Skoči na vsebino

DVOVALJNIK da/ne


maxSI

Priporočene objave

Na hofu je štirivaljnik z najseksi soundom (brutale) in dvovaljnik z naj navorom (corsaro). Enkrat z enim, drugič z drugim. Pa je problem okol dileme "Duo ali Multi cilindri".

Na hofu je štirivaljnik z najseksi soundom (brutale) in dvovaljnik z naj navorom (corsaro). Enkrat z enim, drugič z drugim. Pa je problem okol dileme "Duo ali Multi cilindri".

...rešen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:nono: :nono: :nono: :nono:

Vi ne veste kaj je to pravi zvok :P

Lp Burnout

Pri hiši je bil Kawasaki R-5 že leta 1997 do letos (namreč od moje boljše polovice)letos zamenjala za Kawasaki ER-6N,tako da o zvoku Kawasakija nebi razpravljal. Pravi zvok je takrat,ko je vsaj 100 KW pod ritjo 50 Ps je pa res malo zato ,rabiš glas,da dobiš občutek večje hitrosti !!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v življenju še nisem vozu 4 valjev razen avta

začel sem z dvo-pedalnim kolesom, nato z več-krat eno-valnimi tomosi, nato z dvovalnim viragotom, zdaj z dvovalnim suzukijem.....leta 2034 z dvovalno aprilijo....leta 2064 z dvovalnim dukatijem če bo šlo vse tako dobro kot do zdaj

ko bom pa v pokoju bom pa šel nazaj na čoperja - itak dvovalnega

za potovanja pa en dvovalni bmw :lol1:

Popravljeno . Popravil tombgo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozniki štiricilidrašev si zapomnemo zvok V2 najbolj, ker ko vozimo naše 4 cilidre nimamo cajta za poslušat.

Medtem ko v2 vozimo se lahko mirno sprostimo in u miru prisluhnemo zvoku motorja :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozniki štiricilidrašev si zapomnemo zvok V2 najbolj, ker ko vozimo naše 4 cilidre nimamo cajta za poslušat.

Medtem ko v2 vozimo se lahko mirno sprostimo in u miru prisluhnemo zvoku motorja :OK:

In sporočilo tega posta je :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz ne razumem najbolj..

Ampak pomoje nekaj v stilu, da grejo motorji s 4 cilindri tolk, da se nimaš časa koncentrirat na zvok, medtem ko V2 prdule ne zmorejo tako hitre vožnje in se lahko osredotočiš na zvok :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hiši je bil Kawasaki R-5 že leta 1997 do letos (namreč od moje boljše polovice)letos zamenjala za Kawasaki ER-6N,tako da o zvoku Kawasakija nebi razpravljal. Pravi zvok je takrat,ko je vsaj 100 KW pod ritjo 50 Ps je pa res malo zato ,rabiš glas,da dobiš občutek večje hitrosti !!!!!!!!

No sej nisem rekel da ima Kawasaki dvovaljnik dober zvok, sem itak ciljal na tak motor kakor si ti povedal .)

Ciljam na Aprilijo V2 1000 :whistle: :whistle:

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz ne razumem najbolj..

Ampak pomoje nekaj v stilu, da grejo motorji s 4 cilindri tolk, da se nimaš časa koncentrirat na zvok, medtem ko V2 prdule ne zmorejo tako hitre vožnje in se lahko osredotočiš na zvok :)

No potem naj se pa vsede na kako novo apriljo mille :)

Sem skoraj prepričan, da gre bolj kot njegov suzuki :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zapriseženi chopperaš, ampak če bi pa moral kupiti sportaka, je pa na prvem mestu Ducati, potem TL1000 in VTR1000. Ducatijev glas mi je že od nekdaj fascinanten, takoj za Harleyevim... :OK: Dvovaljnik pač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dvovaljnik je zakon, tako po zvoku kakor pa voznosti. za nakeda je pa sploh 2v zakon k ga ni treba privijat da km gre, recimo moj sv je zakon vozit do ene 140, se skoz lepo odvija pod nizkimi obrati. bratova horneta pa lih pri 120 in naprej začne živet, od tm naprej je pa bosa k je preveč vetra. 4v-naked (-), 2v-naked (++) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz ne razumem najbolj..

Ampak pomoje nekaj v stilu, da grejo motorji s 4 cilindri tolk, da se nimaš časa koncentrirat na zvok, medtem ko V2 prdule ne zmorejo tako hitre vožnje in se lahko osredotočiš na zvok :)

:OK: :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa ta:

nkol ne weš, mogoče pa ta :hmm:

[attachmentid=83834]

post-5241-1160563394_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o prednostih dvovaljnega motorja (še posebno formacija V) in prednostih 4 valjnega smo skoraj že vse povedali. vsakemu svoje. vseeno pa ostaja dejstvo, da je za ležernejšo vožnjo vsaj zame boljši 2 cilindraš, ki ima pri nižjih obratih pri isti kubaturi v primerjavi z 4 cilinderskim agregatom več navora na razpolago.

tudi na dirkah so se dvocilinderski V motorji dobro obnesli zaradi geometrije mašine. (ožja mašina, drugače razporejeno težišče)

jaz sem za dvovaljnika. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa ta:

[attachmentid=83543]

:wub:

Bravo Ice!

Mater, včasih pa res dolgo potrebujem, da mi pride. Ne morem si oprostit kot Triumphator, da nisem zapisal kompromisa med dvo in štirimi cilindri na to temo.

Torej trije cilindri ala Triumph Speed Triple, Triumph Daytona, Triumph Sprint ST, Tiger, Rocket III.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky

Ave Triumphator!!! :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi na dirkah so se dvocilinderski V motorji dobro obnesli zaradi geometrije mašine. (ožja mašina, drugače razporejeno težišče)

Na dirkah so se dobro odnesli predvsem zaradi premoči v ccm-jih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He he Rocky sejne gre za kompromis. 3 valjnik pobere ta bolše od obeh preostalih segmentov. Navor in zvok 2 valjnika (ki je še dodatno začinjen) ter mirnost in tuljenje 4-valjnika :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!