Skoči na vsebino

Organizacija moto dirk v Slovenjiji-kam??


Profi

Priporočene objave

Mislim, da pomenijo predlogi odlično izhodišče, kdor hoče, lahko tudi kaj doda, ali izpusti.

Ko pa bo na sestanku dirkačev nekdo rekel" Ja fantje....prav....pa ne bo dirk" se zavedajmo, da se vsaka vaška veselica organizira zaradi dobička, ki ga prinese organizatorju in tudi dirka za državno prvenstvo bo dobremu organizatorju vedno prinesla dobiček, tudi takrat, ko bo tisti čas, ko bodo dirkači za svoj nastop zahtevali plačilo.

Šenkal, nam pa res ne bo nihče.

Popravljeno . Popravil Profi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gidl, kaj si mislil s tem:

13.) Tekmovalcem naj se po njihovi izbiri dodeli predstavnika vseh voznikov kateri bo kontaktiral z vodilno ekipo .

Kdo bi bil ta človek postavljen (izbran?) od koga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ewo, zadnij poizkus, da vas pregovorim...

Lahko da se motim, nebi bilo prvič...ampak, če kaj vem štartnino določi organizator. Zveza pa je določila najvišjo možno štartnino, ki jo lahko organizator zahteva od voznikov. Tako da vršite pritisk na tiste, ki tudi komaj shajajo, tako kot mi. Gotove pare tudi za organizatorja nekaj pomeni, precej stvari v blagu prispevajo sponzorji. Povem iz prve roke.

Vsak bojkot, ki ga mislite izvajat bo na našo škodo, oziroma najbolj tistih voznikov, ki se že uveljavljajo v mednarodnem prostoru. Tu mislim tudi na para zvezo, ki vam hodi po glavi.

Kar se tiče AMZS in AMD Domžale...tolko slabi pa tudi niso. Nisem rekel, da je stanje dobro in nisem rekel, da ne delajo napak ( jih jaz tudi in verjetno tudi kdo od vas), vendar so naredili tudi marsikaj dobrega. Sem pač edini, ki si to upa povedati naglas. In tudi mislim, da za našo prihodnost ni treba uničiti tistega, kar smo gradili teh nekaj let, ampak da s skupnimi močmi izboljšamo obstoječe. To pa lahko, saj imamo vsako leto sestanek. Tam pa jecljate in težko požirate slino, pametnega predloga pa nima nihče...

Razmišljanje o bojkotu in težnje po nerealnih zahtevah nas vse vodi v propad in Profi tudi nima kaj izgubiti, saj je sicer neuradno slišati, da skuter drugo leto odpada iz programa zaradi nazanimanja.

To je to in vas še enkrat prosim, da razmislite...in da naj dvignejo svoj glas tudi tisti, ki znajo trezno in preudarno kaj povedati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ewo, zadnij poizkus, da vas pregovorim...

Lahko da se motim, nebi bilo prvič...ampak, če kaj vem štartnino določi organizator. Zveza pa je določila najvišjo možno štartnino, ki jo lahko organizator zahteva od voznikov. Tako da vršite pritisk na tiste, ki tudi komaj shajajo, tako kot mi. Gotove pare tudi za organizatorja nekaj pomeni, precej stvari v blagu prispevajo sponzorji. Povem iz prve roke.

Vsak bojkot, ki ga mislite izvajat bo na našo škodo, oziroma najbolj tistih voznikov, ki se že uveljavljajo v mednarodnem prostoru. Tu mislim tudi na para zvezo, ki vam hodi po glavi.

Kar se tiče AMZS in AMD Domžale...tolko slabi pa tudi niso. Nisem rekel, da je stanje dobro in nisem rekel, da ne delajo napak ( jih jaz tudi in verjetno tudi kdo od vas), vendar so naredili tudi marsikaj dobrega. Sem pač edini, ki si to upa povedati naglas. In tudi mislim, da za našo prihodnost ni treba uničiti tistega, kar smo gradili teh nekaj let, ampak da s skupnimi močmi izboljšamo obstoječe. To pa lahko, saj imamo vsako leto sestanek. Tam pa jecljate in težko požirate slino, pametnega predloga pa nima nihče...

Razmišljanje o bojkotu in težnje po nerealnih zahtevah nas vse vodi v propad in Profi tudi nima kaj izgubiti, saj je sicer neuradno slišati, da skuter drugo leto odpada iz programa zaradi nazanimanja.

To je to in vas še enkrat prosim, da razmislite...in da naj dvignejo svoj glas tudi tisti, ki znajo trezno in preudarno kaj povedati.

Probaj se osredotočiti na Gidlov in Gumiyev predlog, da ga dobijo vsi vozniki v roke in podpišejo. Do sestanka na koncu leta lahko na podlagi tega podpisanega predloga npr.naša predstavnika Gumy in Gidl v imenu vseh dirkačev izkašljata ta predlog. Vozniki ki se uveljavljajo na mednarodnih dirkah ne bodo nič oškodovani, ker so v bistvu sini radodarnih staršev (razen izjem, ki vložijo ves svoj srčen trud in svaka čast)oni bojo itak dirkal pa če bo štartnina 50.000 sit samo problem je ker so max 3-5 potem pa se konča. :( :( :(

Popravljeno . Popravil pino9
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče štartnine organitator ne bi bil prav nič prikrajšan, saj predlagamo tudi, da zveza krije stroške sodnikov in časomerilcev. Verjetno so si oni sposobni izpogajati tudi kakšno bolj ugodno ceno.

Ne strinjam se tudi da je katera od zahtev (pravzaprav so to predlogi) nerealna. Večina predlogov je organizacijsko -proceduralne narave in torej stvar dobre volje in pripravljenosti da se izvede.

Se pa strinjam, da je ta trenutek nesmiselno razpravljati o bojkotu ali vzporedni zvezi. Razmišljajmo konstruktivno in počakajmo na reakcijo nasprotne strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:o :o :o jao jao, že je blo slišati, da organiziramo bojkot in da so vsi nori.....jaz pa da sem tisti, ki stvar še podpihujem!

Ni tako!, če si kdorkoli od vas narobe razlaga moje predloge, jih bom še dodatno razčlenil in jih na svoj preprost način poskusil predstaviti, kot sem si jih, ko sem pisal post, predstavljal v svoji glavi!

Še enkrat pa poudarjam, da to niso zahteve, so samo predlogi in s tem nihče ne misli o bojkotu zveze ali pa bojkotu tekme.

Pa še to...

Ideja o formiranju svoje zveze se meni osebno ne zdi nikakršna prednost, kvečemu zguba!, zato tudi sam nikoli nisem pozival k ustanovitvi kakršnekoli para zveze. Kaj vse to pomeni, lahko razložim iz zgodb katerim sem bil priča, ampak verjemite mi, da sami nimamo oz. nimate nikakršnih šans za prvenstvo, sploh pa nihče ne bo nastopal v tujini niti bil lastnik bilokatere tuje licence. Tolk o ideji para zveza, ampak to je druga tema, mal me je zanesl ko sem prebral PARA in ni mi dalo miru, da ne povem kaj mislim.

OK, nazaj k temi...

najprej prepis predloga zveze ki je bil objavljen na njihovi strani.

Pozivamo vse tekmovalce, voznike in športne funkcionarje AMZS, da najkasneje do 14.10.2005 podajo pisne predloge za sezono 2006. Predvsem so dobrodošli predlogi, ki bodo pripomogli k dodatnemu razvoju posameznih panog.

Res da nisem tekmovalec ali voznik, niti nisem funkcionar...spremljam pa zgodbo že dolgo, zato se čutim dolžan podat tud kakšen predlog pa čeprav ravno na forumu.

Zveza poziva k pisnim predlogom in to naj storijo tekmovalci ter seveda vsi pozvani, jez žal ne, ker nimam nobene funkcije. Nevidim razloga zakaj se jim nebi ugodilo po tej plati saj konec koncev oni skrbijo za razvoj športa in si z idejami ter željami samo pomagajo. Še enkrat TO NISO ZAHTEVE!

Je pa res, da ko bo prvi izrekel besedo mi zahtevamo se zna zgoditi isto kot se je pred leti skuteristom...ostali so brez prvenstva...pa da ne nadaljujem zgodbe ker ni moja...

Osebno sem mnenja, da bi se o vsaki stvari dalo razpravljati in najti en kompromis, tako okrog štartnin, kot okrog pokrivanja raznih stroškov sodnikov ter časomerilcev. Saj konec koncev želimo vsi na en način razbremenit tekmovalca in ga spodbudit k športnem udejstvovanju v eni od panog motošporta.

In kako do dodatnih sredstev...jaz bom razložu po domače, saj sem samo mehanik ki zna en 4-taktni motor v fazo postavt in ne kaj dost več...z čistopisom naj se ukvarjajo lektorji ter pravniki...

Država vsako leto iz davkoplačevalskega denarja namenja denar... tudi za šport, seveda posledično tudi za razvoj športa, ter seveda tudi za varnost na cestah...Lep primer je društvo MAKSI, ki uči voznike motoriste varne vožnje. BTW- oni se financirajo tudi iz proračuna. Tudi tekmovanje z motorji je eden od načinov spodbujanja mladine k zavesti, naj se dokažejo na progi ne pa na cesti, tisti, ki se bo čez vikend navozu na Tomos pokalu naprimer...nebo čez teden podiral rekordov po cestah. In če se v vsej tej akciji okrog varnosti reši samo eno življenje smo zmagali...saj imam prav, da je življenje vrednejše od vseh štartnin v enem letu...ali pa desetih letih naprimer. In tukaj nastopi zveza katera lahko z programom o spodbujanju nadpovprečno sposobnih motoristov kateri sedaj divjajo na Planini ali pa na Mariji Reki z dodatnimi sredstvi iz državne blagajne omogoči sredstva za pokrivanje stroškov, katere sem naštel v enem od prejšnih postov.

Verjamem da ne bo lahko, vendar prepričan sem, da bi se iz tega naslova dobilo vsaj nekaj denarja za delno pokritje stroškov in to bi bil prvi korak k cenejšemu dirkanju.

Eno je pa jasno kot beli dan, zveza sama pa nima kupa denarja na katerem sedi in ga noče dat...

Pa še nekaj bi ob tej priliki poudaril...meni osebno se gre za napredek tega športa in vse kar sem napisal v tej temi, sem napisal v veri, da bi to nekaj pripomoglo, ne pa kaj podrlo...vsak pa lahko obrne samo dve besedi in že bo vse zvenelo kot grožnja športu, kar pa ni moj namen.

Gidl - Gregor Zupan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gidl, kaj si mislil s tem:

13.) Tekmovalcem naj se po njihovi izbiri dodeli predstavnika vseh voznikov kateri bo kontaktiral z vodilno ekipo .

Kdo bi bil ta človek postavljen (izbran?) od koga?

Izberete ga vi vozniki, pa naj ne bo voznik ker potem nebo mogu spremljat dogajanja ker bo v eni izmed klas vozu, kateri bo potem iz strani zveze potrjen kot uradni predstavnik voznikov. Mora pa to bit nekdo ki je prisoten na vseh tekmah. V vsaki klasi pa se mora potem določit voznika kateri bo prenašal želje voznikov na predstavnika, le tako bo on lahko vedel kaj se dogaja.

Še enkrat: ali ima kdo naslove ali predlog kako spraviti tole do vseh tekmovalcev?

Naslovi so, hvala Erik, sedaj pa prosim predloge kako naprej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pravkar prišel iz dirke starodobnikov v portorožu. Mislim tu smo presegli vse meje. Kako se upa organizirat dirka na letališču za starodobnike ki ne gredo nikamor niti če jim daš raketo gor , pa za naše prvenstvo pa ne. zraven pa se je odvijala neka petrolova predstavitev vseh vrst avtomotošporta, ki pa je bila namenjana samo nekim vip gledalcem vse skup 50-60komadov.

mislim da če bi bila sm pa vse ostalo bi bilo gledalcev minimalno 10x toliko

da o raznih težavah z časi ne govorim. skratka amd domžale se je spet izkazal za..xxxx.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslovi so, hvala Erik, sedaj pa prosim predloge kako naprej...

Počakamo še par dni, če ima še kdo kaj za dodat k zadnji verziji predlogov. Besedilo se potem kar vstavi v obrazec, ki se ga razpošlje tekmovalcem. Zraven je treba dati še en spremni dopis, kjer bo razloženo zakaj se gre in kaj je potrebno z obrazcem storiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:

Je pa res, da ko bo prvi izrekel besedo mi zahtevamo se zna zgoditi isto kot se je pred leti skuteristom...ostali so brez prvenstva...pa da ne nadaljujem zgodbe ker ni moja...

Sedaj sem pa malo v zadregi :? skuterska scena mi je kar blizu, tule pa ne vem o čem je govora :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj sem pa malo v zadregi :? skuterska scena mi je kar blizu, tule pa ne vem o čem je govora :?

Marino Štok je to povedal na sestanku pred dvemi leti, pa mislim da si bil tud ti na njem...sestanek je bil jeseni v klubskih prostorih AMD Domžale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej bi mev pa se jest preglod in direktno na supermoto, da je klasa OPEN res open in ne 451-IN NAPREJ pa kje si se to vidu!!! :cry: Tako bi lahko tekmovalec vozil v obeh klasah (ce seveda zeli) z istim motorjem-kot se to dogaja povsod po svetu!!

Ostali pa so res dobri predlogi s strani gidla in ostalih.

UPAJMO DA SE JIH ČIM VEČ URESNIČI :OK:

Aja pa še nekaj o kamniški dirki, ki mislim da jo nebi smel tko spluvat :angry2: :angry2: ker so dali organizatorji vse od sebe in mislim da se takih dirk manjka pri nas (veliko gledavcev, medijska pokritost-celo na športu 24 ur- :OK: ) tko da se malo zamislite kolk truda je potrebno vloziti za tako dirko ne pa samo kritizirat!-povsod in vedno pa bojo pomanjklivosti!!! tko da svaka cast organizatorjem :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da se vglavnem supermotardi pripravljajo na spremembe. Lepo je videti ,da se vglavnem strinjate a pozabljate da so tudi druge klase. Naprimer :

1.v glavnem so nagrajene supermoto klase

2.vedno so pokali manjši za skuter in minimoto

4. krajši treningi in časovno krajše dirke

To se pravi da bi morala biti štartnina za minimoto in skuterje manjša kot za suprmoto.

Najbolj me pa skrbi zahteva po offroadu. saj je vožnja minimota in skuterjev izredno nevarna po progi kjer so prej vozili supermoto offroad.

Taka zahteva bi pripeljala do manjšega števila organizatorjev kot

tudi do tega da bi morali minimoto in skuterji organizirati svoje dirke.

Mislim da trenutno nismo še toliko razširjana športna panoga da bi lahko organizirali dirke vsak zase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da se vglavnem supermotardi pripravljajo na spremembe. Lepo je videti ,da se vglavnem strinjate a pozabljate da so tudi druge klase. Naprimer :

1.v glavnem so nagrajene supermoto klase

2.vedno so pokali manjši za skuter in minimoto

4. krajši treningi in časovno krajše dirke

To se pravi da bi morala biti štartnina za minimoto in skuterje manjša kot za suprmoto.

Najbolj me pa skrbi zahteva po offroadu. saj je vožnja minimota in skuterjev izredno nevarna po progi kjer so prej vozili supermoto offroad.

Taka zahteva bi pripeljala do manjšega števila organizatorjev kot

tudi do tega da bi  morali minimoto in skuterji organizirati svoje dirke.

Mislim da trenutno nismo še toliko razširjana športna panoga da bi lahko organizirali dirke vsak zase.

Predlagajte še vi svoje predloge . Supermoto se bo vozil po offroadu pa če vi hočete ali ne ker to je čar Supermotarda .Glede štartnin pa boljše da ste tiho ker Vi že imate minimalne Iz supermota pa je prišel glavni vir za kritje stroškov tudi za Vaše transpnderje in podobno do sedaj

Lahko pa smo Vsi za enega :

1.Enotne štartnine

2.Enotni treningi

3.Enotne dirke/časovno mislim

4.Pa še offroad Vam odstopimo po želji (ali pa brez)

5.Pa 4 taktne motorje začnite vozit, ker v supermotu ni obenga 2taktnega razen TOMOS (malo heca brez zamere)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlagajte še vi svoje predloge . Supermoto se bo vozil po offroadu pa če vi hočete ali ne ker to je čar Supermotarda .Glede štartnin pa boljše da ste tiho ker Vi že imate minimalne Iz supermota pa je prišel glavni vir za kritje stroškov tudi za Vaše transpnderje in podobno do sedaj

Lahko pa smo Vsi za enega :

1.Enotne štartnine

2.Enotni treningi

3.Enotne dirke/časovno mislim

4.Pa še offroad Vam odstopimo po želji (ali pa brez)

5.Pa 4 taktne motorje začnite vozit, ker v supermotu ni obenga 2taktnega razen TOMOS (malo heca brez zamere)

Kakšne transponderje? Jest ne poznam nikogar, ki bi svoj transponder nesel domov... Bi pa pripomnil, da se naši vozniki v "nižjih" razredih čutijo izrabljene.

Že marsikdo mi je omenil, da smo prisotni samo kot financerji supermota... No od Tomos pokala si dirk ravno ne boste mogli organizirat. Kolikor vem, smo na dirki v Zagorju hotel izenačit štartnine tudi vam. In glej ga zlomka! Tomosovci kar naenkrat hočejo nižjo štartnino, češ da tud ostali ne plačujejo 15 jurjev... To pomen da če bote uspel s predlogi, itak ne bo prostora za skuter in minimoto, tomosovce boste pa moral celo plačat 5 jurjev po glavi da bojo sploh prišli peljat... :D A se bo sploh še komu splačal delat dirko za tistih 15 mandlcov kolikor vas bo še ostalo?

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomos <2 takt ??? :nono:

Tudi tomos je 4T se opravičujem. Bilo bi pa jih zanimivo videti z 2t motorji od Yamahe 125YZ, baje, da tudi zdaj uporabljajo motorje znamke Yamaha

125yz cca 40ps + :OK:

125 4T 15+ :P

Mislim da bi geštele potrgalo :( :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram se pridružiti mnenju Orjaka 1 in SF- a kar se pa tiče off roada, pa takole. Supermoto je off road vedno imel, v redu, to da so dirke skupaj in da z off roadom posvinjate stezo, da se ostalih pol, ki ima krajše dirke in treninge, a plača enako štartnino kot supermoto pobija in muči s stezo namesto, da bi uživali v dirki, vas supermotaše ne zanima. Supermoto je off road vedno imel, a kakšen je pravi supermoto off road :? :? :? kakršen je bil v osnovi. To so bili peščeni odseki, po katerih se je drselo z veliko hitrostjo, skoki pa so bili hitri in dolgi. Danes so del off roada bande in supercross vložki. Sami ste skvarili PRAVI supermoto, minimoto in skuter pa dolžite, da ste zaradi nas prikrajšani za off road, čeprav dobro veste, da je bil off road vedno, če ga je bilo le možno izvesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram se pridružiti mnenju Orjaka 1 in SF- a  kar se pa tiče off roada, pa takole. Supermoto je off road vedno imel, v redu, to da so dirke skupaj in da z off roadom posvinjate stezo, da se ostalih pol, ki ima krajše dirke in treninge, a plača enako štartnino kot supermoto  pobija in muči s stezo namesto, da bi uživali v dirki, vas supermotaše ne zanima.  Supermoto je off road vedno imel, a kakšen je pravi supermoto off road :?  :?  :? kakršen je bil v osnovi. To so bili peščeni odseki, po katerih se je drselo z veliko hitrostjo, skoki pa so bili hitri in dolgi. Danes so del off roada bande in supercross  vložki. Sami ste skvarili PRAVI supermoto, minimoto in skuter pa dolžite, da ste zaradi nas prikrajšani za off road, čeprav dobro veste, da je bil off road vedno, če ga je bilo  le možno izvesti.

NE GOVORI O ENAKI ŠTARTNINAH KER NISO ENAKE :nono: :nono: :nono: :nono:

Popravljeno . Popravil pino9
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pino ti pa zgleda dirke gledaš prek ušes? Tvoja trditev o neenakosti štartnin me spominja na tisto "ebrebk" (enababareklaenababakazala) Obrazloži nam no tole s štartninami... Res bi radi vedeli, kako ceneje prebrodit dirke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pravkar prišel iz dirke starodobnikov v portorožu. Mislim tu smo presegli vse meje. Kako se upa organizirat dirka na letališču za starodobnike ki ne gredo nikamor niti če jim daš raketo gor , pa za naše prvenstvo pa ne. zraven pa se je odvijala neka petrolova predstavitev vseh vrst avtomotošporta, ki pa je bila namenjana samo nekim vip gledalcem vse skup 50-60komadov.

mislim da če bi bila sm pa vse ostalo bi bilo gledalcev minimalno 10x toliko

da o raznih težavah z časi ne govorim. skratka amd domžale se je spet izkazal za..xxxx.......

Zanima me kok imate skuteristi krožnih dirk?

Kaj maš pa proti starodobnikom(sej jih je več kot skuteristov v eni klasi, naprimer C1 50cc jih je 16)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S TOMOSI ni gledanosti saj vsak ko jih vidi na treningu misli da to ogrevajo gume in ne da peljejo trening ker so tako " hitri". pač gledalci si želijo hitrosti pa zaviranja pa bojev, vendar so boji itd na naših inproviziranih stezah bolj ali manj omejeni, saj so steza običajno tko ozke da ne dopuščajo napak. dirka v portorožu bi bila idealna, mislim da če so starodobnikom organizirali to reč bi lahko tud sm, skuter in mm za naslednje soezono, pa tud mobi krog bi lahko prišel v seznam.

enotne štartnine se strinjam samo potem tud vse ostalo enotno tako treningi kot dirka. off road del pri SM vsekakor mora bit,samo kot je profi rekel so skoki dolgi in nizki, saj tud amortizerji niso prilagojeni supercross skokom, vsaj tko mislim ki se jih naredi pri večji hitrosti, ne vem če ste kdaj videli all star supermoto v ameriki, padeš dol kaj upajo naredit.

Glede umazanije na stezi : je ta problem kar velik. saj steza drsi in pilot kjub pazljivi vožnji ima tisti feeling v glavi ki mu ne dopušča maximalne zmogljivosti kot voznik.. čiščenej steze z metlami ni salbo če že ni bolšega, samo že če se čisti naj se vporablja kvalitetne metle ali kaj ustreznejšega ( kompresor samo zrak pod pritiskom) ker v kamniku sem na lastne oči videl da so stik med off roadom in asfaltom čistila v dveh z nekimi bogimi metlami, na pol scufanimi, počistila sta pa samo grobo kemenje prah in ostalo pa je ostalo na stezi za minimoto in skuter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bi za off road tut neki predlagu: pač priznam da mi off road ne leži in zmer sm se veselu dirk, kjer ga ni blo :blush:

Ampak ok, supermoto dirke so supermoto edino, če je zraven tudi offroad, to se strinjam. Zato bi blo pa fino, da bi bli skoki oz. skakalnice in mize nekako definirane: od min. do max. velikosti, če se seveda da. Ker ta druga v Kamniku je bla res kr huda no, vsaj za nekatere izmed nas, ki smo nekako bolj cestaki in nam je motokros bl tuj, vemo pa, da jo je kar dobro skupil Volčič, ki ima sigurno znanja iz motokrosa, pa se je še vseno "skipal" zelo grdo.

Ne vem pa, zakaj se eni tok prtožujejo, zarad umazanije na stezi, tle mislm predvsem skuter in minimoto. Sej na vsaki dirki pač uni "vahtarji" skušajo očistit stezo, nikjer pa se supermoto iz peska na asfalt ni pripeljal na ovinku, da bi to izrecno oviralo dirkače drugih razredou. Če se pa na ravnini ne morte kontrolirat z mal praha, pol pa tut ne vem no :hmm: Kot je profi napisu: da se mučijo in pobijajo na stezi.... Beno mislm, da je vedno zlo dobr odpelu vse dele steze, naš tamau tut ni nikol jamru zarad umazanije, zdi se mi pa, da se je redko kdo povalu ravno tam, kjer naj bi supermotardi pršli nazaj na asfalt. Zato res ne vidm razloga za tako negodovanje v zvezi z offroadom. Men tut ne leži pa kaj, nikjer se pa nism prtožvou, da bi offroad ukinl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!