Skoči na vsebino

Milano 2005: Novi Ducati S4RS Testastretta


Priporočene objave

Objavljeno

Kakšen se vam zdi?!

Veseli me, da ima zmigovce in ogledala na obeh straneh....

Ostalo pa je glede na tvoj post dost tezko ocenjevat.

Objavljeno

Kakšen pa je ta novi zavorni sistem, posebej za to zver narjen? Men se zdijo klasične radialne premze...

Objavljeno

Glede na to da ima S4RS isti motor ter menjalnik kot prejšnji 998, zobniški razmerje pa 15/45, kar je za 9 zob :eek: večji zadnji zobnik, kot ga ima 998(ki ima zobniško razmerje 15/36)in razlika v poziciji sedenja samega voznika na monstru se zna zgodit da bo motor res divji :) (res pa je da je zaradi takih prenosov tudi dost zgubu na končni brzini k jo pa monster res ne potrebuje) :OK:

Objavljeno

Meni je pa všeč tale nova pošast. :OK:

Več konjev, manjša teža. :OK:

Objavljeno

Klasika (oblika) + moderna tehnika. To je Monster! :OK: Po toliko letih je še vedno naravnost čudovit!

Ampak Tuono je Tuono! :grim

Objavljeno

Cena pa nekaj drobiža najbrž :( ...

Objavljeno

Rit ima enako kot Speed Triple...

(okej, okej, zdaj pa me popljuvajte...) :blush:

Objavljeno

Rit ima enako kot Speed Triple...

(okej, okej, zdaj pa me popljuvajte...) :blush:

Pljuc, pljuc, pljuc :grim

to je kratka rit, ki jo Ducati prakticira že kar nekaj časa. (kot dodatno opremo - če jo ma kateri monster serijsko pa ne vem :fredy: )

Objavljeno (popravljeno)

V novici piše "Celoten zavorni sistem je na novo razvit prav za ta model. " Pa bi mal povprašal, če ve kdo kaj več o tem ... Meni so zavore tako na prvi pogled standardne radialne ... ?

No ker vidim da že drugič sprašuješ in vidimo da te resnično to zanima .)

Brembo je prav posebaj za monstra S4RS razvil novo radialno črpalko iz ergala.Ročica ima daljši hod in večji volumen (19*22) ter samo ročico,ki je preklopna v primeru padca.Nove so tudi zavorne cevi z jeklenim opletom, ki so nekoliko daljši ter debelejši kot pri ostalih monstrih in ima voznik na račun nove črpalke ter daljših ter debelejših zavornih cevi mnogo boljši občutek.Tudi radialne čeljusti so večje ter izreskane iz polnega kosa aluminija, batki pa izdelani iz titana.Nove so tudi dvodelne karbonske ploščice.Posebaj za ta zavorni sistem je brembo tudi zahteval novo olje v tem zavornem sistemu.Večji so tudi zavorni diski premera 330mm.

No zdej boš verjetno lažje zaspal :P

Popravljeno . Popravil RVT
Objavljeno

Jep :) Me je ful zanimalo :D

Zdaj lahko samo še ceno ugibamo. Verjetno bo 4+ mio... ?

Objavljeno

Recimo mene je novi Monster kar precej navdušil. Baje pa da naj tudi cena ne bi bila prevec vesoljska.

Zraven dodajam še par slikic.

post-9146-1132417417.jpg

post-9146-1132417436.jpg

post-9146-1132417465.jpg

post-9146-1132417505.jpg

post-9146-1132417524.jpg

Objavljeno

Glede na to da ima S4RS isti motor ter menjalnik kot prejšnji 998, zobniški razmerje pa 15/45, kar je za 9 zob :eek: večji zadnji zobnik, kot ga ima 998(ki ima zobniško razmerje 15/36)in razlika v poziciji sedenja samega voznika na monstru se zna zgodit da bo motor res divji :) (res pa je da je zaradi takih prenosov tudi dost zgubu na končni brzini k jo pa monster res ne potrebuje) :OK:

tale ma 15/43... še zmer 7 zob - ful razlika.

No ker vidim da že drugič sprašuješ in vidimo da te resnično to zanima .)

Brembo je prav posebaj za monstra S4RS razvil novo radialno črpalko iz ergala.Ročica ima daljši hod in večji volumen (19*22) ter samo ročico,ki je preklopna v primeru padca.Nove so tudi zavorne cevi z jeklenim opletom, ki so nekoliko daljši ter debelejši kot pri ostalih monstrih in ima voznik na račun nove črpalke ter daljših ter debelejših zavornih cevi mnogo boljši občutek.Tudi radialne čeljusti so večje ter izreskane iz polnega kosa aluminija, batki pa izdelani iz titana.Nove so tudi dvodelne karbonske ploščice.Posebaj za ta zavorni sistem je brembo tudi zahteval novo olje v tem zavornem sistemu.Večji so tudi zavorni diski premera 330mm.

No zdej boš verjetno lažje zaspal :P

Vidim, da so s takimi opremili tudi Multistrado in 749... pa kitajčki jih na ducati minimoto replike dajejo ...

Objavljeno

tale ma 15/43... še zmer 7 zob - ful razlika.

Vidim, da so s takimi opremili tudi Multistrado in 749... pa kitajčki jih na ducati minimoto replike dajejo ...

Res ima S4RS zadaj 43 zobnik(sm spregledal) :blush:

Vidm,da si štiri dni intenzivno študira tale zavorni sistem .) :yea1:

Objavljeno

Res ima S4RS zadaj 43 zobnik(sm spregledal) :blush:

Vidm,da si štiri dni intenzivno študira tale zavorni sistem .) :yea1:

3 dni - en dan vmes sem počival. Kar je preveč, je le - preveč. ;)

Mata pa samo prvo in drugo brzino v menjalniku enako ...

Objavljeno

pravi lepotec, le prednjo luč bi lahko že enkrat samo malo posodobili :grim

Objavljeno

pravi lepotec, le prednjo luč bi lahko že enkrat samo malo posodobili :grim

NEEE, hočem klasično prednjo luč!

  • 6 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!