Skoči na vsebino

Honda NR 750


miha

Priporočene objave

mene zanima ce ma kdo kej podatkova al pa kej ve o hondi nr 750 mal me zanima kasna je kej masina k sm opazu da ni cist navadna

ksne tehnicne lastnostio pa mal nasplosno

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hondo nr 750 so izdelal 1992.Ima 750ccm,V4 motor,ovalne bate ter osem ventilov na cilinder.Ima okoli 130KM in končno brzino okoli 270km/h.Spredaj ima 16col platišče, zadaj 17col kot so imele stare cbr 900 rr.Motor je imel tudi že električni vbrizg goriva(ajnšpric).Motor je bil ene vrste študija,ki je prišla tudi v maloserijsko proizvodnjo in je bila bol tehnična zanimivost, kot pa ekstremno hiter cestni motocikel(zxr 750,gsxr750,cbr 900 niso bili na dirkališču na testu nič počasnejši)Oklepe ima izdelane iz karbonskih vlaken in je pokrov rezervarja ter zadnji del iz enega kosa.Z NR750 je Honda že 1985 dirkala na vztrajnostnih dirkah vendar ne v taki obliki(ista je bila zasnova motorja)Cena novega motorja je bila takrat okoli 100 000 DEM in je bil to eden najdražjih serijskih motorjev kar je bilo kdaj narejenih(če že ne najdražji).V sloveniji ni nobene na hrvaškem pa jo ima njihov zastopnik za hondo.Cena rabljene je še danes okoli 40000 eur.

post-8975-1132794776_thumb.jpg

post-8975-1132794809_thumb.jpg

post-8975-1132794920.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bati so taki kot bi jih naredili v Delamarisu (namesto konzerve sardel) :P

Že leta 1979 so tekmovali (brez uspeha) z, za tiste čase revolucionarno NR 500, ki je v bistvu stara mama NR 750. Oklep motorja je bil hkrati tudi že okvir motorja, v katerega so samo privijačili agregat. Sam agregat močno spominja na RC211V oz. obratno.

post-427-1132838237_thumb.jpg

post-427-1132838253_thumb.jpg

post-427-1132838266.jpg

post-427-1132838290_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Godspeed
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

za 1992 letnik dokaj lepe oblike :)

..glede tehnike pa :hmm: a sam v tem modelu ?

Več ali manj imajo danes sodobni motorji že skoraj vse kar je imela takrat NR 750 (kodni ključ-danes HISS pri Hondi, električni vbrizg goriva.....izpuh pod sedežem..) Drugače pa osemventilsko tehniko ter ovalne bate je do sedaj imela (in bo verjetno tako tudi v prihodnje) samo NR 750.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kolikor me spomin ne vara (Vir: Življenje in tehnika starejši letnik) se ovalni bati niso bnesli zaradi "slabe" oz. nezadostne zanesljivosti. Mislim da so s ovalnimi bati naredili V4 ki bi bil sicer V8, a ha pravilnik ni dovoljenal. Kot sem že rekel, mislim da je tako pisalo. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kolikor me spomin ne vara (Vir: Življenje in tehnika starejši letnik) se ovalni bati niso bnesli zaradi "slabe" oz. nezadostne zanesljivosti. Mislim da so s ovalnimi bati naredili V4 ki bi bil sicer V8, a ha pravilnik ni dovoljenal. Kot sem že rekel, mislim da je tako pisalo. :hmm:

Ena od razlag je bila tudi, da agregat na moči (napram navadnemu V4 agregatu) ni pridobil toliko ,kolikor je izgubil na račun večje teže ter posledično tudi slabših voznih lastnosti motocikla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ima kdo tole zadevo u Sloveniji :?

Al pa kje bi se dal to vidt mogoče :?

Če boš imal srečo jo boš lahko videl na Grobniku ( ne na pisti) kamor se vsake toliko časa pripelje z njo uradni zastopnik za Hondo na Hrvaškem :blush: Motor ima gor še prve gume Michelin HI-SPORT, ki je bila prva vgradnja na tem motociklu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: :eek: :headbang: :kva2: :huh: :wub: :wub: ja lepšga mopeda še nism vidu :blush: lepota lepota pa še enkrat lepota...ko bi bla vsaj nekoč moja :cry: :cry: :cry: (jožesanjampress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Eno maš na mobile.de za 33.000 ojrov, pa piše zraven verhandlugbasis, tak da lahko še za kakega jurja scenkaš :rolleyes: . Samo bo samo za kazat ker je bila delana za japonski trg in je zadušena na 78 konjev....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno maš na mobile.de za 33.000 ojrov, pa piše zraven verhandlugbasis, tak da lahko še za kakega jurja scenkaš :rolleyes: . Samo bo samo za kazat ker je bila delana za japonski trg in je zadušena na 78 konjev....

Sej to je ta ... :wub:

78 konjev bi imela točno toliko časa kokr je od lastnika do Elise :D

Največji problem je tle homologacija ker jo ta motor več ne dobi, veteran bo pa šele čez 9 let :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej to je ta ... :wub:

78 konjev bi imela točno toliko časa kokr je od lastnika do Elise :D

Največji problem je tle homologacija ker jo ta motor več ne dobi, veteran bo pa šele čez 9 let :cry:

kladvo, pa jo prepričaš da je en povaljan cbr. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največji problem je tle homologacija ker jo ta motor več ne dobi, veteran bo pa šele čez 9 let :cry:

Pa si vprašal točno za nr750?Ker se mi neki svita,da lahko gre skozi,če je res mala serija ali neki tazga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!