Skoči na vsebino

Evropski načrt za izpite itd...


Priporočene objave

Objavljeno

Je še kdo kaj pogledal čez plot tega našega vrtička, imenovanga Slovenija?

Baje ... da v EU razmišljajo o novih omejitvah za izpite za motorje...

- motorje z več kot 125 ccm naj bi vozili od 19. leta dalje;

- neposredni dostop do zmogljivejših motociklov naj bi bil omogočen nad 24. letom;

- uvedli naj bi še nekaj vmesnih 2-letnih kategorij za postopni prehod na neomejeno;

- v vsaki kategoriji naj bi voznik opravil dodatne preizkuse, preden bi lahko šel v višjo.

Žal za avtomobile tega ne predvidevajo.

Izpiti bodo tako postali manj dostopni in bistveno dražji. Tako želijo zmanjšati število prometnih nesreč in ublažiti posledice.

Mimogrede - skupine aktivistov v tujini poročajo, da kamere za nadzor hitrosti v javnem prometu tudi povečujejo količino poškodb (za 55%), na avtocestah pa za 31 %. Predvsem gre za sunkovito zaviranje zaradi nepričakovane nadzorne točke ... Aktivisti v tujini, tudi uredništvo uglednega moto-časnika MCN, prav tako pa v motorističnih organizacijah, se borijo za ponovno uvedbo policijskih patrulj. Policijske patrulje namreč zmanjšajo količino poškodb za 27%...

Objavljeno

Hudo!

Objavljeno

Bolano. Jaz nisem bil nikoli za te trapaste omejitve po kubikih pa konjih... :yawn:

Če bi bilo po mojem, bi dal lepo nazaj 125 za začetek in pol po 2 letih neomejeno pa je.

Objavljeno

Lahko smo veseli, da se pri nas ne bodo spomnili uvesti vožnje motorjev do 125 ccm z B izpitom. V Franciji jih je to pripeljalo do totalnega kaosa in občutnega povečanja nesreč. Mar bi uvedli vsaj nekakšne tečaje za začetnike, da ne bi folk z nikakršnim znanjem vožnje dvokolesnikov in s pomanjkljivim znanjem predpisov tako na izi prišel do najhitrejšega urbanega prevoznega sredstva. Sami se tega prav dobro zavedajo, ampak pot nazaj je skoraj nemogoča.

Objavljeno

Bom tvegal in napisal MOJE mnenje:

Apsolutno sem zato, da se uvede postopnost po opravljenem izpitu (npr.: prvi dve leti max 50KM, pa naslednji dve leti 100KM in kdor to "preživi", pa naj potem fura xx-ke in hayabuse); mislim da je potrebna postopnost potrebna in naj bi bila glede na dolžino vozniškega staleža in ne glede na leta voznika.

Objavljeno

jaz tudi to podpiram...

Objavljeno

dobr smo skoz pršli :afro1:

Objavljeno

Tja.....tako je to.....moje mnenje.....boljše usposabljanje že pri praktičnem učenju..pri opravljanju izpita.

Moja dečva je pred časom opravila ta za neomejeno vožnjo motocikla, brez kakršnega predznanja v prvo....sicer pohvale vredno in pohvale inšruktorju

....samo za na cesto na kajšni CBR-ki še zdaleč ni.

Je pa zanimivo, da ko opraviš B-kategorijo lahko sedeš v evo-ta al imprezo in... :ninja:

Objavljeno

Jaz sem tiste generacije, ki sem bil omejen prvi dve leti do 350 ccm in mislim, da mi ni prav nič škodilo .)

Pozdrav od Roberta

Objavljeno
Hja, extra škodilo najbrž tudi meni ni. Pizdil sem pa vseeno.  :P

Pizdili smo bolj zato, ker se je govorilo, da bo potrebno ponovno delat izpit čez dve leti. Vsaj jaz sem zaradi tega in ne zato, ker sem bil omejen do 350 ccm. Zame je to bil na sploh prvi motor, zato sem se zavedal, da je bolje, da sprva nimam kaj močnejšega in težjega (kakšne krave, imel pač Viragco 250) Ja no, kot kdo, vsaj jaz se nisem zaradi tega delal preglavic :P

Pozdrav od Roberta

Objavljeno
Pizdili smo bolj zato, ker se je govorilo, da bo potrebno ponovno delat izpit čez dve leti.

Ni se govorilo. Jaz sem delal izpit dvakrat. Tak je pač bil zakon. Po dveh letih pa se je zakon spremenil in iz mene naredil budalo! :angry2:

Objavljeno (popravljeno)

Jest pa mislim, da glede na stanje motorizma pri nas ...lahko pričakujemo to, plus...kakšno še bolj represivno.

In drugi del se lahko dotakne tudi mene.....za ostalo me bk...jest sem iz tahudga ven

Popravljeno . Popravil lina
Objavljeno
Tja.....tako je to.....moje mnenje.....boljše usposabljanje že pri praktičnem učenju..pri opravljanju izpita.

Moja dečva je pred časom opravila ta za neomejeno vožnjo motocikla, brez kakršnega predznanja v prvo....sicer pohvale vredno in pohvale inšruktorju

....samo za na cesto na kajšni CBR-ki še zdaleč ni.

Je pa zanimivo, da ko opraviš B-kategorijo lahko sedeš v evo-ta al imprezo in... :ninja:

a, qrba...mene pa ne boš nič pohvalil... .)

glede teh omejitev, mislim,da niso nič slabega in so priporočljive, čerpav vem,da bi zelo pizdil,če bi se taknile tudi mene.

Me pa zanima, zakaj tega pri avtih ni...navsezadnje lahko takoj po opravljenem izpitu z 18 leti voziš kakršnokoli živino od avta.

Objavljeno
Ni se govorilo. Jaz sem delal izpit dvakrat. Tak je pač bil zakon. Po dveh letih pa se je zakon spremenil in iz mene naredil budalo! :angry2:

:topic: Sori, zakon iz tebe ni delal budale... Ne vem, ali je to tipično slovenska fora, da se vsak takoj počuti budalo, če mora kaj naredit po predpisih, ali kaj?

Objavljeno
Me pa zanima, zakaj tega pri avtih ni...navsezadnje lahko takoj po opravljenem izpitu z 18 leti voziš kakršnokoli živino od avta.

Avta ni tolk težko dovolj varno vozit, kot motorja. Namerno pa lahko človek neumnosti počne tudi s starim fičotom...

Objavljeno
:topic: Sori, zakon iz tebe ni delal budale... Ne vem, ali je to tipično slovenska fora, da se vsak takoj počuti budalo, če mora kaj naredit po predpisih, ali kaj?

Ne, zakoni delajo budale.

Jaz sem izpit delal dvakrat! Enkrat zbmajhnim motociklom in drugič z velikim. Obakrat sem plačal! Vse od zdravniškega, pa do vsake ure.

TRudi stanovanjski zakon je iz moje generacije naredil budal, ker je pač pošenkal stanovanja tistim, ki so jih že imeli, mi pa...?

Ja zakon te lahko diskriminira.

Ampak, jaz sem se sam odločil delat izpit in sem spoštoval zakon .

Tako pač je.

Objavljeno
Avta ni tolk težko dovolj varno vozit, kot motorja. Namerno pa lahko človek neumnosti počne tudi s starim fičotom...

Yes & No....problem je ker dosti ljudi jemlje avto, pa seveda tudi motor kot podaljšek tistega kar jim binglja med nogami,ampak na motorju 'naravna' selekcija prej poskrbi za take, medtem ko pri avtomobilistih malo težje.Ne rabiš baš nekega talenta :D

Je pa seveda vprašanje kaj je dovolj varna vožnja?? Ampak to je že snov za drugo debato.

Objavljeno
Pizdili smo bolj zato, ker se je govorilo, da bo potrebno ponovno delat izpit čez dve leti.

No, yst kot tak nisem pizdil zaradi tega. Itaq sem šel delat dodatni izpit, takoj ko mi je bila dana možnost. Pa ne zato, ker bi hotel z večjim mopedom divjati (kdor me pozna, dobro ve, da se tudi sedaj bolj plazim).

Pizdil sem zato:

- ker je bila omejitev do 350 ccm postavljena precej na pamet, brez prave ponudbe mopedov s to kubaturo, razen seveda maloštevilnih rabljenih in večinoma tehnološko zastarelih zadev, ki jim je posledično cena ušla v nebo

- ker (ne glede na to, da sem tehnično zanemarjen), nisem imel vtisa, da bi manjša kubatura sama po sebi zagotavljala več varnosti. Prej nasprotno (nobene "rezerve", s katero se izvlečeš iz kočljivih situacij, manj zmogljive zavore, dejstvo, da so nekateri mopedi z nižjo kubaturo pravi projektili ipd.)

- ker mopedi, ki sem jih s svojim podhranjenim izpitom smel voziti, niso ravno najbolj ustrezali namenom, zaradi katerih moped sploh imam (tu pa tam kako potovanjce in podobne perverzije - za preganjanje po mestu in morebiti po vseh vrstah rid mi ravno ni, čeprav verjamem, da se to čudno sliši)

- ker je teoretično nekdo, ki je opravil izpit pred 30 leti (v tedanjih prometnih razmerah!) in ni od takrat niti enkrat sedel na mopedu, lahko nonšalantno zajahal mašino, ki je bila meni nedosegljiva, ne glede na to, da sem izpit opravil v sedanjih razmerah in sem imel (domnevam vsaj) precej več pojma o tem, kako se dandanes promet odvija

- ker se mi je zdelo absurdno (in se mi še vedno zdi), da je smel hipotetični novopečeni voznik avtomobila takoj voziti ferrarija, če je le imel (on ali njegov fotr) dovolj cekinov pod palcem, novopečeni mopedist (v tem primeru yst) pa ni smel zajahati niti najbolj pohlevne krave, ki bi ga vsaj približno udobno transportirala na pot, daljšo od par sto km.

- ker se mi je dozdevalo, da bi se dalo z večjo aktivnostjo gospodov v modrih oblekicah in z doslednim sprovajanjem predpisov dokaj gladko izogniti administrativnim ukrepom, ki so samo zelo komot varianta pobiranja kazni.

Pa še kak razlog bi se našel.

Objavljeno

a, qrba...mene pa ne boš nič pohvalil... .)

Soryy!

Jak....namenoma te nisem metal v isti koš kot.....saj veš katero juliko?

Vsekakor pohvale tud tebi....poznam tvoj dosedanji slog vožnje in si se tudi zadeve lotil drgače kot moja dečva....in vsekakor bi ti takoj zaupal kjšno cbr-ko al pa gigserja....

Moram pripomnit da VUK vozi nekaj dinamično-defenzivno in in kar vzorno....

in svojo sopotnico je zelo hitro naučo " primerne kretnje " ,kadar drugi udeleženci grešijo...moji inštruktor tega ni pokazal...samo je naravni talent.

PS:tud za opravljene kilometre v tako kratkem času in to brez praske...ČESTITKE!

LP :jor frend

Objavljeno

Men se pa predvsem moj.....že tako podhranjeni tošl smili.....

Jeba.....sinko hoče izpit.....ata...plačaj.....pa tih bod :cry:

Upam, da ne bo tole prekmalu začelo veljati.

Objavljeno

nej gre sinko mal delat pa bo cnej za ata

Objavljeno

Za postopnost pri kubikih in konjih, JA

Za dodatne stroške, NE

In tudi na avtomobile bi se bilo treba malo ozreti. Konec koncev je tam ista zgodba, eni grejo kot hudič, mulci jih pam lahgko že s 16 leti vozijo.

Dandanes grejo celo bicikli kot hudič

Objavljeno

Osama :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!