Skoči na vsebino

Kako ugotoviti ali je ali ni...


smarty23

Priporočene objave

Žio,

Kako bi točno lahko izvedel, če je biu motor sesut pa popravljen?

Serviserji ali kdo drug bi lahko to videl?

na notranji strani plastik, potem če kje plastike ne pašejo lepo na nosilce, najprej pa na okvirju do koder lahko balanco zasučeš (če je slučajno kaj obdrajsano)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na notranji strani plastik, potem če kje plastike ne pašejo lepo na nosilce, najprej pa na okvirju do koder lahko balanco zasučeš (če je slučajno kaj obdrajsano)...

Nič nisem našel kaj takega. Nič odrajsano... nalepke na hondi so vse lepe, notranjost plastike zgleda ok, ter pašejo lepo na nosilce. Edino kar je mogoče to, da tam kjer se zašraufa plastiko tiste luknje na plastiki ko grejo vijaki skozi nekater niso čisto v luknjo narejene pač pa mičkano tudi kvadratke... skoraj no..

Še kaj takega kjer bi lahko ločil nekaramboliram in karamboliran motor, zato sprašujem ker je iz nemčije kupljen, pač od enega ki ga je v nemčiji kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bodi pozoren na:

- odtenke barve na različnih delih oklepa, še posebej tam kjer se dva kosa oklepa spajata (npr. stranski oklep z prednjo masko). .. po barvanju se namreč odtenek na novo prebarvanega dela nikoli ne ujema 100% z originalno barvo. še bolje: vzemi s sabo izurjeno oko; jaz sem bil presenečen kaj vse se odkrije, če imaš le pravega človeka s sabo.

- drobne pikice na oklepih (znak naknadnega barvanja) ali zasušene kapljice na robovih plastik...

- simetrijo na obeh straneh oklepa... če je bil oklep ob padcu zbrušen in potem pokitan se lahko linije oklepa ob popravilu spremenijo... pozorno poglej na obeh straneh...

- deklce; ob padcu se običajno zbrusijo in jih velikokrat ne zamenjajo, ampak le pobrusijo in prebarvajo.. oblika se spremeni in na spodnjem delu (ki pride v stik s cesto) linije niso več okrogle, ampak ploščate.. preveri.. isto velja za ročico zavore, sklopke... ali je bunkica na koncu lepo okroga, ali ima znake brušenja / poliranja...

- natančno preglej okvir in vilice. poskusi jih potisniti navzdol s stisnejno zavoro, da vidiš ali se občuti kakšen upor ali pa je kak čuden zvok (znak skrivljenosti). obvezno testna vožnja...

poglej tudi ali so vsi vijaki original... ob šlampastih popravilih se radi (uničeni) nadomeščajo z domačimi, ki pa že na pogled niso enaki serijskim...

poglej tudi števec, ali so v njem kake male smeti. (znak odpiranja in vrtenja števca), včasih vidiš celo prstne odtise na notranji strani. posebej pozorno poglej vijake ki držijo števec (naked) oziroma vijake ki držijo zgornji del oklepa... če motor ni bil razbit ni razloga, da bi prednjo masko snemal in vijaki bi morali biti kot novi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala Andrej!

Ko pridem domov bom vse to pregledal in, če ne najdem nikjer nič je samo še možnost, da bi bila kaka okvarja motorja? Kaj posebej za pregledat ali dat serviserju v roke motor pa naj pregleda stanje motorja?

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žio,

Kako bi točno lahko izvedel, če je biu motor sesut pa popravljen?

Serviserji ali kdo drug bi lahko to videl?

Sej zdej si že nabavu :D kar je je :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala Andrej!

Ko pridem domov bom vse to pregledal in, če ne najdem nikjer nič je samo še možnost, da  bi bila kaka okvarja motorja? Kaj posebej za pregledat ali dat serviserju v roke motor pa naj pregleda stanje motorja?

lp,

Sej vem :D

Sam, če bi zvedu če je z mašino kej fore za pogledat, da popravim. Da mi ne bo zaradi tega, kar bi lahko popravil na koncu zjebalo, da mi bo žal, da nisem menjal.

Sej je lep zvok no :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede mašine: daj naredit redni servis (obvezno: olje+filter, po potrebi zračni filter). Če mašina lepo teče in vžiga ni kaj drugega; če kaj rožlja daj preverit napenjalec in verižico za odmične gredi (že govora v tej temi).

Kolegu je na suzukiju strgalo to verižico in mu povilo ventile.. precej stroška..

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede mašine: daj naredit redni servis (obvezno: olje+filter, po potrebi zračni filter). Če mašina lepo teče in vžiga ni kaj drugega; če kaj rožlja daj preverit napenjalec in verižico za odmične gredi (že govora v tej temi).

Kolegu je na suzukiju strgalo to verižico in mu povilo ventile.. precej stroška..

LP.

Thx!

Napenjalec bom menjal, ker mi malo rožlja kot sem že omenil tako, da tukaj nebi smel bit problem. Pa še dodatno redni servis in potem bi moral motorček delat ko šus. Že sedaj dela brez problema le majhen zvok od napenjalca me moti.

Nič potem, užgat pa se vozit. Sem že prebral temo kateri servis itd. ALi se potem najbol splača v ELiso peljat, ker sem iz Postojne?

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo en polemičen pogled...

Pa kaj pol, če je bil motor na tleh. Pazit moraš samo na to, da je lepo popravljen in, da ni bil v poštenem trefelnu. Vilce, okvir, pa feltne posebej sprednja, da ni bla flikana, varjena itd. Seveda lahko na ta račun skenslaš ceno. Vedno se pelji - spusti balanco in opazuj, če gre motor naravnost. Večina športakov je bla po tleh razen če kupuješ od starih mamic? :P. Govorim seveda o padcih pri 30 na uro pa, da motor nič ne zadane... (ograja, betonska škarpa itd).

Če so ga tapravi frajerji zrihtal ti ne boš vidu, da je bil sesut - se moraš pa že ornk spoznat na štriharijo in predvsem poznat specifičen motor, ki ga kupuješ. Npr., kapljice na robovih so znak čiste šlamparije - profi jih bo spoliral in jih nebo. Če so ga pa lokalci s penzlnom štrihal pol boš pa ziher hitr vidu, da nekaj ne štima.

Kolk jih je pa tukaj, k jim je motor brezveze na dvorišču na tla padu? Ponavadi prec utrga žmigovc in to skupaj s plastiko tko, da maš lukno u sprednji maski pa morš flikat in štrihat. In motor razen "šljive na oku" u bistvu nima nič. .).

V zaključku pazi, da je mehansko bp. potem pa si oglej kako je zrihtan, pokaži prodajalcu problemčke in skenslaj 300 jurjev. :P.

Seveda pa upoštevaj un star pregovor, ki pravi; zmeraj si prvo oglej prodajalca. Po njemu se hitro vidi kakšno robo prodaja. .).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo en polemičen pogled...

Pa kaj pol, če je bil motor na tleh. Pazit moraš samo na to, da je lepo popravljen in, da ni bil v poštenem trefelnu. Vilce, okvir, pa feltne posebej sprednja, da ni bla flikana, varjena itd. Seveda lahko na ta račun skenslaš ceno. Vedno se pelji - spusti balanco in opazuj, če gre motor naravnost. Večina športakov je bla po tleh razen če kupuješ od starih mamic? :P. Govorim seveda o padcih pri 30 na uro pa, da motor nič ne zadane... (ograja, betonska škarpa itd).

Če so ga tapravi frajerji zrihtal ti ne boš vidu, da je bil sesut - se moraš pa že ornk spoznat na štriharijo in predvsem poznat specifičen motor, ki ga kupuješ. Npr., kapljice na robovih so znak čiste šlamparije - profi jih bo spoliral in jih nebo.  Če so ga pa lokalci s penzlnom štrihal pol boš pa ziher hitr vidu, da nekaj ne štima.

Kolk jih je pa tukaj, k jim je motor brezveze na dvorišču na tla padu? Ponavadi prec utrga žmigovc in to skupaj s plastiko tko, da maš lukno u sprednji maski pa morš flikat in štrihat. In motor razen "šljive na oku" u bistvu nima nič. .).

V zaključku pazi, da je mehansko bp. potem pa si oglej kako je zrihtan, pokaži prodajalcu problemčke in skenslaj 300 jurjev. :P.

Seveda pa upoštevaj un star pregovor, ki pravi; zmeraj si prvo oglej prodajalca. Po njemu se hitro vidi kakšno robo prodaja. .).

Se strinjam s tabo.

Kot sem rekel, reden servis pa menjat napenjalc pa bo.

Samo še servis me zanima ker živim v Postojni. Govorice o Elisi dostikrat slišim. Ali je ok servisiranje tam, ker ne poznam kaj dosti servisov motorjev.

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest uporabljam Jureta Primca iz Lj, Dolgi Most. Sicer je pooblaščen za Yamaho ampak se spozna na vse tipe motorjev. S tem, da mojo že 2 leti šraufa ti ga priporočam. Pa še fajn dec je. .)

http://www.yamaha-primec.com/

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si v Postojni ti je še najbližji Borut iz Brezovice. Nisem še servisiral pri njem, slišim pa same dobre besede...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest uporabljam Jureta Primca iz Lj, Dolgi Most. Sicer je pooblaščen za Yamaho ampak se spozna na vse tipe motorjev. S tem, da mojo že 2 leti šraufa ti ga priporočam. Pa še fajn dec je. .)

http://www.yamaha-primec.com/

Mi lahko kdo da cifro tega Boruta iz Brezovice ali pa link?

Se oproščam, se nanaša na Andrejev post!

lp,

Popravljeno . Popravil smarty23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si v Postojni ti je še najbližji Borut iz Brezovice. Nisem še servisiral pri njem, slišim pa same dobre besede...

Si siguren, da je iz Brezovice, da ni slučajno iz Dragomerja, samo sprašujem, ker o tem sem tudi jaz veliko dobrega slišal in bom tudi mojega k njemu peljal. Vem, pa da popravlja Suzuki, za druge znamke ne vem.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

ker si iz Postojne lahko pelješ tudi proti Novi Gorici.

Dober pedanten sicer mlad mehanik je Robert Gregorič, Vogrsko 11,

tel. 031 659228.

Sem imel Yamaho xj 900 diversion na servisu, mi je vse od vplinjačev, ventilov in ostalih "zamudnih" del naredil.

Zdraven sem dobil spisek vsega kar je naredil.

Priden fant.

LP

Toncek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bomo prevec zasli s teme. O serviserjih ze obstaja druga.

Sicer se pa v grobem kar strinjam s terminatorjem. Kot prvo privzemam, da je bil prakticno vsak motor kdaj prekucnjen. To se mi v resnici ne zdi nic groznega. Razen morda z estetskega stalisca. Ko takole nahitro razmisljam se spomnim dosti vec voznikov, ki s(m)o kdaj prevrnili motor, kot tistih drugih.

Veliko napisanega se da z malo volje prikriti....

- Oklepi bodo videti kot novi, ce je clovek vlozil tistih 80.000 v nadomestne in se ganjal samo z njimi. Ko pa motor prodaja, da gor originalne. Brez praske, tudi ce je bil motor gonjen do onemoglosti po pisti in si veckrat poblize ogledal travnike.

- nekateri motorji ze kot novi malo vlecejo v eno smer. Npr. fazer 1000 baje vedno malo vlece v desno, tudi ko je se nov. Tako, da ni nujno, da so krizi zviti, ce motor malo vlece.

- Ali je sploh bistveno, ali je bil motor na tleh, ce to na noben nacin ne vpliva nanj? OK, ce je pac mal popraskan, to so mini bojne rane, dokler deluje brezhibno mislim, da to ne igra nobene vloge. Se pa to pozna pri ceni. Meni se recimo zdi povsem nepomembno, ce so popraskane utezi, ogledala ali rocke. Vsi ti deli so relativno poceni (utezi dobis denimo za 8 funtov, ce ti je tolk do tega, da niso spraskane)

- Nekateri deli se spraskajo pri normalni uporabi (pri S3 denimo belly pan nasede na asfalt ob konkretnem nagibu, ravno tako tacka, ki pa pri S3 nima nobenih strcljev spodaj). Ogledalo denimo lahko spraskas, ko ga spravljas v garazo, ravno tako izpuh (BTDT). Plastiko ob sovoznikovem sedezu lahko spraskas, ko gor montiras mehke torbe ali pa ko rolo pritrjujes z elasticno mrezo na zadnji sedez. Tank se lahko spraska bodisi ko na moker motor namontiras magnetno tank torbo, ki je iz objektivnih razlogov nisi mogel izdatno ocistiti (si npr. na vec-dnevni poti) ali ko vanj prileti kak kamencek s ceste ali motorja, ki vozi pred tabo (tudi to se mi je ze zgodilo). V glavnem, prask je lahko polno, pa motor ni bil na tleh.

- statisticno gledano imas precej vec moznosti, da kupujes od motorista, ki je ze kdaj v zivljenju padel z motorjem, ne pa nujno s tistim, ki ga kupujes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

ker si iz Postojne lahko pelješ tudi proti Novi Gorici.

Dober pedanten sicer mlad mehanik je Robert Gregorič, Vogrsko 11,

tel. 031 659228.

Sem imel Yamaho xj 900 diversion na servisu, mi je vse od vplinjačev, ventilov in ostalih "zamudnih" del naredil.

Zdraven sem dobil spisek vsega kar je naredil.

Priden fant.

LP

Toncek

Je pa tudi pooblaščen serviser za Kawasaki, če bi koga zanimalo .)

Pozdrav od Roberta

P.S.: Borut Černe je iz Dragomerja, sta mi to v PM enkrat napisala tako Dave kot Suzuki .)

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bomo prevec zasli s teme. O serviserjih ze obstaja druga.

Sicer se pa v grobem kar strinjam s terminatorjem. Kot prvo privzemam, da je bil prakticno vsak motor kdaj prekucnjen. To se mi v resnici ne zdi nic groznega. Razen morda z estetskega stalisca. Ko takole nahitro razmisljam se spomnim dosti vec voznikov, ki s(m)o kdaj prevrnili motor,

Lejte, komaj sem se zadrževal, zdaj pa moram izbruhniti. V bistvu pa si me pripravil k temu ti Dave.

Vsa ta paranoja o prevrnjenih motorjih ali neprevrnjenih. Mislim, halo. A to nikogar ne spominja na device in ne device.

Če je motor strokovno popravljen, je pravzaprav nepomembno ali je bil na tleh ali ne.

Mar vam je res tako pomembno kaj bodo rekli drugi.(Čuj stari, pa to deklino sem pa pred tabo ......)

Pa nič osebnega.

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejte, komaj sem se zadrževal, zdaj pa moram izbruhniti. V bistvu pa si me pripravil k temu ti Dave.

Vsa ta paranoja o prevrnjenih motorjih ali neprevrnjenih. Mislim, halo. A to nikogar ne spominja na device in ne device.

Če je motor strokovno popravljen, je pravzaprav nepomembno ali je bil na tleh ali ne.

Mar vam je res tako pomembno kaj bodo rekli drugi.(Čuj stari, pa to deklino sem pa pred tabo ......)

Pa nič osebnega.

LP Cvetoo.

:lol1: Ti jih, pa tudi dobiš :D

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejte, komaj sem se zadrževal, zdaj pa moram izbruhniti. V bistvu pa si me pripravil k temu ti Dave.

...

Če je motor strokovno popravljen, je pravzaprav nepomembno ali je bil na tleh ali ne.

...

No ja, ce bi prebral moj post, bi videl, da se mi ne zdi tolk pomembno ali je bil motor na tleh ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej ce je bil zvrnjen na mestu alpa z res majhno hitrostjo res ni problem, najbolj glavno bi blo meni osebno da je ciklistika uredu. Vse ostalo je samo sminkarija. :)

Imam osebno izkusnjo k jo hocem delit ze odkar sm kupu motor samo ni blo nikol prilike. Evo jo. ;)

Jeseni 2004 sem hmali kupil VTR1000F od enga iz okolice Dragomerja. Prvic sem stestiral k je mel steering damper se gor in je teku kar ravno, je pa res da nism prevec testiral ker sem bil prevec navdusen nad vsem.. po enem tednu sm ga prsu testirat spet in z denarjem, tokrat je bil brez damperja. V desno je vleklo. Ok, sm mislu da je cesta, se obrnem, spet vlece. Tko sm bil razpizden... pol sm se malo bolj pogledu motor in je bil cel prebarvan, na obeh straneh, so se vidli baloncki.. mislim!! <_<

Mogoce nekateri ze veste od koga govorim.. Ce ne veste in ce kupujete motor iz tiste okolice me lahko PM-ate. In ti, ki si mi hotu prodat tisti motor, ce to beres, MAMU TI!! :angry: :angry: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!