelitev pokalov in nagrad se izvede takoj po končani dirki v posameznem razredu.

3.) Organizator je dolžan zagotoviti najboljšim petim tekmovalcem praktične nagrade ali povračilo dela prijavnine.

4.) Organizator mora zagotoviti krajšo preizkusno stezo ali del cestišča, ki bo služil za nastavitve tekmovalnih vozil.

5.) Dolžina posamezne dirke se omeji na čas 15min+2kroga.

6.) Obvezni tehnični pregled ob verifikaciji se ukine. Tehnične preglede funkcionarji lahko opravijo naključno izbranim vozilom v parc ferme ali na predštartnem prostoru.

7.) Zveza zagotovi na svoje stroške sodniško in časomerilsko ekipo za vse tekme DP.

8.) Zveza zagotovi vsaj osnovno medijsko podporo: objavo krajšega poročila in rezultatov s tekme v ponedeljkovi izdaji dnevnega časopisja.

BRAVO SUPER TAKO NEKAKO :OK: :OK: :OK: 100% PODPIRAMO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo, bom še jaz sestavu en predlagalnik oz. dopolnu onega zgoraj...

1.) Prijavnina na dirko naj se ukine, oz. naj maksimalno znaša znaša 5000 sit.

2.) Podelitev pokalov in nagrad se izvede takoj po končani drugi vožnji v posameznem razredu.

3.) Organizator je dolžan zagotoviti najboljšim petim tekmovalcem praktične nagrade alipa v primeru da se je na tekmi pobirala prijavnina, denarno nagraditi prve tri tekmovalce v posameznem razredu iz fonda prijavnin po sistemu prvemu 200% prijavnine, drugemu 150% ter tretjemu 100%, ostalim tekmovalcem do petega mesta pa zagotovit praktične nagrade v višini prijavnine.

4.) Organizator mora zagotoviti krajšo preizkusno stezo ali del cestišča, ki bo služil za preizkušanje tekmovalnih vozil.

5.)Prepovedati vožnjo po boksu, ter dovoliti tekmovalcem in mehanikom da prižgano motorno kolo potiskajo do predštartnega mesta, oz. do mesta za preizkušanje vozil.

5.) Dolžina posamezne dirke se mora omejiti na čas (15min+2kroga razred Supermoto) po dogovoru več ali manj, odvisno od posameznega razreda.

6.) Obvezni tehnični pregled ob verifikaciji naj se ukine, oz. naj se opravi samo na prvi tekmi v sezoni, ter se ga tudi primerno označi da ustreza tekmovalnim pogojem. Tekmovalec kateri na prvi tekmi ne nastopa lahko naknadno opravi pregled ob verifikaciji, isto velja v primeru če tekmovalec menja vozilo med sezono. Posamezne preglede funkcionarji lahko opravijo po končani tekmi v polurnem času ko so motorji v park fermeju obvezno prvim trem v posameznem razredu, ter na željo sodnika še naključno izbranim tekmovalcem. Vsako vozilo se lahko na zahtevo sodnika pregleda tudi v predštartnem prostoru pred pričetkom posamezne vožnje.

8.)Namesto tehničnih pregledov naj se uvede neobvezen prosti trening brez merjenja časov v dolžini 15 minut (lahko se tudi združi klasa SM 450 ter SM 650)

9.)Ukine naj se predštartna procedura kot dosedaj (5 minut če se ne motim) oz. naj se v času predštarta na startni ravnini pred ogrevalnima krogoma ugasne motorje in na progo povabi napovedovalca kjer bo nagovoril prvih par tekmovalcev. Tekmovalci bi lahko napovedali svoja pričakovanja ter se tako bolj približala publiki. V zadnji minuti se pokaže tebla minuta ter čelada in nato se izvede štert v dva ogrevalna kroga.

10.) Z prirejenim urnikom naj se skrajša čas med zadnjim treningom ter prvo tekmo v posameznih rezredih. (recimo prosti trening open po kvalifikacijskem treningu minimoto ali skuter, ter kvalifikacijski trening open po prvi vožnji minimoto ali skuter odvisno kdo prej začne)

11.) Zveza zagotovi na svoje stroške sodniško in časomerilsko ekipo za vse tekme DP.

12.) Zveza zagotovi osnovno medijsko podporo: objavo poročila z sliko in rezultati s tekme v ponedeljkovi izdaji dnevnega časopisja, ter obvesti z rezultati ter poročilom STA od koder ostali mediji črpajo informacije

13.) Tekmovalcem naj se po njihovi izbiri dodeli predstavnika vseh voznikov kateri bo kontaktiral z vodilno ekipo . V vsakem razredu pa naj se medsebojno določi tekmovalec kateri bo kontaktiral z predstavnikom voznikov.

14.) V razredu Supermoto naj se uvede obvezni offroad vložek v dolžini predpisani z mednarodne pravilnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat: ali ima kdo naslove ali predlog kako spraviti tole do vseh tekmovalcev?

mislim da je en od nas forumašev sodeloval v Zagorju, oni sigurno imajo aktivne naslove vseh tekmovalcev, saj so jim pošiljali pravilnike...če se ne motim...ali so jih klubom???

Drugače pa jih nekaj sigurno ima Spidy, ravno on mi jih je posredoval ko smo vabili v Ljubečno pred dvema letoma...žal pa je meni v tem času riknu maxtor in so naslovi šli rakom žvižgat :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!