Saint Objavljeno Oktober 3, 2006 Deli Objavljeno Oktober 3, 2006 Po 3 letih vožnje lahko V2 motor samo pohvalim, navor iz nizkih obratov, dokaj ravna krivulja navora čez vse obrate, vsaj pri meni zelo sprejemljiva poraba... jaz sem zelo za. :OK: lp Rudi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Oktober 3, 2006 Deli Objavljeno Oktober 3, 2006 DVOVALJNIK da/ne? Čist simpl, DA!! :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dadi Objavljeno Oktober 3, 2006 Deli Objavljeno Oktober 3, 2006 Prisegam na šest cilindrov !!! :grim Ma tega se ne da opisat, zvok božanski + navor kjerkoli hočeš in kolikor hočeš, ko sem to prvič slišal sem sam bulil v tisto kravo, po prvi vožnji pa me je obsedla ! :grim :worship: Je pa res, da mi je v čast, ker so redki vozili take motorje in v kratkem bo pri nas doma ! :grim Imajo pa vsi 1v, 2v, 3v, 4v svoje čare in na hibe definitivno pozabiš, če se voziš in uživaš ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dadi Objavljeno Oktober 3, 2006 Deli Objavljeno Oktober 3, 2006 No pa še odgovor na zastavljeno vprašanje, da ne bo mimo teme : V4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Original-One Objavljeno Oktober 3, 2006 Deli Objavljeno Oktober 3, 2006 (popravljeno) Užitek je navijat v višave :grim :grim Zvok je pa zame definitivno samo 1 pri motorjih in to je zvok visoko se vrtečega 4valjnika :grim Popravljeno Oktober 3, 2006. Popravil Original-One Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bica Objavljeno Oktober 3, 2006 Deli Objavljeno Oktober 3, 2006 Užitek je navijat v višave :grim :grim Zvok je pa zame definitivno samo 1 pri motorjih in to je zvok visoko se vrtečega 4valjnika :grim Sam tud Aprilia al pa kaksen Duce, z odprtim aupuhom lepo prdne..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
adrenalyn Objavljeno Oktober 4, 2006 Deli Objavljeno Oktober 4, 2006 Zdej pa sam še na dizle počakte, da se razširijo pri motorjih :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno Oktober 4, 2006 Deli Objavljeno Oktober 4, 2006 DA: zvok, navor NE: vibracije, prenizki vrtljaji (jest pa uživam v visokih) Še zmeraj se bolj nagibam k 4 ali več cilindrom, ker lahko za večji navor prestavim nižje, za zvok pa je itak akrapo. Nimam nič proti V2, ampak če že moram izbirat se je treba za nekaj odločit. Sej navsezadnje mi dvovaljni cestaki niti niso dosegljivi. Mogoče ko bom starejši, za zraven 4valjnika :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CAPIROMZY Objavljeno Oktober 4, 2006 Deli Objavljeno Oktober 4, 2006 Že cca 6 let na V2 (2x VTR, Caponord) ZAKON :OK: , baje ko probaš ne greš več z njega. Pr men je držal .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Oktober 4, 2006 Deli Objavljeno Oktober 4, 2006 Že cca 6 let na V2 (2x VTR, Caponord) ZAKON :OK: , baje ko probaš ne greš več z njega. Pr men je držal .) No bo o videli če to res drži kot praviš, nocoj zadevo še enkrat prespim jutri pa če me res pikne razerviram ''belo milko'', pa ne ono tamalo z lešniki, ono 183 kilogramsko! :D :D :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 4, 2006 Deli Objavljeno Oktober 4, 2006 V2 : ima na nizkih obratih zelo lep zvok, višje pa ni več tisti čar. V4 : ima veliko veliko lepši zvek v višjih obratih, okol 15 tisoč je ko formula..Sicer malokrat se voziš v tem področju vrtljajev. Za navor je itak v plus V2... Za vibracije pa nebom govoru ker se mi niti ne sanja, saj to moraš imeti motor doma in ga dolgoročno sprobavat. Enkrat sm pelju 916, staro kanto pa sam po igrišču tak da je šlo ko zdej, sam da je bolj touklo(tum tum tum). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buzdovan Objavljeno Oktober 5, 2006 Deli Objavljeno Oktober 5, 2006 V2 : ima na nizkih obratih zelo lep zvok, višje pa ni več tisti čar. V4 : ima veliko veliko lepši zvek v višjih obratih, okol 15 tisoč je ko formula..Sicer malokrat se voziš v tem področju vrtljajev. Za vibracije pa nebom govoru ker se mi niti ne sanja, saj to moraš imeti motor doma in ga dolgoročno sprobavat. Po mojih izkusnjah vibracije niti niso tako ocitne na 2V, se pa pojavljajo pri dolocenih obratih tudi pri 4V. Razlika v navoru se mi tudi ne zdi tako ocitna, zato ce ti je motor vsec, ni vazno koliko valjev ima. Morda me pri 4V moti termika, motor bolj greje noge. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Oktober 5, 2006 Deli Objavljeno Oktober 5, 2006 Sam tud Aprilia al pa kaksen Duce, z odprtim aupuhom lepo prdne..... Prdne LEPO sam poje SLABO !!!!!!! :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Original-One Objavljeno Oktober 5, 2006 Deli Objavljeno Oktober 5, 2006 Prdne LEPO sam poje SLABO !!!!!!! :BUA: :grim :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Burnout Objavljeno Oktober 5, 2006 Deli Objavljeno Oktober 5, 2006 Prdne LEPO sam poje SLABO !!!!!!! :BUA: :nono: :nono: :nono: :nono: Vi ne veste kaj je to pravi zvok :P Lp Burnout Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Oktober 6, 2006 Deli Objavljeno Oktober 6, 2006 vsakemu svoje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno Oktober 6, 2006 Deli Objavljeno Oktober 6, 2006 A ni čudn da vozniki štiricilindrašev bolje poznajo zvok dvovaljnika kot pa obratno :D Le zakaj :P Dvovaljnik je zakon !!!! :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Oktober 6, 2006 Deli Objavljeno Oktober 6, 2006 Dvovaljnik je zakon !!!! :OK: aja ? za koga ? kaksen zakon ? ustavni ? ali samo dopolnilni ? evforija je vcasih kar fajn, samo......... vsakemu svoje. (vozil sem pa ze vse mozne kombinacije cilindrov.) :topic: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno Oktober 6, 2006 Deli Objavljeno Oktober 6, 2006 (vozil sem pa ze vse mozne kombinacije cilindrov.) Potem sem ti pa z dna duše fouš ker si vozil V5 in V6 motocikel .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Oktober 6, 2006 Deli Objavljeno Oktober 6, 2006 hvala. V8 ne pozabi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno Oktober 6, 2006 Deli Objavljeno Oktober 6, 2006 No še mal da osvežim tudi vozne lastnosti dvocilindraša :D :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Original-One Objavljeno Oktober 6, 2006 Deli Objavljeno Oktober 6, 2006 No še mal da osvežim tudi vozne lastnosti dvocilindraša :D :P Slikano tik pred zaklučkom njihove dirke :P :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 6, 2006 Deli Objavljeno Oktober 6, 2006 Po mojem tudi, ta zadnja slika pomoje ni stigu do clija Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Oktober 6, 2006 Deli Objavljeno Oktober 6, 2006 Zadnja je res malo huda ja :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Balistični Objavljeno Oktober 6, 2006 Deli Objavljeno Oktober 6, 2006 Tut če si Ben Bostrom ti ne rata. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se