Skoči na vsebino

slovenske avtoceste


SiR

Priporočene objave

Mimogrede - baje avtocesta na relaciji Maribor-Dolga_vas ne bo imela odstavnih pasov ...

To je potem hitra cesta, kot na Primorskem, pri Ajdovščini...

Ne se bat, DARS jo bo glih tak kasiral, njim je to najbolj važno, da čimprej postavijo mitnico in čimprej začnejo pobirat cash :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne mitnice? Ta cesta bo povezovala Madžarko in Italijo. Res, najlepše bi bilo, če omogočimo zastonj tovorni transport čez našo državo. Za :SS

Čisto po slovensko. V poletnih mesecih hodijo TV ekipe po avtocestnih mitnicah in snemajo kolone bogih turistov in avtoprevoznikov, ki morajo plačevati cestnino. A ne, lepše bi bilo, če bi jih samo spustili mimo, da bodo čim prej prišli skozi to deželico pod Alpami. Ker mi imamo od njih zelo veliko, predvsem gužvo, smeti in onesnaženje zraka, da bi jim pa vsaj kak cekin za to izpulili, to pa bog ne daj!

Če vas tako motijo cestnine, se pač ne vozite po avtocesti. Povsod se da pripeljati po regionalnih cestah, samo kaj ko se nam vsem nekam mudi...

Pa ker vem da je tole mal :topic: glede na namen teme pa še to. Verjetno se niso kar tako, ob malici, odločili za to varianto. Meni se bolj zdi, da ta del s prometom ne bo tako obremenjen, kot npr. Šentilj-Koper. Cesta je v glavnem rešitev za tovorni promet. In če bo cesta z 2 pasovoma rešila problem, res ne vem, zakaj bi država še več denarja zapravljala zanjo. Saj takih proračunskih presežkov pa res nimamo, ali kako že?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj veste tisto, kaj si tujci mislijo o SLO? da je to samo bencinaska postaja na poti na morje..

in tu je treba cuzat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se bolj zdi, da ta del s prometom ne bo tako obremenjen, kot npr. Šentilj-Koper. Cesta je v glavnem rešitev za tovorni promet. In če bo cesta z 2 pasovoma rešila problem, res ne vem, zakaj bi država še več denarja zapravljala zanjo. Saj takih proračunskih presežkov pa res nimamo, ali kako že?!

to pa je ziher napisal kak bolj zahodni Slovenec... ker mi na Štajerski prekleto dobro vemo, da bi šli večkrat v Prekmurje na obisk al pa na izlet, če ne bi to pomelo, da bomo za 100-120 km porabli tolko časa, kot do morja. Potem pa še enkrat tolko časa nazaj. In res ne vem zakaj lahko delajo na poti od lj do morja cestnine, ki imajo samo ABC in nič drugo, pa po 3 ali 4 ABC steze, bolj kot gre proti nam, manj je izhododov (beri: več cestnine plačamo), manj je stez, zdaj pa še odstavnega pasa ne bo??? V zakonu piše, da je avtocesta cesta s toliko in toliko širokimi pasovi, od tega en vozni, najmanj en prehitevalni in en odstavni... Drugo ni avtocesta. Ampak kot je nekdo zapisal, kapija bo vseeno stala. Za nas je namreč taka cesta čist dobra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grrr

hočejo zbit povprečno ceno za 1 km slovenskih avtocest ki je dosedaj ogromna

potem bi jo mogl na Trojanah zbijat, idioti, ne pa na ceno odstavnih pasov. Sem bral študijo, da bi preko Tuhinjske doline AC stala nekje 45 do 50 % manj kot čez Trojane. Zdej bojo pa na ravninah šparal. Mislem pa to ne morš verjet. Sej nisem od tam ampak tko kot omenjeno, kaj če šleper crkne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ker vem da je tole mal  :topic: glede na namen teme pa še to. Verjetno se niso kar tako, ob malici, odločili za to varianto. Meni se bolj zdi, da ta del s prometom ne bo tako obremenjen, kot npr. Šentilj-Koper. Cesta je v glavnem rešitev za tovorni promet. In če bo cesta z 2 pasovoma rešila problem, res ne vem, zakaj bi država še več denarja zapravljala zanjo. Saj takih proračunskih presežkov pa res nimamo, ali kako že?!

Nisi najbolj obveščen : Prometa proti HUN je ooooogromno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa na to pravte: Na AC proti Trojanam se malo za izvozom Blagovica cesta razširi na pas za počasna vozila; pohvalno :OK: Nato pa na vrhu klanca namesto da pasa za počasna vozila zmanjka DARS enostavno rajši ukine PREHITEVALNI PAS. :BUA: HAloo? Kje tuki logika? In potem vidiš modela, ki se še 3 km vozi po novem na prehitevalnem pasu in se ne umakne ker ne dojame sploh kje je. U p*** morjo zmer neki experimentirat tet DARSOVCI.

Logičn bi blo da zmankja pasu za počasna vozila, kot pač povsod drugje a ne?

Itak je pa največji kiks naš zakonodaje da je leta xxxx postala obvoznica okol LJ in da sta bila prometna pasova enakovredna.... Iz tega razloga je dandanes 70% ljudi na levem pasu čeprav sploh ne prehiteva. Pojav je vsakdanji. Če pa odzadi prinoriš se pa še umaknejo ne. Take bi dal pobesiti in postreliti. :fight2:

Popravljeno . Popravil mikimauss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa na to pravte: Na AC proti Trojanam se malo za izvozom Blagovica cesta razširi na pas za počasna vozila; pohvalno :OK:  Nato pa na vrhu klanca namesto da pasa za počasna vozila zmanjka DARS enostavno rajši ukine PREHITEVALNI PAS.  :BUA:  HAloo? Kje tuki logika? In potem vidiš modela, ki se še 3 km vozi po novem na prehitevalnem pasu in se ne umakne ker ne dojame sploh kje je. U p*** morjo zmer neki experimentirat tet DARSOVCI.

Logičn bi blo da zmankja pasu za počasna vozila, kot pač povsod drugje a ne?

Itak je pa največji kiks naš  zakonodaje da je leta xxxx postala obvoznica okol LJ in da sta bila prometna pasova enakovredna.... Iz tega razloga je dandanes 70% ljudi na levem pasu čeprav sploh ne prehiteva. Pojav je vsakdanji. Če pa odzadi prinoriš se pa še umaknejo ne. Take bi dal pobesiti in postreliti.  :fight2:

Kar se tiče dodatnega pasa na Trojanah za tovornjake je popolnoma pravilen in ni nobenga HALOJA. Omejitev je 80km/h na uro, začne se predor, cesta gre navzgor, sedaj mi povej, kako bi zgledalo ko tovornjak pri 60km/h na uro skoči na cesto, ker se več ne more peljati zaradi klanca, tako ostane na pasu in nobenga ne ovira. Nekateri pa niso sposobni brati znakov in talnih označb, še posebno tisti ne ki v eni roki držijo telefon, in se pelje 150km/h kjer je omejitev 80km/h.

Tako pridemo na tvojo drugo čudno trditev, zakaj sta pasa enakovredna. Ja halo po predpisih ga lahko komot prehitevaš po desni strani, omejitev je 100km/h, ker ga pa ti pripičiš 150km/h misliš da se ti morjo vsi sedaj umikat ali kaj. Pol pa še vrag pameten blenda, pa dolge luči drži zadaj, ker se mu pri 100km/h na uro nisi umaknil.

Lepo se vozi po omejitvah in spoznal boš nekaj ČUDEŽNEGA, da sploh ne rabiš da se ti tisti spredaj mora umakniti kajti začuda se peljejo po omejitvi. Aja pa sam toliko za info, da se lahko nekatera vozila vozijo z določeno max. hitrostjo, mogoče boš kdaj na kakšnem tovornjaku ali kombijo opazo nalepko z rdečim robekom, rumeno oz. belo notranjosto, in ne boš verjel, piše celo na sredini kakšno max. hitrostjo lahko vozi.

Če si speedy gonzales na cesti, ki se vozi preko omejitev, bodi vsaj strpen in pazljiv do drugih ki se vozijo po omejitvah oz. le po svojih zmožnostih. Itak smo vsi krvavi pod kožo, ampak nekateri znamo biti tolerantni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče dodatnega pasa na Trojanah za tovornjake je popolnoma pravilen in ni nobenga HALOJA. Omejitev je 80km/h na uro, začne se predor, cesta gre navzgor, sedaj mi povej, kako bi zgledalo ko tovornjak pri 60km/h na uro skoči na cesto, ker se več ne more peljati zaradi klanca, tako ostane na pasu in nobenga ne ovira. Nekateri pa niso sposobni brati znakov in talnih označb, še posebno tisti ne ki v eni roki držijo telefon, in se pelje 150km/h kjer je omejitev 80km/h.

Tako pridemo na tvojo drugo čudno trditev, zakaj sta pasa enakovredna. Ja halo po predpisih ga lahko komot prehitevaš po desni strani, omejitev je 100km/h, ker ga pa ti pripičiš 150km/h misliš da se ti morjo vsi sedaj umikat ali kaj. Pol pa še vrag pameten blenda, pa dolge luči drži zadaj, ker se mu pri 100km/h na uro nisi umaknil.

Lepo se vozi po omejitvah in spoznal boš nekaj ČUDEŽNEGA, da sploh ne rabiš da se ti tisti spredaj mora umakniti kajti začuda se peljejo po omejitvi. Aja pa sam toliko za info, da se lahko nekatera vozila vozijo z določeno max. hitrostjo, mogoče boš kdaj na kakšnem tovornjaku ali kombijo opazo nalepko z rdečim robekom, rumeno oz. belo notranjosto, in ne boš verjel, piše celo na sredini kakšno max. hitrostjo lahko vozi.

Če si speedy gonzales na cesti, ki se vozi preko omejitev, bodi vsaj strpen in pazljiv do drugih ki se vozijo po omejitvah oz. le po svojih zmožnostih. Itak smo vsi krvavi pod kožo, ampak nekateri znamo biti tolerantni.

Če povsod zmanjka počasnga pasa bi člouk prčakoval, da ga bo tud tuki, na Trojanah, se ti ne zdi, brihtnež? Dobr da ni potem pred vsakim križiščem drugačen znak, a? Če je pa to zdej neka revolucija počasnih pasov se pa pričakuje da jo povsod izvajajo

Glede hitrosti, mislim, da so policisti eni in edini ki imajo pravico in so usposobljeni jebat narod na cest, ja? Ne pa vsak kurac ki se vozi 100 km h. Nej se 100 voz po desnem pasu, mat kurba, a zdej mi bo pa že vsak kmetavzar govoru kaku nej vozm?!!! Moja stvar kok hitr ker sam plačujem položnce. Sicer pa v konicah vozjo vsi 70 al pa 80 na levem pasu. Primer: žena ti rojeva na desnem zicu teb se pa ne da spredaj umaknit ker ravno čutiš pedagoško potrebo in mi hočeš dati lekcijo varne vožne. Porinem ga s ceste, peljem ženo u bolnico, pridem nazaj in mu čist počasi (da bo sam slišal kako škrta ) zlomim pofukani vrat. Lahko se pa ljudem mudi na čuda stvari in niso mogli iti prej od doma(izpit, služba sestanek karkoli). Zadnja stvar na svetu je en na levem pasu tvojega kova.

Moja stvar kje kako in kolk hitr se vozm. Načeloma pod 130 ves čas. Preber si ZVCP kaj pomeni vozni in kaj prehitevalni pas, matr. O tem govorim ves čas. Ljudje pa še posebej žabe zato vozjo po levi tud če je desn prazn. To me pa grozn mot. Pa še več kot očitno je da te jebejo v glavo če prpeleš z enakim avtom. Če je pa Hummer jih pa kar pomede na desno.

In ti, si po moje šolski primer zgoraj navedenega sebičmnega mutanta z vozniš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V poduk za vožnjo po cesti, ki ima dva ali več smernih pasov v eno smer in je izven naselja (26. člen ZVCP) - citat, drugi odstavek:

"Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju." (konec citata)

Jasno in nedvoumno je, da se po prehitevalnem pasu ne vozi, razen pri prehitevanju in to neglede na omejitev hitrosti. Prekoračitev hitrosti je domena represivnih organov oz. policije (in ne voznikov). Drugo pa je, koliko je pametno voziti s preveliko hitrostjo.

Dodatek Prehitevanje (37. člen ZVCP) - citat, drugi odstavek:

"Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem." (konec citata)

Pri tem samo opozorim, da se je dovoljeno voziti po kateremkoli voznem pasu (če sta vsaj dva smerna pasova v isto smer) samo v naselju, po cestah izven njih pa ne.

(s svojim komentarjem se ne postavljam na nikogaršnjo stran, da me ne bo kdo obsodil, samo dejstva navajam... :grim )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preusmer't tovorni promet na vlake pa ne rabiš odstavnih pasov za njih.

A ti je že kdo povedu da tud slovenske železnce, zarčunavajo prevoz oseb in tovornjakov.

Ko boš pa ti plačvav vse vozovnce za tovorjake, se bo pa tovorni promet preusmiru na vlak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V poduk za vožnjo po cesti, ki ima dva ali več smernih pasov v eno smer in je izven naselja (26. člen ZVCP) - citat, drugi odstavek:

"Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju." (konec citata)

Jasno in nedvoumno je, da se po prehitevalnem pasu ne vozi, razen pri prehitevanju in to neglede na omejitev hitrosti. Prekoračitev hitrosti je domena represivnih organov oz. policije (in ne voznikov). Drugo pa je, koliko je pametno voziti s preveliko hitrostjo.

Dodatek Prehitevanje (37. člen ZVCP) - citat, drugi odstavek:

"Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem." (konec citata)

Pri tem samo opozorim, da se je dovoljeno voziti po kateremkoli voznem pasu (če sta vsaj dva smerna pasova v isto smer) samo v naselju, po cestah izven njih pa ne.

(s svojim komentarjem se ne postavljam na nikogaršnjo stran, da me ne bo kdo obsodil, samo dejstva navajam...  :grim )

Hvala Gregs. O tem trobim ves čas. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Gregs. O tem trobim ves čas.  :worship:

Morda res. Vendar s precej drugačnim naborom izrazov:

Če pa odzadi prinoriš se pa še umaknejo ne. Take bi dal pobesiti in postreliti.  :fight2:

Porinem ga s ceste, peljem ženo u bolnico, pridem nazaj in mu čist počasi (da bo sam slišal kako škrta ) zlomim pofukani vrat.

Moja stvar kok hitr ker sam plačujem položnce...

Moja stvar kje kako in kolk hitr se vozm...

... se ti ne zdi, brihtnež? ...

In ti, si po moje šolski primer zgoraj navedenega sebičmnega mutanta z vozniš...

Ki je lahko osnova za dve predpostavki:

a - da si na cesti ravno tako neobvladan kot za tipkovnico

b - da si za tipkovnico lev, v resnici pa ...

(izbor pravilne predpostavke in dopolnitev druge po želji)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam delam na projektiranju cest in avtocest in vam lahko zagotovim, da slo slovenske avtoceste trenutno v evropi med najmodernejsimi. Tudi karkat.precni profil AC je naceloma zelo bogat, razen na delih, kjer so objekti na cestah. Tam odpadejo odstavni pasovi (ne zmeraj) zaradi pocenitve objekta. Za odsek MB - Lendava ne vem, ampak iskreno dvomim da nima odstavnih pasov...

Kar se pa tice tovornega prometa, pa sem za to, da se obvezno preusmeri na zeleznice! En tovornjak unici cesto bolj kot 10.000 avtomobilov... Zdaj si pa preracunajte, kokikokrat prenizko cestnino imajo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa NE?

Sploh te teme ne bi rabli. Po mojem je najboljše, da se jo zaklene, če moderatorji zaklepajo druge teme (ker pač niso njim v prid), potrem lahko zaklenejo še to temo, ne? Kaj pa bomo brezveze razglablali o avtocestah. S tem še ne bomo zgradili novih odsekov.

Aja... moderatorji pač svojih tem ne bodo zaklepali... :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenske ceste v Evropi med najmodernejšimi... Hja no ne vem če bi se strinjal.

Španija, ne vem več točno kolk pasovnice, se mi zdi da okol 4ri. Cesta zelo lepo speljana, brez vdrtin... Na lokalnih cestah, ki imajo več pasov kot naše avtoceste maš pa ob robovih ovinkov tko označen ko na dirkališču :OK:

Francija, podobno kot španija, ubistvu sploh ne veš kdaj preideš iz ene v drugo državo :)

Italija, sicer malo slabše kot Španija in francija, a ne dost slabš.

Nemčija, ma tle pa sploh nimam kej rečt, pasov ko boga.

Prva stvar ko prideš v Slovenijo, pizda kake ceste mamo :slap: . Pa še to prideš na super moderno avtocesto(za Slovenske razmere seveda). Ko si mal bolj v notranjosti slovenije k maš od jam do vdrtin do flik na cesti. Pasov pa itak tolk da se počuteš kr mal utesnjenega. Se pa seveda stalno gradijo nove avtoceste, in še naslednih 100 let se bojo ;)

Potem pa da še pokomentiram našo sosedo, Hrvaško. Ni še čist evropa, pa že ima bolš avtoceste ko mi.

Ampak ajde mamo pa mi najbol moderne :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!