SF Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 Sej bi telim ljubiteljem "mačje kuhinje" človek rad pomagal z izkušnjami, pa me itak ne bi poslušali... Škoda, ker se nočejo učit na tujih napakah... No, kar počasi...
maxSI Objavljeno April 29, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 29, 2002 quote: Sej bi telim ljubiteljem "mačje kuhinje" človek rad pomagal z izkušnjami, pa me itak ne bi poslušali... Škoda, ker se nočejo učit na tujih napakah... No, kar počasi... mene pa zanima kaj,.... LP, Max
Leon Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 TDM850 ima sornika ojnic na gredi premaknjena za 270st (letnik '98, baje nimajo vsi tako). Torej, ko je en na vrhu, je drug na pol poti hoda bata v cilindru za (pred) njim. V prospektu piše, da zato, da, ko butne, butne dvakrat hitro, kar je več. Po moje bo kar držalo. Mene bi namreč bolj uspavalo, če bi me en na pisker dvakrat hitr mahnu, kot dvakrat mal bolj počasi . (jao, uboga veriga). Ampak guma se pa, ko opravi cikel pospeševanja (takrat drsi – seveda ob primernem gasu), po nekaj % obrata zopet zalepi na tla do naslednjih dveh zaporednih udarcev. Kot en tak kloniran enovalnjik, tale stvar. Sej to je tudi slišati, če ima kdo Akrapota gor in 2 v 1. Torej TDM smo obdelali (x..x...... ..........). Ja BMW je tudi dober (kje ste lastniki, sej dovolj je, če je že kdo svečke ven pobral in pogledal, kje sta takrat oba bata. Samo napišite, bomo potem že skupaj sklepali. HD: sumim, da bi bili s svojim razvojem agregata, kaj posebno napredni, torej bata sočasno zgoraj (x......... x.........). Se motim - bikerji? HD tako ali tako ni za nagibat, ampak je pa njegov agregat v Buell-u (tista neverjetno majhna medosna razdalja, le en disk spredaj premera cca 500 pritrjen na platišče, rezervoar za bencin v okvirju oz. okvir je rezervoar za gorivo, zadnje vilice pa za olje). Lp Leon
DAN Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 Zdele si mi dal mal za mislt,če se kej spomnem,javim! Razdirat stroja pa glih nimam namena,sm ravno servis naredo! Na mojmu se nič kej takga ne sliš iz izpuha tko,da se mi zdi,da so takti v točnem zaporedju. LP DAN
DAN Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 Ta motor še ne,prejšnje pa ja. Sem pa zdraven svetil! LP DAN
pjotr Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 Leon, to kar ti razlagaš, sem jaz slišal za Ducatije. Tip, ki mi je to razlagal, je kar stručko (Simon iz Skaručne) in pravi, da se temu reče "big-bang". On je drugač "mal" mehanika za Ducatije in samo Ducatije. Da ima tak sistem zamikov batov (namesto za 180 jih ima zamaknjene za 270 stopinj) tudi TDM-ka pa nism vedu. A si ti to zihr? Tak zamik delovnih taktov se namreč da dobro slišat pri prostem teku motorja. Moj SV te asimetrije nima, tko da lahko enkrat probamo mal poslušat predenje obeh motorjev v prostem teku in primerjamo zvoka.... Lp, Pjotr. Samo brez panike, pa dol z moje žene!
Leon Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 Pjotr ne za 180st, temveč v fazi (0st) pri vrstnem motorju. 180st ima dvotaktni dvovaljni vrstni motor. Če sta bata hkrati gor potem sta sornika na gredi v fazi le, da en cilinder takrat dela, drugi pa se polni. TDM850 ima v prospektu gred z ojnicama in batoma ven vzeto, tako, da je vse očitno. A tako se temu reče. Ej sem prepričan, da če ima Duce, ima pa tudi Aprilia. Zakaj že pravijo Duceju Desmo? Kaj je fora pri tem odmikanju ventilov?. Lp Leon Popravil/a - leon dne 30/04/2002 ob 11:23:56
LuCy Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 A so mogoče dvovaljniki zahtevnejši za vozit? Jaz sem bila doslej trdno prepričana v to (pa sploh ne vem zakaj), s to temo ste me pa čisto zmedli ... Pocasi se dalec pride, hitro pa se dlje. LuCy Popravil/a - LuCy dne 30/04/2002 ob 01:14:25
Ice Objavljeno April 30, 2002 Opozori Objavljeno April 30, 2002 quote: Zakaj že pravijo Duceju Desmo? Kaj je fora pri tem odmikanju ventilov?. desmodromika je mehansko odmikanje ventilov brez feder.ena rocka ga odpre (potisne zgoraj na ventil),druga pa zapre (potisne od spodaj na konzolo ob strani ventila). ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Popravil/a - Ice dne 30/04/2002 ob 09:26:43
MotoManiac Objavljeno April 30, 2002 Opozori Objavljeno April 30, 2002 quote: A so mogoče dvovaljniki zahtevnejši za vozit? Jaz sem bila doslej trdno prepričana v to (pa sploh ne vem zakaj), s to temo ste me pa čisto zmedli ... Pocasi se dalec pride, hitro pa se dlje. LuCy Ja, če govorimo o športnih 1000ccm mašinah, bi že rekel da so.(pri manjših bi pa prej rekel obratno) Dobiš navor, vibracije in zverinski karakter. Potem moraš bit pa še ti zverina, da se boriš s hudičem. Ko se tega enkrat navadiš, pa se ti zdi vse ostalo dolgčas. Novejši 4c motorji po zmogljivostih posekajo 2c tudi pri nizkih obratih pri enaki kubaturi, tako da je še najbolj pošteno primerjati 1000 2c s 750 4c. (če kdo nima za razliko pri registraciji pa sorry) Na žalost ni 2c serijske mašine, ki bi se lahko po moči primerjala npr. z GSXR 1000, čakam da pride npr. Rotax 2c 1333ccm. Drugače pa nimam nič proti 4c - miren tek, malo vibracij, zaloga moči... samo največ kar sem jaz probal od 4c je Ninja 9 (l.98)in ta je (popolnoma odprta z Akrapovičem itd.) proti RSV (original iz trgovine) do 8000 obratov mrtev konj. Ko potem gledam diagrame v novem Motorradu mi spet ni nič jasno. Kawa naj bi bil tudi spodaj močnejši. Ne vem, feeling je eno, številke pa drugo. Vsak se mora sam odločiti kaj zanj šteje. MotoManiac
Leon Objavljeno April 30, 2002 Opozori Objavljeno April 30, 2002 Lp Pjotr. Ej tistemu, ko sem govoril glede faznih zamikov sornikov na gredi je potrebno dodati še podatek o fizični premaknitvi cilindrov. Torej za nadaljno razpravo potrebujemo lego batov v cilindrih (ali sta oba hkrati gor) in fizično premaknitev cilindrov (boxer, L, V-60, vrstni). Žal je ne moremo nadaljevati, dokler ni podatkov. Ampak tale TDM je pa fin a. So privarčevali z materialom, ko so naredili vrstni motor, res so pa dvignili težišče, pa verjetno se še v čem razlikujejo od L in V-60. Ne vem, ko bodo podatki, bomo predebatirali. Ampak ljudi pa ne razumem, da jih ne zanima kaj vozijo. Ja smo pač različni. Lp Leon
AREA Objavljeno April 30, 2002 Opozori Objavljeno April 30, 2002 Vidim da imate predvsem primerjave med 2 in 4 valjniki mene pa zanima glede na to da je nekdo izjavo da 1 valjniki za njega odpadejo, kak se obnaša mašina od F 650GS pa če jo lahko kdo primerja s Pegaso 650 i.e. ? Totrej + in - , predvsem za 1. model.
lojzi Objavljeno April 30, 2002 Opozori Objavljeno April 30, 2002 quote: kak se obnaša mašina od F 650GS pa če jo lahko kdo primerja s Pegaso 650 i.e. ? Totrej + in - , predvsem za 1. model. Area 51, točno ta tema je že bila odprta, zato ti priporočam, da malo pobrskaš (tudi) v arhivu! Lojzi ma vas rad
mat Objavljeno April 30, 2002 Opozori Objavljeno April 30, 2002 quote: quote: Sej bi telim ljubiteljem "mačje kuhinje" človek rad pomagal z izkušnjami, pa me itak ne bi poslušali... Škoda, ker se nočejo učit na tujih napakah... No, kar počasi... mene pa zanima kaj,.... LP, Max Ti bom jaz namignil, gasilni aparat bi moral biti obvezen poleg italjana. Še nagradno vprašanje: Kolikokrat bi ga rabil Stari Faker? mat http://vara_mat.tripod.com/
Desmo Objavljeno Maj 5, 2002 Opozori Objavljeno Maj 5, 2002 quote: quote: .... ah spet ta Ducati......... ma pusti jih......saj vidis,da zaradi vibracij ne vidijo nic drugega Joooooooj, pa kako prijetne vibracije so to. Se jih z besedami sploh ne da opisat Bye Desmo
Onim Objavljeno Maj 5, 2002 Opozori Objavljeno Maj 5, 2002 .... drrrrrrrrrrrrrrr....drrrrrrrrrrrrrr lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun}
RAN Objavljeno Maj 6, 2002 Opozori Objavljeno Maj 6, 2002 Leon wrote : Ampak guma se pa, ko opravi cikel pospeševanja (takrat drsi – seveda ob primernem gasu), po nekaj % obrata zopet zalepi na tla do naslednjih dveh zaporednih udarcev. Baje, da gumi ful paše, če lahko čim dlje počiva po udarcu in to svojo hvaležnost izkazuje z boljšim oprijemom. A se ti kukr mal zafrkavaš, ali jaz ne vem za kaj gre. Pri pretvorbi translatornega gibanja bata v krožno gibanje gredi, se konstruktorji trudijo vrteče se mase čimbolj izravnati. Vsakokratni delovni cikel translatornega gibanja bata z vložkom energije v kroženje ima tak vpliv na vrteče se mase, katerih vztrajnost je taka, da se pojav, ki ga hočeš ti opisati, v celoti skorajda izniči. Predvsem pa daleč od tega, da bi guma enkrat počivala, drugič pa pospeševala. lp RAN
Mačica Objavljeno Maj 6, 2002 Opozori Objavljeno Maj 6, 2002 Ker sem štirivaljnika bolj malo vozila, ne bi mogla sodit o tem, ampak proti moji V-twin mašini res ne bi mogla reči nič slabega. Vibracije??? Hm, tukaj mi pa gre sam nasmešek na usta :)) jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut
RAN Objavljeno Maj 6, 2002 Opozori Objavljeno Maj 6, 2002 quote: Vibracije??? Hm, tukaj mi pa gre sam nasmešek na usta :)) jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut Ni treba glih motor vozit, da se do ustreznih vibracij pride. zakajpasomoškinasvetupress lp RAN
maxSI Objavljeno Maj 6, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2002 No, pa je minilo prvih 10 dni, odkar sem postavil tole vprašanje na tapeto, pa ste se kar razklepetali. Medtem sem imel čas ( prazniki ) tudi stestirati svoj novi moped Honda VTR, ki je bil moj prvi dvovaljnik, pa moram reci, da se precej fino obnese, sprva mi sploh ni šlo v glavo, da se vse dogaja med 6-8000 obr., saj sem bil navajen racerjev, kjer pod 11.000 sploh ni bilo zanimivo, ker pa sem se malce *umiril*, mi ta stil bolj ustreza. No, za vsakega pač svoje. Po eni strani je lepše na več obratih, po drugi strani je pa tud fino, če ni preveč ropotanja, navor pa je vseeno hud, pravzaprav še hujši. Tolk za dons. LP, Max
Mačica Objavljeno Maj 6, 2002 Opozori Objavljeno Maj 6, 2002 quote: zakajpasomoškinasvetupress lp RAN Ne bi vedla z glave jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut
Thundercat Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 Kaj pa 3 valjniki kaj je kak na tržišču! A mislite da bo zdaj prišla aprilija (GP)!! Baje da ma hud glas!!! Thundercat
Desmo Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 quote: Kaj pa 3 valjniki kaj je kak na tržišču! Hm, mislim da sem zadnjič videl enega... Bo klimbra povedu... Bye Desmo
miki Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 quote: Kaj pa 3 valjniki kaj je kak na tržišču! A mislite da bo zdaj prišla aprilija (GP)!! Baje da ma hud glas!!! Thundercat Triumph?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se