Skoči na vsebino

MAXIMALNA HITROST


Priporočene objave

Objavljeno
Res? Kateri pa? Sam sem mel R1 l.2004 in je imela 126kw 172konjev in vpisano težo 193 ali 196kg se ne spomnim več čisto točno!kawasaki zx10 je mel vpisano drugo od teh kg!Cbr1000rr ma pa kr še več kg!

Mislil sem na suho težo. Ja, v prometni pa res vse živo piše.

Objavljeno

NAJVEČ SEM SE PELJAL 220 KM Z YAMAHO FJR 1300A, PA SAMO ZA KRATEK ČAS, MORAŠ SE DOBRO DRŽATI, DRUGAČE PA SE VOZIM PRIBLIŽNO 20--30 KM NAD DOVOLJENO HITROSTJO!!!

Objavljeno
NAJVEČ SEM SE PELJAL 220 KM Z YAMAHO FJR 1300A, PA SAMO ZA KRATEK ČAS, MORAŠ SE DOBRO DRŽATI, DRUGAČE PA SE VOZIM PRIBLIŽNO 20--30 KM NAD DOVOLJENO HITROSTJO!!!

Pa te je to tako fasciniralo, da se moraš zdaj tukaj DRET na ves glas.... :blink:

Na nakedu so pa itak hitrosti ala 200 previsoke za tak motor. Ni užitka...

Objavljeno
NAJVEČ SEM SE PELJAL 220 KM Z YAMAHO FJR 1300A, PA SAMO ZA KRATEK ČAS, MORAŠ SE DOBRO DRŽATI, DRUGAČE PA SE VOZIM PRIBLIŽNO 20--30 KM NAD DOVOLJENO HITROSTJO!!!

:hmm:

Objavljeno

MOJSTER, YAMAHO FJR 1300 A LETNIK 2008 IMAM DOMA, KAKOR TUDI YAMAHO FZ 6 ,LETNIK 2006 ,98 KM. Z FJR 1300 SEM NAREDIL 15000 SAMO LANI. MOTORJE IMAM OD SVOJEGA 17 LETA. PRVI MOTOR JE BILA JAWA 175--- IN TO LETA 1976 .

Objavljeno

NE KRIČAT!! :D

Velike črke na forumu pomenijo kričanje :)

Objavljeno
Dec, a si ti že kdaj vidu FJR ?

Jp, nisem govoril za FJR, temveč za FZ6, da nisem bil čist offtopic, mogoče sem mal čudno napisal, se pardoniram :blush:

@cipot: nisem rekel karkoli okoli tvojega staža/izkušenj na motorju, hotel sem te le opozoriti na uporabo VELIKIH ČRK, da ne bo nesporazumov. Zanimivo pa mi je, da praviš, da se moraš na FJR držat na vso moč....nima (tako) dobre vetrne zaščite? :hmm:

Objavljeno
Pa te je to tako fasciniralo, da se moraš zdaj tukaj DRET na ves glas.... :blink:

Na nakedu so pa itak hitrosti ala 200 previsoke za tak motor. Ni užitka...

Meni je pa glih tisti filing fajn, ko na čistem nakedu pokaže števec čez 250 km/h in čutiš vsakega od teh kilometrov posebej ...v glavo, v ramena, v komolce, ki jih ne smeš premikati, ker se začne motor z voznikom obnašati skoraj kot gliser ... ali pa vsaj jadrilica.

In ko na mašini s cirka 170 namerjenimi konji pri več kot 200 km/h vržeš v peto in obrneš ročico do konca ... Se lepo občuti, če si mlahavo/kilavo dete, ali pa imaš natreniran vrat in ramena ... :)

Objavljeno
In ko na mašini s cirka 170 namerjenimi konji pri več

Popravek: cirka 150. :-)

Objavljeno

Jamaha fjr 1300 jma dobro vetrno zaščito, vendar ne dvigujem vetrne zaščite ,ker imam rad tisti občutek vetra ,drugače pa lahko povem samo najboljše o tem motorju.. Istočasno pa me zanima ,če je kdo zainteresirani za pot po Dolomitih za par dni v mesecu juliju!!!

Objavljeno (popravljeno)
Popravek: cirka 150. :-)

mhm :evilgrin:

pa efekt jadrilice je odvisen tudi od tega, kako truplo je na motorju... tebe verjamem, da dviguje :-)

Popravljeno . Popravil _THUNDER_
Objavljeno
Na nakedu so pa itak hitrosti ala 200 previsoke za tak motor. Ni užitka...

Je tudi na"nakedu" je užitek samo pravega kupi.Jaz sem jih veliko preizkusil predno sem prišel do pravega.Npr:Yamaha SR 125, Yamaha Virago 750,Kawasaki ER-5,Kawasaki ER-6-N in V-max-a zdaj pa pri 250 Km/h v 6-ti imam še ca 1/3 gasa v rezervi!!! :whistle:

Objavljeno
zdaj pa pri 250 Km/h v 6-ti imam še ca 1/3 gasa v rezervi!!! :whistle:

Legenda si!!!! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

In če maš 1/3 gasa, če se nič ne zgodi če ga obrneš še za tolko al pa ne! Same bučke so od tebe Brumči, pa eno golo hvaljenje s tem grdim BMWjem. :headbang:

Objavljeno
Legenda si!!!! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

In če maš 1/3 gasa, če se nič ne zgodi če ga obrneš še za tolko al pa ne! Same bučke so od tebe Brumči, pa eno golo hvaljenje s tem grdim BMWjem. :headbang:

:hmm: :worship:

Objavljeno

U bistvu je tako, da če motor razvije 270km/h in se pelje 250km/h porablja samo 80% svojih zmogljivosti ( če upoštevamo samo zračni upor, ki pa je pri tej hitrosti daleč najvišji dejavnik)

Zračni upor narašča s kvadratom, moč pa z tretjo potenco...

Objavljeno

Končna njegovega grdega BMWja je 257km/h - upor gor al dol 1/3 to žal ni!!! Pa se lahko Brumči na glavo obrne :winkiss:

Objavljeno (popravljeno)
V-max-a zdaj pa pri 250 Km/h v 6-ti imam še ca 1/3 gasa v rezervi!!! :whistle:

Jz tega niti probal nisem.Mam pa še tri brzine za šaltat v rezervi,ko se tolk peljem!

In če maš 1/3 gasa, če se nič ne zgodi če ga obrneš še za tolko al pa ne! Same bučke so od tebe Brumči, pa eno golo hvaljenje s tem grdim BMWjem. :headbang:

To ne moreš rečt!Ker kar se tiče šravfanja je brumen zakon na MS!!!!

Res,da ful hvali svojega BMW!Moraš pa vedet tudi,da če bi bil BMW tako dober motor bi imel vse BMW-je ne pa,da ima samo enega drugo pa seveda japonsko kvaliteto! :whistle: :whistle: :whistle:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Je tudi na"nakedu" je užitek samo pravega kupi.Jaz sem jih veliko preizkusil predno sem prišel do pravega.Npr:Yamaha SR 125, Yamaha Virago 750,Kawasaki ER-5,Kawasaki ER-6-N in V-max-a zdaj pa pri 250 Km/h v 6-ti imam še ca 1/3 gasa v rezervi!!! :whistle:

Ok, vse lepo in prav, ampak ali dejansko bolj uživaš na nakedu pri hitrostih 200+ ali je vse bolj ali manj trpljenje? Ajde, ni problem ga nažgat kolkr pač da za par sekund, samo da bi se pa človek nekaj časa peljal s tako hitrostjo na takem motorju pa ne vem, če je komu v užitek....ali pa morda obstajajo izjeme? Čist tako, Brumer, kolk pa pol gre tvoj BMW?

Objavljeno

@suhi

270 proti 250 sem navedel kot primer; koliko hitrosti K1200R razvije ne vem...

Objavljeno
270 proti 250 sem navedel kot primer; koliko hitrosti K1200R razvije ne vem...

Ok pol pa sori :). Sej so reči bl na našega Brumčija letele, kot nate, da ne bo zamere.

ajd

Objavljeno
Jz tega niti probal nisem.Mam pa še tri brzine za šaltat v rezervi,ko se tolk peljem!

koliko vem trenutno samo v sanjah :winkiss:

Objavljeno
Jz tega niti probal nisem.Mam pa še tri brzine za šaltat v rezervi,ko se tolk peljem!

Sej poanta je v tem, da lahko naprimer 120 km/h voziš v prvi ali pa v četrti prestavi. Končna hitrost pa se nekje konča. :naughty:

Objavljeno
Ok, vse lepo in prav, ampak ali dejansko bolj uživaš na nakedu pri hitrostih 200+ ali je vse bolj ali manj trpljenje? Ajde, ni problem ga nažgat kolkr pač da za par sekund, samo da bi se pa človek nekaj časa peljal s tako hitrostjo na takem motorju pa ne vem, če je komu v užitek....ali pa morda obstajajo izjeme? Čist tako, Brumer, kolk pa pol gre tvoj BMW?

Tebi bom odgovoril z večino gornjih nakladačev pa nekomuniciram (več)so na IGNORE.Namreč bom šenkrat napisal,to so dejstva in naj ne izveni kot hvala. BMW K-1200-R z 163 Ps(120KW) je testiran 267 Km/h model K-1200-S pa ima 167 Ps in je testiran 287 Km/h samo nepozabit to je fabriško testirana končna.Jaz imam gor še Akrapoviča se pravi +11 Ps tako da motor gre garantirano 268 + km/h.In vsi tisti,ki imajo pri 250 Km/h še po tri brzine naj samo pridejo in gremo probat - seveda poleti.Večkrat si delam predsotke,da sem računalniško nepismen(kar bi bilo pri mojih letih vsem lako razumljivo)vidim pa,da vas je veliko takih saj sploh neznate na Google- YU-tube kak film od BMW-eja K 1200-R pogledat in potem šele srat po forumu ! :hmm:

Ps:sicer pa bi bilo poželjno,da tudi tisti ki jim grejo razni SS,RR z samo 600 in 750 ccm po 299,da bi malo fabriških tehničnih podatkov napisali ne zaradi mene,jaz jih znam sam poiskat,ampak zaradi drugih,ki v marsikaj verjamejo -nažalost!

In nasvidenje do jutri grem na fešto PRAVO-želodec,šunka,klobase,salame,hamburger,sir + Teran in cviček! :drunk: :drunk:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!