Skoči na vsebino

DVOVALJNIK da/ne


Priporočene objave

Objavljeno

quote:

Sigurno bom tudi jaz nekoč vozil motor z 2V ( RSV se mi dopade ).

Pa smo tam ... in še dobra mrcina je .

Pa ne okol govort !

Objavljeno

Jaz bom rekel samo tole:

MMMMMMMMMMMMMMM VTR!!!!

Pa tud Pjotrov SV se izredno lepo pelje (ma kaj lepo, trga!)...

LP,

Drekavac

drekavac@vavpycom.net www.vavpycom.net www.mkkamnik.com/forum

...da nije možda Drekavac, Drekavac iz tunela...

Objavljeno

Dvovalnik je odlična kombinacija!Po enovalniku 'ma' navor po štirivalniku pa željo do vrtenja!Torej zakon!Vsega po mal!

Štirivalnik se preveč vrti (v spodnjih obratih nič od njega), enovalniki pa cukajo kot sam vrag!Izbira je jasna!-dvovalnik!!

VTwin seveda!!!!!

Ciao,by Pero

Objavljeno

A gdo ve zakva se razni Ducatiji ne furajo na 8 in 24- urnih dirkah endurance??? Zarad zafukanih vibracij, najbrz bi se usi šraufi odšponal, pol bi pa bate ven fuknl!! Honda ma vsaj jajca, da se upa nastopat na vzdrzljivostnih dirkah, ceprov brez haska...Se vsaj ve kje je kvaliteta!

Štirivalniki rules!!! Mogoce se pa motm...Sm pelu Ducati Paso, pa je bil k tovornjak pizda, kanta za popizdit...

Objavljeno

quote:

A gdo ve zakva se razni Ducatiji ne furajo na 8 in 24- urnih dirkah endurance??? Zarad zafukanih vibracij, najbrz bi se usi šraufi odšponal, pol bi pa bate ven fuknl!!

A koles nimajo zbalansiranih al kaj?

Bye

Desmo

Objavljeno

quote:

quote:

A gdo ve zakva se razni Ducatiji ne furajo na 8 in 24- urnih dirkah endurance??? Zarad zafukanih vibracij, najbrz bi se usi šraufi odšponal, pol bi pa bate ven fuknl!!

A koles nimajo zbalansiranih al kaj?

Bye

Desmo

Pa ropotajo te nizke vibracije, italjansko "kvaliteto" šraufanja pa itak usi poznamo...Sicer pa so mi osebno Ducatiji vsec, sam mal so ozki, nimajo zenskih oblin, od strani so mi k rakete, kr kul...Moj je razšraufan itak...

Objavljeno

Kolkr vem italijane, so čist OK. Moraš jih pa seveda pošraufat sam, ko pridejo iz štacune... prtegnt šraufe pa ščekirat elektriko pa to.

Ko pa enkrat dela tko k more, bo pa dolg cajta delu... no ja.. vsaj guzzi. Duce najbrž tud. Aprilia... nebi vedu z glave. Ampak mi je všeč futura... razen špeglov. Pa mal previsozga zica.

LP

Objavljeno

Ali pa kupiš pri dobrem dilerju, ki ti pred prodajo to vse poštima

lp marijan

Objavljeno

Primerjajte moc in navor serijskega Ducatija 998, z mocjo in navorom Suzukija GSX 1000 ali pa Yamahe R1.

Dvovaljniki niti slucajno ne zmorejo razviti toliko moci in navora kot stirivaljniki!

Lep primer so pravila za dirkanje v pokalu Super Bike. Za dvovaljnike velje omejitev do 1000 ccm, za stirivaljnike pa do 750 ccm. Mislm, da je zdej vse jasno!

Tadej

Objavljeno

quote:

Mislm, da je zdej vse jasno!

Tadej

...mislis ali ves??

Objavljeno

Mam še zmer rajš 1000 kubičnega dvovaljnika kot 750 kubičnega štirivaljnika. Sicer pa je tko, da ima vsak svoj stil vožnje, eni vozijo motorje na 8000rpm, da se kej zgodi, drugim pač ni treba.

Lp Pjotr.

Samo brez panike, pa dol z moje žene!

Objavljeno

quote:

Mislm, da je zdej vse jasno!

Tadej

Nič ni jasno.

Saj ni moč in navor vse. Pa hvala bogu da ni. Če ne, bi en sam tip motorja delal.

lp RAN

Objavljeno

quote:

Dvovaljniki niti slucajno ne zmorejo razviti toliko moci in navora kot stirivaljniki!

Lep primer so pravila za dirkanje v pokalu Super Bike. Za dvovaljnike velje omejitev do 1000 ccm, za stirivaljnike pa do 750 ccm. Mislm, da je zdej vse jasno!

Tadej

Še lepši primer so pravila v British SBK. Meja je za vse 1000 ccm, jaz pa po štirih dirkah še vedno čakam komu bo prvemu uspelo premagati tašvohnega Ducatija 998. Ne vem, če je komu kle kaj jasno...

Bye

Desmo

Popravil/a - desmo dne 26/04/2002 ob 09:49:36

Objavljeno

quote:

[Še lepši primer so pravila v British SBK. Meja je za vse 1000 ccm, jaz pa po štirih dirkah še vedno čakam komu bo prvemu uspelo premagati tašvohnega Ducatija 998. Ne vem, če je komu kle kaj jasno...

Bye

Desmo

Popravil/a - desmo dne 26/04/2002 ob 09:49:36

razlaga je enostavna: za Ducatijem je par let (beri najmanj 6 let) razvoja vec kot za Suzukijem, ki so mu dovolili vstop v BSBK sele pred par meseci. Suzuki ima se ogromno potenciala, ki ga bodo pocasi pretopili v moc in posledicno v zmage, medtem ko bo Ducati lahko samo sanjal se vecjo moc, ker so enostavno dosegli limit v materialu. Dejstvo je da se lahko pri enaki kubaturi (1000 ccm v tem primeru) vrtijo 4 cilindri hitreje kot pa 2, ker so gibajoce mase manjse.

Posledica tega hitrejsega vrtenja je visja moc....itd. Je pa res, da je uporabnost te pridobljene moci boljsa pri 2 cilindrih.

...konc bluzenja

Objavljeno

quote:

Posledica tega hitrejsega vrtenja je visja moc....itd. Je pa res, da je uporabnost te pridobljene moci boljsa pri 2 cilindrih.

...konc bluzenja

Dobro povedano pa še res je.

lp RAN

Objavljeno

In na koncu je rešitev v treh cilindrih...

No, kar počasi...

Objavljeno

Kaj pa V4 kao VFR 800? Je ožji od vrstnega štirivaljnika. Bohvedi, kakšen ima kaj navor, a trese, si delovni takti simetrično sledijo? A kdo ve. DAN?

It smels like fish, it ain't the dish?

Objavljeno

Yamaha je pred leti imela športnega dvovalnika. To je bil TRX 850. Zakaj niso stvari razvijali naprej nevem.

Več tudi na linku: http://www.motorcycle.com/mo/mccolin/trx.html

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Objavljeno

Seveda,seveda,motor je bomba,navora je kjerkoli ga hočeš dovolj,110KM pa tudi ni kar tako.Najboljša zadeva je pa to,ko se prvič pelješ s tem motorjem imaš občutek,da si ga že vozil od rojstva.Ergonomija je v nulo,rad gre v ovinek,pelješ se kot na tračnicah,pri višji hitrosti stabilen,zaščita pred vetrom odlična,edino vzdrževanje je malo drago.Vibracije?Kaj pa je to?Zvok je hmmmm,še iščem pameten izpuh.

LP DAN

Objavljeno

Zanimajo me delovni takti dvovaljnikov različnih tipov (TDM 850, RSV-mile, Duce, SV650, MG, HD) po dveh obratih gredi in VFR800. Krožno gibanje gredi razvijemo v ravnino, recimo en obrat 10 pik (.), z x označimo, kdaj je delovni takt.

Npr. vrstni štirivaljnik za dva obrata gredi (20 pik, vsak x en valj). : x....x.... x....x.... ; znotraj periode je simetrija.

Za TDM850 (je vrstni dvovalnik) vem, da se mu bata ne pomikata sočasno vzporedno, ampak, da je eden, se mi zdi, za pol hoda premeknjen, tako, da bi tisto zgoraj izgledalo: x......... ..x....... ; znotraj periode ni simetrije. Kdo ve? Kje ste lastniki, da boste vedeli (in jaz) kakšne sunke dobiva vaše zadnje kolo. Baje, da gumi ful paše, če lahko čim dlje počiva po udarcu (za razliko od žensk ) in to svojo hvaležnost izkazuje z boljšim oprijemom.

It smels like fish, it ain't the dish?

Objavljeno

moja laična pripomba za npr tdm: ko je en bat skrajno gor, je drugi skrajno dol (se pravi cel hod razmak)

za ostalo pa še posebaj nimam pojma

"byte" mi dust

Objavljeno

V tej celotni razpravi naj vas razsvetlim z dejstvom, ki se glasi: L Twin je zakon ... ergo ... DUCE DUCE Imperatore.

hotschko

Objavljeno

.... ah spet ta Ducati......... Kwa pa je to "L" mašina???!! A ma zadnji cilinder 500 ccm, sprednji pa 250, al ka?

.... ja ja sej vem da Makartoni radi izumlajo kej novka, oni pač temu V-eju pravijo L (zaradi postavitve, nagnjenost), sam pol bi mogla bit cilindra različno velika!

Sicer pa so dvovaljniki čisto vredu, ma kaj super so, sam so v primerjavi z enako kubaturnimi 3-4 valjniki švohnej! Tud sam bi kdaj kupil dvovaljnik (japonski, se ve), ampak sem trenutno preveč navdušen nad 4 cilindri. Ja kaj pa BMW, nič jih ne omenjate? R1150R je čisto spodoben motorček, a ne? (95KM, dober navor, ni ga treba gnat)....

lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

quote:

.... ah spet ta Ducati.........

ma pusti jih......saj vidis,da zaradi vibracij ne vidijo nic drugega

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!