Skoči na vsebino

DVOVALJNIK da/ne


maxSI

Priporočene objave

Ko sem malce brskal po trgovinah, sem ugotovil,

da po večini ostajajo dvovaljniki še iz prejšnjih

let.

Kaj jim manjka, da se ne motoristi ne odločajo toliko za njih,

kljub temu, da imajo precej dobre karakteristike.

Lp, Max

Popravil/a - maxSI on 24/04/2002 11:47:21

Dobr no!!!

Kupil sem VTR Firestorm, pa se mi je čudn zdel, zakaj ga nihče

noče, men je bil pa čist všeč

Popravil/a - maxSI on 24/04/2002 15:37:22

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere znamke in modele točno misliš ?

... matr sem pameten ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so v oči padle Aprilie. Celo letnike '00 je najti. Enkrat sem se na dnevu odprtih vrat (Avto Triglav-Portorož) peljal s Falcotom. Enkratno, ciklistika in agregat, samo vibracije pa tudi. Ne vem kako je z vzdržljivostjo. Če bi bi pred nakupom, bi 80% kupil Falcota ali navadnega RSV- mile. Meni bi bilo zanimivo slišati mnenje Sam dePihlja, katerega vozni park in okus sta podobna mojemu.

lp Leon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se mene tiče, je sigurno dvovaljnik boljša ibira kot pa 4valjnik, saj razvije polno moč v delovnih obratih (tam nekje do 8000 obratov/min) in ga ni potrebno priganjat. Razlika med 2 oz 4valjniki je lepo vidna na tekmah superbikeov, kjer so v ospredju Duceti, VTRke, Aprilie,...Opažam tudi, da se vse več kupcev odloča ravno za 2valjnike oz. proizvajalci trgu ponujajo vse več 2V.

Je pa res, da je to samo moje skromno mnenje!!! Dvovaljnik Rules!!!

LP Kasti

"It's nice to be important, but it's more important to be nice!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Je pa res, da je to samo moje skromno mnenje!!! Dvovaljnik Rules!!!

LP Kasti

Jaz tudi tako mislim, sam čist drugač: Štirivaljnik rulez!!!

lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ko sem malce brskal po trgovinah, sem ugotovil,

da po večini ostajajo dvovaljniki še iz prejšnjih

let.

Kaj jim manjka, da se ne motoristi ne odločajo toliko za njih,

kljub temu, da imajo precej dobre karakteristike.

Lp, Max

Hja, najbrz je ze en vzrok, da ostajajo. Ocitno so "kar dobre" karakteristike premalo dobre. IMHO jim manjkata dva valja ...

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kako to da ostajajo

npr suzuki sv 650 (dvovaljnik in ne dvotaktnik) je precej hitro razprodan, cena pa mu je od takrat ko je prvič prišel ven pa do danes precej poskočila

VTR je fin motor

"byte" mi dust

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupiš to kar ti je všeč in kar te privlači, kaj ti mar kaj misilijo drugi, tako ali tako vsak svoje hvali pa si spet na začetku.

Pomisli kaj potrebuješ, kaj hočeš, kaj od motorja pričakuješ...

To pa bi bilo moje skromno mnenje.

Go in peace!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: saj razvije polno moč v delovnih obratih (tam nekje do 8000 obratov/min) in ga ni potrebno priganjat.

A to, če ima motor na 9000 rdeče polje, in ga "ožemaš" do 8000 ni priganjanje?quote: Razlika med 2 oz 4valjniki je lepo vidna na tekmah superbikeov, kjer so v ospredju Duceti, VTRke, Aprilie... ...pri čemer ne zelo skromno zamolčal 250ccm razlike pri delovni prostornini.

Osebno imam raje 4, kakor 2 valnike. Bolj miren tek, večja moč pri enaki kubaruri, posledično manjša registracija, 4 valnjniki se zaderejo ko s*****...itd.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, kar se mojih skromnih izkušenj tiče:

1. motor MZ 250 ETZ... enovaljni dvotaktni "moped". OK, zdej bojo nekateri med vami rekli: to sploh ni motor. So sorry, preklet dober motor je. Če dela. Udobna pozicija, blablabla... nima veze s temo tolk. Trese. Pa ni kuril dosti.

2. Moto Guzzi V35... 350ccm paralelni v-twin. Žal ne v originalnem stanju, kar se pa mašine same tiče: njami. Ne vem točno kaj mi je bilo všeč. Ampak mi je bilo.

3. Kawasaki GPZ 600R. Štirje valji v vrsti. Karakteristike mašine po mojem mnenju: Vleče OK, za hude pospeške mora met veliko obratov, za kakšno daljšo vožnjo pa blazno dolgočasna mašina. Nima "karakterja", karkoli že je to. Za dober zvok rabi vsaj 6000 obratov. Potem pa kriči... Osebno imam raje, da zadeva grmi -> dvovaljnik.

Kupujem še yamaho, tudi inline 4. Bolj zaradi finančnih (ne)zmožnosti, kot pa kaj drugega. Ko bo kej denarja, bo pa še kakšen v-twin našel svoj prostor v garaži. Kakšnega LeMansa (pa ne tanovega) ali pa californie III se sploh nebi branil.

Sicer pa športni dvovaljniki malo več papajo. Baje.

O kakšnem paralelnem dvovaljniku nej pa še kdo drug kej pove.

LP

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel prej 4 cilindraša (4c), sedaj imam twina. Razlike?

Pri twinu(2c) moč enakomerno narašča, ni lukenj niti iznenadnih sunkov. (+)

Pri (4c) imaš eno ali dva območja kjer ti motor popizdi(sune). (-)

Zvok je pri obeh zvrstah specifičen, in če po pravici povem kolikor mi je všeč tuljenje 4c ,(+) mi je všeč tudi zvok 2c (+), kako je lepo poslušati kakšnega Ducatija ali pa Vare.

Poraba olja, omejil se bom na Hondo, z katero imam kar nekaj izkušenj, pa ne bi sedaj o porabi Yamahe.

4c, po pravilu ne porabi nič olja.(+)

2c, porabi nekaj olja pri priganjanju oziroma vožnji po avtocesti z velikimi hitrostmi. (-)

Mehanski hrup motorja:

4c, dela tiho. (+)

2c, dela precej glasno (-)

Vibracije:

4c (+)

2c (-)

Če bi sešteval pluse in minuse, bi očitno zmagal 4c, AMPAK, ko enkrat okusiš 2c te minusi ne motijo več.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je v bistvu vseeno, kajti 2 in 4 valjnik imata vsak svoje dobre in slabe lastnosti. Mimogrede, pri mojev 2V se moč pri 6000/min zelo občutno poveča, tut glas se zelo spremeni in to naenkrat. A je potem to kaj narobe? Tut če je, bom kar pustil, ker mi je všeč, hehe.

In potem, pač glede na to, kaj voziš, ignoriraš slabe (kolikor se pač da) in uživaš v dobrih lastnostih. Vem le to, da enovaljnika ne bi imel več, razen za v gozd in podoben teren.

ace

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to velja za mnogokubične enovaljnike v primerjavi z švohnejšimi dvovaljniki (npr KLE)

tako da verjetno velja enako za brutalne 2 valjnike v primerjavi z 4 valjniki

just a guess

"byte" mi dust

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlani sem vozil Suzuki bandit 600, danes pa vozim Suzuki SV650s. Prej imel 78KM, danes imam 71KM. Ampak navor, navor me je navdušil maximalno. To je to.

Dokler ne probaš ne moraš trditi 4V je zakon ali 2V je zakon. Probajte, da boste lahko argumentirali svoje trditve, ne pa slepo zagovarjat svojega motocikla, da je najboljši in oh in sploh...

Lp, Pjotr.

Samo brez panike, pa dol z moje žene!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ajjjjjoooooojjjjjjj....opet zajebo.......yep res sorry....bolj tako na hitro prebral in zamenjal takte in valje.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Spet lep dokaz, da se i najboljim dešava!

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep lojzi mea maxima culpa.

maxsi: ne vem/ne razumem kje imas problem/kaj te moti.te je strah,da 2c ne delajo/ne bodo delali vec? razlozi prosim.

- 1000 ccm V2 sportniki (aprillia,honda,suzuki,ducati)

- aprillia vse 1000 ccm V2

- vsi cruiserji od 125/250 do 1800 ccm V2

- vecina(?) velikih endur V2

torej o prenehanju ali starih konceptih nekako ni veliko slisati.

ducati razvil testastretta,rotax za aprillio V2,japonci imajo relativno nove masine.ce pa mislis,da bos imel koncept masine star max.leto ali dve lahko pozabis.razvojna doba masine je nekje 2 leti preden pride v serijsko prodajo.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma Yamaha pa nima športnih dvovaljnih motorjev, a ne?

Čudno je to da se samo določene firme odločajo za dvovaljnike, jst bi imel Yamaho 1000 z dvemi valji.Kaj bi to delalo!!!

Drgač pa mi je všeč VTR 1000, pa dva akrapota gor, pa se tla pod nogami tresejo!

Dukati je pa itak klasa zase glede dvovaljnih motorjev, kaj imajo sploh kakega 4-valnjega?

Thundercat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Ma Yamaha pa nima športnih dvovaljnih motorjev, a ne?

Čudno je to da se samo določene firme odločajo za dvovaljnike, jst bi imel Yamaho 1000 z dvemi valji.Kaj bi to delalo!!!

Yamaha je naredila R1. Ne rabimo dvovaljnikov!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Yamaha je naredila R1. Ne rabimo dvovaljnikov!!

Kdo jih ne rabi ... tržišče jih hoče ... .

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Kdo jih ne rabi ... tržišče jih hoče ... .

OK vzamem nazaj mojo izjavo o dvovaljnikih.Sigurno bom tudi jaz nekoč vozil motor z 2V ( RSV se mi dopade ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!