Jure Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 (popravljeno) športnik 4 cilindri pri 600 ccm razvije 133 KM pri 14500 v/min in Navora 66 Nm pri 12000 v/min (R6) športnik 2 cilindra razvije pri 645 ccm 72 KM pri 9000 v/min in Navora 64 Nm pri 720 r/min (Sv 650) odvisno, kaj je zate "duša" in kako meriš velikost le-te .) Comet ima npr pri 647ccm Moč: 78 KM pri 9000 Navor: 68Nm pri 7300 Omembe vreden je tudi podatek, da agregat lepo zvezno vleče že od nizkih vrtljajev in tudi v višjih prestavah. Meni osebno za vožnjo bolj ustrezajo dvovaljniki, še dodaten plus je pa zvok, ki je z odprtim rorom pravo grmenje :D Že na daleč slišiš da gre motor z "dušo" :OK: Popravljeno Junij 4, 2006. Popravil DeX
Burnout Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Se strinjam... dvovaljniki so ZAKON :D Zato bo tut druga mapina... ko bo... dvovaljnik!
jax Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 športnik 4 cilindri pri 600 ccm razvije 133 KM pri 14500 v/min in Navora 66 Nm pri 12000 v/min (R6) športnik 2 cilindra razvije pri 645 ccm 72 KM pri 9000 v/min in Navora 64 Nm pri 720 r/min (Sv 650) odvisno, kaj je zate "duša" in kako meriš velikost le-te .) Dejansko primerjaš podatke enega izmed najbolj navitih 600 SS motorjev in SV650? :blink: Najbrž zato, ker sta konkurenčna in je SV 650 tudi SS motor z najnovejšo tehniko, konstruiran bolj ali manj za na piste, ne? :)
Tepko Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Kdor ne mara vibracij pod ritjo, mu močno odsvetujem kupovati V-2 mašino...
Avatar Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Kdor ne mara vibracij pod ritjo, mu močno odsvetujem kupovati V-2 mašino... O teh vibracijah nekateri govorite, kot ta bi bile ne vem kakšen bav bav. Meni se vožnja s Africo ni zdela nič posebej tresočega.
pirrulz Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Da. Odgovor na vprašanje, to je. B)
bmwslo Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Tudi jaz sem ZA. Vsaj tisti dvovaljnik, ki meni blodi po duši in sanjah ima pravo dušo in to je to. Ampak sto ljudi sto čudi, tko da je po mojem najboljše poskusit potem pa kot pravi Tanjuška svi goli pa ko šta voli :kva2:
Buzdovan Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Kdor ne mara vibracij pod ritjo, mu močno odsvetujem kupovati V-2 mašino... Pri dveh dvovaljnikih, ki sem jih imel, nisem imel nobenih tezav z vibracijami ( vibrirale so edino noge, kadar je slo bolj na tesno ).
Thundercat Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Dejansko primerjaš podatke enega izmed najbolj navitih 600 SS motorjev in SV650? :blink: Najbrž zato, ker sta konkurenčna in je SV 650 tudi SS motor z najnovejšo tehniko, konstruiran bolj ali manj za na piste, ne? :) mogoče ti poznaš kakega dvovaljnika, z do 650 ccm, ki je bolj športni od Sv-ja?
Sam dePihlja Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Dvovaljnik, primerljiv s 600SS je Ducati 749. Če te moti razlika v prostornini ti svetujem, da vzameš v roke kak tehnični leksikon, kjer so v poglavju motorji z notranjim izgorevanjem poleg delovanja opisane tudi teoretične kapacitivnovsti posameznih vrst in izpeljank motorjev, prednosti in slabosti različnih konstrukcij. 2valjni motorji teoretično dosegajo ob istem volumnu 2/3 moči 4 valjnih ;) .
Thundercat Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Ponavljam vprašanje, naj bodo odgovori na zastavljeno vprašanje in ne drugo .) Kakšne so razlike med motorji z 2 in motorji z 4 cilindri pri isti kubituri( 650ccm) ? lp, Peter
Lowrenc Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 (popravljeno) Pri 4valjniku boš več visel na zavorah, kot pri 2valjniku. Pri 4valjniku skoraj nič ne moreš zavirat z mašino :BUA: Dvovaljnik(pa, da ne rečem enovaljnik) pa je kot traktor in se pri normalni vožnji zavira res minimalno. Do tega pojava pride zato, ker pri gibu bata, ki ga imenujemo ''sesanje'' pride do zaviranja(ker se s pomočjo podtlaka v valj sesa mešanica goriva in zraka). pri 4valjnikih to pomeni, da imamo v določenem trenutku en bat v položaju ''sesanja'' ampak istočasno imamo nek drug bat v položaju ''delovni gib'', kar posledično pomeni, da se učinek zaviranja z motorjem izniči. Pri dvovaljnikih je to vse malo drugače. Pri vzporednih dvovaljnikuh sta možna dva načina postavitev valjev. Lahko sta valja vgrajena tako, da se skupaj pomikata gor in dol(večja masna neuravnoteženost gredi in vžig v vsakem vrtljaju glavne gredi v enem cilindru) ali pa sta zamaknjena za 180° (boljša masna uravnoteženost in vžig vsak drug vrtljaj glavne gredi v enem cilindru). vem, da se tole sliši komplicirani in za večino, ki nimajo pojma o taktih in valjih bi bla potrebna simulacija, da bi razumeli... Če ne razumete si lahko pomagate z listom papirja in svinčnikom pa rišite strip z naslovom ''položaj batov in gredi na vsakih 180°'' Popravljeno Junij 5, 2006. Popravil Lowrenc
SiR Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Ponavljam vprašanje, naj bodo odgovori na zastavljeno vprašanje in ne drugo .) no, TC, če daš za primerjavo 1,7 mio vrednega SV 650 in na drugi strani supersport R6S vredno cirka 2,5 mio, je to ful poštena primerjava, a ne :) Jaz vem recimo za 850-kubični dvovaljnik iz leta 1920 ki je letel 331 km/h (The Worlds Fastet Indian) - verjetno je ful zmogljivejši tudi od najnovejše fireblade ... vprašanje pa je trpežnost ,seveda ... ena vožnja - en komplet batov :D je pa recimo primerljiva Honda CBF600 ... ima podobno zmogljivost kot SV ;) Max Leistung kW (PS): 57 (78) 10500.. ali recimo kak primerljiv suzuki GSF, ki ima res nekoliko več konjev ... ampak spet drugačne krivulje moči in navora ... in potem ugotovimo ... kaj že? Da je pri cenovno enako ciljanem in kubaturno primerljivem motorju verjetno dvovaljnik na špici obratov močnejši, a ga je treba do tja nekoliko drugače voziti, se verjetno naučiti prestavljati in tišati gas v drugačnih režimih... in da gredo pri motorjih nižjega cenovnega razreda snovalci vse bolj v smer uporabnosti in boljšega navora spodaj/v sredini, vrtenje do rdečega polja in prebijanje zvočnega zidu pa jim je vse nižje zastavljena prioriteta. .. športnik 2 cilindra razvije pri 645 ccm 72 KM pri 9000 v/min in Navora 64 Nm pri 720 r/min (Sv 650) Dodam le še kometar - moraš vzeti pravi "športnik z 2 valjema", ne pa kr nekaj, kar ima pač plastičen oklep obešen na okvir ... in če vzameš Ducatija, ne pozabi, da moč merijo na zadnji gumi in ne na gredi... pri japoncu odbiješ recimo 10-15 konjev ... jim poveš, da "ram air" dela šele pri visokih hitrostih ... in da naj ne lažejo tolk v specifikacijah :D torej - ali primerjaj prave športnike, ali pa consumer all-rounder motocikle... rezultati so presenetljivi
SiR Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 pa še primerjava moči in navora Ducati 749 in Suzuki GSX-R 750 (primerljiv profil motorja, primerljiva kubatura): za suzuki (ki naj bi bil 'best in 750-supersport class') navajajo (izmerjeno na zadnjem kolesu je verjetno nekaj nižje): Leistung : 110,3 kW / 13.200 min-1 Drehmoment : 86,3 Nm / 11.200 min-1 DUCATI Glej ga zlomka - kakšni rezultati! ;) Žal bolj relevantne primerjave ni možno narediti. Je pa res, da je malček razlike v ceni :blush: in pri 1000-kubičnikih so zaeknrat za konjsko glavo v prednosti japonci, razen če si lahko kdo privošči MV Agusto ali kaj podobnega. Zanimivo pa je, kako Triumph s 3-valjno Daytono hara in daje lekcije tudi japoncem, obenem pa ni tako drag, kot ducatijevi in drugi dvovaljniki. Zgolj še popravek - upam, da Ducati res meri moč na zadnji gumi. Za to je treba pogledat pa teste recimo od Motorrada .
Thundercat Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 sym vse lepo in prav ampak še vedno mu nisi odgovoril na vprašanje, njega zanima kakšna je razlika med 2 in 4 valjnimi motorji pri kubaturi 650 ccm (in ne pri 750 ccm ali pri 600ccm 4 valjnim in 750 ccm 2 valjnim motorjem), vsaj jaz sem tako razumel....
SiR Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Jah, TC, to mu pa ne moremo pomagat, če narobe sprašuje :)
Vikking Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 kaj pa teža samih motociklov glede na število valjev? so dvovaljci nasplošno zaradi tega lažji ker imajo samo dva valja ali to sploh nima veze?
RHonda Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Štirje valji ! Pri njih mi je všeč lastnost (še posebej pri novejših 600 ss), da postajajo podobni dvotaktnim agregatom- nekaj časa nič, nato pa bum ! Nenaden izbruh moči mi pomeni nek poseben užitek. Po drugi strani pa mi je linearno razvijanje moči dolgočasno. Še ena zanimiva primerjava: pred leti, ko je bil še gp do 500 ccm, je imela honda dve vrsti dvotaktnih agregatov: 500 ccm V dvovaljnik in 500 ccm štitivaljnik. Motocikli z prvim agregatom so bili lažji, bolj prožni in hitrejši v ovinkih ter na zaviranjih. Vendar so vso to prigarano prednost izgubili na ravnini. Tisti z drugim pa so bili predvsem močnejši in hitrejši na ravninah (nad 10000 se jim je sf...lo). Zmagovali so seveda 4 valjniki, na zelo zavitih stezah pa se jim je na stopničkah pridružil kakšen dvovaljik. Primerjava obeh konceptov pri isti prostornini je torej zelo enostavna. Pri 4t je podobna situacija.
danci1973 Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Kakšne so razlike med motorji z 2 in motorji z 4 cilindri pri isti kubituri( 650ccm) ? lp, Peter Štirivaljni 650-tak bo imel več moči v višjih vrtljajih, dvovaljni pa bo z uporabnim navorom postregel že pri nekoliko nižjih vrtljajih. Še najboljše je primerjati krivulje navora, saj se iz te dokaj dobro vidi, kakšno je uporabno območje vrtljajev (krivulje za Bandit 650 in SV650 si lahko ogledaš na Akrapovičevih straneh). D.
Thundercat Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 kaj pa teža samih motociklov glede na število valjev? so dvovaljci nasplošno zaradi tega lažji ker imajo samo dva valja ali to sploh nima veze? primerjaj podatke V motosvetovem katalogu motociklov, uporabi "Dodaj v primerjavo" funkcijo (pod sliko) .)
danci1973 Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 primerjaj podatke V motosvetovem katalogu motociklov, uporabi "Dodaj v primerjavo" funkcijo (pod sliko) .) Žal je ta nepopoln in v njem ni Bandita 650... :naughty: D.
Thundercat Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 Podatki v motosvetovem katalogu vozil so informativne narave. Pridobljeni so bili iz press-kitov in spletnih strani proizvajalcev. Za vse morebitne napake se opravičujemo in vas prosimo, da nam jih sporočite na naslov: katalog@motosvet.com. Veseli bomo tudi predlogov in pripomb glede manjkajočih modelov v katalogu. Pišite. .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se