Skoči na vsebino

Maroko


Priporočene objave

Objavljeno
Odločitev je padla, za prvomajske praznike bo destinacija marocco! :OK:

Zanima me kje ste si predhodniki, ki ste tja potovali po morju uredili prevoz s trajektom. Nekaj informacij je sicer že na starejših straneh, zanima me pa predvsem lanska oz. še bolje letošnja situacija... (avtocesta mi nič ne diši :grrr )

Za nasvete hvala! :worship:

lp

Mi smo šli s trajektom Algeciras - Ceuta (hitri trajekt, pluje cca 30 minut). Kar draga zadeva, za avto + 4 osebe (povratna) smo plačali 520€. Šli smo pa 4.8.2008. in nazaj 17.8.2008. Tam sploh ne obstaja nek počasni trajekt, vsi so hitri. Smo se pa do gibraltarja (zraven algecirasa) pripeljali z avtom.

Tu lahko pogledaš več:

http://www.joker.si/mn3njalnik/index.php?showtopic=136505

Objavljeno

Mi smo bili od 25.10. do 20.11. v Maroku. Šli smo s trajektom iz Genove do Tangirja. Pot tja s postankom v Barceloni traja 2 dni, nazaj pa 2 dni in 8 ur (prav tako postanek v Barceloni). Bili smo: 2 avta, 4 motorji (na prikolici), 9 ljudi. Povprečno je bilo na osebo cca. 555 EUR s kabino (povratna karta). Kabino toplo priporočam (stane cca. 110 EUR povratna notranja kabina, 4 ljudje v kabini), ima kopalnico z WCjem.

Spanje nas je v povprečju prišlo 8,5 EUR na noč, v sobah, apartmajih in hotelih, nekje je bil zajtrk vključen. Ker smo bili v nesezoni, smo se prav v vsakem hotelu pogajali za ceno, tako da smo vedno ceneje prišli skozi. Cena nafte je bila v tem času 0,65 EUR, bencin pa je bil dražji kot pri nas, torej okoli 1 EUR.

Maroko je na splošno dražji kot npr. Tunizija, kjer sem bil večkrat. So pa seveda tudi bolj razviti, npr. internet imajo v vsaki vasi (tudi v puščavi), marsikje tudi wireless. To me je najbolj presenetilo, saj tega v Tuniziji ne vidiš tako pogosto.

Če koga še kaj zanima, pa naj vpraša.

Objavljeno
Mi smo bili od 25.10. do 20.11. v Maroku. Šli smo s trajektom iz Genove do Tangirja. Pot tja s postankom v Barceloni traja 2 dni, nazaj pa 2 dni in 8 ur (prav tako postanek v Barceloni). Bili smo: 2 avta, 4 motorji (na prikolici), 9 ljudi. Povprečno je bilo na osebo cca. 555 EUR s kabino (povratna karta).

No nas je prišlo za motor in dva osebka v kabini za štiri brez kopalnice in WC-ja okrog 400 EUR. Razlika je da mi nismo ustavljali v BArceloni ampak smo jo žgali direkt. http://www.comanav.ma/ferry/

Objavljeno
Avtocesta je najdražja in najbolj naporna (duha ubijajoča)

Kolikor smo mi iskali je bila cenovno in časovno najbolj ugodna varianta trajekt Genova-Tangier. Mislim da smo pluli 48 ur v eno stran.

Karte pa smo nabavili pri nekem nemškem posredniku.

Koliko časa planiraš??

Planiram predvidoma 3-4 tedne, moram narediti še podrobnejši plan, bi pa tudi raje imel direktno linijo brez postankov...

Če imaš mogoče kakšne kontakte od tvojega nemškega posrednika bi mi bili dobrodošli...

Predvidevam pa tudi da so karte vkolikor jih rezerviraš toliko prej bolj ugodne...

Objavljeno

Obstaja mogoče kakšen route planer za Maroko?

Objavljeno

Za karte http://www.marokkotours.de/

Glede route planerja pa.... kupi karto ali dve si gor označi kaj je kje za videt potem pa sproti prilagajaj plan. Brezveze si vse splanirat v nulo, po možnosti še rezervirat spanje kjer je možno potem ti pa vsak izredni dogodek povsem podre cel sistem. Časa imaš dovolj za easy varianto.

Aja pa spomladi računaj da lahko naletiš na kakšne poplave in poplavljene (neprevozne) ceste med Atlasom in puščavo.

Objavljeno
Za karte http://www.marokkotours.de/

Glede route planerja pa.... kupi karto ali dve si gor označi kaj je kje za videt potem pa sproti prilagajaj plan. Brezveze si vse splanirat v nulo, po možnosti še rezervirat spanje kjer je možno potem ti pa vsak izredni dogodek povsem podre cel sistem. Časa imaš dovolj za easy varianto.

Aja pa spomladi računaj da lahko naletiš na kakšne poplave in poplavljene (neprevozne) ceste med Atlasom in puščavo.

:OK: kokr sm gledu je res tale comanav kr nekje najbolj optimalna varianta če računaš čas/denar

Pri planiranju svojih potovanj, pa se vedno držim pravila, da se pot načrtuje samo okvirno. Ponavadi si predhodno označim le kraje in stvari, ki si jih moram ogledati. Zgodilo se mi je tudi že, da na pot sploh zmeljevida nisem vzel in celotno zadevo ves čas improviziral sproti s pomočjo lokalne komunikacije. In ne boste verjeli, to je bilo še najbolj doživeto in pristno potovanje z najlepšimi spomini... :photo:

Ampak za okviren plan in pridobivanje informacij pa sede routeplanner :grim

Sam ni panike, bomo pa analogno prečesali (s prstom po zemljevidu) :D

Objavljeno
:OK: kokr sm gledu je res tale comanav kr nekje najbolj optimalna varianta če računaš čas/denar

Pri planiranju svojih potovanj, pa se vedno držim pravila, da se pot načrtuje samo okvirno. Ponavadi si predhodno označim le kraje in stvari, ki si jih moram ogledati. Zgodilo se mi je tudi že, da na pot sploh zmeljevida nisem vzel in celotno zadevo ves čas improviziral sproti s pomočjo lokalne komunikacije. In ne boste verjeli, to je bilo še najbolj doživeto in pristno potovanje z najlepšimi spomini... :photo:

Ampak za okviren plan in pridobivanje informacij pa sede routeplanner :grim

Sam ni panike, bomo pa analogno prečesali (s prstom po zemljevidu) :D

Pomaga osamljen planet, pa google zemlja. Za izposojo planeta mi lahko na pm pišeš.

rrrr

Objavljeno

Kako pa je s plačevanjem, najbrž večinoma najraje vidijo gotovino... Kaj pa na bencinskih se lahko s karticami?

Objavljeno
Kako pa je s plačevanjem, najbrž večinoma najraje vidijo gotovino... Kaj pa na bencinskih se lahko s karticami?

Večinoma gotovina razen mogoče v kakšnih večjih mestih. Denar pa lahko dvigneš na bankomatu ali banki z kartico.

Aja pa po kakšnih bolj zabačenih selih se zna zgodit da ne boš na črpalki dobil neosvinčenega goriva ampak samo super. Sej konc koncev laufa glih tako.

Objavljeno

To nič ne škodi motorju? Tudi z elektronskm vbrizgom? Al z ventili ma to eno vezo a ne.. ? :?

Objavljeno
To nič ne škodi motorju? Tudi z elektronskm vbrizgom? Al z ventili ma to eno vezo a ne.. ? :?

Načeloma je problem pri motorjih, ki imajo predviden navaden super za tankat in tankaš neosvinčenega; obratno se mi zdi da ni nobene panike.

Objavljeno
To nič ne škodi motorju? Tudi z elektronskm vbrizgom? Al z ventili ma to eno vezo a ne.. ? :?

Samo mora bit super. Na navaden bencin ti zna klenkat. Super pa dol povsod dobiš.

Še en hint: če na bankomatih dviguješ, velja to početi na bankomatih, ki so fizično na banki. Med potovanjem mi je kartica potekla, pa tega nisem opazil, Bankomat jo je požrl, na banki pa so jo takoj lahko vzeli iz bankomata in mi jo vrnili. Proti podpisu in identifikaciji, jasno. Malo verjetno, da se ti zgodi, ampak če danes lahko izbiram, potem izberem tak bankomat.

LP

rrrr

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A je tri tedne dost časa glede na to da je od tega vožnje s trajektom cca 5 dni vseskupaj? Al bi blo bolj štiri tedne? Ker nebi rad neki na glavo divljal dol naokoli...

Objavljeno

Tri tedne je v redu, štiri še boljše :)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Glede mest na severu ob mediteranu, ki so označena kot španska me zanima al je to tam prov meja al so samo formalno španska?

Objavljeno
Glede mest na severu ob mediteranu, ki so označena kot španska me zanima al je to tam prov meja al so samo formalno španska?

Ceuta je še v Španiji. Tam v brezcarinski coni nekoliko ceneje natankaš (polno) potem je pa meja z Marokom.

Formularje vzameš šele na meji in jih izpolnjuješ sam, kljub temu, da bi ti jih vsaj 10 hotelo to storitev opraviti (uzmalunaknadupress)

rrrr

Objavljeno

Pa Melila tudi... španska.

Objavljeno

Pa se splače opravljati vse te formalnosti za prehod meje, je vredno ogleda?

Al so to le moderna mesta ala betontanz?

Objavljeno
To nič ne škodi motorju? Tudi z elektronskm vbrizgom? Al z ventili ma to eno vezo a ne.. ? :?

Načeloma je problem pri motorjih, ki imajo predviden navaden super za tankat in tankaš neosvinčenega; obratno se mi zdi da ni nobene panike.

To nič ne škodi motorju? Tudi z elektronskm vbrizgom? Al z ventili ma to eno vezo a ne.. ? :?

Načeloma je problem pri motorjih, ki imajo predviden navaden super za tankat in tankaš neosvinčenega; obratno se mi zdi da ni nobene panike.

Objavljeno
To nič ne škodi motorju? Tudi z elektronskm vbrizgom? Al z ventili ma to eno vezo a ne.. ? :?

Načeloma je problem pri motorjih, ki imajo predviden navaden super za tankat in tankaš neosvinčenega; obratno se mi zdi da ni nobene panike.

mislim da je problem

meni je v iranu prežgal ventile ; tankal sem osvinčen bencin v GSa 1150

dobi se dodatk bencinu v takih primerih (žal sem jaz to zavrnil in zato 8 dni čakal rezervne dele iz SLO )

Objavljeno

Glede na izkušnje nekaterih ki tankajo le osvinčen bencin in imajo motorje z nekaj 10.000km na števcu ga bom jaz točil brez kakšnih dodatkov še naprej, ko bo za to možnost. Sam svinec naj bi prej koristil ventilom kot škodil. Da ni bila ta okvara zgolj slučaj in bi se pojavila tudi ob uporabi neosvinčenega.

Glede španksih enklav pa je tako da so to pač evropska mesta, nič kaj posebnega. Mi smo bili v Ceuti in za prestop meje porabiš relativno malo časa saj boš ob prvem vstopu dobil v potni list neko cifro, katero bodo zahtevali v vsakem hotelčku vendar ti ob vsakem naslednjem prehodu meje prihrani nekaj birokracije.

Objavljeno (popravljeno)

Plan poti:

1.del:

2.del:

3.del:

Plan je okviren, narejen za izi trip, iz treh delov je zato ker ni šlo vse na eno mapo..

Predlogi in pripombe več kot zaželjeni.. Vesel bom tudi opomnikov na zanimivosti k jih ni v vsakodnevni literaturi...

Rrrr - za tale LP pa pade mnogo vrčkov.. :beer2:

edit: ma ne znam dat slikc notr med besedilo.. :fredy:

post-9880-1240853992_thumb.jpg

post-9880-1240854057_thumb.jpg

post-9880-1240854090_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Majesty
Objavljeno
mislim da je problem

meni je v iranu prežgal ventile ; tankal sem osvinčen bencin v GSa 1150

dobi se dodatk bencinu v takih primerih (žal sem jaz to zavrnil in zato 8 dni čakal rezervne dele iz SLO )

Sem obkrožil dobršen del Irana. Motor je na Iranski bencin delal isto kot na Slovenskega.

Motor je bil 750 ccm in 100 KM pri 10.000 obr / min ( VFR letnik 95, fargazarji ).

Res ne vem kaj je s temi vašimi BMVji, ki naj bi bili za potovanja u PM namenjeni.

Ali je problem v vbrizgu goriva ali na sami mašini?

Zdej mam novejš mutor ( CB 1300 ), ki ima elektrosnki vbrizg, pa me zanima ali je to bolj občutljivo na slabši bencin ipd...

LP

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

Čao pebi

Jz mam pa eno vprašanje glede Maroka - me zanima, če je kdo bil že kdaj v poletnih mesecih dol v Maroku z motorjem, da bi povedal, če je popolnoma neznosna vročina/vlaga ali zadeva niti ni toliko bolj naporna, kot npr. junija/septebmra.

Z lubico namreč kar precej razmišljava in sanjava tale pestri Maroko in nimava ravno možnosti izkoristiti popotovanja v drugih mesecih kot v juliju ali avgustu in se zato obračava na vas, če bi kdo mel kako spodbudno besedo :) Sicer pa imava plan lepo po cesti skoz do Gibraltarja, še luštno malo Španijo raziskat, po Maroku pa naredit okoli 3500km. Potovanje bi znalo pomoje trajat ene 4 tedne, vsega skupi pa bi bilo 9000km, kar se mi zdi še kar sprejemljivo in realno - ali sem se tudi tu uštel? :blink:

hvala pa LP

ajd

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!