maxSI Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Ko sem malce brskal po trgovinah, sem ugotovil, da po večini ostajajo dvovaljniki še iz prejšnjih let. Kaj jim manjka, da se ne motoristi ne odločajo toliko za njih, kljub temu, da imajo precej dobre karakteristike. Lp, Max Popravil/a - maxSI on 24/04/2002 11:47:21 Dobr no!!! Kupil sem VTR Firestorm, pa se mi je čudn zdel, zakaj ga nihče noče, men je bil pa čist všeč Popravil/a - maxSI on 24/04/2002 15:37:22
vrho1679 Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Katere znamke in modele točno misliš ? ... matr sem pameten ...
VETER Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Jaz se z dvovalnikom še nisem peljal in zato ne morem soditi, razen če mi ga kdo posodi za kakšen kilometer ali dva..
Leon Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Meni so v oči padle Aprilie. Celo letnike '00 je najti. Enkrat sem se na dnevu odprtih vrat (Avto Triglav-Portorož) peljal s Falcotom. Enkratno, ciklistika in agregat, samo vibracije pa tudi. Ne vem kako je z vzdržljivostjo. Če bi bi pred nakupom, bi 80% kupil Falcota ali navadnega RSV- mile. Meni bi bilo zanimivo slišati mnenje Sam dePihlja, katerega vozni park in okus sta podobna mojemu. lp Leon
kasti Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Kar se mene tiče, je sigurno dvovaljnik boljša ibira kot pa 4valjnik, saj razvije polno moč v delovnih obratih (tam nekje do 8000 obratov/min) in ga ni potrebno priganjat. Razlika med 2 oz 4valjniki je lepo vidna na tekmah superbikeov, kjer so v ospredju Duceti, VTRke, Aprilie,...Opažam tudi, da se vse več kupcev odloča ravno za 2valjnike oz. proizvajalci trgu ponujajo vse več 2V. Je pa res, da je to samo moje skromno mnenje!!! Dvovaljnik Rules!!! LP Kasti "It's nice to be important, but it's more important to be nice!"
Onim Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 quote: Je pa res, da je to samo moje skromno mnenje!!! Dvovaljnik Rules!!! LP Kasti Jaz tudi tako mislim, sam čist drugač: Štirivaljnik rulez!!! lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun}
suzuki Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 quote: Ko sem malce brskal po trgovinah, sem ugotovil, da po večini ostajajo dvovaljniki še iz prejšnjih let. Kaj jim manjka, da se ne motoristi ne odločajo toliko za njih, kljub temu, da imajo precej dobre karakteristike. Lp, Max Hja, najbrz je ze en vzrok, da ostajajo. Ocitno so "kar dobre" karakteristike premalo dobre. IMHO jim manjkata dva valja ... LP suzuki Gregc 1
D.J. Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 ne vem kako to da ostajajo npr suzuki sv 650 (dvovaljnik in ne dvotaktnik) je precej hitro razprodan, cena pa mu je od takrat ko je prvič prišel ven pa do danes precej poskočila VTR je fin motor "byte" mi dust
Ghost_R1 Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Kupiš to kar ti je všeč in kar te privlači, kaj ti mar kaj misilijo drugi, tako ali tako vsak svoje hvali pa si spet na začetku. Pomisli kaj potrebuješ, kaj hočeš, kaj od motorja pričakuješ... To pa bi bilo moje skromno mnenje. Go in peace!
YZFgeorge Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 quote: saj razvije polno moč v delovnih obratih (tam nekje do 8000 obratov/min) in ga ni potrebno priganjat. A to, če ima motor na 9000 rdeče polje, in ga "ožemaš" do 8000 ni priganjanje?quote: Razlika med 2 oz 4valjniki je lepo vidna na tekmah superbikeov, kjer so v ospredju Duceti, VTRke, Aprilie... ...pri čemer ne zelo skromno zamolčal 250ccm razlike pri delovni prostornini. Osebno imam raje 4, kakor 2 valnike. Bolj miren tek, večja moč pri enaki kubaruri, posledično manjša registracija, 4 valnjniki se zaderejo ko s*****...itd. Accelerate 'till you see God ....then brake.
strom Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 OK, kar se mojih skromnih izkušenj tiče: 1. motor MZ 250 ETZ... enovaljni dvotaktni "moped". OK, zdej bojo nekateri med vami rekli: to sploh ni motor. So sorry, preklet dober motor je. Če dela. Udobna pozicija, blablabla... nima veze s temo tolk. Trese. Pa ni kuril dosti. 2. Moto Guzzi V35... 350ccm paralelni v-twin. Žal ne v originalnem stanju, kar se pa mašine same tiče: njami. Ne vem točno kaj mi je bilo všeč. Ampak mi je bilo. 3. Kawasaki GPZ 600R. Štirje valji v vrsti. Karakteristike mašine po mojem mnenju: Vleče OK, za hude pospeške mora met veliko obratov, za kakšno daljšo vožnjo pa blazno dolgočasna mašina. Nima "karakterja", karkoli že je to. Za dober zvok rabi vsaj 6000 obratov. Potem pa kriči... Osebno imam raje, da zadeva grmi -> dvovaljnik. Kupujem še yamaho, tudi inline 4. Bolj zaradi finančnih (ne)zmožnosti, kot pa kaj drugega. Ko bo kej denarja, bo pa še kakšen v-twin našel svoj prostor v garaži. Kakšnega LeMansa (pa ne tanovega) ali pa californie III se sploh nebi branil. Sicer pa športni dvovaljniki malo več papajo. Baje. O kakšnem paralelnem dvovaljniku nej pa še kdo drug kej pove. LP LP
mat Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Sam sem imel prej 4 cilindraša (4c), sedaj imam twina. Razlike? Pri twinu(2c) moč enakomerno narašča, ni lukenj niti iznenadnih sunkov. (+) Pri (4c) imaš eno ali dva območja kjer ti motor popizdi(sune). (-) Zvok je pri obeh zvrstah specifičen, in če po pravici povem kolikor mi je všeč tuljenje 4c ,(+) mi je všeč tudi zvok 2c (+), kako je lepo poslušati kakšnega Ducatija ali pa Vare. Poraba olja, omejil se bom na Hondo, z katero imam kar nekaj izkušenj, pa ne bi sedaj o porabi Yamahe. 4c, po pravilu ne porabi nič olja.(+) 2c, porabi nekaj olja pri priganjanju oziroma vožnji po avtocesti z velikimi hitrostmi. (-) Mehanski hrup motorja: 4c, dela tiho. (+) 2c, dela precej glasno (-) Vibracije: 4c (+) 2c (-) Če bi sešteval pluse in minuse, bi očitno zmagal 4c, AMPAK, ko enkrat okusiš 2c te minusi ne motijo več. mat http://vara_mat.tripod.com/
mimixtz Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Meni je v bistvu vseeno, kajti 2 in 4 valjnik imata vsak svoje dobre in slabe lastnosti. Mimogrede, pri mojev 2V se moč pri 6000/min zelo občutno poveča, tut glas se zelo spremeni in to naenkrat. A je potem to kaj narobe? Tut če je, bom kar pustil, ker mi je všeč, hehe. In potem, pač glede na to, kaj voziš, ignoriraš slabe (kolikor se pač da) in uživaš v dobrih lastnostih. Vem le to, da enovaljnika ne bi imel več, razen za v gozd in podoben teren. ace
DAN Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Sklepamo kompromise:4v je tudi meni bolj pri srcu,zvok pa V twin! Rešitev V4 , Honda VFR. LP DAN P.S. VTR je prava makina.
Leon Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Ali res dvovalniki hitreje raztegnejo pogonsko verigo, pri podobni vožnji kot štirivaljniki? (Sunkovitejši navor ob delovnem taktu). Kdo ve? lp Leon
D.J. Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 to velja za mnogokubične enovaljnike v primerjavi z švohnejšimi dvovaljniki (npr KLE) tako da verjetno velja enako za brutalne 2 valjnike v primerjavi z 4 valjniki just a guess "byte" mi dust
IKE Objavljeno April 24, 2002 Opozori Objavljeno April 24, 2002 Dvovaljnik ... vrstni ... , V2 ... vsekakor . Pa ne okol govort !
pjotr Objavljeno April 25, 2002 Opozori Objavljeno April 25, 2002 Predlani sem vozil Suzuki bandit 600, danes pa vozim Suzuki SV650s. Prej imel 78KM, danes imam 71KM. Ampak navor, navor me je navdušil maximalno. To je to. Dokler ne probaš ne moraš trditi 4V je zakon ali 2V je zakon. Probajte, da boste lahko argumentirali svoje trditve, ne pa slepo zagovarjat svojega motocikla, da je najboljši in oh in sploh... Lp, Pjotr. Samo brez panike, pa dol z moje žene!
lojzi Objavljeno April 25, 2002 Opozori Objavljeno April 25, 2002 quote: ajjjjjoooooojjjjjjj....opet zajebo.......yep res sorry....bolj tako na hitro prebral in zamenjal takte in valje. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Spet lep dokaz, da se i najboljim dešava! Lojzi ma vas rad
Ice Objavljeno April 25, 2002 Opozori Objavljeno April 25, 2002 yep lojzi mea maxima culpa. maxsi: ne vem/ne razumem kje imas problem/kaj te moti.te je strah,da 2c ne delajo/ne bodo delali vec? razlozi prosim. - 1000 ccm V2 sportniki (aprillia,honda,suzuki,ducati) - aprillia vse 1000 ccm V2 - vsi cruiserji od 125/250 do 1800 ccm V2 - vecina(?) velikih endur V2 torej o prenehanju ali starih konceptih nekako ni veliko slisati. ducati razvil testastretta,rotax za aprillio V2,japonci imajo relativno nove masine.ce pa mislis,da bos imel koncept masine star max.leto ali dve lahko pozabis.razvojna doba masine je nekje 2 leti preden pride v serijsko prodajo. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Thundercat Objavljeno April 25, 2002 Opozori Objavljeno April 25, 2002 Ma Yamaha pa nima športnih dvovaljnih motorjev, a ne? Čudno je to da se samo določene firme odločajo za dvovaljnike, jst bi imel Yamaho 1000 z dvemi valji.Kaj bi to delalo!!! Drgač pa mi je všeč VTR 1000, pa dva akrapota gor, pa se tla pod nogami tresejo! Dukati je pa itak klasa zase glede dvovaljnih motorjev, kaj imajo sploh kakega 4-valnjega? Thundercat
sasl Objavljeno April 25, 2002 Opozori Objavljeno April 25, 2002 quote:Ma Yamaha pa nima športnih dvovaljnih motorjev, a ne? Čudno je to da se samo določene firme odločajo za dvovaljnike, jst bi imel Yamaho 1000 z dvemi valji.Kaj bi to delalo!!! Yamaha je naredila R1. Ne rabimo dvovaljnikov!!
IKE Objavljeno April 25, 2002 Opozori Objavljeno April 25, 2002 quote: Yamaha je naredila R1. Ne rabimo dvovaljnikov!! Kdo jih ne rabi ... tržišče jih hoče ... . Pa ne okol govort !
Ice Objavljeno April 25, 2002 Opozori Objavljeno April 25, 2002 maxsi kupil VTR-ko. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
sasl Objavljeno April 25, 2002 Opozori Objavljeno April 25, 2002 quote:Kdo jih ne rabi ... tržišče jih hoče ... . OK vzamem nazaj mojo izjavo o dvovaljnikih.Sigurno bom tudi jaz nekoč vozil motor z 2V ( RSV se mi dopade ).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se