pirrulz Objavljeno Oktober 12, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2006 He he Rocky sejne gre za kompromis. 3 valjnik pobere ta bolše od obeh preostalih segmentov. Navor in zvok 2 valjnika (ki je še dodatno začinjen) ter mirnost in tuljenje 4-valjnika :OK: ja, pa še najboljše babe ti zrihta pa pir plača (kdor misli, da je to offtopic, ne zmore branja v navednicah)
Zdrawc Objavljeno Oktober 16, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2006 ja, pa še najboljše babe ti zrihta pa pir plača (kdor misli, da je to offtopic, ne zmore branja v navednicah) Zdej bom pa res lahko mirno spal :whistle:
pirrulz Objavljeno Oktober 16, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2006 Zdej bom pa res lahko mirno spal :whistle: Lepo tebi. :P
strom Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 He he Rocky sejne gre za kompromis. 3 valjnik pobere ta bolše od obeh preostalih segmentov. Navor in zvok 2 valjnika (ki je še dodatno začinjen) ter mirnost in tuljenje 4-valjnika :OK: Sem mislil da je to V4.... prijeten navor pri nizkih obratih, moč v višjih, neprevečširokost pa da ne omenjamo zvoka. Imajo pač svojo ceno. LP
bmwslo Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 (popravljeno) Dvovaljnik DA. [attachmentid=84257] [attachmentid=84259] Popravljeno Oktober 17, 2006. Popravil bmwslo
simonsi Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 A to je od spačka mašina? :whistle:
Sam dePihlja Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 Na dirkah so se dobro odnesli predvsem zaradi premoči v ccm-jih :o Kakšno premoč bi naj meu letos Bayliss na 998 kubičnem dvovaljniku? :hmm: :010 ...ja ja, boljše gume je meu itak, pa prasci določajo v koledar samo taka dirkališča, ki bolj ležijo 2V, Ducati je meu pa takaltak vseživo podkupljeno, da je lahko zmagoval :lol:
bmwslo Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 (popravljeno) A to je od spačka mašina? :whistle: :nono: [attachmentid=84281] Yamaha :grim Sory če sem :topic: samo branim dwowaljnike Popravljeno Oktober 17, 2006. Popravil bmwslo
simonsi Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 Sory če sem :topic: samo branim dwowaljnike Izdajalec. :P Trenutno bi moral braniti cegu mašine :D :topic: :blush:
bmwslo Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 Izdajalec. :P Trenutno bi moral braniti cegu mašine :D :topic: :blush: Ja trenutno res samo BMW je pač BMW . Moj ma pa tko 3 celindre tko da sem "nekje vmes", se pa nagibam v boxarske vode zato pa to navdušenje. Pa tudi sem ga že posedoval pred leti boxerčka :OK:
P182 Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 (popravljeno) :o Kakšno premoč bi naj meu letos Bayliss na 998 kubičnem dvovaljniku? :hmm: :010 ...ja ja, boljše gume je meu itak, pa prasci določajo v koledar samo taka dirkališča, ki bolj ležijo 2V, Ducati je meu pa takaltak vseživo podkupljeno, da je lahko zmagoval :lol: Bayliss letos res ni mel premoči v motorju, lahko pa zadevo pogledaš z drugega zornega kota; Ducati je imel veliko premoč v vozniku .) Za primerjavo, kolkrat je Ducati lani zmagal :hmm: ...pa še neki me zanima; Zakaj se Ducat na vse pretege bori da bi jim dovolili dirkat z 1200ccm, če pa sedanjih 998ccm zadostuje Popravljeno Oktober 17, 2006. Popravil P182
pirrulz Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 Bayliss letos res ni mel premoči v motorju, lahko pa zadevo pogledaš z drugega zornega kota; Ducati je imel veliko premoč v vozniku .) Za primerjavo, kolkrat je Ducati lani zmagal :hmm: Itaq. Bayliss bi po moje tudi na trajku vse scat peljal. :grrr :winkiss:
Sam dePihlja Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 Bayliss letos res ni mel premoči v motorju, lahko pa zadevo pogledaš z drugega zornega kota; Ducati je imel veliko premoč v vozniku .) Za primerjavo, kolkrat je Ducati lani zmagal :hmm: ...pa še neki me zanima; Zakaj se Ducat na vse pretege bori da bi jim dovolili dirkat z 1200ccm, če pa sedanjih 998ccm zadostuje Glej, saj razumem kaj hočeš povedat, vsi z enakim orožjem pokazat kaj zmorejo. Po drugi strani pa to vodi v totalno monotonijo. V SBK so dvovaljnike pripeljali konec 80'tih iz takrat vse bolj popularne angleške serije BOT (battle of twins) ravno z namenom popestriti tekmovanja v kompetitivnem in tehničnem smislu. Jasno je, da so morali pravila prilagoditi specifiki in tehničnem potencialu posameznih konfiguracij motorjev. Nikoli se ni Ducati na vse pretege za kaj boril, kvečjemu obratno, ker je zaradi prevlade dvovaljnikov SBK postal z vidika marketinga za japonske proizvajalcev nezanimiv so začeli razmišljati o dvigu kubature za štirivaljnike. Zadeva je šele takrat postala smiselna za omenjene proizvajalce tudi v prodajnem smislu. Za sezono 2007 se dovoljuje 2V 1200ccm, spet...ne zaradi tega, da bi "ubogi" Ducati lahko še dirkal ampak zaradi izenačenja tehničnih potencialov, v prvenstvo pa naj bi se vključila tudi KTM ter Aprilia :OK:
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 Itaq. Bayliss bi po moje tudi na trajku vse scat peljal. :grrr :winkiss: pod pogojem, da bi gor pisalo DUCATI, ker ... prasci določajo v koledar samo taka dirkališča, ki bolj ležijo 2V, Ducati je meu pa takaltak vseživo podkupljeno, da je lahko zmagoval :lol: :grim
motobaby Objavljeno December 3, 2006 Opozori Objavljeno December 3, 2006 Glej, saj razumem kaj hočeš povedat, vsi z enakim orožjem pokazat kaj zmorejo. Po drugi strani pa to vodi v totalno monotonijo. V SBK so dvovaljnike pripeljali konec 80'tih iz takrat vse bolj popularne angleške serije BOT (battle of twins) ravno z namenom popestriti tekmovanja v kompetitivnem in tehničnem smislu. Jasno je, da so morali pravila prilagoditi specifiki in tehničnem potencialu posameznih konfiguracij motorjev. Nikoli se ni Ducati na vse pretege za kaj boril, kvečjemu obratno, ker je zaradi prevlade dvovaljnikov SBK postal z vidika marketinga za japonske proizvajalcev nezanimiv so začeli razmišljati o dvigu kubature za štirivaljnike. Zadeva je šele takrat postala smiselna za omenjene proizvajalce tudi v prodajnem smislu. Za sezono 2007 se dovoljuje 2V 1200ccm, spet...ne zaradi tega, da bi "ubogi" Ducati lahko še dirkal ampak zaradi izenačenja tehničnih potencialov, v prvenstvo pa naj bi se vključila tudi KTM ter Aprilia :OK: Lepo napisano. Nič ni namreč narobe, če se dvovaljnikom dovoli kakšen kubični centimeter več, saj zaradi svoje zasnove ne dosegajo enake moči kot štirivaljniki pri isti kubaturi. Ker če bi tako gledali, zakaj so potem v MotoGP sploh dopustili do 1000 ccm, če so pa dvotaktni morali voziti s 500 ccm? Če bi vstrajali da vsi vozijo z istimi kubiki, bi še danes vsi vozili 500 ccm dvotaktnike!
gattolina Objavljeno December 15, 2006 Opozori Objavljeno December 15, 2006 Glej, saj razumem kaj hočeš povedat, vsi z enakim orožjem pokazat kaj zmorejo. Po drugi strani pa to vodi v totalno monotonijo. V SBK so dvovaljnike pripeljali konec 80'tih iz takrat vse bolj popularne angleške serije BOT (battle of twins) ravno z namenom popestriti tekmovanja v kompetitivnem in tehničnem smislu. Jasno je, da so morali pravila prilagoditi specifiki in tehničnem potencialu posameznih konfiguracij motorjev. Nikoli se ni Ducati na vse pretege za kaj boril, kvečjemu obratno, ker je zaradi prevlade dvovaljnikov SBK postal z vidika marketinga za japonske proizvajalcev nezanimiv so začeli razmišljati o dvigu kubature za štirivaljnike. Zadeva je šele takrat postala smiselna za omenjene proizvajalce tudi v prodajnem smislu. Za sezono 2007 se dovoljuje 2V 1200ccm, spet...ne zaradi tega, da bi "ubogi" Ducati lahko še dirkal ampak zaradi izenačenja tehničnih potencialov, v prvenstvo pa naj bi se vključila tudi KTM ter Aprilia :OK: Zmeraj se nasmehnem, ko mi "moto gledalcio" pametujemo o tem in onem. Moto šport je v prvi vrsti show in nič več. Zganjajo pa ga zaradi reklamnih in prodajnih učinkov. In to je to. Kdo se kje bolj pelje, je čisto vseeno.Važno pa je, da je ta, ki se pelje, predstavnik nekega velikega potencialnega trga. Poglejmo, kdo sestavlja glavnino voznikov pri Moto GP in SBK? Italijani, Francozi, Španci, Britanci, Avstralci, Američani (severni in južni). Pa se zgodba počasi konča. Zakaj npr. sedi Barros na Hondi? Ker je Brazilec in ker ima 85 mio. sonarodnjakov in ker Honda prodaja v Brazilijo kot zmešana. Zato. Biznis, fantje. Samo biznis je v motošportu pomemben. Vse ostalo je neumnost.
Lobo Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 ... Zakaj npr. sedi Barros na Hondi? Ker je Brazilec in ker ima 85 mio. sonarodnjakov in ker Honda prodaja v Brazilijo kot zmešana. Zato. Biznis, fantje. Samo biznis je v motošportu pomemben. Vse ostalo je neumnost. Bo držalo. Tudi pri Senni se je govorilo o tem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se