Skoči na vsebino

Pregled ventilov vsakih 6000km ???


premza

Priporočene objave

V servisni knjigi za GS500E piše, da je treba ventile pregledat (in po potrebi naštelat) vsakih 6000km! Verjetno je pri drugih motorjih podobno.

Serviser pravi, da je res treba, pa ne samo ventile pregledat ampak tud glavo zategnt (ampak on se od tega pregledovanja pa zategovanja živi).

Rad bi slišal še vaše mnenje.

premza

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati Monster, prvi pregled in nastavitev na 20.000km, naslednnje štelanje 60.000km.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom trdil,ampak mislim,da je to pretiravanje,da je treba vsakih 6000 km zategnit glavo in štelat ventile.Po moje se glava pritegne oz. prekontrolira zategnjenost na prvem servisu, ventili pa po, ne vem 20-30 tkm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha R6- men je reku celo pr 40.000 km prvo stelanje?! Pr Banditu pa mi je prvic na 7.000 pol pa pr 15.000 km...Sam ta Oven me je itak pr vsem nacuril...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Yamaha XT 600 kontrola ventilov na vsakih 6000 km.

Nastavljanje in kontrola ventilov je odvisna od izvedbe. Če ima motor odmično gred neposredno nad ventili (prenos gibanja neposredno iz odmične gredi preko ploščic na ventile-Z101) je nastavljanje običajno bolj poredko, če pa se gibanje na ventile prenaša prek kakih vzvodov, pa je potrebno več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, da se na prvem servisu zategne glavo, to itak.

Ventile naštelat... tud pametno.

Sicer pa odvisno od motorja.. sej to je vse skupaj max. ura dela. Na vsakih 6kkm se mi zdi pa res malo butasto (OK, za guzzije pa HD najbrž ni tako butasto).

Po tej logiki bi bil jaz na vsake 2-3 mesece na servisu?!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Fazer 600 na 40000km! (piše v servisni knjigi)

lp

Mas prov, sem pogledov tut jest, pa mam na 42.000 km... Kok zlo lepo, torej bom mel hmal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja,sem zadnjič pozabil napisat,da sem pri boxerju(BMW) štelal ventile,če sem ostro vozil tudi na 3000 kilometrov.Ampak boxerji imajo pogon ventilov prelo šipk,zato takšni intervali.Pri normalni vožnji pa ko sem menjal olje sem tudi ventile nastavil-vzdrževanje

je bilo simpl ko pasulj.

Ja,ja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSF 1200 enkrat na leto (pred sezono) pri velikem "servisu" - v bistvu motor pod drobnogledom,ce in kaj je narobe (vecinoma malenkosti).drugace se pa poslusa in cuti kako zadeva deluje.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

... za guzzije pa HD najbrž ni tako butasto ...

lp Easyrider

Pa kaj se tolk bunite... guzzi je pač traktor, kjer je tko al tko treba pred/med/po vsaki daljši vožnji zategnit oz. preverit vse šraufe, naštelat ventile pa platine. Frgazarje pa itak na kšni rdeči lohka...

Mel guco, vem kako to zgleda, pa bi ga vseen mel spet... ampak big block mašino... 750 (tastaro) - 1000ccm

HD je pa itak lohk sam še slabš glede tega... če pa ni slabš, pol pa ni HD.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina enocilindrašev potrebuje štelanje n 5-6000 km, vsaj do 20000 km, potem pa ni več nujno tako pogosto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thundercat...prvič pri 42000km. Zdaj pa se zamislite in kupite Yamahe!!!

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Zdaj pa se zamislite in kupite Yamahe!!!

Že tečemo...

Samo jaz (tako, kot laik) vseeno vprašam. Kaj nista Honda in Suzuki boljša od Yamahe???

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Zdaj pa se zamislite in kupite Yamahe!!!

Že tečemo...

Samo jaz (tako, kot laik) vseeno vprašam. Kaj nista Honda in Suzuki boljša od Yamahe???

Bye

Desmo

Honda ja, suza ne... mogoče kawa... no ja, pa guzzi pa duc pa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Honda ja, suza ne... mogoče kawa... no ja, pa guzzi pa duc pa... .... ghhhhhmmmm this means WAR!!!.

SUZA RULZ!

Lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... aja pa še to: jaz na moji SUZI kar poslušam in poslušam, ko pa ugotovim da neki čudn špila pol pa na servis (glede ventilov), drugač pa 1x letno oz. na 6 - 7 Km.

lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lp Premza.

Prvo nastavljanje ventilov imaš gotovo vsaj po 20k ne prej (kawasaki). Veliko je odvisno od načina vožnje. Sam sem opazil nekaj zelo nenavadnega pri serviserjih, ki živijo od nastavljanja ventilov. Zakaj namreč pregled vsakih 6k? Če si te sreče, da so razmaki med odmikačem ventila in odmično gredjo različni med seboj (16V, npr. 3 so potrebni nastavitve) pri pregledu, nekateri mehaniki (ki radi služijo) popravijo le tiste razmake, ki se približujejo mejni dovoljeni toleranci, ostale pustijo pri miru. Torej čez 6k zopet le tiste, ki se približujejo dovoljeni toleranci,.... S takšnim načinom dela, so intervali na 6k resnično potrebni (vsakič je potrebno razkopat motor do ventilov, npr. zx6r 2 uri dol in 2 gor, da ne omenjam obrabo vijakov in navojev v Aluminij + 22kSIT). Menim, da bi bilo pravilno: ko imaš enkrat podrto do ventilov nastaviš vse ventile na tisto tolerančno mejo, da se bo z obrabo razmak "sprehodil" preko celotnega tolerančnega razmaka (slabo povedano, vendar sem prepričan, da veš kaj mislim).

Pri nekaterih motorjih (odmična gred zgoraj, neposredno na odmikače ventilov), se z obrabo ventilov na sedežu in sedeža ventila samega v zgorevalni komori (zgoraj pri odmikačih, kjer gred drsi po odmikaču je obraba zanemarljiva), ventili vedno bolj pomikajo ven iz zgorevalne komore proti odmični gredi. Potreben razmik med odmikačem ventila in odmično gredjo se manjša. V skrajnosti ga ni več in ventil ne sede v svoj sedež v zgorevalni komori. Zelo hitro ga "spiha" oz. moč motorja pade, ker ni več kompresija (drago popravilo).

Pri ostalih motorjih (BMW, Duce, MG,...) se ventili odmikajo preko vzvodov. Če je obraba v zgorevalni komori večja od obrabe vzvodja, potem se omanjeni razmak (kakor zgoraj) manjša, sicer je obratno. Sedaj ti je verjetno bolj jasno, zakaj sem zgoraj slabo razlagal tolerančne meje.

Npr. zx6R ima prvi opisani tip odmikanja ventilov. Torej s kilometri se razmiki manjšajo (motor sicer vedno bolj na "polna pluča" dela, kar se pozna pod 6k min-1, ker bolj vleče), vendar grozi da jih bo sežgalo. Svojega sem nastavljal pri 42k (prej nikoli ni nihče drezal tam) in sem dva (enega izpušnega in enega sesalnega) "ujel na spodnji meji". Vseh 16 sem na novo podložil in se jih ne bom več lotil naslednjih 30k.

Kar sem tu napisal, jemlji le kot informacijo. Če boš mehaniku, te stvari razlagal in od njega zahteval več, kot on meni, da je potrebno, znaš potegniti kratko. Ker in če si odvisen od njega, je na motorju vedno dovolj stvari, kjer ti bo "spulil" denar, ki ti ga tu ni. Sam presodi in ukrepaj ter upoštevaj, da novejše konstrukcije agregatov potrebujejo manj posegov v agregat (motor) motocikla.

Govoril sem

lp Leon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!