Skoči na vsebino

Organizacija moto dirk v Slovenjiji-kam??


Profi

Priporočene objave

Ja Jure se strinjam s tabo. Skoki v Kamniku so bili daleč od pravilnika. V klasi 450 je v res suvereno skakal edino Korošak, vsi ostali pa so imeli občasno kar precej težav. Tole je izvleček iz pravilnika za evropsko prvenstvo:

MWG-03.7.5 OBSTACLES

Jumps are allowed only on the natural parts and the minimum distance between take-off and landing zones and any asphalted zone must be at least 15 m.

For the jumps, the bumps must be 1 metre high, the take-off zone being flat and having a regular slope, with a length of at least 4 m, and the landing zone being flat and having a regular slope, with a length of at least 6 m, or 1,50 metre high, the take-off zone being flat and having a regular slope, with a length of at least 6 m, and the landing zone being flat and having a regular slope, with a length of at least 8 m.

Multiple jumps (double, triple, etc) and the whoops (bumps having a maximum height of 1 m, at least 3 m and at most 6 m apart) are forbidden.

Double and triple jumps are considered as such if the second and/or the third bump(s), etc, is/are located in the landing zone of the previous jump.

Problematičen je naklon naletne in pristajalne strmine, ki je bil v Kamniku daleč prevelik. Pri 1,5m visoki rampi, bi moral biti nalet dolg najmanj 6m in pristjalna rampa najmanj 8m!!! V kamniku je bil nalet dolg mogoče dobra 2 metra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MWG-03.7.5 OBSTACLES

Jumps are allowed only on the natural parts and the minimum distance between take-off and landing zones and any asphalted zone must be at least 15 m.

For the jumps, the bumps must be 1 metre high, the take-off zone being flat and having a regular slope, with a length of at least 4 m, and the landing zone being flat and having a regular slope, with a length of at least 6 m, or 1,50 metre high, the take-off zone being flat and having a regular slope, with a length of at least 6 m, and the landing zone being flat and having a regular slope, with a length of at least 8 m.

Multiple jumps (double, triple, etc) and the whoops (bumps having a maximum height of 1 m, at least 3 m and at most 6 m apart) are forbidden.

Double and triple jumps are considered as such if the second and/or the third bump(s), etc, is/are located in the landing zone of the previous jump.

Ok tnx Gumy :OK: Zapišmo še tole u predloge :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm...offroad more bit pri supermoto...čene sploh ni supermoto :OK:

pa sej sm gledu svetovno v Jesolu...pa je biu en skok podoben kot v Kamniku...če ni biu hujši :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pino9 kaj je zdej s štartninam? So enake al niso? Fantje zavedat se moramo da se kuhamo v istem kotlu, zato je treba tud mal na nas ostale gledat... Neki se je govoril o predhodnem pošiljanju predloga v pregled. Gumi kako da nismo nič dobil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nisem dobil naslovov tekmovalcev. Gidl me je spomnil v ponedeljek, da jih ima on in sem ga prosu, če bi lahko on poslal. Ne vem ali je ali ni. Sem bil malo ven iz tega (gužva v službi). V glavnem danes morajo biti predlogi na Zvezi. Dejmo še malo usto izročilo aktivirat da bo poslano čimveč predlogov, če že nismo uspel na papirju spravit do vseh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26.10.2005 je sestank vseh voznikov mislm da na AMD Domžale. Še takat se prnesejo vsi predlogi + se zahteva sestank z vodilnimi na AMZS-ju (ne samo z Domžalčani)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz da ne rečem pametne pobude je nastalo lepo sranje(beri cel forum) .Naenkrat mamo kr 3 kategorije iz TOMOS-a kr pomen da ob SM ju ne rabjo na zvezi nč več minija kaj šele skuterja in kaj bo pol?????????????????Sigurn sm da miniji bojo sam ne vem v kiri organizaciji pa še to nism zihr.Se je pa tema izjalovila , na sestanku bote povedal svoje (kdor misl prit) mislem pa da glede na to da smo mi glihkar pršl v normaln dirkaški svet,da ste vse bolj podobn fuzbalu iz kirga sm kumi ušou in da se mi s tem raznem bedarijam pč ni treba ukvarjat ,zato bomo brez neke pametne debate ZAGORJANI pč nehal dirkat,ostaliu pa ugotavljajte zakaj ni tega in onega........pa še minimoto prvenstvo lhka neha-ni habata ,živkotu orjaka bizjaka itd,,,,,,NO se pa ,pejmo ampak na sestanki ne sam anonimke na forumi. :nono: :nono: :nono: :nono: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz da ne rečem pametne pobude je nastalo lepo sranje(beri cel forum) .Naenkrat mamo kr 3 kategorije iz TOMOS-a kr pomen da ob SM ju ne rabjo na zvezi nč več minija kaj šele skuterja in kaj bo pol?????????????????Sigurn sm da miniji bojo sam ne vem v kiri organizaciji pa še to nism zihr.Se je pa tema izjalovila , na sestanku bote povedal svoje (kdor misl prit) mislem pa da glede na to da smo mi glihkar pršl v normaln dirkaški svet,da ste vse bolj podobn fuzbalu iz kirga sm kumi ušou in da se mi s tem raznem bedarijam pč ni treba ukvarjat ,zato bomo brez neke pametne debate ZAGORJANI pč nehal dirkat,ostaliu pa ugotavljajte zakaj ni tega in onega........pa še minimoto prvenstvo lhka neha-ni habata ,živkotu orjaka bizjaka itd,,,,,,NO se pa ,pejmo ampak na sestanki ne sam anonimke na forumi. :nono:  :nono:  :nono:  :nono:  :zzz:  :zzz:  :zzz:  :zzz:  :devil:

Miniji bodo.

Miniji bodo neglede na prihodnjo organiziranost DP.

Miniji bodo v vsakem primeru cenejši kot letos.

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na "pogovore" v tej temi je tole verjetno malce :topic: pa vendar: na koga (morda kakšno ime) se obrnemo, da bi izvedeli več o organizaciji moto dirk, praksi, pravilih in več. Želimo aktivno sodelovati, vendar na pravi način, ne nekaj "na hojladri" - potem raje ne. Zanimajo nas SM in MX dirke in z njimi povezani razredi...

Hvala za pomoč!

Boštjan

Moto center Laba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz da ne rečem pametne pobude je nastalo lepo sranje(beri cel forum) .Naenkrat mamo kr 3 kategorije iz TOMOS-a kr pomen da ob SM ju ne rabjo na zvezi nč več minija kaj šele skuterja in kaj bo pol?????????????????Sigurn sm da miniji bojo sam ne vem v kiri organizaciji pa še to nism zihr.Se je pa tema izjalovila , na sestanku bote povedal svoje (kdor misl prit) mislem pa da glede na to da smo mi glihkar pršl v normaln dirkaški svet,da ste vse bolj podobn fuzbalu iz kirga sm kumi ušou in da se mi s tem raznem bedarijam pč ni treba ukvarjat ,zato bomo brez neke pametne debate ZAGORJANI pč nehal dirkat,ostaliu pa ugotavljajte zakaj ni tega in onega........pa še minimoto prvenstvo lhka neha-ni habata ,živkotu orjaka bizjaka itd,,,,,,NO se pa ,pejmo ampak na sestanki ne sam anonimke na forumi. :nono:  :nono:  :nono:  :nono:  :zzz:  :zzz:  :zzz:  :zzz:  :devil:

žal je izpadlo drugače kot je bilo mišljeno.Kategorija 125 cup (če bo dovol interesentov?!) bo tudi naslednjo sezono, torej 10 vozil.Open je namenjen vsem ki imajo ali nameravajo v ECO SM 125 razredu se pomeriti pri pripravi motorja in v vožnji in pa tudi eventvelno nadaljevanje prvih treh iz pokala 125 .Kar se tiče Youngsterja je vodstvo Tomosa menilo da bi lahko svoja vozila promovirali podobno kot 125 cup.V temu ne vidim nič narobe.Vse kakor to ni nobeno usiljevanje oziroma ukinitev katere koli klase..Prepričan sem da to kar za naslednjosezono pripravlja Trifoni z različnimi klasami minimota je edino prav!!AMZS mora vse to potrditi oziroma zavrniti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani vozniki in g. Brane Lipnik!

AMD SITAR DUNLOP Racing je bil letos organizator zaključne motociklistične dirke v Kamniku. V moto dirkah smo prisotni več kot 20 let in dirke gledamo z očmi voznika, zadnji 2 leti pa se trudimo tudi z organizacijo dirk za VOZNIKE in GLEDALCE v razredih minimoto, skuter in supermoto, kakor naj bi bilo na vsaki tekmi običajno, vendar temu ni tako.

Pa pojdimo lepo po vrsti. Od predstavitve vsakega voznika ob slovenski himni, cvetki in drobni pozornosti, do prvega odmora med dirko, ko gledalci pričakujejo, da se kaj dogaja.

»Zunanji blišč z vsemi spremljajočimi dejavnostmi in beda v odnosu do voznikov zbode na takih prireditvah »….mogoče g. Lipnik, ste zadovoljni, ko na večini dirk DP plačate normalno startnino 15.000,00 sit (na 6 dirkah od 7), pridete na start in če ste med srečnimi prvimi tremi dobite pokalček in se neopaženi odpeljete zvečer domov. Izgleda, da vam bolj ugaja, da je na tekmi 200 gledalcev in ne kot v Kamniku po ocenah od 5000 do 7000. Zakaj naj bi bila naša dirka slabša za vas in enako misleče, z nižjo startnino, kot na ostalih dirkah???

Pa kljub temu smo mislili tudi na to, na kar ste vi očitno namenoma pozabili napisati. Ob plačilu startnine ste prejeli 2 bona za malico in 2 bona za pijačo, dobrodošla novost na naših dirkah, kar je bilo namenjeno za voznika in mehanika (kar znaša skupno 3.000,00 sit) Voznikom našega društva lani in letos ni bilo potrebno plačati startnine.

Da se dirka lahko pokrije iz startnine voznikov, pa nam še zdaleč ne uspe, morebiti pa nekaterim, ker je bil naš cilj vedno dobro organizirati dirko.

Pa kljub temu nekaj podatkov:

Ker je prireditev v obrtni coni, je priprav, dela in stroškov veliko. Potrebno je prisluhniti vsem zahtevam in med drugim poravnati visok znesek KAM-BUSU za stroške prevoza cca 60 avtobusov, kar se pokriva že s startnino voznikov.

Potrebno je poravnati še: varovalno službo, dobro opravljeno delo sodnikov AMD Domžale, 2 reševalna vozila s tehniki in zdravnikom, stroške časomerilcev na tekmi, kvalitetnega napovedovalca in ozvočenje, enotedensko oglaševanje dirke na 2 postajah (Radio HIT, Radio KRANJ), izobešanje čez cestnih transparentov - 14 dni, za spremljajoče dejavnosti (hostese, mažoretke) in zelo pomemben PRESS center, za objavo v dnevnem časopisju in revijah.

Na naše povabilo so se nam odzvali, kot vsako leto, uredniki športnih revij, POP TV in TV SLOVENIJA.

Tudi podelitev pokalov najboljšim petim voznikom na dirki je ob prisotnosti množice gledalcev potekala v znamenju pozornosti do voznika s šopkom in pokom šampanjca, ali pa spet ne za vas in peščico voznikov.

Priprave na dirko tečejo intenzivno vsaj en mesec preje, da uspemo pridobiti tudi vso papirno dokumentacijo. V organizaciji nas ni veliko, delamo z veliko volje, kar nam ni bilo težko, Kamnik je letos že drugo leto zaživel z dirko .

Spoštovani poedini vozniki in g. Brane Lipnik, mogoče pa nam dirke v Kamniku niso potrebne……….

AMD SITAR DUNLOP Racing

Janez in Barbara Sitar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani vozniki in g. Brane Lipnik!

AMD SITAR DUNLOP Racing je bil letos organizator zaključne motociklistične dirke v Kamniku. V moto dirkah smo prisotni več kot  20 let in dirke gledamo z očmi voznika, zadnji 2 leti pa se trudimo tudi z organizacijo dirk za VOZNIKE in GLEDALCE v razredih minimoto, skuter in supermoto, kakor naj bi bilo na vsaki tekmi običajno, vendar temu ni tako.

Pa pojdimo lepo po vrsti. Od predstavitve vsakega voznika ob slovenski himni, cvetki in drobni pozornosti, do prvega odmora med dirko, ko  gledalci pričakujejo, da se kaj dogaja.

»Zunanji blišč z vsemi spremljajočimi dejavnostmi in beda v odnosu do voznikov zbode na takih prireditvah »….mogoče g. Lipnik,  ste zadovoljni, ko na večini dirk DP plačate normalno startnino 15.000,00 sit (na 6 dirkah od 7), pridete na start in če ste med srečnimi prvimi tremi dobite pokalček in se neopaženi  odpeljete zvečer domov. Izgleda, da vam bolj ugaja, da je na tekmi 200 gledalcev in ne kot v Kamniku po ocenah od 5000 do 7000. Zakaj naj bi bila naša dirka slabša za vas in enako misleče, z nižjo startnino, kot na ostalih dirkah???

Pa kljub temu smo mislili tudi na to, na kar ste vi očitno namenoma pozabili napisati. Ob plačilu startnine ste prejeli 2 bona za malico in 2 bona za pijačo, dobrodošla novost na naših dirkah, kar je bilo namenjeno za voznika in mehanika (kar znaša skupno 3.000,00 sit) Voznikom našega društva lani in letos ni bilo potrebno plačati startnine.

Da se dirka lahko pokrije iz startnine voznikov, pa nam še zdaleč ne uspe, morebiti pa nekaterim,  ker je bil naš cilj vedno dobro organizirati dirko.

Pa kljub temu nekaj podatkov:

Ker je prireditev v obrtni coni, je priprav, dela in stroškov veliko. Potrebno je prisluhniti vsem zahtevam  in med drugim poravnati visok znesek KAM-BUSU za stroške prevoza cca 60 avtobusov, kar se pokriva že s startnino voznikov.

Potrebno je poravnati še: varovalno službo, dobro opravljeno delo sodnikov AMD Domžale, 2 reševalna vozila s tehniki in zdravnikom, stroške časomerilcev na tekmi, kvalitetnega napovedovalca in ozvočenje, enotedensko oglaševanje dirke na 2 postajah (Radio HIT,  Radio KRANJ), izobešanje čez cestnih  transparentov -  14 dni, za spremljajoče dejavnosti (hostese, mažoretke) in zelo pomemben PRESS center, za objavo v dnevnem časopisju in revijah.

Na naše povabilo so se nam odzvali, kot vsako leto, uredniki športnih revij, POP TV in TV SLOVENIJA.

Tudi podelitev pokalov najboljšim petim voznikom na dirki je ob prisotnosti množice gledalcev potekala v znamenju  pozornosti do voznika s šopkom in pokom šampanjca, ali pa spet ne za vas in peščico voznikov.

Priprave na dirko tečejo intenzivno vsaj en mesec preje, da uspemo pridobiti tudi vso papirno dokumentacijo. V organizaciji nas ni  veliko, delamo z veliko volje, kar nam ni bilo težko, Kamnik je letos že drugo leto zaživel z dirko .

Spoštovani poedini vozniki in g. Brane Lipnik, mogoče pa nam dirke v Kamniku niso potrebne……….

AMD SITAR DUNLOP Racing

Janez in Barbara Sitar

Vse lepo pa prov! :OK:

Jaz mislim,da je bilo za dirkače v Kamniku lepo poskrbljeno(boni,vip popust,dežniki,rože,šampanjec.... :OK:

:devil: Da pa ste poskrbeli za "kvalitetnega napovedovalca" :angry2: , to pa ne govorit! Za mikrofonom je stal "bebec",ki je 1. v življenju povezoval in komentiral moto dirko! :BUA:

Vse kar je povedal je bilo to, da je: "Sitar Pneumatic Center poskrbel za brezplačen vstop za gledalce!-mislim,da se je to vsak gledalec sam zavedal ko je prihranil kakšnega tisočaka!

Voznike Supermoto Tomos pokala pa je podcenjeval in primerjal z amaterji, ki so prve pol ure na teh motorjih in (kao) ne upajo na offroad :angry2: :devil:

Naslednjo dirko prosim, da ga zamenjate, da se voznikom v SM Tomos pokalu ne bo ponovno delala krivica :OK:

post-6277-1129837216_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, da je bla dirka v Kamniku speljana zelo lepo pa tudi tekmovalci smo bili deležni dost pozornosti. Poleg Zagorja, zihr dirka med boljšimi v letošnji sezoni.

Sicer kaj bi zdej tle razpravlal kaj je blo, mormo se ment, kaj BO in to že naslednjo sredo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj v sredo se bo govorilo že za drugo sezone al samo kako je šla letošnja..???

al bo še kakšen sestanek pred novim letom? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko vidim zadnje razprave bo kmalu in to zelo kmalu šlo vse navzdol še bolj kot je že

Če Amd Sitar počasi obupuje potem Vam je lahko vse jasno. Oni so v glavnem držali ta šport v ospredju (siva eminenca) in se trudili na vse pretege kolikor so se lahko .Organizirali dve definitivno med najlepšimi dirkami v zgodovini Slo Supermota.

Sicer pa se morate vsi zavedat, da Supermoto prvenstvo nikjer na svetu prav ne funkcionira. Vsi vozniki bi morali biti srečni, da lahko za svoj denar sploh še kje nastopajo. da se nebi kateri mislil, da bokej dobil. Fantje razen v Ameriki je vsepovsod tema, majhna gledanost in nezainteresiranje medijev.Po teh letih bi že lahko ugotovili dejstva.Veliki Timi se umijajo iz scene ne pa mi lulčeki.

Še enkrat se Sitarjem lahko zahvalite za kar so storili

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na dirki v Kamniku je bilo za dirkače bolje poskrbljeno, kot na večini drugih dirk :blush: za 15000 sit štartnine, so razen pokalov in šampanjca za najboljše, kot povsod, prav vsi dobili tudi dežnike, rožice in pa hrano in pijačo tako za dirkača kot za mehanika :OK: a ob neprestanem ponavljanju, kdo je komu kaj podaril, se je vendarle pokazalo, koliko je kdo, v resnici za koga vreden :hmm: na razkošni prireditvi se je splačalo odreči zajetnemu kupčku denarja od prodanih kart, povsem nepotrebno pa se je bilo odreči, glede na prireditev, relativno majhnemu znesku od štartnin :? Prav gotovo so tako določili ljudje, ki se precej bolje kot jaz, spoznajo na to, kaj se splača in kaj ne :?

Verjetno mi še marsikaj ni jasno, nekaj pa vem zagotovo, če je dirkač vreden tako malo za organizatorja, potem je tako malo vreden tudi za gledalca in prav tako za potencialnega sponzorja in vsa igra bo postala domena peščice, ki se bodo znali izogniti problemom večine.

Kdo pa bo dirkača postavil na mesto, ki mu pripada in si ga zasluži :? :? :?

Brane Lipnik

Popravljeno . Popravil Profi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!