Skoči na vsebino

DVOVALJNIK da/ne


maxSI

Priporočene objave

quote:

Kaj pa 3 valjniki kaj je kak na tržišču!

Večina Triumphovih motorjev je 3-valjnih in jih po vseh revijah samo hvalijo. Vso moč z lahkoto prenašajo na cesto, odzivnost na plin zelo visoka, poraba nizka, zvok ob malce glasnejšem auspuhu edinstven ...

Prihaja pa tudi Beneli Tornado 900/3 (trenutno le za bajne denarce, kasneje zemljanska različica). Tudi LAVERDA je imela skoraj pripravljen 3-valjar preden je šla u pi***.

Še enkrat: 3-valnjiki (Triumphi) so zelo v redu motororji, ne vem zakaj se jih pri nas ne proda veliko. Po mojem mnenju zelo dobre mašine za naše ceste.

... matr sem pameten ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tud sam z enim očesom spremljam Triumphe. Še posebaj mi je pri srcu ST. Me zlo mika: trije cilindri, odličen navor in odzivnost, zlo hvalijo tud vozne lastnosti, vsestranskost...

Skrbi me servisna mreža, cene vzdrževanja in rezervnih delov, dobavni roki za dele (sej veste, če 14 dni čakaš na kakšen del, je to res groza, še posebaj v lepem vremenu...)

Saj nek motosvetovc ima ST-ja, sam sem pozabu kdo...

Lp, Pjotr.

Samo brez panike, pa dol z moje žene!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

zakajpasomoškinasvetupress

lp RAN

Ne bi vedla z glave

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Saj ti tud ni treba z glave.

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, takole nekako: Imel GPZ600R, Pegaso 650, sedaj imam SV650s. Poleg tega vozil še marsikaj: CBR900, R1, YZF750, GSXR750, GSXR600, Bandit600... in 2c VTR1000, TL1000R.

Vsak od teh motorjev je krasen, ima svoje čare... ampak sedaj iščem dobrega TL1000R za naslednjo sezono! Rad bi probal Triumph 955 Daytona, sam se mi zdi da ni dost race - mogoče se pa motim. Nerad bi šel na 4c.

Mislim so simpatije za 2c proti 4c zelo odvisne od tega na kaj se navadiš. Prehod baje zahteva kar precej km, da se popolnoma navadiš. Kolega, ki ima veliko hitrih kilometrov za sabo je šel iz R1 na TL1000R, sedaj pa nazaj na R1. Pravi, da se je s TL-om lepše pelal, da je pa rabu dolgo časa da ga je čist osvoju. Sedaj pa jamra, da se ne more navadit R1!

"Dober petelin ni nikoli debel!"

Obiščite www.divjipetelini.com - hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp RAN. Trdno stojim za izjavo, da guma pri dovolj velikem navoru enkrat počiva (ne drsi) in drugič pospešuje (delovni takt - drsi). Strinjam se s tvojo trditvijo glede naloge vztrajnika. Verjetno pa sam veš, da vrteče se vztrajnosti slabšajo dinamiko vrtenja. Pri F1, kjer poskušajo vztrajnosti zminimizirati, si verjetno že opazil, da je sled gum bolida, ki odpelje iz boxa prvih nekaj metrov črtkana (če ne spelje ravno s polnim plinom). Takrat so »nizki« vrtljaji in dolga »prestava«, tako, da je viden vsak delovni takt na asvaltu. Pri motocikih je enako. Zelo izrazito je pri dvovaljnikih tip »big bang« (dva hitra zaporedna udarca). Najbolje, če se sam prepričaš tako, da z dvovaljnikom s čim večjim navorom (choper) zapelješ na makedamsko cesto in se pelješ npr. v 3. prestavi z min. plinom. Nato privij plin in pridi nazaj pogledat sled. Sam vem, da ko se peljem ob kakšnem Duce 916 ali 996 cca 100km/h in, ko ga tip »odpre«, se mu vidno zatrese zadek (motorja namreč, tipovega ne gledam ).

Lp Leon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:je šel iz R1 na TL1000R, sedaj pa nazaj na R1. Pravi, da se je s TL-om lepše pelal, da je pa rabu dolgo časa da ga je čist osvoju. Sedaj pa jamra, da se ne more navadit R1!

O R1 vse najboljše, edino nekaj opažam ,da sem pri počasni vožnji bolj utrujen zato raje bolj hitro vozim, pa je ta problem odpravljen.Glede TLera pa tole: motor zgleda fantastično sam ne delajo jih več.Zakaj že??

Zadovoljni lastnik R1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tole nad mano....!!!!!

TL - a pa ne delajo, kr se je švoh prodajal, ye pa strupen bil za pogledat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi,da ima Barborič v Žuženberku še enega.

Rumen,res je strupen!!!

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAN: Tomaz je imel se do petka rumega TL1000S. Sam mi ni tolk vsec, ker iscem cist race motor. Kaj mislite o AprilaRSV mille?

Sej upam da vam je jasno kaj bi kupu, ce bi mel dost dnarja???

998R seveda!

-------------------

"Dober petelin ni nikoli debel!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mille?menda dober stroj!Pa za kaj glih italjana?

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Mille?menda dober stroj!Pa za kaj glih italjana?

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Zato ker ma jajca.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jasno,jajca moraš met,da se sploh vsedeš na tak motor,nikol ne veš kaj ti bo naredu.

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa honda VTR... OK, sej so deli mogoče malo dražji, se pa super pelje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Drugače pa nimam nič proti 4c - miren tek, malo vibracij, zaloga moči... samo največ kar sem jaz probal od 4c je Ninja 9 (l.98)in ta je (popolnoma odprta z Akrapovičem itd.) proti RSV (original iz trgovine) do 8000 obratov mrtev konj. Ko potem gledam diagrame v novem Motorradu mi spet ni nič jasno. Kawa naj bi bil tudi spodaj močnejši. Ne vem, feeling je eno, številke pa drugo. Vsak se mora sam odločiti kaj zanj šteje.

Malo sem pobrskal po netu in našel razlago za svoje "občutke". RSV je dejansko močnejši do 8.500 obratov, Ninjin maksimalen navor pa doseže pri pribl. 6800 rpm. Fantje pri Motorradu so pa primerjali zaprto Aprilio za nemško tržišče.

http://www.mcnews.com.au/Testing/rsvdyno.htm

Primerjava RSV Mille,ZX9R in TL 1000.

MotoManiac

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kaj pa honda VTR... OK, sej so deli mogoče malo dražji, se pa super pelje.

LP

Tale debata o 2V se je pa razpotegnila..

VTR je fajn, res fajn.

Cel kup navora, dovolj moči, pa še zelo okreten moped je.

Najbolj fajn pa je, ker izgleda kot 600ccm, dejansko je pa 1000.

LP, Max

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Najbolj fajn pa je, ker izgleda kot 600ccm, dejansko je pa 1000.

LP, Max

ce tut pri registraciji tako izgleda ga takoj kupim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Najbolj fajn pa je, ker izgleda kot 600ccm, dejansko je pa 1000.

LP, Max

ce tut pri registraciji tako izgleda ga takoj kupim!

glede na to da nimam bonifikacije.......

ja res kr drago je blo.

cez 100K

LP, Max

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je treba za lepoto tudi kaj potrpeti,beri žrtvovati.

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Zanimajo me na splošno dobre in slabe lastnosti vrstnega dvovaljnika, boxer in V-twina...

Kako je kaj z navorno karateristiko pri teh motorjih ?

Kako je z izdržljivostjo?

Z vibracijami?

Popravljeno . Popravil Denny
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Kakšne so razlike med motorji z 2 in motorji z 4 cilindri pri isti kubituri( 650ccm) ?

lp,

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne so razlike med motorji z 2 in motorji z 4 cilindri pri isti kubituri( 650ccm) ?

lp,

Peter

Drugač pa 4c ma imajo manj navora pr nižjih obratih, ampak razvijejo več kojnskih moči.

2c pa majo več navora pr nižjih obratih, a razvijejo manj konjskih moči.

Drugače pa 2c tresejo in s pravim avspuhom grmijo. Imajo večjo "dušo" kokr tiste 4c ose :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne so razlike med motorji z 2 in motorji z 4 cilindri pri isti kubituri( 650ccm) ?

lp,

Peter

športnik 4 cilindri pri 600 ccm razvije 133 KM pri 14500 v/min

in Navora 66 Nm pri 12000 v/min (R6)

športnik 2 cilindra razvije pri 645 ccm 72 KM pri 9000 v/min

in Navora 64 Nm pri 720 r/min (Sv 650)

Imajo večjo "dušo" kokr tiste 4c ose :grim

odvisno, kaj je zate "duša" in kako meriš velikost le-te

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno, kaj je zate "duša" in kako meriš velikost le-te

.)

V mislih sem imel razliko kateri sliči na razliko med V8 motorji in 2.0 turbo motorjih pri avtomobilih :)

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!