Skoči na vsebino

MZ ETZ 250, pomoč.


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pri menjavi olja sem odvil na karterju oba vijaka.

Na enem je bila nameščena vzmet na kateri naj bi bila nekakšna kovinska kugla.(manjša)

Na drugem pa nekakšen magnet.

Zanima me funkcija obeh in pa kateri vijak naj bi dejansko odvil za menjavo olja.

Na levi strani agregata, pri vzvodu sklopke je nameščen še en vijak.

Če ga odvijem priteče ven olje, čeprav naj bi celotno olje izteklo skozi prej navedena vijaka, kakšna je funkcija le tega vijaka.

Hvala za pomoč.

Popravljeno . Popravil Damjan-doc
Objavljeno

Oni vijak z kuglico in fedrom pride na menjalnik in skrbi, da iz prestave ne meče.

Vijak z magnetom je za olje spustit.

Še en majhen šraufek (a je M6?) je pa merica, do koliko moraš olje nalit. Ko začne tečt ven čez tisti šraufek je dovolj.

Mislim, da je to to, če pa ni, pa kar povej. :P

Objavljeno

edino še to, da je namen magneta opilke lovit, pa si zmagu

Objavljeno

Hm... sem mislil da je tisti nga s kuglco stikalo za ler lučko.

LP

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ogovor sta ti dala že oba sogovornika pred mano; Pri menjavi bodi pozoren na kvaliteto olja, ki ga boš stavil not. Običajno smo stavili čisto navadno hipoidno olje HIPENOL SAE 90, kar se je izkazalo za najboljše. Vsa ostala olja so bila preveč legirana (preveč dodatkov so vsebovala), kar je imelo za posledico zdrsavanje sklopke in temu primerno predčasno menjavo lamel ali vsaj brusenja le teh.

Količina, ki je predpisana za ta model je 900 ml.

Če pa rabiš še kakšen nasvet se oglasi. :kva2: RRRN-CN-CN-CN

pa lep pozdrav Regi

Objavljeno

Sicer se pisal že v drugem topicu ampak vseeno: iščem resonančni izpuh za MZ 250 Kje ga lahko dobim?

Objavljeno

Sicer se pisal že v drugem topicu ampak vseeno: iščem resonančni izpuh za MZ 250 Kje ga lahko dobim?

No za tastarga MZ TS 250/1 imam nekaj; mogoče cel ror ali pa vsaj risbo z natančnimi dimenzijami za izdelavo. Moram pa it na kaščo tastare bajte, da pregledam arhiv raznih rezervnih delov in literature s tega področja in tega obdobja. Bo trajalo kar nekaj dni, saj je to v drugem kraju in med prazniki imam prehudo delovno obvezo. Delam vse te dni. Če imaš pa novejšega MZ-ja, ETZ 250. ti ta varianta ne pride v poštev.

Drugačna, čeprav zelo podobna konstrukcija motorja, pa vseeno ne deluje. Preizkusil sem že sam, pa ni šlo.

Lep pozdrav REGI

Objavljeno

lipnik je včasih delal resonance za mz na žalost sem jaz svojo pustil drugemu lastniku

Objavljeno

Jaz bi se tudi priporočal za resonačni izpuh za ETZ-ja 250. :)

LP

Objavljeno

@ regi: žal je zadnja verzija, z diskom spredaj in "grbo" na rezervoarju. Hvala vseeno.

Kakšen kontakt od Lipnika ali vsaj risbe?

Objavljeno

No za tastarga MZ TS 250/1 imam nekaj; mogoče cel ror ali pa vsaj risbo z natančnimi dimenzijami za izdelavo. Moram pa it na kaščo tastare bajte, da pregledam arhiv raznih rezervnih delov in literature s tega področja in tega obdobja. Bo trajalo kar nekaj dni, saj je to v drugem kraju in med prazniki imam prehudo delovno obvezo. Delam vse te dni. Če imaš pa novejšega MZ-ja, ETZ 250. ti ta varianta ne pride v poštev.

Drugačna, čeprav zelo podobna konstrukcija motorja, pa vseeno ne deluje. Preizkusil sem že sam, pa ni šlo.

Lep pozdrav REGI

Zakaj pa ne bi delovalo na "novejšem" MZ-ju? Saj so vsi skoraj enaki.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav!

Tut je spravlam enga ETZja 250 l.88 skup pa mam problem. Menjalnik je metalo iz 3. prestave. Dobu sm nove prestavne vilce sam zdj se vedno mece iz prestave. Takoj ko dam v 3. pa mal gasa flikne ven.

A bi se dal dobit kje kompletn nov strom za ta motor? neka diodna plosca je menda hin tak da ne fila akomulatorja.

Hvala ;)

Objavljeno

Lep pozdrav!

Tut je spravlam enga ETZja 250 l.88 skup pa mam problem. Menjalnik je metalo iz 3. prestave. Dobu sm nove prestavne vilce sam zdj se vedno mece iz prestave. Takoj ko dam v 3. pa mal gasa flikne ven.

A bi se dal dobit kje kompletn nov strom za ta motor? neka diodna plosca je menda hin tak da ne fila akomulatorja.

Hvala ;)

Verjetno imaš problem z diodo na alternatorju, ta je najraje crkovala. Naj ti to pregleda avtoelektričar in jo po potrebi zamenja. To se je rado dogajalo, če si izvlekel kontakt ključ ven iz ključavnice preden se je motor ugasnil (ustavil), ali pa, če ti je kdo kaj varil na motorju, brez , da bi odklopil vsaj (-) pol na bateriji.

Če rabiš shemo elektroinstalacije ali pa knjigo vzdrževanja za ETZ 250, ti lahko pomagam ( pošljem ti fotokopijo).

Lp Regi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!