jest Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Na hofu je štirivaljnik z najseksi soundom (brutale) in dvovaljnik z naj navorom (corsaro). Enkrat z enim, drugič z drugim. Pa je problem okol dileme "Duo ali Multi cilindri". Na hofu je štirivaljnik z najseksi soundom (brutale) in dvovaljnik z naj navorom (corsaro). Enkrat z enim, drugič z drugim. Pa je problem okol dileme "Duo ali Multi cilindri". ...rešen.
Guest Brumer Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 :nono: :nono: :nono: :nono: Vi ne veste kaj je to pravi zvok :P Lp Burnout Pri hiši je bil Kawasaki R-5 že leta 1997 do letos (namreč od moje boljše polovice)letos zamenjala za Kawasaki ER-6N,tako da o zvoku Kawasakija nebi razpravljal. Pravi zvok je takrat,ko je vsaj 100 KW pod ritjo 50 Ps je pa res malo zato ,rabiš glas,da dobiš občutek večje hitrosti !!!!!!!!
tombgo Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 (popravljeno) v življenju še nisem vozu 4 valjev razen avta začel sem z dvo-pedalnim kolesom, nato z več-krat eno-valnimi tomosi, nato z dvovalnim viragotom, zdaj z dvovalnim suzukijem.....leta 2034 z dvovalno aprilijo....leta 2064 z dvovalnim dukatijem če bo šlo vse tako dobro kot do zdaj ko bom pa v pokoju bom pa šel nazaj na čoperja - itak dvovalnega za potovanja pa en dvovalni bmw :lol1: Popravljeno Oktober 6, 2006. Popravil tombgo
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Vozniki štiricilidrašev si zapomnemo zvok V2 najbolj, ker ko vozimo naše 4 cilidre nimamo cajta za poslušat. Medtem ko v2 vozimo se lahko mirno sprostimo in u miru prisluhnemo zvoku motorja :OK:
simonsi Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Enkrat bom spet imel dva cilindra. Ampak vsaj liter. :)
Brihta Objavljeno Oktober 7, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2006 Vozniki štiricilidrašev si zapomnemo zvok V2 najbolj, ker ko vozimo naše 4 cilidre nimamo cajta za poslušat. Medtem ko v2 vozimo se lahko mirno sprostimo in u miru prisluhnemo zvoku motorja :OK: In sporočilo tega posta je :?
Jure Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 Tudi jaz ne razumem najbolj.. Ampak pomoje nekaj v stilu, da grejo motorji s 4 cilindri tolk, da se nimaš časa koncentrirat na zvok, medtem ko V2 prdule ne zmorejo tako hitre vožnje in se lahko osredotočiš na zvok :)
Burnout Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 Pri hiši je bil Kawasaki R-5 že leta 1997 do letos (namreč od moje boljše polovice)letos zamenjala za Kawasaki ER-6N,tako da o zvoku Kawasakija nebi razpravljal. Pravi zvok je takrat,ko je vsaj 100 KW pod ritjo 50 Ps je pa res malo zato ,rabiš glas,da dobiš občutek večje hitrosti !!!!!!!! No sej nisem rekel da ima Kawasaki dvovaljnik dober zvok, sem itak ciljal na tak motor kakor si ti povedal .) Ciljam na Aprilijo V2 1000 :whistle: :whistle: Lp Burnout
Brihta Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 Tudi jaz ne razumem najbolj.. Ampak pomoje nekaj v stilu, da grejo motorji s 4 cilindri tolk, da se nimaš časa koncentrirat na zvok, medtem ko V2 prdule ne zmorejo tako hitre vožnje in se lahko osredotočiš na zvok :) No potem naj se pa vsede na kako novo apriljo mille :) Sem skoraj prepričan, da gre bolj kot njegov suzuki :grim
motofrik Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 Sem zapriseženi chopperaš, ampak če bi pa moral kupiti sportaka, je pa na prvem mestu Ducati, potem TL1000 in VTR1000. Ducatijev glas mi je že od nekdaj fascinanten, takoj za Harleyevim... :OK: Dvovaljnik pač.
_ales_ Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 dvovaljnik je zakon, tako po zvoku kakor pa voznosti. za nakeda je pa sploh 2v zakon k ga ni treba privijat da km gre, recimo moj sv je zakon vozit do ene 140, se skoz lepo odvija pod nizkimi obrati. bratova horneta pa lih pri 120 in naprej začne živet, od tm naprej je pa bosa k je preveč vetra. 4v-naked (-), 2v-naked (++) :OK:
Brihta Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 4v-naked (-), 2v-naked (++) :OK: :?
KeC Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 He he, trivaljnik pobere najboljše od obeh :worship: :worship: :worship:
bmwslo Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 He he, trivaljnik pobere najboljše od obeh :worship: :worship: :worship: Se strinjam :OK:
bica Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 He he, trivaljnik pobere najboljše od obeh :worship: :worship: :worship: Naprimer ta...
KeC Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 Ali pa ta: [attachmentid=83543] :wub:
Osama Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Tudi jaz ne razumem najbolj.. Ampak pomoje nekaj v stilu, da grejo motorji s 4 cilindri tolk, da se nimaš časa koncentrirat na zvok, medtem ko V2 prdule ne zmorejo tako hitre vožnje in se lahko osredotočiš na zvok :) :OK: :OK: :OK: :OK:
hajoktejn Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Ko je že govora o treh valjih, my favourite:
Zdrawc Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Ali pa ta: nkol ne weš, mogoče pa ta :hmm: [attachmentid=83834]
Burnout Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Al pa če je že vse :topic: Tema je namenjena dvovaljnikom! LP Burnout
SuzyRider Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 o prednostih dvovaljnega motorja (še posebno formacija V) in prednostih 4 valjnega smo skoraj že vse povedali. vsakemu svoje. vseeno pa ostaja dejstvo, da je za ležernejšo vožnjo vsaj zame boljši 2 cilindraš, ki ima pri nižjih obratih pri isti kubaturi v primerjavi z 4 cilinderskim agregatom več navora na razpolago. tudi na dirkah so se dvocilinderski V motorji dobro obnesli zaradi geometrije mašine. (ožja mašina, drugače razporejeno težišče) jaz sem za dvovaljnika. :OK:
Rocky Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Ali pa ta: [attachmentid=83543] :wub: Bravo Ice! Mater, včasih pa res dolgo potrebujem, da mi pride. Ne morem si oprostit kot Triumphator, da nisem zapisal kompromisa med dvo in štirimi cilindri na to temo. Torej trije cilindri ala Triumph Speed Triple, Triumph Daytona, Triumph Sprint ST, Tiger, Rocket III. Pozdrav izpod vinogradov! Rocky Ave Triumphator!!! :worship: :worship: :worship:
P182 Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 tudi na dirkah so se dvocilinderski V motorji dobro obnesli zaradi geometrije mašine. (ožja mašina, drugače razporejeno težišče) Na dirkah so se dobro odnesli predvsem zaradi premoči v ccm-jih
KeC Objavljeno Oktober 12, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2006 He he Rocky sejne gre za kompromis. 3 valjnik pobere ta bolše od obeh preostalih segmentov. Navor in zvok 2 valjnika (ki je še dodatno začinjen) ter mirnost in tuljenje 4-valjnika :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se