Damjan-doc Objavljeno Oktober 9, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2005 (popravljeno) Pri menjavi olja sem odvil na karterju oba vijaka. Na enem je bila nameščena vzmet na kateri naj bi bila nekakšna kovinska kugla.(manjša) Na drugem pa nekakšen magnet. Zanima me funkcija obeh in pa kateri vijak naj bi dejansko odvil za menjavo olja. Na levi strani agregata, pri vzvodu sklopke je nameščen še en vijak. Če ga odvijem priteče ven olje, čeprav naj bi celotno olje izteklo skozi prej navedena vijaka, kakšna je funkcija le tega vijaka. Hvala za pomoč. Popravljeno Oktober 9, 2005. Popravil Damjan-doc
simonsi Objavljeno Oktober 9, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2005 Oni vijak z kuglico in fedrom pride na menjalnik in skrbi, da iz prestave ne meče. Vijak z magnetom je za olje spustit. Še en majhen šraufek (a je M6?) je pa merica, do koliko moraš olje nalit. Ko začne tečt ven čez tisti šraufek je dovolj. Mislim, da je to to, če pa ni, pa kar povej. :P
D.J. Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 edino še to, da je namen magneta opilke lovit, pa si zmagu
strom Objavljeno Oktober 12, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2005 Hm... sem mislil da je tisti nga s kuglco stikalo za ler lučko. LP
regi Objavljeno December 29, 2005 Opozori Objavljeno December 29, 2005 Ogovor sta ti dala že oba sogovornika pred mano; Pri menjavi bodi pozoren na kvaliteto olja, ki ga boš stavil not. Običajno smo stavili čisto navadno hipoidno olje HIPENOL SAE 90, kar se je izkazalo za najboljše. Vsa ostala olja so bila preveč legirana (preveč dodatkov so vsebovala), kar je imelo za posledico zdrsavanje sklopke in temu primerno predčasno menjavo lamel ali vsaj brusenja le teh. Količina, ki je predpisana za ta model je 900 ml. Če pa rabiš še kakšen nasvet se oglasi. :kva2: RRRN-CN-CN-CN pa lep pozdrav Regi
VrUUUUUmmmm Objavljeno December 29, 2005 Opozori Objavljeno December 29, 2005 Sicer se pisal že v drugem topicu ampak vseeno: iščem resonančni izpuh za MZ 250 Kje ga lahko dobim?
regi Objavljeno December 29, 2005 Opozori Objavljeno December 29, 2005 Sicer se pisal že v drugem topicu ampak vseeno: iščem resonančni izpuh za MZ 250 Kje ga lahko dobim? No za tastarga MZ TS 250/1 imam nekaj; mogoče cel ror ali pa vsaj risbo z natančnimi dimenzijami za izdelavo. Moram pa it na kaščo tastare bajte, da pregledam arhiv raznih rezervnih delov in literature s tega področja in tega obdobja. Bo trajalo kar nekaj dni, saj je to v drugem kraju in med prazniki imam prehudo delovno obvezo. Delam vse te dni. Če imaš pa novejšega MZ-ja, ETZ 250. ti ta varianta ne pride v poštev. Drugačna, čeprav zelo podobna konstrukcija motorja, pa vseeno ne deluje. Preizkusil sem že sam, pa ni šlo. Lep pozdrav REGI
bna Objavljeno December 29, 2005 Opozori Objavljeno December 29, 2005 lipnik je včasih delal resonance za mz na žalost sem jaz svojo pustil drugemu lastniku
simonsi Objavljeno December 29, 2005 Opozori Objavljeno December 29, 2005 Jaz bi se tudi priporočal za resonačni izpuh za ETZ-ja 250. :) LP
VrUUUUUmmmm Objavljeno Januar 1, 2006 Opozori Objavljeno Januar 1, 2006 @ regi: žal je zadnja verzija, z diskom spredaj in "grbo" na rezervoarju. Hvala vseeno. Kakšen kontakt od Lipnika ali vsaj risbe?
simonsi Objavljeno Januar 1, 2006 Opozori Objavljeno Januar 1, 2006 No za tastarga MZ TS 250/1 imam nekaj; mogoče cel ror ali pa vsaj risbo z natančnimi dimenzijami za izdelavo. Moram pa it na kaščo tastare bajte, da pregledam arhiv raznih rezervnih delov in literature s tega področja in tega obdobja. Bo trajalo kar nekaj dni, saj je to v drugem kraju in med prazniki imam prehudo delovno obvezo. Delam vse te dni. Če imaš pa novejšega MZ-ja, ETZ 250. ti ta varianta ne pride v poštev. Drugačna, čeprav zelo podobna konstrukcija motorja, pa vseeno ne deluje. Preizkusil sem že sam, pa ni šlo. Lep pozdrav REGI Zakaj pa ne bi delovalo na "novejšem" MZ-ju? Saj so vsi skoraj enaki.
SmokeV8 Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Lep pozdrav! Tut je spravlam enga ETZja 250 l.88 skup pa mam problem. Menjalnik je metalo iz 3. prestave. Dobu sm nove prestavne vilce sam zdj se vedno mece iz prestave. Takoj ko dam v 3. pa mal gasa flikne ven. A bi se dal dobit kje kompletn nov strom za ta motor? neka diodna plosca je menda hin tak da ne fila akomulatorja. Hvala ;)
regi Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Lep pozdrav! Tut je spravlam enga ETZja 250 l.88 skup pa mam problem. Menjalnik je metalo iz 3. prestave. Dobu sm nove prestavne vilce sam zdj se vedno mece iz prestave. Takoj ko dam v 3. pa mal gasa flikne ven. A bi se dal dobit kje kompletn nov strom za ta motor? neka diodna plosca je menda hin tak da ne fila akomulatorja. Hvala ;) Verjetno imaš problem z diodo na alternatorju, ta je najraje crkovala. Naj ti to pregleda avtoelektričar in jo po potrebi zamenja. To se je rado dogajalo, če si izvlekel kontakt ključ ven iz ključavnice preden se je motor ugasnil (ustavil), ali pa, če ti je kdo kaj varil na motorju, brez , da bi odklopil vsaj (-) pol na bateriji. Če rabiš shemo elektroinstalacije ali pa knjigo vzdrževanja za ETZ 250, ti lahko pomagam ( pošljem ti fotokopijo). Lp Regi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se