vrho1679 Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 quote: Kaj pa 3 valjniki kaj je kak na tržišču! Večina Triumphovih motorjev je 3-valjnih in jih po vseh revijah samo hvalijo. Vso moč z lahkoto prenašajo na cesto, odzivnost na plin zelo visoka, poraba nizka, zvok ob malce glasnejšem auspuhu edinstven ... Prihaja pa tudi Beneli Tornado 900/3 (trenutno le za bajne denarce, kasneje zemljanska različica). Tudi LAVERDA je imela skoraj pripravljen 3-valjar preden je šla u pi***. Še enkrat: 3-valnjiki (Triumphi) so zelo v redu motororji, ne vem zakaj se jih pri nas ne proda veliko. Po mojem mnenju zelo dobre mašine za naše ceste. ... matr sem pameten ...
pjotr Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 Ja, tud sam z enim očesom spremljam Triumphe. Še posebaj mi je pri srcu ST. Me zlo mika: trije cilindri, odličen navor in odzivnost, zlo hvalijo tud vozne lastnosti, vsestranskost... Skrbi me servisna mreža, cene vzdrževanja in rezervnih delov, dobavni roki za dele (sej veste, če 14 dni čakaš na kakšen del, je to res groza, še posebaj v lepem vremenu...) Saj nek motosvetovc ima ST-ja, sam sem pozabu kdo... Lp, Pjotr. Samo brez panike, pa dol z moje žene!
twist Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 Robert iz TC Moto Shopa se je svojčas ogreval za angleškega trivalnika. Vprašaj ga. Gotovo ma izkušnje.
RAN Objavljeno Maj 8, 2002 Opozori Objavljeno Maj 8, 2002 quote: quote: zakajpasomoškinasvetupress lp RAN Ne bi vedla z glave jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut Saj ti tud ni treba z glave. lp RAN
zviz Objavljeno Maj 8, 2002 Opozori Objavljeno Maj 8, 2002 Evo, takole nekako: Imel GPZ600R, Pegaso 650, sedaj imam SV650s. Poleg tega vozil še marsikaj: CBR900, R1, YZF750, GSXR750, GSXR600, Bandit600... in 2c VTR1000, TL1000R. Vsak od teh motorjev je krasen, ima svoje čare... ampak sedaj iščem dobrega TL1000R za naslednjo sezono! Rad bi probal Triumph 955 Daytona, sam se mi zdi da ni dost race - mogoče se pa motim. Nerad bi šel na 4c. Mislim so simpatije za 2c proti 4c zelo odvisne od tega na kaj se navadiš. Prehod baje zahteva kar precej km, da se popolnoma navadiš. Kolega, ki ima veliko hitrih kilometrov za sabo je šel iz R1 na TL1000R, sedaj pa nazaj na R1. Pravi, da se je s TL-om lepše pelal, da je pa rabu dolgo časa da ga je čist osvoju. Sedaj pa jamra, da se ne more navadit R1! "Dober petelin ni nikoli debel!" Obiščite www.divjipetelini.com - hvala
Leon Objavljeno Maj 12, 2002 Opozori Objavljeno Maj 12, 2002 Lp RAN. Trdno stojim za izjavo, da guma pri dovolj velikem navoru enkrat počiva (ne drsi) in drugič pospešuje (delovni takt - drsi). Strinjam se s tvojo trditvijo glede naloge vztrajnika. Verjetno pa sam veš, da vrteče se vztrajnosti slabšajo dinamiko vrtenja. Pri F1, kjer poskušajo vztrajnosti zminimizirati, si verjetno že opazil, da je sled gum bolida, ki odpelje iz boxa prvih nekaj metrov črtkana (če ne spelje ravno s polnim plinom). Takrat so »nizki« vrtljaji in dolga »prestava«, tako, da je viden vsak delovni takt na asvaltu. Pri motocikih je enako. Zelo izrazito je pri dvovaljnikih tip »big bang« (dva hitra zaporedna udarca). Najbolje, če se sam prepričaš tako, da z dvovaljnikom s čim večjim navorom (choper) zapelješ na makedamsko cesto in se pelješ npr. v 3. prestavi z min. plinom. Nato privij plin in pridi nazaj pogledat sled. Sam vem, da ko se peljem ob kakšnem Duce 916 ali 996 cca 100km/h in, ko ga tip »odpre«, se mu vidno zatrese zadek (motorja namreč, tipovega ne gledam ). Lp Leon
sasl Objavljeno Maj 12, 2002 Opozori Objavljeno Maj 12, 2002 quote:je šel iz R1 na TL1000R, sedaj pa nazaj na R1. Pravi, da se je s TL-om lepše pelal, da je pa rabu dolgo časa da ga je čist osvoju. Sedaj pa jamra, da se ne more navadit R1! O R1 vse najboljše, edino nekaj opažam ,da sem pri počasni vožnji bolj utrujen zato raje bolj hitro vozim, pa je ta problem odpravljen.Glede TLera pa tole: motor zgleda fantastično sam ne delajo jih več.Zakaj že?? Zadovoljni lastnik R1.
Wobewt Objavljeno Maj 12, 2002 Opozori Objavljeno Maj 12, 2002 ...tole nad mano....!!!!! TL - a pa ne delajo, kr se je švoh prodajal, ye pa strupen bil za pogledat...
DAN Objavljeno Maj 13, 2002 Opozori Objavljeno Maj 13, 2002 Se mi zdi,da ima Barborič v Žuženberku še enega. Rumen,res je strupen!!! LP DAN If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking
zviz Objavljeno Maj 14, 2002 Opozori Objavljeno Maj 14, 2002 DAN: Tomaz je imel se do petka rumega TL1000S. Sam mi ni tolk vsec, ker iscem cist race motor. Kaj mislite o AprilaRSV mille? Sej upam da vam je jasno kaj bi kupu, ce bi mel dost dnarja??? 998R seveda! ------------------- "Dober petelin ni nikoli debel!"
DAN Objavljeno Maj 14, 2002 Opozori Objavljeno Maj 14, 2002 Mille?menda dober stroj!Pa za kaj glih italjana? LP DAN If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking
hotschko Objavljeno Maj 14, 2002 Opozori Objavljeno Maj 14, 2002 quote: Mille?menda dober stroj!Pa za kaj glih italjana? LP DAN If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking Zato ker ma jajca. hotschko
DAN Objavljeno Maj 15, 2002 Opozori Objavljeno Maj 15, 2002 Jasno,jajca moraš met,da se sploh vsedeš na tak motor,nikol ne veš kaj ti bo naredu. LP DAN If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking
strom Objavljeno Maj 15, 2002 Opozori Objavljeno Maj 15, 2002 Kaj pa honda VTR... OK, sej so deli mogoče malo dražji, se pa super pelje. LP
Onim Objavljeno Maj 15, 2002 Opozori Objavljeno Maj 15, 2002 .... no zdej še nima ta pravih "jajc". Ko bo pa italjana kupu, jih bo pa mel lp, Onim GSF {Genuine Suzuki Fun}
MotoManiac Objavljeno Maj 15, 2002 Opozori Objavljeno Maj 15, 2002 quote: Drugače pa nimam nič proti 4c - miren tek, malo vibracij, zaloga moči... samo največ kar sem jaz probal od 4c je Ninja 9 (l.98)in ta je (popolnoma odprta z Akrapovičem itd.) proti RSV (original iz trgovine) do 8000 obratov mrtev konj. Ko potem gledam diagrame v novem Motorradu mi spet ni nič jasno. Kawa naj bi bil tudi spodaj močnejši. Ne vem, feeling je eno, številke pa drugo. Vsak se mora sam odločiti kaj zanj šteje. Malo sem pobrskal po netu in našel razlago za svoje "občutke". RSV je dejansko močnejši do 8.500 obratov, Ninjin maksimalen navor pa doseže pri pribl. 6800 rpm. Fantje pri Motorradu so pa primerjali zaprto Aprilio za nemško tržišče. http://www.mcnews.com.au/Testing/rsvdyno.htm Primerjava RSV Mille,ZX9R in TL 1000. MotoManiac
maxSI Objavljeno Maj 16, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 quote: Kaj pa honda VTR... OK, sej so deli mogoče malo dražji, se pa super pelje. LP Tale debata o 2V se je pa razpotegnila.. VTR je fajn, res fajn. Cel kup navora, dovolj moči, pa še zelo okreten moped je. Najbolj fajn pa je, ker izgleda kot 600ccm, dejansko je pa 1000. LP, Max
miki Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 quote: Najbolj fajn pa je, ker izgleda kot 600ccm, dejansko je pa 1000. LP, Max ce tut pri registraciji tako izgleda ga takoj kupim!
maxSI Objavljeno Maj 16, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 quote: quote: Najbolj fajn pa je, ker izgleda kot 600ccm, dejansko je pa 1000. LP, Max ce tut pri registraciji tako izgleda ga takoj kupim! glede na to da nimam bonifikacije....... ja res kr drago je blo. cez 100K LP, Max
DAN Objavljeno Maj 18, 2002 Opozori Objavljeno Maj 18, 2002 Je treba za lepoto tudi kaj potrpeti,beri žrtvovati. LP DAN If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking
Denny Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 (popravljeno) Zanimajo me na splošno dobre in slabe lastnosti vrstnega dvovaljnika, boxer in V-twina... Kako je kaj z navorno karateristiko pri teh motorjih ? Kako je z izdržljivostjo? Z vibracijami? Popravljeno Junij 2, 2004. Popravil Denny
PeterK Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 Kakšne so razlike med motorji z 2 in motorji z 4 cilindri pri isti kubituri( 650ccm) ? lp, Peter
Brihta Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 Kakšne so razlike med motorji z 2 in motorji z 4 cilindri pri isti kubituri( 650ccm) ? lp, Peter Drugač pa 4c ma imajo manj navora pr nižjih obratih, ampak razvijejo več kojnskih moči. 2c pa majo več navora pr nižjih obratih, a razvijejo manj konjskih moči. Drugače pa 2c tresejo in s pravim avspuhom grmijo. Imajo večjo "dušo" kokr tiste 4c ose :grim
Thundercat Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 Kakšne so razlike med motorji z 2 in motorji z 4 cilindri pri isti kubituri( 650ccm) ? lp, Peter športnik 4 cilindri pri 600 ccm razvije 133 KM pri 14500 v/min in Navora 66 Nm pri 12000 v/min (R6) športnik 2 cilindra razvije pri 645 ccm 72 KM pri 9000 v/min in Navora 64 Nm pri 720 r/min (Sv 650) Imajo večjo "dušo" kokr tiste 4c ose :grim odvisno, kaj je zate "duša" in kako meriš velikost le-te .)
Brihta Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 (popravljeno) odvisno, kaj je zate "duša" in kako meriš velikost le-te .) V mislih sem imel razliko kateri sliči na razliko med V8 motorji in 2.0 turbo motorjih pri avtomobilih :) Popravljeno Junij 4, 2006. Popravil Brihta
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se