Skoči na vsebino

DVOVALJNIK da/ne


maxSI

Priporočene objave

A gdo ve zakva se razni Ducatiji ne furajo na 8 in 24- urnih dirkah endurance??? Zarad zafukanih vibracij, najbrz bi se usi šraufi odšponal, pol bi pa bate ven fuknl!! Honda ma vsaj jajca, da se upa nastopat na vzdrzljivostnih dirkah, ceprov brez haska...Se vsaj ve kje je kvaliteta!

Štirivalniki rules!!! Mogoce se pa motm...Sm pelu Ducati Paso, pa je bil k tovornjak pizda, kanta za popizdit...

pasote so delal tam okol leta 1985; ergo pelji se danes z yamaho letnik 1985. še slabša jajca!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Nekaj strani nazaj je tekla tema o primerjavi 650/750ccm 2v/4v motorjev, pa me zanima če lahko kdo poda primerjavo 1000kubičnih strojev npr mile/fireblade/zx10/999....

Zanimajo me predvsem vozne lastnosti, poraba goriva, razporeditev moči, stroški vzdrževanja....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj strani nazaj je tekla tema o primerjavi 650/750ccm 2v/4v motorjev, pa me zanima če lahko kdo poda primerjavo 1000kubičnih strojev npr mile/fireblade/zx10/999....

Zanimajo me predvsem vozne lastnosti, poraba goriva, razporeditev moči, stroški vzdrževanja....

najboljše da sam probaš in ugotoviš kaj ti bolj paše..

po mojih izkušnjah je veliko bolj umirjena vožnja z vrstnim 4 cilindrašem ... ampak sta vsak po svoje zanimiva

kar se tiče porabe je podobno,

stroški vzdrževanja so isti, edino 2 svečki prišparaš pri v2

v2 ima več moči in navora v nižjih obratih, tako da imaš stalo za krotit mrcino, nimaš veliko dela z menjalnikom ker vsaka brzina takoj začne vleč, tudi zaviranje motorja se pozna ko spustiš gas, zato tudi gume malenkost več žre v2, verjetno tudi verigo bolj napenja, porabiš pa verjetno maj zavornih ploščic

moj kolega pravi takole :D (imel rsv mile , sedaj fireblade) ko daš gas pri vrstnem 4, imaš sekundo več časa za razmislek, kako boš speljal cesto preden stroj ponori

na cesti se ne pozna razlike da bi kateri imel kakšno prednost pri bolj hitri vožnji v skupini, 1000cc imajo vsi toliko moči na zalogi da je težko najti prednost v2 ali pa 4L

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali res dvovalniki hitreje raztegnejo pogonsko verigo, pri podobni vožnji kot štirivaljniki? (Sunkovitejši navor ob delovnem taktu). Kdo ve?

lp Leon

Kar sem jaz opzil je, da dvovaljnik hitreje uniči zadnjo gumo. Moj SV 650 je papal gume na 7.000, pa sem ga pri končni hitrosti prav fejst šparal. Z Diversion 600 sem npr. naredil 15.000 z zadnjo gumo. Celo z XJR 1300 sem naredil 8.200 z zadnjo gumo, pa sem jo neprestano ožemal.

Ketna je bila pa preventivno DID in je zdržala cca 30.000 ter ni delala problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stroški vzdrževanja so isti, edino 2 svečki prišparaš pri v2

no, edin na ducatiju je štelanje dezmodromike ventilov mal dražja zadeva in malce kompliciran poseg, zato ga ne zna naredit glih vsak, ki je dvakrat videl Ducatija ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ŠTIRIVALJNIK OBVEZNO!!!!!!!

Ker lahko S pomočjo žage iz enga štirivalnjika elegantno dobiš dva dvovaljnika! :D

no, edin na ducatiju je štelanje dezmodromike ventilov mal dražja zadeva in malce kompliciran poseg, zato ga ne zna naredit glih vsak, ki je dvakrat videl Ducatija ...

Važno da mehanik služi... :devil: :grim

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tipom, k vozjo kawasakije, predlagma, da na tej znamki tud ostanej. niso pravi motorji za njih :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvovaljnik, zakaj pa ne. Vozim že tretjo dvovaljno kobilo. Z vsemi zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh stvar filozofije bolj kot PRO et CONTRA.

Ma vozil dva V2 pa presedlal na štirivaljnika pa sem nazaj na V2.

Obe varianti imata sve prednosti in slabosti (zame osebno), zvoka V2 z odprtimi lonci ne ujame noben štiricilindraš, zveznosti in uglajenosti delovanja pa noben V2 ne doseže v primerjavi s štiricilindrašom (aha govorim o motorjih 1000+ ccm, da ne bo nepotrebnega usajanja).

U bistvu je pa V2 ali V4 stvar odločitve posameznika, kaj mu bolj paše. Tehnični podatki in diagrami so pa itaQ uporabni samo za nabijancijo na forumu.

Razlika je vidna samo na pisti z istim pilotom v sedlu.

Respect,

Zoolo :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno mi je bolje 2 je pa res da dober 4 ni slab.

jest sm za 2!!

:topic: razmišljam o v4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prisegam na 2valja. Navor pri nizkih obratih, zvok pod "štandgasom", virbracije - vse to me spomni, da nisem v avtu.

:OK: dobra izjava! :OK: čeprav sam vozim R4!

lp 6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj.............se ne strinjam čisto z: 2 valja, več navora v nižjih obratih:primerjava v vožnji V STROM 1000, VARADERO,CBF 1000.......v4 v tem primeru dosti bolj zvezno vleče že od 2000 obratov naprej in to brez večjih vibracij, za razliko od v-stroma (točnih podatkov na papirju ne poznam)

Tudi primerjava mile,vtr,ducati vs r1,cbr1000 ninja...........če bi merili navor od 40 al pa 60kmh pa do recimo 100,150km/h v 5 oz.6 prestavi bi dvovaljnik ostal zadaj, je pa res, da ti dajo V2 občutek dosti močnejšega motorja.Dvovaljnik je bolj motor z dušo, če pa še prištejemo akrapoviča.........uf, pesem za moja ušesa, samo vseeno ostajam na V4..........vsaj vidim jasno sliko v ogledalu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom povedal malo drugače. Oboji imate prav. Vsa stvar me nehote spominja na dogodke za šankom, v stilu, katere ženske se dajejo boljše dol. Ali so to blondine ali ta temne. :? Oziroma, kot se je zadeva potem prelevila po par špricarjih v spodnjo etažo. Katera češpja je bolj rajcig, tista obrita ali neobrita - fazonirana. :?

Menim, da je primerjava z dvo ali štiri cilindri povsem na mestu. Še posebej z moškega stališča. :OK:

Lep pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... povsem na mestu. Še posebej z moškega stališča. :OK:

ooo, z ženskega stališča tudi, kar verjemi! :yes: (ducatiorgazempress :kva2: ) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je res...punce imajo zelo rade 2V mašine...recimo Perla se vedno smeji ko jo srečam in ko stopi z motorja(2V)...se je že dogajalo, da kar na njemu sedi ko se ustavi.... :o :naughty: :kva2: :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ooo, z ženskega stališča tudi, kar verjemi! :yes: (ducatiorgazempress :kva2: ) :OK:

Perla, če to rečeš ti, potem mi ne ostane drugega kot, da se strinjam tudi s teboj. :yes: Vendar zopet gledano z moškega stališča pa je vsa stvar neodločena in bolj zanimiva. :OK:

Pozdrav izpod vinograda!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trivaljnik.

(palatinarocketIIIpress)

Bravo Ice! :OK:

Mater, včasih pa res dolgo potrebujem, da mi pride. :P Ne morem si oprostit kot Triumphator, da nisem zapisal kompromisa med dvo in štirimi cilindri na to temo.

Torej trije cilindri ala Triumph Speed Triple, Triumph Daytona, Triumph Sprint ST, Tiger, Rocket III. :worship:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!