premza Objavljeno April 14, 2002 Opozori Objavljeno April 14, 2002 V servisni knjigi za GS500E piše, da je treba ventile pregledat (in po potrebi naštelat) vsakih 6000km! Verjetno je pri drugih motorjih podobno. Serviser pravi, da je res treba, pa ne samo ventile pregledat ampak tud glavo zategnt (ampak on se od tega pregledovanja pa zategovanja živi). Rad bi slišal še vaše mnenje. premza
hotschko Objavljeno April 14, 2002 Opozori Objavljeno April 14, 2002 Ducati Monster, prvi pregled in nastavitev na 20.000km, naslednnje štelanje 60.000km. hotschko
Thundercat Objavljeno April 14, 2002 Opozori Objavljeno April 14, 2002 Yamaha xj 600s prvo štelanje ventilov 24.000km! Thundercat
motofrik Objavljeno April 14, 2002 Opozori Objavljeno April 14, 2002 Ne bom trdil,ampak mislim,da je to pretiravanje,da je treba vsakih 6000 km zategnit glavo in štelat ventile.Po moje se glava pritegne oz. prekontrolira zategnjenost na prvem servisu, ventili pa po, ne vem 20-30 tkm.
Leteči Objavljeno April 14, 2002 Opozori Objavljeno April 14, 2002 24000, ne vem kaj bo štelal na 6000 LP Leteči
Wobewt Objavljeno April 14, 2002 Opozori Objavljeno April 14, 2002 Yamaha R6- men je reku celo pr 40.000 km prvo stelanje?! Pr Banditu pa mi je prvic na 7.000 pol pa pr 15.000 km...Sam ta Oven me je itak pr vsem nacuril...
bladzo Objavljeno April 14, 2002 Opozori Objavljeno April 14, 2002 Fazer 600 na 40000km! (piše v servisni knjigi) lp
BRANE Objavljeno April 14, 2002 Opozori Objavljeno April 14, 2002 LP Yamaha XT 600 kontrola ventilov na vsakih 6000 km. Nastavljanje in kontrola ventilov je odvisna od izvedbe. Če ima motor odmično gred neposredno nad ventili (prenos gibanja neposredno iz odmične gredi preko ploščic na ventile-Z101) je nastavljanje običajno bolj poredko, če pa se gibanje na ventile prenaša prek kakih vzvodov, pa je potrebno več...
strom Objavljeno April 14, 2002 Opozori Objavljeno April 14, 2002 OK, da se na prvem servisu zategne glavo, to itak. Ventile naštelat... tud pametno. Sicer pa odvisno od motorja.. sej to je vse skupaj max. ura dela. Na vsakih 6kkm se mi zdi pa res malo butasto (OK, za guzzije pa HD najbrž ni tako butasto). Po tej logiki bi bil jaz na vsake 2-3 mesece na servisu?! LP
easyrider Objavljeno April 15, 2002 Opozori Objavljeno April 15, 2002 quote: ... za guzzije pa HD najbrž ni tako butasto ... lp Easyrider
TOMY Objavljeno April 15, 2002 Opozori Objavljeno April 15, 2002 Canyon 500. Glavo ne, ventile pa vsakih 6000km (kontrola, po potrebi nastavitev). Lepe pozdrave vam pošilja TOMY
Wobewt Objavljeno April 15, 2002 Opozori Objavljeno April 15, 2002 quote: Fazer 600 na 40000km! (piše v servisni knjigi) lp Mas prov, sem pogledov tut jest, pa mam na 42.000 km... Kok zlo lepo, torej bom mel hmal...
motofrik Objavljeno April 15, 2002 Opozori Objavljeno April 15, 2002 Aja,sem zadnjič pozabil napisat,da sem pri boxerju(BMW) štelal ventile,če sem ostro vozil tudi na 3000 kilometrov.Ampak boxerji imajo pogon ventilov prelo šipk,zato takšni intervali.Pri normalni vožnji pa ko sem menjal olje sem tudi ventile nastavil-vzdrževanje je bilo simpl ko pasulj. Ja,ja...
Ice Objavljeno April 15, 2002 Opozori Objavljeno April 15, 2002 GSF 1200 enkrat na leto (pred sezono) pri velikem "servisu" - v bistvu motor pod drobnogledom,ce in kaj je narobe (vecinoma malenkosti).drugace se pa poslusa in cuti kako zadeva deluje. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
strom Objavljeno April 15, 2002 Opozori Objavljeno April 15, 2002 quote: quote: ... za guzzije pa HD najbrž ni tako butasto ... lp Easyrider Pa kaj se tolk bunite... guzzi je pač traktor, kjer je tko al tko treba pred/med/po vsaki daljši vožnji zategnit oz. preverit vse šraufe, naštelat ventile pa platine. Frgazarje pa itak na kšni rdeči lohka... Mel guco, vem kako to zgleda, pa bi ga vseen mel spet... ampak big block mašino... 750 (tastaro) - 1000ccm HD je pa itak lohk sam še slabš glede tega... če pa ni slabš, pol pa ni HD. LP
GUMY Objavljeno April 15, 2002 Opozori Objavljeno April 15, 2002 Večina enocilindrašev potrebuje štelanje n 5-6000 km, vsaj do 20000 km, potem pa ni več nujno tako pogosto.
YZFgeorge Objavljeno April 15, 2002 Opozori Objavljeno April 15, 2002 Thundercat...prvič pri 42000km. Zdaj pa se zamislite in kupite Yamahe!!! Accelerate 'till you see God ....then brake.
Desmo Objavljeno April 15, 2002 Opozori Objavljeno April 15, 2002 quote: Zdaj pa se zamislite in kupite Yamahe!!! Že tečemo... Samo jaz (tako, kot laik) vseeno vprašam. Kaj nista Honda in Suzuki boljša od Yamahe??? Bye Desmo
strom Objavljeno April 16, 2002 Opozori Objavljeno April 16, 2002 quote: quote: Zdaj pa se zamislite in kupite Yamahe!!! Že tečemo... Samo jaz (tako, kot laik) vseeno vprašam. Kaj nista Honda in Suzuki boljša od Yamahe??? Bye Desmo Honda ja, suza ne... mogoče kawa... no ja, pa guzzi pa duc pa...
Onim Objavljeno April 16, 2002 Opozori Objavljeno April 16, 2002 quote: Honda ja, suza ne... mogoče kawa... no ja, pa guzzi pa duc pa... .... ghhhhhmmmm this means WAR!!!. SUZA RULZ! Lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun}
Onim Objavljeno April 16, 2002 Opozori Objavljeno April 16, 2002 .... aja pa še to: jaz na moji SUZI kar poslušam in poslušam, ko pa ugotovim da neki čudn špila pol pa na servis (glede ventilov), drugač pa 1x letno oz. na 6 - 7 Km. lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun}
Leon Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Lp Premza. Prvo nastavljanje ventilov imaš gotovo vsaj po 20k ne prej (kawasaki). Veliko je odvisno od načina vožnje. Sam sem opazil nekaj zelo nenavadnega pri serviserjih, ki živijo od nastavljanja ventilov. Zakaj namreč pregled vsakih 6k? Če si te sreče, da so razmaki med odmikačem ventila in odmično gredjo različni med seboj (16V, npr. 3 so potrebni nastavitve) pri pregledu, nekateri mehaniki (ki radi služijo) popravijo le tiste razmake, ki se približujejo mejni dovoljeni toleranci, ostale pustijo pri miru. Torej čez 6k zopet le tiste, ki se približujejo dovoljeni toleranci,.... S takšnim načinom dela, so intervali na 6k resnično potrebni (vsakič je potrebno razkopat motor do ventilov, npr. zx6r 2 uri dol in 2 gor, da ne omenjam obrabo vijakov in navojev v Aluminij + 22kSIT). Menim, da bi bilo pravilno: ko imaš enkrat podrto do ventilov nastaviš vse ventile na tisto tolerančno mejo, da se bo z obrabo razmak "sprehodil" preko celotnega tolerančnega razmaka (slabo povedano, vendar sem prepričan, da veš kaj mislim). Pri nekaterih motorjih (odmična gred zgoraj, neposredno na odmikače ventilov), se z obrabo ventilov na sedežu in sedeža ventila samega v zgorevalni komori (zgoraj pri odmikačih, kjer gred drsi po odmikaču je obraba zanemarljiva), ventili vedno bolj pomikajo ven iz zgorevalne komore proti odmični gredi. Potreben razmik med odmikačem ventila in odmično gredjo se manjša. V skrajnosti ga ni več in ventil ne sede v svoj sedež v zgorevalni komori. Zelo hitro ga "spiha" oz. moč motorja pade, ker ni več kompresija (drago popravilo). Pri ostalih motorjih (BMW, Duce, MG,...) se ventili odmikajo preko vzvodov. Če je obraba v zgorevalni komori večja od obrabe vzvodja, potem se omanjeni razmak (kakor zgoraj) manjša, sicer je obratno. Sedaj ti je verjetno bolj jasno, zakaj sem zgoraj slabo razlagal tolerančne meje. Npr. zx6R ima prvi opisani tip odmikanja ventilov. Torej s kilometri se razmiki manjšajo (motor sicer vedno bolj na "polna pluča" dela, kar se pozna pod 6k min-1, ker bolj vleče), vendar grozi da jih bo sežgalo. Svojega sem nastavljal pri 42k (prej nikoli ni nihče drezal tam) in sem dva (enega izpušnega in enega sesalnega) "ujel na spodnji meji". Vseh 16 sem na novo podložil in se jih ne bom več lotil naslednjih 30k. Kar sem tu napisal, jemlji le kot informacijo. Če boš mehaniku, te stvari razlagal in od njega zahteval več, kot on meni, da je potrebno, znaš potegniti kratko. Ker in če si odvisen od njega, je na motorju vedno dovolj stvari, kjer ti bo "spulil" denar, ki ti ga tu ni. Sam presodi in ukrepaj ter upoštevaj, da novejše konstrukcije agregatov potrebujejo manj posegov v agregat (motor) motocikla. Govoril sem lp Leon
Fifi Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 Yamaha xjr na 24.000 oz. po potrebi. Če ne klenkajo raj pustim pri miru kot da bi od prl mašino. Fifi.
simonsi Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 DOHC ne ruži, ampak zažge ventile-slabo SOHC ruži-bolje kot zažiganje, nimaš kaj pokvart.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se