Skoči na vsebino

DVOVALJNIK da/ne


maxSI

Priporočene objave

He he Rocky sejne gre za kompromis. 3 valjnik pobere ta bolše od obeh preostalih segmentov. Navor in zvok 2 valjnika (ki je še dodatno začinjen) ter mirnost in tuljenje 4-valjnika :OK:

ja, pa še najboljše babe ti zrihta pa pir plača (kdor misli, da je to offtopic, ne zmore branja v navednicah)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, pa še najboljše babe ti zrihta pa pir plača (kdor misli, da je to offtopic, ne zmore branja v navednicah)

Zdej bom pa res lahko mirno spal :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He he Rocky sejne gre za kompromis. 3 valjnik pobere ta bolše od obeh preostalih segmentov. Navor in zvok 2 valjnika (ki je še dodatno začinjen) ter mirnost in tuljenje 4-valjnika :OK:

Sem mislil da je to V4.... prijeten navor pri nizkih obratih, moč v višjih, neprevečširokost pa da ne omenjamo zvoka. Imajo pač svojo ceno.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na dirkah so se dobro odnesli predvsem zaradi premoči v ccm-jih

:o Kakšno premoč bi naj meu letos Bayliss na 998 kubičnem dvovaljniku? :hmm: :010

...ja ja, boljše gume je meu itak, pa prasci določajo v koledar samo taka dirkališča, ki bolj ležijo 2V, Ducati je meu pa takaltak vseživo podkupljeno, da je lahko zmagoval :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to je od spačka mašina? :whistle:

:nono:

[attachmentid=84281] Yamaha :grim

Sory če sem :topic: samo branim dwowaljnike

post-5391-1161082785.gif

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izdajalec. :P Trenutno bi moral braniti cegu mašine :D

:topic: :blush:

Ja trenutno res samo BMW je pač BMW . Moj ma pa tko 3 celindre tko da sem "nekje vmes", se pa nagibam v boxarske vode zato pa to navdušenje. Pa tudi sem ga že posedoval pred leti boxerčka :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:o Kakšno premoč bi naj meu letos Bayliss na 998 kubičnem dvovaljniku? :hmm: :010

...ja ja, boljše gume je meu itak, pa prasci določajo v koledar samo taka dirkališča, ki bolj ležijo 2V, Ducati je meu pa takaltak vseživo podkupljeno, da je lahko zmagoval :lol:

Bayliss letos res ni mel premoči v motorju, lahko pa zadevo pogledaš z drugega zornega kota;

Ducati je imel veliko premoč v vozniku .)

Za primerjavo, kolkrat je Ducati lani zmagal :hmm:

...pa še neki me zanima; Zakaj se Ducat na vse pretege bori da bi jim dovolili dirkat z 1200ccm,

če pa sedanjih 998ccm zadostuje

Popravljeno . Popravil P182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bayliss letos res ni mel premoči v motorju, lahko pa zadevo pogledaš z drugega zornega kota;

Ducati je imel veliko premoč v vozniku .)

Za primerjavo, kolkrat je Ducati lani zmagal :hmm:

Itaq. Bayliss bi po moje tudi na trajku vse scat peljal. :grrr :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bayliss letos res ni mel premoči v motorju, lahko pa zadevo pogledaš z drugega zornega kota;

Ducati je imel veliko premoč v vozniku .)

Za primerjavo, kolkrat je Ducati lani zmagal :hmm:

...pa še neki me zanima; Zakaj se Ducat na vse pretege bori da bi jim dovolili dirkat z 1200ccm,

če pa sedanjih 998ccm zadostuje

Glej, saj razumem kaj hočeš povedat, vsi z enakim orožjem pokazat kaj zmorejo. Po drugi strani pa to vodi v totalno monotonijo. V SBK so dvovaljnike pripeljali konec 80'tih iz takrat vse bolj popularne angleške serije BOT (battle of twins) ravno z namenom popestriti tekmovanja v kompetitivnem in tehničnem smislu. Jasno je, da so morali pravila prilagoditi specifiki in tehničnem potencialu posameznih konfiguracij motorjev. Nikoli se ni Ducati na vse pretege za kaj boril, kvečjemu obratno, ker je zaradi prevlade dvovaljnikov SBK postal z vidika marketinga za japonske proizvajalcev nezanimiv so začeli razmišljati o dvigu kubature za štirivaljnike. Zadeva je šele takrat postala smiselna za omenjene proizvajalce tudi v prodajnem smislu. Za sezono 2007 se dovoljuje 2V 1200ccm, spet...ne zaradi tega, da bi "ubogi" Ducati lahko še dirkal ampak zaradi izenačenja tehničnih potencialov, v prvenstvo pa naj bi se vključila tudi KTM ter Aprilia :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itaq. Bayliss bi po moje tudi na trajku vse scat peljal. :grrr :winkiss:

pod pogojem, da bi gor pisalo DUCATI, ker ...

prasci določajo v koledar samo taka dirkališča, ki bolj ležijo 2V, Ducati je meu pa takaltak vseživo podkupljeno, da je lahko zmagoval :lol:

:grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Glej, saj razumem kaj hočeš povedat, vsi z enakim orožjem pokazat kaj zmorejo. Po drugi strani pa to vodi v totalno monotonijo. V SBK so dvovaljnike pripeljali konec 80'tih iz takrat vse bolj popularne angleške serije BOT (battle of twins) ravno z namenom popestriti tekmovanja v kompetitivnem in tehničnem smislu. Jasno je, da so morali pravila prilagoditi specifiki in tehničnem potencialu posameznih konfiguracij motorjev. Nikoli se ni Ducati na vse pretege za kaj boril, kvečjemu obratno, ker je zaradi prevlade dvovaljnikov SBK postal z vidika marketinga za japonske proizvajalcev nezanimiv so začeli razmišljati o dvigu kubature za štirivaljnike. Zadeva je šele takrat postala smiselna za omenjene proizvajalce tudi v prodajnem smislu. Za sezono 2007 se dovoljuje 2V 1200ccm, spet...ne zaradi tega, da bi "ubogi" Ducati lahko še dirkal ampak zaradi izenačenja tehničnih potencialov, v prvenstvo pa naj bi se vključila tudi KTM ter Aprilia :OK:

Lepo napisano. Nič ni namreč narobe, če se dvovaljnikom dovoli kakšen kubični centimeter več, saj zaradi svoje zasnove ne dosegajo enake moči kot štirivaljniki pri isti kubaturi. Ker če bi tako gledali, zakaj so potem v MotoGP sploh dopustili do 1000 ccm, če so pa dvotaktni morali voziti s 500 ccm? Če bi vstrajali da vsi vozijo z istimi kubiki, bi še danes vsi vozili 500 ccm dvotaktnike!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Glej, saj razumem kaj hočeš povedat, vsi z enakim orožjem pokazat kaj zmorejo. Po drugi strani pa to vodi v totalno monotonijo. V SBK so dvovaljnike pripeljali konec 80'tih iz takrat vse bolj popularne angleške serije BOT (battle of twins) ravno z namenom popestriti tekmovanja v kompetitivnem in tehničnem smislu. Jasno je, da so morali pravila prilagoditi specifiki in tehničnem potencialu posameznih konfiguracij motorjev. Nikoli se ni Ducati na vse pretege za kaj boril, kvečjemu obratno, ker je zaradi prevlade dvovaljnikov SBK postal z vidika marketinga za japonske proizvajalcev nezanimiv so začeli razmišljati o dvigu kubature za štirivaljnike. Zadeva je šele takrat postala smiselna za omenjene proizvajalce tudi v prodajnem smislu. Za sezono 2007 se dovoljuje 2V 1200ccm, spet...ne zaradi tega, da bi "ubogi" Ducati lahko še dirkal ampak zaradi izenačenja tehničnih potencialov, v prvenstvo pa naj bi se vključila tudi KTM ter Aprilia :OK:

Zmeraj se nasmehnem, ko mi "moto gledalcio" pametujemo o tem in onem. Moto šport je v prvi vrsti show in nič več. Zganjajo pa ga zaradi reklamnih in prodajnih učinkov. In to je to. Kdo se kje bolj pelje, je čisto vseeno.Važno pa je, da je ta, ki se pelje, predstavnik nekega velikega potencialnega trga. Poglejmo, kdo sestavlja glavnino voznikov pri Moto GP in SBK? Italijani, Francozi, Španci, Britanci, Avstralci, Američani (severni in južni). Pa se zgodba počasi konča. Zakaj npr. sedi Barros na Hondi? Ker je Brazilec in ker ima 85 mio. sonarodnjakov in ker Honda prodaja v Brazilijo kot zmešana. Zato. Biznis, fantje. Samo biznis je v motošportu pomemben. Vse ostalo je neumnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

... Zakaj npr. sedi Barros na Hondi? Ker je Brazilec in ker ima 85 mio. sonarodnjakov in ker Honda prodaja v Brazilijo kot zmešana. Zato. Biznis, fantje. Samo biznis je v motošportu pomemben. Vse ostalo je neumnost.

Bo držalo. Tudi pri Senni se je govorilo o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!