Skoči na vsebino

DVOVALJNIK da/ne


maxSI

Priporočene objave

športnik 4 cilindri pri 600 ccm razvije 133 KM pri 14500 v/min

in Navora 66 Nm pri 12000 v/min (R6)

športnik 2 cilindra razvije pri 645 ccm 72 KM pri 9000 v/min

in Navora 64 Nm pri 720 r/min (Sv 650)

odvisno, kaj je zate "duša" in kako meriš velikost le-te

.)

Comet ima npr pri 647ccm

Moč: 78 KM pri 9000

Navor: 68Nm pri 7300

Omembe vreden je tudi podatek, da agregat lepo zvezno vleče že od nizkih vrtljajev in tudi v višjih prestavah.

Meni osebno za vožnjo bolj ustrezajo dvovaljniki, še dodaten plus je pa zvok, ki je z odprtim rorom pravo grmenje :D Že na daleč slišiš da gre motor z "dušo" :OK:

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam... dvovaljniki so ZAKON :D

Zato bo tut druga mapina... ko bo... dvovaljnik!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

športnik 4 cilindri pri 600 ccm razvije 133 KM pri 14500 v/min

in Navora 66 Nm pri 12000 v/min (R6)

športnik 2 cilindra razvije pri 645 ccm 72 KM pri 9000 v/min

in Navora 64 Nm pri 720 r/min (Sv 650)

odvisno, kaj je zate "duša" in kako meriš velikost le-te

.)

Dejansko primerjaš podatke enega izmed najbolj navitih 600 SS motorjev in SV650? :blink:

Najbrž zato, ker sta konkurenčna in je SV 650 tudi SS motor z najnovejšo tehniko, konstruiran bolj ali manj za na piste, ne? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor ne mara vibracij pod ritjo, mu močno odsvetujem kupovati V-2 mašino...

O teh vibracijah nekateri govorite, kot ta bi bile ne vem kakšen bav bav. Meni se vožnja s Africo ni zdela nič posebej tresočega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem ZA. Vsaj tisti dvovaljnik, ki meni blodi po duši in sanjah ima pravo dušo in to je to. Ampak sto ljudi sto čudi, tko da je po mojem najboljše poskusit potem pa kot pravi Tanjuška svi goli pa ko šta voli :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor ne mara vibracij pod ritjo, mu močno odsvetujem kupovati V-2 mašino...

Pri dveh dvovaljnikih, ki sem jih imel, nisem imel nobenih tezav z vibracijami ( vibrirale so edino noge, kadar je slo bolj na tesno ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejansko primerjaš podatke enega izmed najbolj navitih 600 SS motorjev in SV650? :blink:

Najbrž zato, ker sta konkurenčna in je SV 650 tudi SS motor z najnovejšo tehniko, konstruiran bolj ali manj za na piste, ne? :)

mogoče ti poznaš kakega dvovaljnika, z do 650 ccm, ki je bolj športni od Sv-ja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvovaljnik, primerljiv s 600SS je Ducati 749. Če te moti razlika v prostornini ti svetujem, da vzameš v roke kak tehnični leksikon, kjer so v poglavju motorji z notranjim izgorevanjem poleg delovanja opisane tudi teoretične kapacitivnovsti posameznih vrst in izpeljank motorjev, prednosti in slabosti različnih konstrukcij. 2valjni motorji teoretično dosegajo ob istem volumnu 2/3 moči 4 valjnih ;) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavljam vprašanje, naj bodo odgovori na zastavljeno vprašanje in ne drugo .)

Kakšne so razlike med motorji z 2 in motorji z 4 cilindri pri isti kubituri( 650ccm) ?

lp,

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 4valjniku boš več visel na zavorah, kot pri 2valjniku. Pri 4valjniku skoraj nič ne moreš zavirat z mašino :BUA: Dvovaljnik(pa, da ne rečem enovaljnik) pa je kot traktor in se pri normalni vožnji zavira res minimalno.

Do tega pojava pride zato, ker pri gibu bata, ki ga imenujemo ''sesanje'' pride do zaviranja(ker se s pomočjo podtlaka v valj sesa mešanica goriva in zraka). pri 4valjnikih to pomeni, da imamo v določenem trenutku en bat v položaju ''sesanja'' ampak istočasno imamo nek drug bat v položaju ''delovni gib'', kar posledično pomeni, da se učinek zaviranja z motorjem izniči.

Pri dvovaljnikih je to vse malo drugače. Pri vzporednih dvovaljnikuh sta možna dva načina postavitev valjev. Lahko sta valja vgrajena tako, da se skupaj pomikata gor in dol(večja masna neuravnoteženost gredi in vžig v vsakem vrtljaju glavne gredi v enem cilindru) ali pa sta zamaknjena za 180° (boljša masna uravnoteženost in vžig vsak drug vrtljaj glavne gredi v enem cilindru). vem, da se tole sliši komplicirani in za večino, ki nimajo pojma o taktih in valjih bi bla potrebna simulacija, da bi razumeli... Če ne razumete si lahko pomagate z listom papirja in svinčnikom pa rišite strip z naslovom ''položaj batov in gredi na vsakih 180°''

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavljam vprašanje, naj bodo odgovori na zastavljeno vprašanje in ne drugo .)

no, TC, če daš za primerjavo 1,7 mio vrednega SV 650 in na drugi strani supersport R6S vredno cirka 2,5 mio, je to ful poštena primerjava, a ne :) Jaz vem recimo za 850-kubični dvovaljnik iz leta 1920 ki je letel 331 km/h (The Worlds Fastet Indian) - verjetno je ful zmogljivejši tudi od najnovejše fireblade ... vprašanje pa je trpežnost ,seveda ... ena vožnja - en komplet batov :D

je pa recimo primerljiva Honda CBF600 ... ima podobno zmogljivost kot SV ;) Max Leistung kW (PS): 57 (78) 10500.. ali recimo kak primerljiv suzuki GSF, ki ima res nekoliko več konjev ... ampak spet drugačne krivulje moči in navora ...

in potem ugotovimo ... kaj že?

Da je pri cenovno enako ciljanem in kubaturno primerljivem motorju verjetno dvovaljnik na špici obratov močnejši, a ga je treba do tja nekoliko drugače voziti, se verjetno naučiti prestavljati in tišati gas v drugačnih režimih...

in da gredo pri motorjih nižjega cenovnega razreda snovalci vse bolj v smer uporabnosti in boljšega navora spodaj/v sredini, vrtenje do rdečega polja in prebijanje zvočnega zidu pa jim je vse nižje zastavljena prioriteta. ..

športnik 2 cilindra razvije pri 645 ccm 72 KM pri 9000 v/min

in Navora 64 Nm pri 720 r/min (Sv 650)

Dodam le še kometar - moraš vzeti pravi "športnik z 2 valjema", ne pa kr nekaj, kar ima pač plastičen oklep obešen na okvir ... in če vzameš Ducatija, ne pozabi, da moč merijo na zadnji gumi in ne na gredi... pri japoncu odbiješ recimo 10-15 konjev ... jim poveš, da "ram air" dela šele pri visokih hitrostih ... in da naj ne lažejo tolk v specifikacijah :D

torej - ali primerjaj prave športnike, ali pa consumer all-rounder motocikle... rezultati so presenetljivi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še primerjava moči in navora Ducati 749 in Suzuki GSX-R 750 (primerljiv profil motorja, primerljiva kubatura):

za suzuki (ki naj bi bil 'best in 750-supersport class') navajajo (izmerjeno na zadnjem kolesu je verjetno nekaj nižje):

Leistung : 110,3 kW / 13.200 min-1

Drehmoment : 86,3 Nm / 11.200 min-1

DUCATI

IPB Slika

Glej ga zlomka - kakšni rezultati! ;)

Žal bolj relevantne primerjave ni možno narediti.

Je pa res, da je malček razlike v ceni :blush: in pri 1000-kubičnikih so zaeknrat za konjsko glavo v prednosti japonci, razen če si lahko kdo privošči MV Agusto ali kaj podobnega. Zanimivo pa je, kako Triumph s 3-valjno Daytono hara in daje lekcije tudi japoncem, obenem pa ni tako drag, kot ducatijevi in drugi dvovaljniki.

Zgolj še popravek - upam, da Ducati res meri moč na zadnji gumi. Za to je treba pogledat pa teste recimo od Motorrada .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sym vse lepo in prav ampak še vedno mu nisi odgovoril na vprašanje, njega zanima kakšna je razlika med 2 in 4 valjnimi motorji pri kubaturi 650 ccm (in ne pri 750 ccm ali pri 600ccm 4 valjnim in 750 ccm 2 valjnim motorjem), vsaj jaz sem tako razumel....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa teža samih motociklov glede na število valjev? so dvovaljci nasplošno zaradi tega lažji ker imajo samo dva valja ali to sploh nima veze?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štirje valji ! Pri njih mi je všeč lastnost (še posebej pri novejših 600 ss), da postajajo podobni dvotaktnim

agregatom- nekaj časa nič, nato pa bum ! Nenaden izbruh moči mi pomeni nek poseben užitek. Po drugi

strani pa mi je linearno razvijanje moči dolgočasno.

Še ena zanimiva primerjava: pred leti, ko je bil še gp do 500 ccm, je imela honda dve vrsti dvotaktnih agregatov: 500 ccm V dvovaljnik in 500 ccm štitivaljnik. Motocikli z prvim agregatom so bili lažji, bolj prožni

in hitrejši v ovinkih ter na zaviranjih. Vendar so vso to prigarano prednost izgubili na ravnini.

Tisti z drugim pa so bili predvsem močnejši in hitrejši na ravninah (nad 10000 se jim je sf...lo). Zmagovali so seveda 4 valjniki, na zelo zavitih stezah pa se jim je na stopničkah pridružil kakšen dvovaljik.

Primerjava obeh konceptov pri isti prostornini je torej zelo enostavna.

Pri 4t je podobna situacija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne so razlike med motorji z 2 in motorji z 4 cilindri pri isti kubituri( 650ccm) ?

lp,

Peter

Štirivaljni 650-tak bo imel več moči v višjih vrtljajih, dvovaljni pa bo z uporabnim navorom postregel že pri nekoliko nižjih vrtljajih. Še najboljše je primerjati krivulje navora, saj se iz te dokaj dobro vidi, kakšno je uporabno območje vrtljajev (krivulje za Bandit 650 in SV650 si lahko ogledaš na Akrapovičevih straneh).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podatki v motosvetovem katalogu vozil so informativne narave. Pridobljeni so bili iz press-kitov in spletnih strani proizvajalcev. Za vse morebitne napake se opravičujemo in vas prosimo, da nam jih sporočite na naslov: katalog@motosvet.com. Veseli bomo tudi predlogov in pripomb glede manjkajočih modelov v katalogu. Pišite.

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!