Skoči na vsebino

Husqvarna te 610 e - Ktm lc4 - Y tt600r


cypena

Priporočene objave

rad bi si kupil kakšno bolj hard enduro,malo rabljeno,staro cca 3 leta, ki je bolj doma na terenu kot na cesti (avtocesti), pa vendar toliko cestna za skok na morje ali malo po svetu, po bolj lokalnih cestah.

sem iskal kakega ktm 640 e, pa se jih rabljenih bolj malo prodaja, vsaj jaz ga zadnji mesec ali dva nisem zasledil.

ali mogoče kdo ve ali ima ktm sc620 enako konjev (50), kot lc4 640 e?

sem pa videl nekaj husqvarn te 610 e

mi zna kdo iz lastnih ali tujih izkušenj kaj povedati od te endurce

kakšne so njene prednosti oziroma slabosti, z čem so težave( če so) in na kaj je treba pazit? mislim da sem nekje zasledil da znajo bit problemi z "nekim motorčkom za ventile" ?? to sm sam nek mimogrede ujel! kakšen in zakaj ta motorček je, se mi sanja ne, ali je možno da je za krmiljenje časa odprtja ali globine giba ventilov??

ok, karkol kdo ve od teh stvari ,ga lepo prosim da jih tu pove :)

lp

Popravil/a - cypena on 26/04/2002 22:28:14

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novi SC 625 (letnik 2001) ima 55 KM, prej pa so imeli EGS in SC po 50KM. Podatek, da im SC 28kW za slovenski trg sigurno ne drži. EGS-E od letnika 97 naprej ima tudi štarter, ki ga SC še danes nima. Pa še nekaj: SC tehta 122kg, EGS pa 136kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po mojih info. ima samo duke 55 km

sc 625 23 kw- 31,5 km (najbrž se ga da odpreti)

640 36 kw- 49 km

vem pa da ima letnik 98 sc 620 49 km (videl v prometni)

husquarne na splošno odsvetujejo, ne vem pa kako je z njihovimi bolj umirjenimi enduro modeli ... te 610s itd

"byte" mi dust

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ga pa odpreš, oziroma ali lahko to sam narediš če ti ni šraufanje tuje? Kje je motor zadušen, kaj je potrebno zamenjat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kako ga pa odpreš, oziroma ali lahko to sam narediš če ti ni šraufanje tuje? Kje je motor zadušen, kaj je potrebno zamenjat?

Pomojem je fora v uplinjaču, pa auspuh je tut ful zadušen, zračni filter treba tut mal požnarat...

Najbolš da pokličeš Dacar d.o.o. 041 744 555, sigurno ne stane velik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je moj cilj ampak mi noben sloven'c ne more kej več povedat o tem motorju, pa se obračam v tujino

primerjave z kakim KTM v zmogljivostih ni, kar pa ne pomeni da je TT 600 slab motor

pa tudi rabljenih ne boš mogel dobiti, ker se pač motor ki dela ne prodaja

v oglasniku je zdaj ena 2002 TT, samo sumim, da ni vse v redu z njo

"byte" mi dust

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Huso TE 610 in moram povedat da zaenkrat nimam nobenih težav.Kar se tiče agregata dela kot urca,nobenih problemov.Servis je pač redno opravilo in če to postoriš naj nebi bilo težav.Motor je predvsem za teren(HARD)in uporaba asvalta ni priporočena.Z motorjem ni najboljše se vozit na daljše fure,ker ni baš tako udoben.Ampak najprej moraš vedeti za kaj boš uporabljal motor nato se pa odloči o nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi!

Če pikiraš na KTM, nimaš kaj falit. Deli so poceni, motor ima toliko rezerve, da ne veš kam z njo. Razlika med 600, 620, 640, 660 so ba bolj kozmetičnega značaja. KTM so LEGO kocke, ki pa jih ne zna vsak sestaviti. Nekdo je omenjal dacarja, da zna KTM-je rihtat. Khm khm, morda je kaj na tem. Le da svet še ni videl kakšnega posebno hitrega (delujočega) izdelka iz njegove delavnice. Ampak ni vrag, fant se bo naučil. Ima čas. Niti 60 jih še nima

Jaz bi na osnovi izkušenj, kupil kakšno 620, katerokoli, če ni nujen elektro zaganjač. Potem pa drobni "kozmetični" posegi.

Konji o katerih govorijao fantje, so vsi podani na sklopki. Torej je treba za PRAVE konje, ki so na kolesu, ta "uradni" podatek zmanjšati za okroglih 12%. Sitno, kaj?! Realno se iz KTM 620-640 z relativno mehkimi posegi da dobiti med 53 in 55 KM NA KOLESU.

(baje) Najboljši naslov za te zadeve MikMekanik, Kolarjeva 7, Ljubljana. Tel 01 4340216

just duke it!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker živim v gornjesavski dolini je okoli mene veliko terenskih izzivov, od savskega proda do gorskih gozdnih cest in poti.Zato bi mi pasala kaksna lahka hard endura, saj prov težka ne sme bit k sem jaz bolj pri ultralight sorti ljudi.Krosla pa odpade, ker bi se tud po cesti vozil,v sluzbo, cez vršič na morje ,pa take.Sej se nikamor ne mudi

Ktm, Husqvarna,tt600r, bi kar blo.

Ima kdo Hondo xr600 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomembno vprašanje: ali se boš vozil izključno solo ali bi rad tudi svojo boljšo polovico kam zapeljal? Večina hard endur je namreč prirejena le za solo (krajši zic, brez tačk za sovoznika) in nimajo prtljažnika, da bi si montiral kufer. Edina hard z vso opremo (tudi žmigavci, štarter) sta KTM LC4 in Husa te 610e.

Imel sem Hondo XR600R, letnik 95. Zelo dober motor, brez problemov, vendar res le za teren. Motilo me je ker ni imel štarterja in ker nisem mogel montirati kufra. Brez prtljage si pač zelo omejen pri daljših izletih, saj ne moreš vzeti s sabo kakšne dodatne obleke, dežnega kombinezona in podobne krame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče novejših hard endur majo vse razen honde in yamahe, minimalno prostornino za olje in ga je treba po vsaki dolgi turi zamenjat(pozanimaj se še za suzuki dr-z,je menda dober za cesto in teren)

bm,b

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzuki

dr-z 400 S (40 KM) bolj soft, še vedno dober terenec, samo 400 kubikov je po moje treba kar priganjat (ne vem, ugibam)

dr-z 400 E (48 KM) zelo hard, po moje ni dober za relacije

sta pa oba vodno hlajena, kar je cool

yamaha TTR600 2,8 litra olja v mašino, + ekspanzja, ki omogoča hiter vpogled na stanje olja

"byte" mi dust

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje hvala za pomoč in nasvete.

Naša deželca je dobila novega motorista, dons sm KTM lc4 620egs domov pripeljal

Popravil/a - cypena dne 30/04/2002 ob 00:49:23

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Fantje hvala za pomoč in nasvete.

Naša deželca je dobila novega motorista, dons sm KTM lc4 620egs domov pripeljal

Popravil/a - cypena dne 30/04/2002 ob 00:49:23

Čestitke, kje si ga pa staknil?

N0iSe DaTa

-=> Motosvet.com <=-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!