Skoči na vsebino

PBlade-ovi problemi (was: XVS1100 za 900 Hornet)


Priporočene objave

Objavljeno

To je zdaj vprašanje?

Sem mislu da bom zagrizen čoperist, sam mi hrbet ne dopušča...

Moj motor bi moral biti , dolg, se svetit in grmet, a žal ne gre, sem zgruntal po dveh letih...

Zdej pa gledam ala streetfighterje, da bi mi ostal vsaj V-twin zvok, sem se zataknil v BT 1100 buldoga, ker mi poleg zvoka ponuja še KARDAN, kar pomeni manj svinjarije s ketno (isto k na zingu 125 nekoč), zdej Yamahca ma kardan...

Zdele mam eno izvedbo-menjem čoperja (svojga, da nau pomote) za Hondo hornet 900. Oba sta 2003, moj ima 5000km več prevoženih 20000, on 15000. Servisna knjižca, vse, servisiran pri istem serviserju k moj.

Do tle recimo OK, sem mogoče oddtenk na boljšem.

1.Danes nakupna cena mojega je 2,05mio, onega 1,9 mio SIT.

-tle sem oddtenek na slabšem.

2.Pri unem dobim zraven en kovček, ma harbon žmigle (en pregoru), zamenjane retrovizorje (original dobim zravn), pri men je dodan sam naslon

-mogoče je tle moj bolj skromen...

3.Moj ima gume zrele za zamenjevo, honda ima 1.vo novo, zadnja ima še dovolj profila za eno sezono

-tle je minus za mojega

4. Moj je recimo čist cel, njemu pa je padel po garaži, in ma kreš bar vdrt in pokrov magneta malo spraskan (lepotno).Glej sliko!

-tole me kar moti, mogoče to odvaga mojo izrabljenost gum?

5.Zavorne obloge se mi zdijo tik pred zamenjavo, pri meni jih je še na metre.

-spet dodatnih 20 jurjev.

6. Moje je zrel za servis (2000Km), on pa baje ga je lih opravil.

-naj ga servisira on, da npr. poravnam razliko v cenah...

ŽE tko se mi zdi čoperja težko dat od bajte...sam kolkr vem, čoperji nimajo (več) take cene kot pred (baje) par leti, ker se trend menja...

Zamenjam za Hornetko al ne? Še vedno loh če mi ne bo zicnu prodam, morda lažje k Čoperja...

Mnenja?

Ja pa mal mejhn seveda, jz mam 193 cm...ni zvoka (ra-ta-ta), pa še ketno ma...

Vzamem al ne? mam sam še par dni časa....je pa že poizkusno v garaži, sva menjala....

post-247-1129075515.jpg

post-247-1129075483.jpg

Objavljeno

PA še to-kako zgleda mašinca za mazanje ketne?

Nekoč Zinga 125 pa zdej mopede in bicikle mažem s ketn sprejem (na daleč), pa obrišem, kar gre mem, pa je ok...

Zdej pr kardanu te svinjarije ni tolk, če menjam, kako to zgleda (in gre?)

LP

Objavljeno

Vsedi se gor, pa se pelji... če ti odgovarja, zamenjaj... če ti pa ne, potem pač išči kej drugega.

npr. Gugo prodaja ZRX 1200 z nosilci za kufre pa alarmom pa en kup opreme ma gor. Nič te ne košta če pogledaš še alternative.

LP

Objavljeno

Ej, tako analizo si naredu, da je najboljš, da vse skupi prodaš, pa največ pršparaš, se ti najbolj splača, in, ta opcija prevaga vse tvoje dileme....

Mislm...kok mate eni cajta.... a mnejaš zato, ker moraš, al zato, da boš zaslužu? In, na koncu se boš sam odloču, ne na osnovi kaj se ti bolj splača, ampak kaj ti bo (bolj) všeč...to vea že oba, zdej je samo vprašanje, a si boš horneto u glavi spravu na všečno, al ne?

Objavljeno

sam bi menjal brez pomisleka ampak............ če si fanatik na čoperja po izgledu poglej še alternative kot so triumph legend ali bonevile ali kaj bolj klasičnega po izgledu kot hornet.

drugače pa je to OK deal, hornetka je več vredna od tvojega čoperja in tudi prodal jo boš lažje, da pa je hornetko čisto drugi (boljši) občutek vozit kot čoperja je pa itak jasno .) , stroški vzdrževanja pa so malo večji pri bolj zmoglivem motorju - to je tudi logično.

Objavljeno

Pa ketno mazat tudi ni tak problem, pač na 1000km jo našpricaš in to je to

Objavljeno (popravljeno)

Brez da argumentiram , NE! To pa tak moraš vedet da nihče ne pade z motorjem ampak je vsakem padel v garaži. <_<

Popravljeno . Popravil MAČKON
Objavljeno

dvomim da bi bil od padca v garaži PODRSAN pokrov, ponavai se samo udari, in če ti pade v garaži je tudi kje drugje še kej poznat-mogoče še bolj kot če padeš v polnem nagibu

Objavljeno
dvomim da bi bil od padca v garaži PODRSAN pokrov, ponavai se samo udari, in če ti pade v garaži je tudi kje drugje še kej poznat-mogoče še bolj kot če padeš v polnem nagibu

meni se je zvrnil v garaži oz. sploh ni padel ampak sem ga počasi spustil ker me je prevagal pa je pokrov podrsan tako da zgleda kot da bi res vsipal z njim, drugje pa se ne pozna nič, tako da tvoja teorija tu odpade. od padca v vožnji bi se moralo poznati še kje drugje.

Objavljeno

Včasih padec na mestu lahko naredi večjo škodo kot pri zdrsu.

Objavljeno

Se strinjam s Stromom... Pojdi en krog. Če boš začutil da je to to, menjaj.

Drugače pa še malo okol poglej...

Objavljeno

pblade, samo vprasam (ker ne vem kaksne probleme imas s hrbtom):

- zakaj ne zamenjas samo balance? recimo visje riser-je in mogoce ape-hanger?

- menjaj amortizer(je) vzadaj.

Objavljeno

Ice, jebe me pol 2 dni po vožnji na morje...se težko zravnam oz. sklonim...predvsem zjutri....pol se nekako stvar razmiga, in nekako mine po enem tednu...

BTW, ko sem vozu čoperja 'napet', ne tko sproščen-prsa ven, rit nazaj, ni blo problemov s hrbtom...sam je pa v ovink čudno tko jit....

lojzi-analizo?

vem kaj je narobe z mojim, unga sem pa mal pregledal...jaki problem. En dan furam, sej je ql, jest bi osebno mel kr oba...

Mot me to, ker se ne sveti!

Objavljeno

Če te moti to da ni kroma-si dobr majstr kar si pokazu z vsemi unmi mopedki ki si jih sešravfal-svaka ti čast da maš sploh voljo pr takih letih :worship:

In z mal truda si ga sam predelaš, mogoče kej poliestra pa nardiš streetfighterja, alpa kej podobnega s kromiranmi dodatki, razen če prou čoperja iščeš...

Objavljeno

jst ne bi zamenjal. ker čoperja sploh nkol prej neb kupu :D

mislm da ti bo hornetka postala všeč,se boš že navadu...boš vidu,to se vsaj lepo pelje .)

Objavljeno

Sem mislu da bom zagrizen čoperist, sam mi hrbet ne dopušča...

Ne vem, če prav razmišljam....preden bi menjal motor, bi mogoče menjal ortopeda al pa kiropraktika.. :D :D

Ne bi ti bilo treba računat, kaj dobiš, kaj zgubiš...

In ni večje jebe, kot se vozit z motorjem, ki ti ni všeč, na kermu ne uživaš... :glare:

Objavljeno
Pa ketno mazat tudi ni tak problem, pač na 1000km jo našpricaš in to je to

DimmniBurex - ne dajat fouš nasvetov ... Ketno bo pa ja treba mal bolj pogosto mazat... razn, če bi rad bolj pogosto menjaval od večine tistih, ki redno mažejo ...

Objavljeno
To je zdaj vprašanje?

Sem mislu da bom zagrizen čoperist, sam mi hrbet ne dopušča...

Zamenjam za Hornetko al ne? Še vedno loh če mi ne bo zicnu prodam, morda lažje k Čoperja...

Mnenja?

Ja pa mal mejhn seveda, jz mam 193 cm...ni zvoka (ra-ta-ta), pa še ketno ma...

Vzamem al ne? mam sam še par dni časa....je pa že poizkusno v garaži, sva menjala....

Poslušaj pametn nasvet - vzami. Če ti ne bo pasalo, boš pa konc naslednje szone spet zamenjal nazaj za čuparja :)

Objavljeno
DimmniBurex - ne dajat fouš nasvetov ... Ketno bo pa ja treba mal bolj pogosto mazat... razn, če bi rad bolj pogosto menjaval od večine tistih, ki redno mažejo ...

sym, preden postanes "prepameten"...... pri mojem nacinu voznje je original vseeno ali mazem verigo na 200, 500 ali 1000 km; vse so zdrzale med 30 in 33k km. potem so pa ali verizniki zanic ali pa je veriga na koncu. edina resitev v mojem primeru je samo se scotty ali podobno.

Objavljeno
To je zdaj vprašanje?

Sem mislu da bom zagrizen čoperist, sam mi hrbet ne dopušča...

verjetno bi ti res obisk kiropraktika za 3.000 sit spremenil pogled na svet, razen če nimaš kakih kroničnih težav

Objavljeno (popravljeno)

D.J. In kaj bom prdobil? Nič, še vedno me bo po vožnji 100km + en teden bolel križ...letos sem s pomočjo vremena vsaj odkril krivca(sem se bla da bo to, sam sem zkoz zatikal oči pred kruto resnico in upal)...najprej sm mislu, da je jogi, pol da so zici 405-ke (ker je mel kolega podobne probleme), no 405-ke ni več, a bolečina ostaja...(v hrbtu), ne zaradi avta.

Ker se nism nč (al pa zlo mal) letos vozu na dolge fure v kosu, sem bil praktično skoz nov. Pol sm šu pa enkrat na vikend na C, za štos, da vidm...in res, prispel v soboto dopoldan (po AC), v nedeljo zjutraj ves krevljast...nazaj sem se pelov v uni 'čudni' pozi (za AC je vseen, k ni ovinkov), in se hrbet ni bl zjebal, in sem po tednu nekak k seb pršu...

Še najraj bi nekak zic menjal al pa kej tadzga. Feder ne zabija, če kdo misl, da me to matra (oziroma motor, posredno pa mene)

Veste kaj?

Po moje bom kr še neki časa na čoperju, k mi je tolk težko dat od sebe tako debelo kromano kravo...pač tak sm...k ni boljžga filinga k se pelat za debelim rezervarjem, odpret in zagrmet skoz mest (pa še kje drugje). ZAme je občutek nepopisen.

Pa še neki: Podzavestno me grize vest: Hornet ni nov, ni nov...ker sm reku, motor pr men mora bit nov, da vem kaj mam v menjalniku...tko da opcija, menjat nazaj za čoperja drugo sezono, kot je bil predlog, ni ker enkrat tud špage zmanjka...

Ni, da bi si človek vsaki dve leti kupoval nov motor.. (ali pač?)

Na konc bo res BT 1100 Buldog padu; ostaja V-twin, ra-ta-ta in kardan, tri zame pomembne lastnosti, pokromamo ga, pa navijemo. Pa še hrbet bo zdrav...

Sam ma eno slabo lastnost: (ogled od blizu v Portorožu) prekleto majhen je! ne vem kako lohk pišejo da je Bulldog krava, ko ga pa vse skupaj nič ni?

Na sliki morda...

Popravljeno . Popravil PBlade
Objavljeno

aja, ketno sem jz podmazvov na 300 km na kymcotu...

Objavljeno
sym, preden postanes "prepameten"...... pri mojem nacinu voznje je original vseeno ali mazem verigo na 200, 500 ali 1000 km; vse so zdrzale med 30 in 33k km. potem so pa ali verizniki zanic ali pa je veriga na koncu. edina resitev v mojem primeru je samo se scotty ali podobno.

Jaz sem pri Viragci 250 mazal na vsakih 500 km, če, pa me je dež na furi ulovil, sem jo ko sem prišel domov spet namazal, pa čeprav sem jo npr. pred 100km. Vsakih 1500 km sem pa jo popolnoma očistil in potem namazal (to sem delal od 20.000 km naprej, mogoče kaj prej). Zdržala pa je 34.000 km in še bi, vendar, ker sem se lani odpravljal v Švico (takrat do nje nisem prišel) in sem predvideval, da bom na potovanju prevozil vsaj 5000 km sem jo za vsak slučaj raje menjal, da ne bi bilo na poti kakšnih problemov. Sorry, ker sem :topic:

Pozdrav od Roberta

Objavljeno

@DimmniBurek - Ne vem od kje ti ta ideja, da se pokrov od masine ne spraska pri padcu na mestu... Meni se denimo je, na natancno istem motorju. Pa tank tudi.

@pblade - drugace nimam komentarjev, pac tvoja stvar kaj si kupis (jasno je kaj sem naredil jaz ob skoraj natancno isti dilemi), ampak ne sanjaj, da bos lahko imel zadnjo gumo celo sezono, sploh pa ne rabljeno. No ja, razen ce bos naredil v celem letu kakih 3000 km. Bos pa lahko motor tudi kdaj nagnil za vec kot 2 centimetra in kar se tice hrbta lahko samo recem po pol leta fizioterapije in letih rehabilitacije, da mu coper sigurno ne koristi, vsaj mojemu ne. Pri horneti pa sem mirno delal po 600 km na dan.

Kar se tice buldoga meni pac ne sede, ga pa nisem prav veliko vozil (enkrat Zoolojevega in enkrat od drugega kolega). Moti me kardanski efekt, ki je sicer manjsi kot pri dragstarju in precej vecji kot pri bmw-jih, moti me, da si takoj v blokadi, moti me, da je anemicen (60 konjev? C'mon... ), tezek in da hitro poruzis s tackami. Bremze so ok, ampak morajo vseeno ustaviti tezko kravo. Vecina znancev, ki ga ima mu ocita da zna biti zelo zahrbten.

Objavljeno

Glede mazanja verige, v manualu piše na 1000km, na spreju pa se mi zdi tudi, in je po 1000km še kr taka mal lepljiva...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!