Skoči na vsebino

YOUNGSTE`R 65 cup


abn

Priporočene objave

:friend1: Razmišljamo o uvedbi nove kategorije z Youngser-ji, zato prosim za vaše mnenje.

Podatki o motorju:

- agregat: zračno hlajen, 65 ccm

- gorivo: neosvinčeni 100 oktanski bencin +2%olja za dvotaktne motorje

- zavorni sistem: spredaj- hidravlične disk zavore

zadaj - boben zavore

- prednje vilice: hidravlične – tip USD 35mm

- zadnji mono blažilec: hidravličen z progresivno vzmetjo

- menjalnik: dvostopenski avtomatski

- okvir: crommolibden cevna konstrukcija nožni zagon

- rezervoar: 3,5 litrov

- višina sedežev: 750 mm

- platišča: spredaj: 3x 12, zadaj: 3x 12

- pnevmatike: spredaj: 100/60 x 12

zadaj: 120/60 X 12

- teža praznega vozila: 65 kg

OKVIRNA cena 600€.

Voznik bi moral sam poskrbeti za servisiranje vozila. Tomos bi ob koncu sezone zagotovil bogate nagrade za prve tri udeležence.

PREDVIDENA starostna meja od 14 do 25 let, tekmovalec pa mora imeti tekmovalno licenco.

post-5292-1129220534_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe,zanimiv,neki med supermoto-minimoto-skuter :D

go tomos go :OK:

hmm,kako bi se pa tole peljalo-nogo naprej kot pri SM al na kolen :hmm: za nogo stegnit je verjetno ovira balanca :rolleyes:

Popravljeno . Popravil batzajla
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boste dobil tekmovalce: sam gas  :OK:  :OK:

Se pridružujem Juretovem mnenju ! Morda bi naredili Youngster/Flexer pokal, glede na to, da imata skoraj enak motor ! Tekmovalci mislim, da bi se našli, samo cena mora biti nizka. Poglejte "jermenar " pokal, tekmovalcev je vedno dovolj. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABN odličn aideja, samo prvo je treba poskrbet da motorji gredo kam, potem se lahko sANJA o prvenstvu. na motarde montirajte 250ccm 4t bo vsaj kam šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starostno mejo bi morali bistveno znižat. Sedaj je taka kot za SM450!! :?

Recimo na 10-16 let. Zmagovali bodo pa tako tisti, ki bodo najlažji. Spodbujanje anoreksije? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABN odličn aideja, samo prvo je treba poskrbet da motorji gredo kam, potem se lahko sANJA o prvenstvu. na motarde montirajte 250ccm 4t bo vsaj kam šlo.

:angry2: kot sem že neštetokrat napisal je Tomos 125 cup namenjen popolnim začetnikom (naslednje leto se bo starostna gornja meja znižala na 18 let). IN TO JE TUDI BISTVO TOMOSOVEGA POKALA. V tvojo vednost pa: približali smo se povprečni hitrosti minimota, ki je kot vemo raketa v malem. In to nam je dovolj.

Najmanjši problem je montirati 250 4t in potem, ko bo to premalo bo kaj???

Kot zanimivost je letošnja sezona Tomos stala enako kot Jerebova tekmovalna Impreza. Upam tudi, da vsaj toliko razumeš, da če hočemo obdržati najem 100€ na dirko si ne moremo privoščiti megalomanske predelave. Lahko pa tudi upoštevamo tvoje strokovne predloge in zvišamo vsoto najema, tako da bomo tekmovanja še bolj oddaljili od tekmovalcev :BUA: . Zakaj pa ne...

Vse bolj sem prepričan, da ne veš v čem je bistvo :headbang:

Starostno mejo bi morali bistveno znižat. Sedaj je taka kot za SM450!! :?

Recimo na 10-16 let. Zmagovali bodo pa tako tisti, ki bodo najlažji. Spodbujanje anoreksije? :?

... skoraj imaš prav :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pridružujem Juretovem  mnenju !  Morda bi naredili Youngster/Flexer pokal, glede na to, da imata skoraj enak motor ! Tekmovalci mislim, da bi se našli, samo cena mora biti nizka. Poglejte "jermenar " pokal, tekmovalcev je vedno dovolj.  :OK:

Ta kombinacija je malo težje izvedljiva, namreč montirani kit-65 doseže cc 90 km/h. Vzmetenje in zavorni sistem Flexerja pa ne bi vzdržalo take pogoje vožnje in kar je najpomembnejše me sekira za varnost voznika po prvih treh prevoženih ovinkih

:unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem hotel kritizirat abn samo dejstvo je da motorji ne gredo. Vsak gledalec ki to prvič vidi misli da ogrevajo gume na pa da majo kvalifikacije. 250 4t bi bila idealna mašina lih prav močna in bi dala tako gledalcem kot voznikov večje užitke, tud za nove voznike. ( saj po logiki 250 4T naj bi imelo približno moč kot 125 2T)glede cene pa ne mislim da bi bistveno spremenilo vse. seveda bi bilo treba optimizirati vzmetenje ,ostalo pa bi verjetno lahko ostalo nespremenjeno.

ta 65ccm mašina doseže 90kmh, verjamem , samo problem je kdaj jih doseže? vse steze v SLO ( na žalost) so hudičevo kratke tko da motor rabi sunkovit pospešek in odzivnost, kar pa na žalos nisem videl na nobenem tomosu. Ta projekt yungster je prenevaren z amene, saj je že sama šasija zgrešena. Ne vem ali je tako težko se malo zgledovat po POLINI-jevih minimotardih, ki so že originlani pravi strup (osebno testiral) in se da 100x lepš vozit kot vsak minimoto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobra ideja, lepo da je TOMOS začel pošteno migat v to smer.

Samo, ali se samo meni zdi po slikah, ali naj bi ta tekmovalni youngster nekako nek "supermoto wannabe"? Ker se mi zdi bolj originalno, da bi to izgledalo in se vozilo kot se vozi youngsterje in ne, da se skuša posnemati supermote. No, vsekakor vi veste mnogo bolje kaj ljudi pritegne. :)

p.s.

Vidim da mate original izpuhe; če rabite serijo namensko izdelanih resonančnih izpuhov samo povejte! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

roostkaj delaš tut izpuhe za automatike a5.Namreč imam airsal kit 65ccm in bi rad en custom made ror.Tko ,da me zanima za kolko si pripravljen narest en tak ror.sorry za :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem hotel kritizirat abn samo dejstvo je da motorji ne gredo. Vsak gledalec ki to prvič vidi misli da ogrevajo gume na pa da majo kvalifikacije. 250 4t bi bila idealna mašina lih prav močna in bi dala tako gledalcem kot voznikov večje užitke, tud za nove voznike. ( saj po logiki 250 4T naj bi imelo približno moč kot 125 2T)glede cene pa ne mislim da bi bistveno spremenilo vse. seveda bi bilo treba optimizirati vzmetenje ,ostalo pa bi verjetno lahko ostalo nespremenjeno.

???? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem hotel kritizirat abn samo dejstvo je da motorji ne gredo. Vsak gledalec ki to prvič vidi misli da ogrevajo gume na pa da majo kvalifikacije. 250 4t bi bila idealna mašina lih prav močna in bi dala tako gledalcem kot voznikov večje užitke, tud za nove voznike. ( saj po logiki 250 4T naj bi imelo približno moč kot 125 2T)glede cene pa ne mislim da bi bistveno spremenilo vse. seveda bi bilo treba optimizirati vzmetenje ,ostalo pa bi verjetno lahko ostalo nespremenjeno.

???? :blink:

to je blo mišljeno za SM125

namesto yungsterja, pa poglejte malo boj detalno polini minmotard, ki nima amortizerjev zato ni preveč drago ga narest.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

js bi na ovinke šow z kolenom ki če kreš kot na minimoto (vsaj na počasnih ovinkih) ful zgubljaš potencjal oprijema, ki ce gres z kolenom ti nardi ovinke ful bolše, sm probal z mojim frčekom.

Js bom šow dirkat, če bom pecnil dovol keša in če skinem tekmovalno licenco, katero pa nimam pojma kako in kje dobit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo ko prvo bi predlagal, da bi na motor dali še kšn športni avspuh (npr. Tecnigas NEXT al kej takega).

Ola js sm popoln novinc v svetu dirkaštva tko da mi prosim ne stojte težit, kr že sam vem da nimam pojma, ko postavljam kšna glupa vprašanja.

Alora:

-kje in kako lahko dobim tekmovalno licenco

-kolko bojo stale gume in kolko pogosto jih bo treba nabavit

-kolko bo popravljačenja in kupovanja rezervnih delov in koliko znanja bo treba met za popravljanje

-če maš lahko svoj ''tim'' (vsaj mehanik) al rabiš sam vse to delat

-kako pogosto bojo dirke

-kakšna so pravila za opremo in to (ne mi odgovorit tko kot za skuterje, ki nevem kako majo tam)

-kolko bi približno stala cela sezona (če ne štejemo začetne prijave)

-kakšne bojo vsaj približno nagrade in za koliko ljudi (npr. samo za prvega, za prve tri, itd.)

V glavnem js bi ful rad tekmoval tle in če bo finančno in radodarniško :D stanje mojih staršev ali drugih ''investitorjev'' to dovolilo.

Vi tam na Tomosu...to vam je ful dobro, da za take male cene dajaste možnost takim kot sm js, ki so mahnjeni na motorje samo niso blagoslovljeni s starši, ki so enaki in to vam dela FUL dobro reklamo in odnaša proč tisti stereotip, ki vsaj pri meni velja, da so Tomosi neke prdalce, ki ne grejo nimakor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo ko prvo bi predlagal, da bi na motor dali še kšn športni avspuh (npr. Tecnigas NEXT al kej takega).

Vozilo je že na temeljiti predelavi agregata, to velja tudi za izpuh.

Ola js sm popoln novinc v svetu dirkaštva tko da mi prosim ne stojte težit, kr že sam vem da nimam pojma, ko postavljam kšna glupa vprašanja.

Alora:

-kje in kako lahko dobim tekmovalno licenco

v vsakem registriranem klubu

-kolko bojo stale gume in kolko pogosto jih bo treba nabavit

gume bodo verjetno Sava ( ni še odločeno) kupilo se jih bo v Tomosu po promocijski ceni

-kolko bo popravljačenja in kupovanja rezervnih delov in koliko znanja bo treba met za popravljanje

delamo na temu, da naj ne bi bilo popravljanja( tako kot pri SM 125 cup)

-če maš lahko svoj ''tim'' (vsaj mehanik) al rabiš sam vse to delat

vsak tekmovalec mora imeti svojo ekipo

-kako pogosto bojo dirke

po koledarju cca 6-7 dirk

-kakšna so pravila za opremo in to (ne mi odgovorit tko kot za skuterje, ki nevem kako majo tam)

homologirana čelada,usnjen kombinezon, tekmovalni škornji ( chd) usnjene rokavice.

-kolko bi približno stala cela sezona (če ne štejemo začetne prijave)

licenca ? štartnina 15000 sit na dirko,nakup motorja cca 150000 sit,stroški prevoza ,prehrane,mehanik,....

-kakšne bojo vsaj približno nagrade in za koliko ljudi (npr. samo za prvega, za prve tri, itd.)

ni še določeno, naj bi bile kot za Tomos SM 125 cup prvim trem.

V glavnem js bi ful rad tekmoval tle in če bo finančno in radodarniško :D stanje mojih staršev ali drugih ''investitorjev'' to dovolilo.

Vi tam na Tomosu...to vam je ful dobro, da za take male cene dajaste možnost takim kot sm js, ki so mahnjeni na motorje samo niso blagoslovljeni s starši, ki so enaki in to vam dela FUL dobro reklamo in odnaša proč tisti stereotip, ki vsaj pri meni velja, da so Tomosi neke prdalce, ki ne grejo nimakor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: sorry, moj prejšnji post je mal nerazumljiv, zato ponovno odgovarjam na zastavljena vprašanja:

-kje in kako lahko dobim tekmovalno licenco

v vsakem registriranem klubu

-kolko bojo stale gume in kolko pogosto jih bo treba nabavit

gume bodo Savine (ni še odločeno) kupilo se jih bo pa v Tomosu po promocijski ceni

-kolko bo popravljačenja in kupovanja rezervnih delov in koliko znanja bo treba met za popravljanje

dela se na temu, da popravljanja ne bi bilo (tako kot pri SM 125 cup)

-če maš lahko svoj ''tim'' (vsaj mehanik) al rabiš sam vse to delat

vsak tekmovalec mora imeti svojo ekipo

-kako pogosto bojo dirke

po koledarju cca 6-7 dirk

-kakšna so pravila za opremo in to (ne mi odgovorit tko kot za skuterje, ki nevem kako majo tam)

homologirana čelada, usnjen kombinezon, tekmovalni škornji (chd) usnjene rokavice.

-kolko bi približno stala cela sezona (če ne štejemo začetne prijave)

licenca ?, štartnina 15.000 sit na dirko, nakup motorja cca 150.000 sit, stroški prevoza, prehrane, mehanik,....

-kakšne bojo vsaj približno nagrade in za koliko ljudi (npr. samo za prvega, za prve tri, itd.)

ni še določeno, vendar mislim, da bodo enake kot so bile za Tomos SM 125 cup

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!