jest Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 A gdo ve zakva se razni Ducatiji ne furajo na 8 in 24- urnih dirkah endurance??? Zarad zafukanih vibracij, najbrz bi se usi šraufi odšponal, pol bi pa bate ven fuknl!! Honda ma vsaj jajca, da se upa nastopat na vzdrzljivostnih dirkah, ceprov brez haska...Se vsaj ve kje je kvaliteta! Štirivalniki rules!!! Mogoce se pa motm...Sm pelu Ducati Paso, pa je bil k tovornjak pizda, kanta za popizdit... pasote so delal tam okol leta 1985; ergo pelji se danes z yamaho letnik 1985. še slabša jajca!
Brihta Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Žal je ta nepopoln in v njem ni Bandita 650... :naughty: D. Pa tudi sv je malo prelahek.
Zx_R Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 Nekaj strani nazaj je tekla tema o primerjavi 650/750ccm 2v/4v motorjev, pa me zanima če lahko kdo poda primerjavo 1000kubičnih strojev npr mile/fireblade/zx10/999.... Zanimajo me predvsem vozne lastnosti, poraba goriva, razporeditev moči, stroški vzdrževanja....
rebel Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 Nekaj strani nazaj je tekla tema o primerjavi 650/750ccm 2v/4v motorjev, pa me zanima če lahko kdo poda primerjavo 1000kubičnih strojev npr mile/fireblade/zx10/999.... Zanimajo me predvsem vozne lastnosti, poraba goriva, razporeditev moči, stroški vzdrževanja.... najboljše da sam probaš in ugotoviš kaj ti bolj paše.. po mojih izkušnjah je veliko bolj umirjena vožnja z vrstnim 4 cilindrašem ... ampak sta vsak po svoje zanimiva kar se tiče porabe je podobno, stroški vzdrževanja so isti, edino 2 svečki prišparaš pri v2 v2 ima več moči in navora v nižjih obratih, tako da imaš stalo za krotit mrcino, nimaš veliko dela z menjalnikom ker vsaka brzina takoj začne vleč, tudi zaviranje motorja se pozna ko spustiš gas, zato tudi gume malenkost več žre v2, verjetno tudi verigo bolj napenja, porabiš pa verjetno maj zavornih ploščic moj kolega pravi takole :D (imel rsv mile , sedaj fireblade) ko daš gas pri vrstnem 4, imaš sekundo več časa za razmislek, kako boš speljal cesto preden stroj ponori na cesti se ne pozna razlike da bi kateri imel kakšno prednost pri bolj hitri vožnji v skupini, 1000cc imajo vsi toliko moči na zalogi da je težko najti prednost v2 ali pa 4L
elbarto Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2629 Jebeš 180 konjev, če jih ne spraviš na cesto.... LP, El Barto
Osama Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 Ali res dvovalniki hitreje raztegnejo pogonsko verigo, pri podobni vožnji kot štirivaljniki? (Sunkovitejši navor ob delovnem taktu). Kdo ve? lp Leon Kar sem jaz opzil je, da dvovaljnik hitreje uniči zadnjo gumo. Moj SV 650 je papal gume na 7.000, pa sem ga pri končni hitrosti prav fejst šparal. Z Diversion 600 sem npr. naredil 15.000 z zadnjo gumo. Celo z XJR 1300 sem naredil 8.200 z zadnjo gumo, pa sem jo neprestano ožemal. Ketna je bila pa preventivno DID in je zdržala cca 30.000 ter ni delala problemov.
Einherjar Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 DVOVALJNIK da/ne? Ne! Imam raje celo masino, kot samo pol.
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 stroški vzdrževanja so isti, edino 2 svečki prišparaš pri v2 no, edin na ducatiju je štelanje dezmodromike ventilov mal dražja zadeva in malce kompliciran poseg, zato ga ne zna naredit glih vsak, ki je dvakrat videl Ducatija ...
SF Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 (popravljeno) ŠTIRIVALJNIK OBVEZNO!!!!!!! Ker lahko S pomočjo žage iz enga štirivalnjika elegantno dobiš dva dvovaljnika! :D no, edin na ducatiju je štelanje dezmodromike ventilov mal dražja zadeva in malce kompliciran poseg, zato ga ne zna naredit glih vsak, ki je dvakrat videl Ducatija ... Važno da mehanik služi... :devil: :grim Popravljeno Oktober 3, 2006. Popravil SF
pirrulz Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 Važno da mehanik služi... :devil: :grim Ča naredi tak kot treba, potem naj zaradi mene le služi.
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 Tipom, k vozjo kawasakije, predlagma, da na tej znamki tud ostanej. niso pravi motorji za njih :devil:
KeC Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 He he meni je dovolj 0,66 motorja :D
ton Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 Dvovaljnik, zakaj pa ne. Vozim že tretjo dvovaljno kobilo. Z vsemi zadovoljen.
Zoolo Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 heh stvar filozofije bolj kot PRO et CONTRA. Ma vozil dva V2 pa presedlal na štirivaljnika pa sem nazaj na V2. Obe varianti imata sve prednosti in slabosti (zame osebno), zvoka V2 z odprtimi lonci ne ujame noben štiricilindraš, zveznosti in uglajenosti delovanja pa noben V2 ne doseže v primerjavi s štiricilindrašom (aha govorim o motorjih 1000+ ccm, da ne bo nepotrebnega usajanja). U bistvu je pa V2 ali V4 stvar odločitve posameznika, kaj mu bolj paše. Tehnični podatki in diagrami so pa itaQ uporabni samo za nabijancijo na forumu. Razlika je vidna samo na pisti z istim pilotom v sedlu. Respect, Zoolo :blink:
stuhec Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 cim manj valjev, tem boljse :grim
T Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 Definitivno mi je bolje 2 je pa res da dober 4 ni slab. jest sm za 2!! :topic: razmišljam o v4
mafija Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 Prisegam na 2valja. Navor pri nizkih obratih, zvok pod "štandgasom", virbracije - vse to me spomni, da nisem v avtu.
siks Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 Prisegam na 2valja. Navor pri nizkih obratih, zvok pod "štandgasom", virbracije - vse to me spomni, da nisem v avtu. :OK: dobra izjava! :OK: čeprav sam vozim R4! lp 6
cb1300 Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 Oj.............se ne strinjam čisto z: 2 valja, več navora v nižjih obratih:primerjava v vožnji V STROM 1000, VARADERO,CBF 1000.......v4 v tem primeru dosti bolj zvezno vleče že od 2000 obratov naprej in to brez večjih vibracij, za razliko od v-stroma (točnih podatkov na papirju ne poznam) Tudi primerjava mile,vtr,ducati vs r1,cbr1000 ninja...........če bi merili navor od 40 al pa 60kmh pa do recimo 100,150km/h v 5 oz.6 prestavi bi dvovaljnik ostal zadaj, je pa res, da ti dajo V2 občutek dosti močnejšega motorja.Dvovaljnik je bolj motor z dušo, če pa še prištejemo akrapoviča.........uf, pesem za moja ušesa, samo vseeno ostajam na V4..........vsaj vidim jasno sliko v ogledalu
Rocky Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 Bom povedal malo drugače. Oboji imate prav. Vsa stvar me nehote spominja na dogodke za šankom, v stilu, katere ženske se dajejo boljše dol. Ali so to blondine ali ta temne. :? Oziroma, kot se je zadeva potem prelevila po par špricarjih v spodnjo etažo. Katera češpja je bolj rajcig, tista obrita ali neobrita - fazonirana. :? Menim, da je primerjava z dvo ali štiri cilindri povsem na mestu. Še posebej z moškega stališča. :OK: Lep pozdrav izpod vinogradov! Rocky B)
Perla Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 ... povsem na mestu. Še posebej z moškega stališča. :OK: ooo, z ženskega stališča tudi, kar verjemi! :yes: (ducatiorgazempress :kva2: ) :OK:
Thundercat Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 to je res...punce imajo zelo rade 2V mašine...recimo Perla se vedno smeji ko jo srečam in ko stopi z motorja(2V)...se je že dogajalo, da kar na njemu sedi ko se ustavi.... :o :naughty: :kva2: :rolleyes:
Rocky Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 ooo, z ženskega stališča tudi, kar verjemi! :yes: (ducatiorgazempress :kva2: ) :OK: Perla, če to rečeš ti, potem mi ne ostane drugega kot, da se strinjam tudi s teboj. :yes: Vendar zopet gledano z moškega stališča pa je vsa stvar neodločena in bolj zanimiva. :OK: Pozdrav izpod vinograda! Rocky B)
Ice Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 trivaljnik. (palatinarocketIIIpress)
Rocky Objavljeno Oktober 3, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2006 trivaljnik. (palatinarocketIIIpress) Bravo Ice! :OK: Mater, včasih pa res dolgo potrebujem, da mi pride. :P Ne morem si oprostit kot Triumphator, da nisem zapisal kompromisa med dvo in štirimi cilindri na to temo. Torej trije cilindri ala Triumph Speed Triple, Triumph Daytona, Triumph Sprint ST, Tiger, Rocket III. :worship: Pozdrav izpod vinogradov! Rocky B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se