Skoči na vsebino

DVOVALJNIK da/ne


maxSI

Priporočene objave

Sej bi telim ljubiteljem "mačje kuhinje" človek rad pomagal z izkušnjami, pa me itak ne bi poslušali... Škoda, ker se nočejo učit na tujih napakah...

No, kar počasi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Sej bi telim ljubiteljem "mačje kuhinje" človek rad pomagal z izkušnjami, pa me itak ne bi poslušali... Škoda, ker se nočejo učit na tujih napakah...

No, kar počasi...

mene pa zanima kaj,....

LP, Max

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM850 ima sornika ojnic na gredi premaknjena za 270st (letnik '98, baje nimajo vsi tako). Torej, ko je en na vrhu, je drug na pol poti hoda bata v cilindru za (pred) njim. V prospektu piše, da zato, da, ko butne, butne dvakrat hitro, kar je več. Po moje bo kar držalo. Mene bi namreč bolj uspavalo, če bi me en na pisker dvakrat hitr mahnu, kot dvakrat mal bolj počasi . (jao, uboga veriga). Ampak guma se pa, ko opravi cikel pospeševanja (takrat drsi – seveda ob primernem gasu), po nekaj % obrata zopet zalepi na tla do naslednjih dveh zaporednih udarcev. Kot en tak kloniran enovalnjik, tale stvar. Sej to je tudi slišati, če ima kdo Akrapota gor in 2 v 1. Torej TDM smo obdelali (x..x...... ..........). Ja BMW je tudi dober (kje ste lastniki, sej dovolj je, če je že kdo svečke ven pobral in pogledal, kje sta takrat oba bata. Samo napišite, bomo potem že skupaj sklepali. HD: sumim, da bi bili s svojim razvojem agregata, kaj posebno napredni, torej bata sočasno zgoraj (x......... x.........). Se motim - bikerji? HD tako ali tako ni za nagibat, ampak je pa njegov agregat v Buell-u (tista neverjetno majhna medosna razdalja, le en disk spredaj premera cca 500 pritrjen na platišče, rezervoar za bencin v okvirju oz. okvir je rezervoar za gorivo, zadnje vilice pa za olje).

Lp Leon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdele si mi dal mal za mislt,če se kej spomnem,javim!

Razdirat stroja pa glih nimam namena,sm ravno servis naredo!

Na mojmu se nič kej takga ne sliš iz izpuha tko,da se mi zdi,da so takti v točnem zaporedju.

LP DAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leon, to kar ti razlagaš, sem jaz slišal za Ducatije. Tip, ki mi je to razlagal, je kar stručko (Simon iz Skaručne) in pravi, da se temu reče "big-bang". On je drugač "mal" mehanika za Ducatije in samo Ducatije. Da ima tak sistem zamikov batov (namesto za 180 jih ima zamaknjene za 270 stopinj) tudi TDM-ka pa nism vedu. A si ti to zihr?

Tak zamik delovnih taktov se namreč da dobro slišat pri prostem teku motorja.

Moj SV te asimetrije nima, tko da lahko enkrat probamo mal poslušat predenje obeh motorjev v prostem teku in primerjamo zvoka....

Lp, Pjotr.

Samo brez panike, pa dol z moje žene!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pjotr ne za 180st, temveč v fazi (0st) pri vrstnem motorju. 180st ima dvotaktni dvovaljni vrstni motor. Če sta bata hkrati gor potem sta sornika na gredi v fazi le, da en cilinder takrat dela, drugi pa se polni. TDM850 ima v prospektu gred z ojnicama in batoma ven vzeto, tako, da je vse očitno. A tako se temu reče. Ej sem prepričan, da če ima Duce, ima pa tudi Aprilia. Zakaj že pravijo Duceju Desmo? Kaj je fora pri tem odmikanju ventilov?.

Lp Leon

Popravil/a - leon dne 30/04/2002 ob 11:23:56

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so mogoče dvovaljniki zahtevnejši za vozit?

Jaz sem bila doslej trdno prepričana v to (pa sploh ne vem zakaj), s to temo ste me pa čisto zmedli ...

Pocasi se dalec pride, hitro pa se dlje.

LuCy

Popravil/a - LuCy dne 30/04/2002 ob 01:14:25

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Zakaj že pravijo Duceju Desmo? Kaj je fora pri tem odmikanju ventilov?.

desmodromika je mehansko odmikanje ventilov brez feder.ena rocka ga odpre (potisne zgoraj na ventil),druga pa zapre (potisne od spodaj na konzolo ob strani ventila).

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Popravil/a - Ice dne 30/04/2002 ob 09:26:43

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: A so mogoče dvovaljniki zahtevnejši za vozit?

Jaz sem bila doslej trdno prepričana v to (pa sploh ne vem zakaj), s to temo ste me pa čisto zmedli ...

Pocasi se dalec pride, hitro pa se dlje.

LuCy

Ja, če govorimo o športnih 1000ccm mašinah, bi že rekel da so.(pri manjših bi pa prej rekel obratno) Dobiš navor, vibracije in zverinski karakter. Potem moraš bit pa še ti zverina, da se boriš s hudičem. Ko se tega enkrat navadiš, pa se ti zdi vse ostalo dolgčas.

Novejši 4c motorji po zmogljivostih posekajo 2c tudi pri nizkih obratih pri enaki kubaturi, tako da je še najbolj pošteno primerjati 1000 2c s 750 4c. (če kdo nima za razliko pri registraciji pa sorry)

Na žalost ni 2c serijske mašine, ki bi se lahko po moči primerjala npr. z GSXR 1000, čakam da pride npr. Rotax 2c 1333ccm.

Drugače pa nimam nič proti 4c - miren tek, malo vibracij, zaloga moči... samo največ kar sem jaz probal od 4c je Ninja 9 (l.98)in ta je (popolnoma odprta z Akrapovičem itd.) proti RSV (original iz trgovine) do 8000 obratov mrtev konj. Ko potem gledam diagrame v novem Motorradu mi spet ni nič jasno. Kawa naj bi bil tudi spodaj močnejši. Ne vem, feeling je eno, številke pa drugo. Vsak se mora sam odločiti kaj zanj šteje.

MotoManiac

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp Pjotr. Ej tistemu, ko sem govoril glede faznih zamikov sornikov na gredi je potrebno dodati še podatek o fizični premaknitvi cilindrov. Torej za nadaljno razpravo potrebujemo lego batov v cilindrih (ali sta oba hkrati gor) in fizično premaknitev cilindrov (boxer, L, V-60, vrstni). Žal je ne moremo nadaljevati, dokler ni podatkov. Ampak tale TDM je pa fin a. So privarčevali z materialom, ko so naredili vrstni motor, res so pa dvignili težišče, pa verjetno se še v čem razlikujejo od L in V-60. Ne vem, ko bodo podatki, bomo predebatirali. Ampak ljudi pa ne razumem, da jih ne zanima kaj vozijo. Ja smo pač različni.

Lp Leon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da imate predvsem primerjave med 2 in 4 valjniki mene pa zanima glede na to da je nekdo izjavo da 1 valjniki za njega odpadejo, kak se obnaša mašina od F 650GS pa če jo lahko kdo primerja s Pegaso 650 i.e. ? Totrej + in - , predvsem za 1. model.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

kak se obnaša mašina od F 650GS pa če jo lahko kdo primerja s Pegaso 650 i.e. ? Totrej + in - , predvsem za 1. model.

Area 51, točno ta tema je že bila odprta, zato ti priporočam, da malo pobrskaš (tudi) v arhivu!

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Sej bi telim ljubiteljem "mačje kuhinje" človek rad pomagal z izkušnjami, pa me itak ne bi poslušali... Škoda, ker se nočejo učit na tujih napakah...

No, kar počasi...

mene pa zanima kaj,....

LP, Max

Ti bom jaz namignil, gasilni aparat bi moral biti obvezen poleg italjana.

Še nagradno vprašanje:

Kolikokrat bi ga rabil Stari Faker?

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

.... ah spet ta Ducati.........

ma pusti jih......saj vidis,da zaradi vibracij ne vidijo nic drugega

Joooooooj, pa kako prijetne vibracije so to. Se jih z besedami sploh ne da opisat

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leon wrote :

Ampak guma se pa, ko opravi cikel pospeševanja (takrat drsi – seveda ob primernem gasu), po nekaj % obrata zopet zalepi na tla do naslednjih dveh zaporednih udarcev.

Baje, da gumi ful paše, če lahko čim dlje počiva po udarcu in to svojo hvaležnost izkazuje z boljšim oprijemom.

A se ti kukr mal zafrkavaš, ali jaz ne vem za kaj gre.

Pri pretvorbi translatornega gibanja bata v krožno gibanje gredi, se konstruktorji trudijo vrteče se mase čimbolj izravnati.

Vsakokratni delovni cikel translatornega gibanja bata z vložkom energije v kroženje ima tak vpliv na vrteče se mase, katerih vztrajnost je taka, da se pojav, ki ga hočeš ti opisati, v celoti skorajda izniči. Predvsem pa daleč od tega, da bi guma enkrat počivala, drugič pa pospeševala.

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem štirivaljnika bolj malo vozila, ne bi mogla sodit o tem, ampak proti moji V-twin mašini res ne bi mogla reči nič slabega.

Vibracije??? Hm, tukaj mi pa gre sam nasmešek na usta :))

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Vibracije??? Hm, tukaj mi pa gre sam nasmešek na usta :))

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Ni treba glih motor vozit, da se do ustreznih vibracij pride.

zakajpasomoškinasvetupress

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa je minilo prvih 10 dni, odkar sem postavil tole

vprašanje na tapeto, pa ste se kar razklepetali.

Medtem sem imel čas ( prazniki ) tudi stestirati svoj novi moped

Honda VTR, ki je bil moj prvi dvovaljnik, pa moram reci, da se

precej fino obnese, sprva mi sploh ni šlo v glavo, da se vse dogaja

med 6-8000 obr., saj sem bil navajen racerjev, kjer pod 11.000 sploh

ni bilo zanimivo, ker pa sem se malce *umiril*, mi ta stil bolj ustreza.

No, za vsakega pač svoje. Po eni strani je lepše na več obratih,

po drugi strani je pa tud fino, če ni preveč ropotanja, navor pa je vseeno hud, pravzaprav še hujši.

Tolk za dons.

LP, Max

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

zakajpasomoškinasvetupress

lp RAN

Ne bi vedla z glave

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa 3 valjniki kaj je kak na tržišču!

A mislite da bo zdaj prišla aprilija (GP)!!

Baje da ma hud glas!!!

Thundercat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kaj pa 3 valjniki kaj je kak na tržišču!

Hm, mislim da sem zadnjič videl enega... Bo klimbra povedu...

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kaj pa 3 valjniki kaj je kak na tržišču!

A mislite da bo zdaj prišla aprilija (GP)!!

Baje da ma hud glas!!!

Thundercat

Triumph?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!