Skoči na vsebino

PBlade-ovi problemi (was: XVS1100 za 900 Hornet)


PBlade

Priporočene objave

Glede mazanja verige, v manualu piše na 1000km, na spreju pa se mi zdi tudi, in je po 1000km še kr taka mal lepljiva...

Saj ne, da bi hotel biti "prepameten" (by Ice), ampak - tvoj manual ni manual od Hornetke, se mi zdi? Ali pač?

Pri verigah je pač praksa zelo različna ... stroški če mažeš na 400 al pa na 1000 km se pa minimalno razlikujejo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dave, bi mogu tud jz probat tegale (tomos) BT 1100 (S)...

Po specifikacijah je okol 30 kil težji od hornete, če dobr vidm-jz rabm debel motor, k sem jz tud kojn, ja podhranjen je, kar me moti tud mal na čoperju, sam tle to ni taka omejitev, ker sem bl voznik za nizkoturažo (tud horneto sem se 'komi' navadu, da je treba mal vrtet na 7-9 tavžent...). Čoperja sem misli friznit malo, za okoli 500K Sit imam zverino z 120KM, kar verjetno lahko storim tud na buldogu v končni fazi...

Zdej me pa sam zanima ta kardanski efekt...vozil sem (poleg svojga) na kardan le Moto Guzzi Quoto 1100. motor mal rita, v ovinkih, pa posebi če padeš pod obrate, v ovinkih ga pa spodrezuje...je to to?

Če ja, pol bo pač z buldogom še mal več vožnje (z ročno) pošrek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsem prebranem priporočam od yamhe na yamho.......en ogled kajšne YAMAHA FZX 750:-agregat od fazer-a

-kromirani deli

-prijetna drža

-ugodna,itd...

slika:post-6275-1129269730.jpg

post-6275-1129269813_thumb.jpg

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsem prebranem priporočam od yamhe na yamho.......en ogled kajšne YAMAHA FZX 750:-agregat od fazer-a

                          -kromirani deli

                          -prijetna drža

                          -ugodna,itd...

Mašina je od YZF 750 ne od fazer.

Motor je redek in ga že lep čas ne delajo več.

No da sem malo manj :topic: ;

Glede menjave : naredi kar češ, če pa mene vprašaš bi takoj letu po Hornetko in mislim, da boš drugo leto z njo veliko bolj zadovoljen kot z dosedanjo kravo. Marsikater zagrizen čuperist je ob prehodu na naked bike bil navdušen, morda boš tudi ti.

Popravljeno . Popravil Kölm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mašina je od YZF 750 ne od fazer.

Motor je redek in ga že lep čas ne delajo več.

Jap ,maj mistejk...agregat je pač od yamhe....mislim pa,da če je motor redek ne pomeni prav nič...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dave, bi mogu tud jz probat tegale (tomos) BT 1100 (S)...

Po specifikacijah je okol 30 kil težji od hornete, če dobr vidm-jz rabm debel motor, k sem jz tud kojn, ja podhranjen je, kar me moti tud mal na čoperju, sam tle to ni taka omejitev, ker sem bl voznik za nizkoturažo (tud horneto sem se 'komi' navadu, da je treba mal vrtet na 7-9 tavžent...). Čoperja sem misli friznit malo, za okoli 500K Sit imam zverino z 120KM, kar verjetno lahko storim tud na buldogu v končni fazi...

Zdej me pa sam zanima ta kardanski efekt...vozil sem (poleg svojga) na kardan le Moto Guzzi Quoto 1100. motor mal rita, v ovinkih, pa posebi če padeš pod obrate, v ovinkih ga pa spodrezuje...je to to?

Če ja, pol bo pač z buldogom še mal več vožnje (z ročno) pošrek...

Tvoja kilaza in kilaza motorja nista povezani na tak nacin kot zgleda da mislis. Lazji ko je motor, bolj je okreten. Tvojo maso lahko pa itak cisto vsak prenese.

Sej ti hornetke tudi ni treba vrtet, deluje cisto v redu tudi v nizjih vrtljajih. Lahko pa jo. Kar ne bi mogli reci za XVS 1100.

Res me firbec matra kako lahko podvojis konje z relativno majhnim vlozkom? Napisi kaj vec o tem. Verjetno se marsikoga zanima.

Opisujes kardanski efekt, ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PBlade ... mislim, da si rojen čoperist - ne menjavat, bo pač hrbet trpel... po tvojih argumentih sodeč namreč nisi pripravljen za menjavo na kak športnejši motor ... Hornet je pač čist športna zadeva napram čoperju ... in če si se v par dneh "komaj navadil" na njo ... jao ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe... jest sm nucu ene 5000 km da sem približno spoznal nov (star) motor.

Pri moji yamahci niti ne porajtaš da maš kardan. Ima npr. od kolega NTV 650 (bros) ful bol direktno ketno hehe. BMW rockster je pa pogreb kar se kardana tiče. Al sem se pa razvadu. Je pa moja yamahca letnik 78, tko da ni neke najnovejše tehnologije not. (mogoče zato še dela...) :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!