Skoči na vsebino

slovenske avtoceste


SiR

Priporočene objave

@Dolenc: stevilo voznih pasov ne zvisuje kvalitete avtoceste. Zvisujejo trasirni elementi ceste: preme, prehodnice in radiji, nato objekti na cestah (zasnova in izvedba), nato detalji AC (robniki, ograje,...)...itd. Mogoce te bo zanimalo, da sta se tunela Kastelec in Dekani uvrstila med prvih 10 po varnosti v evropi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh te teme ne bi rabli. Po mojem je najboljše, da se jo zaklene, če moderatorji zaklepajo druge teme (ker pač niso njim v prid), potrem lahko zaklenejo še to temo, ne? Kaj pa bomo brezveze razglablali o avtocestah. S tem še ne bomo zgradili novih odsekov.

Aja... moderatorji pač svojih tem ne bodo zaklepali... :wacko:

se gres demokracijo? ali izvajas revolucijo v kozarcu vode?

in za namecek: bi prosim bil vsaj toliko in si ogledal KDO je odprl to temo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja... moderatorji pač svojih tem ne bodo zaklepali...

Zgolj v vednost in ravnanje: Symru ob času odpiranja teme ni bil moderator. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh te teme ne bi rabli. Po mojem je najboljše, da se jo zaklene, če moderatorji zaklepajo druge teme (ker pač niso njim v prid), potrem lahko zaklenejo še to temo, ne? Kaj pa bomo brezveze razglablali o avtocestah. S tem še ne bomo zgradili novih odsekov.

Aja... moderatorji pač svojih tem ne bodo zaklepali... :wacko:

Ne vidim tvoje poante ... A sem mogoče moderator? :P

In glede avtocest - kot je nekdo pametno ugotovil ... bo kak šleparček crknil na tisti relaciji (ogromno tranzita, ogromno Rusov in drugih najbolj odličnih kamjonov...)... pa bo vik in krik ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a - da si na cesti ravno tako neobvladan kot za tipkovnico

b - da si za tipkovnico lev, v resnici pa ...

C da se ti vpikuješ v debato ki ti ni namenjena.

Najlažje je izbrati odlomke ki ti ležijo, da nekoga očrniš. Prinoriš že, če prpeleš dovoljenih 130 ko en vozi 90 al pa 110.

Z rojevanjem in ženo sem hotel povedat da se pač kdaj nekomu lahko z vzrokom mudi.

Res je škoda pričakovati kaj od nekoga, ki si sam nadene ime PEPE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Dolenc: stevilo voznih pasov ne zvisuje kvalitete avtoceste. Zvisujejo trasirni elementi ceste: preme, prehodnice in radiji, nato objekti na cestah (zasnova in izvedba), nato detalji AC (robniki, ograje,...)...itd. Mogoce te bo zanimalo, da sta se tunela Kastelec in Dekani uvrstila med prvih 10 po varnosti v evropi.

Vau! In zdej se bote šlepal na dveh tunelih. Ne pluvam po teb sam dej se zbrihti. Š dolgo ne bomo modern.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wind, mene pa nekaj drugega zanima. Kako je lahko cesta enakih dimenzij, voznih pasov in vsega kar pride zraven v enem odcepu hitra cesta v drugem pa avtocesta .) Lep primer Šempeter pri Gorici oziroma Vrtojba (ne vem pod kaj se šteje, glede vprašanja itak nima veze)-Podnanos. Od šempetra do Sela je avtocesta od Sela do Podnanosa pa hitra cesta. Razen SOS-ov ni odstavnih pasov. Če mene vprašaš je temu tako samo zato, da lahko v Šempetru pobirajo cestnino, čeprav je bilo govora, da jo ne bodo in da bo hitra cesta in ne avtocesta .) Če se ne motim, bi morala avtocesta imet odstavne pasove, kar tukaj ni.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej štos niti ni v odstavnih pasovih, kako je s tem verjetno Wind že ve, vendar zanimivo je, kako ti določen odsek proglasijo za avtocesto, drugi, ki je povsem enako zgrajen in je vse enako, pa za hitro cesto. Me prav zanima kaj bo, ko bo dokončana avtocesta čez tako zvane Rebrnice in se bo priključila hitri cesti v Podnanosu. Stavim, da bo potem vse avtocesta. Bomo vidli čez par let .)

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a - da si na cesti ravno tako neobvladan kot za tipkovnico

b - da si za tipkovnico lev, v resnici pa ...

C da se ti vpikuješ v debato ki ti ni namenjena.

Najlažje je izbrati odlomke ki ti ležijo, da nekoga očrniš. Prinoriš že, če prpeleš dovoljenih 130 ko en vozi 90 al pa 110.

Z rojevanjem in ženo sem hotel povedat da se pač kdaj nekomu lahko z vzrokom mudi.

Res je škoda pričakovati kaj od nekoga, ki si sam nadene ime PEPE

Preber Pepetov post še enkrat (lahko pa poleg tudi še vse svoje) in boš mogoče razbral poanto...

... ali pa tudi ne :doze:

Da pa ne bom čisto :topic: ,pa na windovo izjavo rečem tole:

če so po nekih kriterijih naše avtoceste res med najmodernejšimi v evropi,potem je,po mojem mnenju,nekaj hudo narobe s temi kriteriji. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Darsovi strani piše za vsak odsek med Mariborom in Pincami, da se ''izvede kot štiripasovnica z odstavnimi pasovi in vmesnim ločilnim pasom''

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

če so po nekih kriterijih naše avtoceste res med najmodernejšimi v evropi,potem je,po mojem mnenju,nekaj hudo narobe s temi kriteriji. :grim

Če upoštevamo, da je Evropa tudi Romunija, Bolgarija, Ukrajina, Belorusija, Moldavija, Bosna,.... ni s kriteriji nič narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če upoštevamo, da je Evropa tudi Romunija, Bolgarija, Ukrajina, Belorusija, Moldavija, Bosna,.... ni s kriteriji nič narobe.

To, pa je tudi res, čeprav se ve na katere države so mislili :D

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kolikor mi je poznano tudi kar nekaj nemških avtocest nima odstavnih pasov. Vsaj ne povsod.

Alla

tisti odseki so bili grajeni dolgo pred rojstvom vecine tukaj na motosvetu - okoli 1934 - 1940. .)

AC in hitre ceste so tudi v AUT v isti kategoriji; potrebna je vinjeta za uporabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Darsovi strani piše za vsak odsek med Mariborom in Pincami, da se ''izvede kot štiripasovnica z odstavnimi pasovi in vmesnim ločilnim pasom''

I deal with "internal information"... Počakmo...

Problem bo, če bo kakšno vozilo "crknilo"... bo hitro kažin ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preber Pepetov post še enkrat (lahko pa poleg tudi še vse svoje) in boš mogoče razbral poanto...

... ali pa tudi ne :doze:

Da pa ne bom čisto  :topic: ,pa na windovo izjavo rečem tole:

če so po nekih kriterijih naše avtoceste res med najmodernejšimi v evropi,potem je,po mojem mnenju,nekaj hudo narobe s temi kriteriji. :grim

daj, razsvetli me.... :photo: Očitn sm prebutast. Lahk pa da gre za "globji" pomen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj, razsvetli me....  :photo:  Očitn sm prebutast. Lahk pa da gre za "globji" pomen :)

pravi ti da se umiri, ker si predivji za debato... :)...in predlaga bolj diplomatski pristop

(The Paint Master)

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Dolenc: stevilo voznih pasov ne zvisuje kvalitete avtoceste. Zvisujejo trasirni elementi ceste: preme, prehodnice in radiji, nato objekti na cestah (zasnova in izvedba), nato detalji AC (robniki, ograje,...)...itd. Mogoce te bo zanimalo, da sta se tunela Kastelec in Dekani uvrstila med prvih 10 po varnosti v evropi.

Odvisno s katerega zornega kota gledaš. Kvalitetna avtocesta je lahko tudi avtocesta, ki omogoča promet brez zastojev. Mogoče dodatni vozni pas lahko omogoči boljši pretok. Kvalitetno zgrajene cestninske postaje s takega vidika zagotovo ne prispevajo k kvaliteti avtoceste, prehodnice in radiji tudi ne po moje, medtem ko detajli ki so izdelani kvalitetno posredno pripomorejo k manj zastojev zaradi manjšega števila vzdrževalnih del. Glede na to, da so avtoceste v večini pri nas v Sloveniji dokaj nove, je vsaj kar se kvalitete tiče mogoče hitro zaključiti da bi lahko bile boljše. (Vsaj glede na strošek po km)

Če samo pogledamo na internetno stran DARS-a, je cela Slovenija zasedena z deli na avtocestah.

Wind, mene pa nekaj drugega zanima. Kako je lahko cesta enakih dimenzij, voznih pasov in vsega kar pride zraven v enem odcepu hitra cesta v drugem pa avtocesta .) Lep primer Šempeter pri Gorici oziroma Vrtojba (ne vem pod kaj se šteje, glede vprašanja itak nima veze)-Podnanos. Od šempetra do Sela je avtocesta od Sela do Podnanosa pa hitra cesta. Razen SOS-ov ni odstavnih pasov. Če mene vprašaš je temu tako samo zato, da lahko v Šempetru pobirajo cestnino, čeprav je bilo govora, da jo ne bodo in da bo hitra cesta in ne avtocesta .) Če se ne motim, bi morala avtocesta imet odstavne pasove, kar tukaj ni.

Pozdrav od Roberta

Med obvezne elemente avtoceste spada tudi odstavni pas. Če ima cesta vse ostale elemente razen odstavnega pasu, ta cesta nebi smela biti kategorizirana kot avtocesta.

Vendar!!!!

Pri nas v Sloveniji znajo vrli strokovnjaki (upam da Wind ni med njimi) določati kategorijo cest po kriterijih, ki niso znani nikomur (verjetno tudi njim ne).

Ne vem, kako je s primerom "Šempeter pri Gorici oz. Vrtojba" (se nisem nikoli pozanimal, ker si raje zatiskam oči pred nekaterimi neumnostmu na katere ne morem vplivati). Vem pa, da so obvoznico v Kopru kategorizirali kot avtocesto, čeprav ima v resnici elemente hitre ceste. Zakaj so to naredili vedo (ali pa ne) tisti, ki so se za to odločili. Na to hitro cesto so postavili oznake, s katerimi se označujejo avtoceste, smerokazi in ostale table, ki so jih postavili pa so za hitre ceste. Če gremo še malo naprej, se pojavi problem omejitve. Na avtocestah je omejitev za osebna vozila in motorna kolesa 130 km/h, na hitrih cestah pa 100 km/h. Kaj je iz vsega tega nastalo verjetno vedo domačini in kakšen naključni mimoidoč.

V kolikor mi je poznano tudi kar nekaj nemških avtocest nima odstavnih pasov. Vsaj ne povsod.

Alla

Vse nemške avtoceste imajo odstavne pasove. :P

Tiste ceste ki jih nimajo so pač le hitre ceste in ne avtoceste. Tisti, ki se večkrat vozite po Nemčiji, se verjetno spomnite, da je na tistih delih ceste, ko ni odstavnega pasu tudi omejitev hitrosti.

Na Darsovi strani piše za vsak odsek med Mariborom in Pincami, da se ''izvede kot štiripasovnica z odstavnimi pasovi in vmesnim ločilnim pasom''

Upam, da bo to držalo. :OK:

Čeprav se z dodanim odstavnim pasom uniči dodaten del narave, lahko vsaj na dveh evropskih koridorjih, ki potujeta preko Slovenije DARS zagotovi čim boljšo prepustnost z upoštevanjem možnih okvar vozil, ki bodo uporabljali to avtocesto. Z odstavnimi pasovi lahko rešijo marsikakšno nepredvidljivo težavo. Pa tudi ob njihovem rednem zapiranju enega od pasov zaradi vzdrževalnih del lahko del prometa preusmerijo preko odstavnega pasu.

Kar se pa cestnin tiče, bi pa povedal, da se s takim načinom ki ga ima pri nas DARS ne strinjam. Cestnino se da pobirati tudi na drugačne, bolj prijazne načine. Pri teh možnostih, ki jih imamo danes so cestninske postaje na avtocestah čista neumnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj me najbolj jezi na Slo A.C.

Zagotovo 3 kratno ustavljanje in plačevanje cestnine na relaciji dolgi samo 120 km, (MB-LJ). :SS Ne vem, ampak ta zaprt sistem plačevanja je oziroma bi moral bit že zdavnaj out. :SS Hvala bogu, da obstaja tudi sistem ABC.

O samem DARS-u pa raje nebi. :BUA: Dokler bodo morala enosledna vozila plačevati enako ceho kot osebna vozila pomeni to, da smo motoristi še vedno drugokategorniki, ki jih nebodi treba.

Pozdrav izpod vinogradov!

ROCKY B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O samem DARS-u pa raje nebi.  :BUA: Dokler bodo morala enosledna vozila plačevati enako ceho kot osebna vozila pomeni to, da smo motoristi še vedno drugokategorniki, ki jih nebodi treba.

Pozdrav izpod vinogradov!

ROCKY B)

:grim Amen. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse nemške avtoceste imajo odstavne pasove.  :P

Tiste ceste ki jih nimajo so pač le hitre ceste in ne avtoceste. Tisti, ki se večkrat vozite po Nemčiji, se verjetno spomnite, da je na tistih delih ceste, ko ni odstavnega pasu tudi omejitev hitrosti.

Upam, da bo to držalo.  :OK:

nope, ne bo. :grrr

BAB salzburg-münchen je ena od omenjenih AC, katere je dolfe dal graditi. odstavnega pasu nima na celi relaciji. je kategorizirana kot AC, omejitev hitrosti pa ni zaradi sirine vozisca ali pomanjkanja odstavnih pasov, temvec zaradi kvalitete vozisca.

tudi po ostalih odsekih AC v nemciji velja vecinoma omejitev iz tega ali onega razloga - vecinoma zaradi (ne)vzdrzevanosti cestisca; na vec kot 80% AC v nemciji je namrec potrebna vsaj sanacija vrhnje plasti cest. zato tudi omejitve hitrosti na vec kot 70% AC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno s katerega zornega kota gledaš. Kvalitetna avtocesta je lahko tudi avtocesta, ki omogoča promet brez zastojev. Mogoče dodatni vozni pas lahko omogoči boljši pretok. Kvalitetno zgrajene cestninske postaje s takega vidika zagotovo ne prispevajo k kvaliteti avtoceste, prehodnice in radiji tudi ne po moje, medtem ko detajli ki so izdelani kvalitetno posredno pripomorejo k manj zastojev zaradi manjšega števila vzdrževalnih del.

Kvaliteta avtoceste se meri predvsem po kriterijih, navedenih v prejsnjih mojih postih, ki sami po sebi omogocajo varnost, trajnost in pretocnost. Morate razumeti, da so vzdrzevalna dela na AC nujna in potrebna na letni ravni (ni ga objekta, ki bi lahko bil prepuscen samemu sebi), vprasanje je edino kolicina in pogostost teh del. Glede tega imate lepo primerjavo z hrvaskimi AC. Glede zastojev ob vzd.delih na cesti je pa zal tako, da se ceste na splaca sprojektirat na te izredne vplive.

Radiji in prehodnice SO BISTVENI, nasprotno z tvojim mnenjem, saj ti tehnicni elementi ceste definirajo kategorijo (med ostalim) ceste (AC, hitra cesta...) in posledicno maksimalno hitrost na cesti, varnost.. Prav tako detalji na cesti in objektih na cesti (npr. visina robnika na objektu AC je lahko max. 9cm, na objektu, kjer je hitrost omejena na 50 km/h je le-ta 18 cm).

Zal vecina uporabnikov dojema slovenske AC kot nacin, kako jim DARS prazni zepe. Strinjam se, da je cestnina za enosledna vozila previsoka, da je previskoka za osebna vozila, obenem pa je blazno prenizka za tovorna vozila. Te politike DARSa ne razumem. Obenem pa je potrebno razumeti, da smo v piclih 12 letih zgradili sodoben, varen in ucinkovit AC kriz, ki pa ga je potrebno placat, tako ali drugace. In ali ni najboljsi nacin, da cesto placajo uporabniki le-te? Hrvati so, samo za primer, uporabili sistem koncesij, kar v grobem pomeni, da so dali koncesijo za upravljanje AC dolocenemu (tujemu) podjetju za dolocen rok (20 let), oni pa so na ta racun financirali izgradnjo in si bodo v 20 letih povrnili vlozek (in ga se oplemenitili, brez dvoma). Pustimo ob strani, da so bile pri sami izbiri trase narejene kapitalne napake (cesta npr. izven turisticne sezone sploh ne zivi, ker so povezali samo KA-ZD, ne pa tudi vmesnih mest), sama kvaliteta ceste je na zelo nizki ravni (objekti, ograje, zakljucki...) in jo bo potrebno cez cca.20 let popolnoma sanirat in rekonstruirat. Rekonstrukcija enega objekta na cesti pa stane med 0.8 -1.2 faktorja cene novega objekta.

Popravljeno . Popravil wind
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I deal with "internal information"... Počakmo...

Uredba o lokacijskem načrtu za avtocestni odsek Maribor - Lenart,

Uredba o lokacijskem načrtu za avtocestni odsek Lenart – Spodnja Senarska

Uredba o lokacijskem načrtu za avtocestni odsek Spodnja Senarska–Cogetinci

Uredba o lokacijskem načrtu za za smer avtoceste Maribor–slovensko-madžarska meja na odseku Cogetinci–Vučja vas

...

Vsaka od njih določa:

''Trasa avtoceste se zasnuje kot štiripasovna cesta z izven nivojskimi križanji, z odstavnimi pasovi in vmesnim ločilnim pasom''

A misleš, da bodo lokacijske načrte spreminjal? :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!