Skoči na vsebino

DVOVALJNIK da/ne


maxSI

Priporočene objave

Po 3 letih vožnje lahko V2 motor samo pohvalim, navor iz nizkih obratov, dokaj ravna krivulja navora čez vse obrate, vsaj pri meni zelo sprejemljiva poraba... jaz sem zelo za. :OK:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prisegam na šest cilindrov !!! :grim Ma tega se ne da opisat, zvok božanski + navor kjerkoli hočeš in kolikor hočeš, ko sem to prvič slišal sem sam bulil v tisto kravo, po prvi vožnji pa me je obsedla ! :grim :worship: Je pa res, da mi je v čast, ker so redki vozili take motorje in v kratkem bo pri nas doma ! :grim

Imajo pa vsi 1v, 2v, 3v, 4v svoje čare in na hibe definitivno pozabiš, če se voziš in uživaš !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Užitek je navijat v višave :grim :grim

Zvok je pa zame definitivno samo 1 pri motorjih in to je zvok visoko se vrtečega 4valjnika :grim

Popravljeno . Popravil Original-One
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Užitek je navijat v višave :grim :grim

Zvok je pa zame definitivno samo 1 pri motorjih in to je zvok visoko se vrtečega 4valjnika :grim

Sam tud Aprilia al pa kaksen Duce, z odprtim aupuhom lepo prdne.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DA: zvok, navor

NE: vibracije, prenizki vrtljaji (jest pa uživam v visokih)

Še zmeraj se bolj nagibam k 4 ali več cilindrom, ker lahko za večji navor prestavim nižje, za zvok pa je itak akrapo. Nimam nič proti V2, ampak če že moram izbirat se je treba za nekaj odločit. Sej navsezadnje mi dvovaljni cestaki niti niso dosegljivi. Mogoče ko bom starejši, za zraven 4valjnika :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že cca 6 let na V2 (2x VTR, Caponord) ZAKON :OK: , baje ko probaš ne greš več z njega. Pr men je držal .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že cca 6 let na V2 (2x VTR, Caponord) ZAKON :OK: , baje ko probaš ne greš več z njega. Pr men je držal .)

No bo o videli če to res drži kot praviš, nocoj zadevo še enkrat prespim jutri pa če me res pikne razerviram ''belo milko'', pa ne ono tamalo z lešniki, ono 183 kilogramsko! :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V2 : ima na nizkih obratih zelo lep zvok, višje pa ni več tisti čar.

V4 : ima veliko veliko lepši zvek v višjih obratih, okol 15 tisoč je ko formula..Sicer malokrat se voziš v tem področju vrtljajev.

Za navor je itak v plus V2... Za vibracije pa nebom govoru ker se mi niti ne sanja, saj to moraš imeti motor doma in ga dolgoročno sprobavat. Enkrat sm pelju 916, staro kanto pa sam po igrišču tak da je šlo ko zdej, sam da je bolj touklo(tum tum tum).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V2 : ima na nizkih obratih zelo lep zvok, višje pa ni več tisti čar.

V4 : ima veliko veliko lepši zvek v višjih obratih, okol 15 tisoč je ko formula..Sicer malokrat se voziš v tem področju vrtljajev.

Za vibracije pa nebom govoru ker se mi niti ne sanja, saj to moraš imeti motor doma in ga dolgoročno sprobavat.

Po mojih izkusnjah vibracije niti niso tako ocitne na 2V, se pa pojavljajo pri dolocenih obratih tudi pri 4V. Razlika v navoru se mi tudi ne zdi tako ocitna, zato ce ti je motor vsec, ni vazno koliko valjev ima. Morda me pri 4V moti termika, motor bolj greje noge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prdne LEPO sam poje SLABO !!!!!!! :BUA:

:nono: :nono: :nono: :nono:

Vi ne veste kaj je to pravi zvok :P

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni čudn da vozniki štiricilindrašev bolje poznajo zvok dvovaljnika kot pa obratno :D

Le zakaj :P

Dvovaljnik je zakon !!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvovaljnik je zakon !!!! :OK:

aja ? za koga ? kaksen zakon ? ustavni ? ali samo dopolnilni ?

evforija je vcasih kar fajn, samo......... vsakemu svoje.

(vozil sem pa ze vse mozne kombinacije cilindrov.)

:topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(vozil sem pa ze vse mozne kombinacije cilindrov.)

Potem sem ti pa z dna duše fouš ker si vozil V5 in V6 motocikel .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No še mal da osvežim tudi vozne lastnosti dvocilindraša :D :P

Slikano tik pred zaklučkom njihove dirke :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!