RVT Objavljeno Januar 23, 2009 Opozori Objavljeno Januar 23, 2009 (popravljeno) No kako je s to končno brzino je mene dolgo časa firbec gonu kok res te motorji letijo k večini jurjakov že v peti pokaže 299: Merjeni so bili štirje motorji z navigacijo Garmin v jakni: Yamaha R1 2004 letnik ( slip-on akrapovič, en zob manj na sprednjem zobniku)-Motor že v peti pokaže 299....realna hitrost je bila v šesti 281 Ducati 1098 ( Komplet Termignoni, Race elektronika, Večji zračni tuneli in izmerjenih 171 na kolesu pri čarmanu) ...po števcu že v peti 300 realno 282 in šesta v omejevalc Honda VTR SP-02 (Komlet akrapovič, večji airbox za 300%, večji tunel za zrak, powercommander, spremenjeni prenosi, 520 racing veriga...) realno 275 Kawasaki 636 letnik 04 (Komplet akrapovič, spredaj zob manj) Po števcu 284...realno po navigaciji 258 Tko da vsi števci lažejo k svina. Še najbolj točen števec ima Aprilija Mille k je preverjeno najbolj točen od vseh. Popravljeno Januar 23, 2009. Popravil RVT
tihii Objavljeno Januar 23, 2009 Opozori Objavljeno Januar 23, 2009 No kako je s to končno brzino je mene dolgo časa firbec gonu kok res te motorji letijo k večini jurjakov že v peti pokaže 299:Merjeni so bili štirje motorji z navigacijo Garmin v jakni: Yamaha R1 2004 letnik ( slip-on akrapovič, en zob manj na sprednjem zobniku)-Motor že v peti pokaže 299....realna hitrost je bila v šesti 281 Ducati 1098 ( Komplet Termignoni, Race elektronika, Večji zračni tuneli in izmerjenih 171 na kolesu pri čarmanu) ...po števcu že v peti 300 realno 282 in šesta v omejevalc Honda VTR SP-02 (Komlet akrapovič, večji airbox za 300%, večji tunel za zrak, powercommander, spremenjeni prenosi, 520 racing veriga.. .) realno 275 Kawasaki 636 letnik 04 (Komplet akrapovič, spredaj zob manj) Po števcu 284...realno po navigaciji 258 Tko da vsi števci lažejo k svina. Še najbolj točen števec ima Aprilija Mille k je preverjeno najbolj točen od vseh. Zanimivo... :hmm:
KUŠČAR Objavljeno Januar 23, 2009 Opozori Objavljeno Januar 23, 2009 No kako je s to končno brzino je mene dolgo časa firbec gonu kok res te motorji letijo k večini jurjakov že v peti pokaže 299:Merjeni so bili štirje motorji z navigacijo Garmin v jakni: Yamaha R1 2004 letnik ( slip-on akrapovič, en zob manj na sprednjem zobniku)-Motor že v peti pokaže 299....realna hitrost je bila v šesti 281 Ducati 1098 ( Komplet Termignoni, Race elektronika, Večji zračni tuneli in izmerjenih 171 na kolesu pri čarmanu) ...po števcu že v peti 300 realno 282 in šesta v omejevalc Honda VTR SP-02 (Komlet akrapovič, večji airbox za 300%, večji tunel za zrak, powercommander, spremenjeni prenosi, 520 racing veriga.. .) realno 275 Kawasaki 636 letnik 04 (Komplet akrapovič, spredaj zob manj) Po števcu 284...realno po navigaciji 258 Tko da vsi števci lažejo k svina. Še najbolj točen števec ima Aprilija Mille k je preverjeno najbolj točen od vseh. To pa skoraj nebi varjel. :hmm:
simonsi Objavljeno Januar 23, 2009 Opozori Objavljeno Januar 23, 2009 Potem pa moja original fzr-ka še ni tako počasna, je prikašljala do 265 po kolesarskem števcu. Z aerodinamiko avtobusa. :whistle:
TADEJ46 Objavljeno Januar 23, 2009 Opozori Objavljeno Januar 23, 2009 Potem pa moja original fzr-ka še ni tako počasna, je prikašljala do 265 po kolesarskem števcu. Z aerodinamiko avtobusa. :whistle: peljal bi za tovrnjakom pa bi imel brezveterje.. :kva1: :naughty: :rolleyes: :whistle:
sesir Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Jz nisem napisal,da gre BMW 250km/h,ker ga nikoli nisem vozil! Glede R1 l.2004 pa lahko trdim z 100% gotovostjo,da gre 1.prestava 155km/h 2.prestava 205km/h 3.prestava 255km/h 4.prestava 285km/h 5.prestava 299km/h 6.prestava padejo obrati števec pa ostane na 299km/h potem pa gredo obrati naprej! To je vse po števcu in v trenutko ko poka blokada!Večkrat na avtocesti Brežice-Krško-Nm! Pa parkrat na travi v prazno,da sem dokazal takim pametjakovičem kot ste vi kolk gre v kaki brzini in še večjim pametjakovičem,ki so trdili,da jim je števec pokazal čez 300km/h. Pa ne mislite,da če vi nimate jajc dat gasa,da ga nima nihče drug! Večina mojih prijateljev,ki imajo 1000 ali več se je peljalo 299km/h z zx12r in hayabuso pa kr čez! Macho3 1
suhi Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: Končno smo našli Boga, ki smo ga tako dolgo iskali!!! Sesir vsi se ti klanjamo :winkiss: :winkiss:
gusti Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 (popravljeno) No kako je s to končno brzino je mene dolgo časa firbec gonu kok res te motorji letijo k večini jurjakov že v peti pokaže 299:Merjeni so bili štirje motorji z navigacijo Garmin v jakni: Yamaha R1 2004 letnik ( slip-on akrapovič, en zob manj na sprednjem zobniku)-Motor že v peti pokaže 299....realna hitrost je bila v šesti 281 Ducati 1098 ( Komplet Termignoni, Race elektronika, Večji zračni tuneli in izmerjenih 171 na kolesu pri čarmanu) ...po števcu že v peti 300 realno 282 in šesta v omejevalc Honda VTR SP-02 (Komlet akrapovič, večji airbox za 300%, večji tunel za zrak, powercommander, spremenjeni prenosi, 520 racing veriga.. .) realno 275 Kawasaki 636 letnik 04 (Komplet akrapovič, spredaj zob manj) Po števcu 284...realno po navigaciji 258 Tko da vsi števci lažejo k svina. Še najbolj točen števec ima Aprilija Mille k je preverjeno najbolj točen od vseh. Števci manjše hitrosti od dejanske nesmejo kazat. Navzgor lahk pa lažejo za 10%. In večina jih je tudi tako narejenih da so na +10%. To je po verjetnosti zarad omejitev in radarjev, da imaš kakšen kilometer rezerve (+ fajn se ti zdi ker misliš da si hitrejši, kot v resnici si). Pri 50km/h imaš 5km/h fore pred radarjem, pri 100kmh/h -> 10km/h in tako naprej. Če pogledaš podatek za Kawasaki 636, kjer imaš oba podatka še v merilnem območju obeh števcev (na motorju in garmina kot za referenco) vidiš da je 258km/h realne hitrosti + 10% = 284 km/h (283.8 če smo natančni) in zadeva se lepo ujema. Ista pesem je pri avtomobilih. Toliko o števcih. Aja pa še to ... transalpka leti po števcu 180km/h :naughty: LP Popravljeno Januar 24, 2009. Popravil gusti
tihii Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: Končno smo našli Boga, ki smo ga tako dolgo iskali!!! Sesir vsi se ti klanjamo :winkiss: :winkiss: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :lol1:
Jure Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 (popravljeno) No kako je s to končno brzino je mene dolgo časa firbec gonu kok res te motorji letijo k večini jurjakov že v peti pokaže 299:Merjeni so bili štirje motorji z navigacijo Garmin v jakni: Yamaha R1 2004 letnik ( slip-on akrapovič, en zob manj na sprednjem zobniku)-Motor že v peti pokaže 299....realna hitrost je bila v šesti 281 Ducati 1098 ( Komplet Termignoni, Race elektronika, Večji zračni tuneli in izmerjenih 171 na kolesu pri čarmanu) ...po števcu že v peti 300 realno 282 in šesta v omejevalc Honda VTR SP-02 (Komlet akrapovič, večji airbox za 300%, večji tunel za zrak, powercommander, spremenjeni prenosi, 520 racing veriga...) realno 275 Kawasaki 636 letnik 04 (Komplet akrapovič, spredaj zob manj) Po števcu 284...realno po navigaciji 258 Tko da vsi števci lažejo k svina. Še najbolj točen števec ima Aprilija Mille k je preverjeno najbolj točen od vseh. Števci zagotovo lažejo, vendar tam kjer so spremenjeni prenosi ne moreš več primerjat hitrost po števcu s hitrostjo po GPSu, ker števec meri hitrost na gredi.. Npr tista Ninja z enim zobom manj.. Će bi bili prenosi originalni bi pri hitrosti 284 po števcu, Garmin pokazal več kot 258 in bi števec lagal manj. Je pa vprašanje, če bi se motor z original prenosi sploh zvrtil toliko, verjetno ne.. Ampak point je v tem, da kakor se enkrat igraš s prenosi, se ne moreš več ozirat na števec, ker laže še toliko bolj kot sicer. Popravljeno Januar 24, 2009. Popravil Jure
EAST Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Števci zagotovo lažejo, vendar tam kjer so spremenjeni prenosi ne moreš več primerjat hitrost po števcu s hitrostjo po GPSu, ker števec meri hitrost na gredi.. Npr tista Ninja z enim zobom manj.. Će bi bili prenosi originalni bi pri hitrosti 284 po števcu, Garmin pokazal več kot 258 in bi števec lagal manj. Je pa vprašanje, če bi se motor z original prenosi sploh zvrtil toliko, verjetno ne.. Ampak point je v tem, da kakor se enkrat igraš s prenosi, se ne moreš več ozirat na števec, ker laže še toliko bolj kot sicer. Mene osebno bolj interesira, kak RUKNE do 200 in verjetno nisem edini!!!!
Jure Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Moj ziher bolj kot tvoj :whistle: :P
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 In če maš 1/3 gasa, če se nič ne zgodi če ga obrneš še za tolko al pa ne! Same bučke so od tebe Brumči, pa eno golo hvaljenje s tem grdim BMWjem. :headbang: O okusih se ne razpravlja ... In moči ima tista zver res veliko na zalogi.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 U bistvu je tako, da če motor razvije 270km/h in se pelje 250km/h porablja samo 80% svojih zmogljivosti ( če upoštevamo samo zračni upor, ki pa je pri tej hitrosti daleč najvišji dejavnik)Zračni upor narašča s kvadratom, moč pa z tretjo potenco... V bistvu lahko tudi pri 100 km/h uporablja 100% zmogljivosti agregata - so pač pospeški takrat večji. Odvisno je pač, na katero komponentno gibanja vežeš pojem 'zmogljivost'.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Končna njegovega grdega BMWja je 257km/h - upor gor al dol 1/3 to žal ni!!! Pa se lahko Brumči na glavo obrne :winkiss: Saj ni rekel, da je takrat na 2/3 zmogljivosti šele ... takrat lahko ročico za plin obrne še za preostalih 33%. Vsi pa vemo, da se zračni upor pri gibanju veča eksponentno ... Torej - malo se umiri. Pokroviteljstvo - sploh, če je vezano na nevednost in nerazumevanje povedanega (namerno ali ne?) - ni glih lepa čednost.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Ok, vse lepo in prav, ampak ali dejansko bolj uživaš na nakedu pri hitrostih 200+ ali je vse bolj ali manj trpljenje? Ajde, ni problem ga nažgat kolkr pač da za par sekund, samo da bi se pa človek nekaj časa peljal s tako hitrostjo na takem motorju pa ne vem, če je komu v užitek....ali pa morda obstajajo izjeme? Čist tako, Brumer, kolk pa pol gre tvoj BMW? To ni stvar izjem. Verjetno stvar tega, kaj pač posameznik želi, pričakuje, ... Eni radi recimo hodijo na fitnes, eni pa radi poležavajo pred TV. Isto je pri motorjih. Eni majo radi, da 'trga', drugi, da ne čutijo nič in da lahko občudujejo okolico. Seveda pa jih je veliko vmes ... in tam se odtenki razlikujejo.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 To pa skoraj nebi varjel. :hmm: Ni ti treba verjeti. Jaz RVT-ju glede teh stvari zaupam. Je čist preveč tehnično podkovan, da bi tukaj buče prodajal.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: Končno smo našli Boga, ki smo ga tako dolgo iskali!!! Sesir vsi se ti klanjamo :winkiss: :winkiss: Kapo dol pa klobuk na glavo ...
RVT Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 (popravljeno) Števci zagotovo lažejo, vendar tam kjer so spremenjeni prenosi ne moreš več primerjat hitrost po števcu s hitrostjo po GPSu, ker števec meri hitrost na gredi.. Npr tista Ninja z enim zobom manj.. Će bi bili prenosi originalni bi pri hitrosti 284 po števcu, Garmin pokazal več kot 258 in bi števec lagal manj. Je pa vprašanje, če bi se motor z original prenosi sploh zvrtil toliko, verjetno ne.. Ampak point je v tem, da kakor se enkrat igraš s prenosi, se ne moreš več ozirat na števec, ker laže še toliko bolj kot sicer. Izmerjeni so bili pač takšni motorji kot so, drgač pa tole s prenosi sm jest vedu kako gre verjetno ko ti še nisi motorja vozu ( od leta 1994 ko sem na suzukiju GSX-R 1100 menjal zobniško razmerje in računal vse možne izračune kaj in kje sem pridobil in kako je z brzino) Drgač pa ni vedno nujno da recimo motor z enim zobom manj spredaj zgubi na končni brzini. Preverjeno Honda CBR 900 RR z enim zobom manj spredaj doseže višjo brzino, ker je šla šesta skoraj toliko kakor peta in se je z zobom manj vrtela šesta naprej in dosegla tudi večjo brzino. IZMERJENO !!! Popravljeno Januar 24, 2009. Popravil RVT
Guest maliP Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Aja pa še to ... transalpka leti po števcu 180km/h :naughty: LP
Jure Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Izmerjeni so bili pač takšni motorji kot so, drgač pa tole s prenosi sm jest vedu kako gre verjetno ko ti še nisi motorja vozu ( od leta 1994 ko sem na suzukiju GSX-R 1100 menjal zobniško razmerje in računal vse možne izračune kaj in kje sem pridobil in kako je z brzino) Drgač pa ni vedno nujno da recimo motor z enim zobom manj spredaj zgubi na končni brzini. Preverjeno Honda CBR 900 RR z enim zobom manj spredaj doseže višjo brzino, ker je šla šesta skoraj toliko kakor peta in se je z zobom manj vrtela šesta naprej in dosegla tudi večjo brzino. IZMERJENO !!! Ne dvomim jaz v tvoje izkušnje in znanje, samo opozoril sem, da ko so enkrat prenosi zamenjani ne moreš več primerjat hitrost po števcu s tisto po GPSu z namenom utemeljitve, koliko števec laže.. Drugače je meni poolnoma jasno, da zob manj ne pomeni nujno izgube končne brzine, kar sem tudi omenil v mojem prejšnjem postu. Ampak če se vrneva na izpostavljen primer. Ninja z zobom manj pokaže 284 po števcu, po GPSu gre pa 258. Če bi imela zob več je čisto možno, da bi šla po gpsu še vedno 258, zato ker se pač 6. prestava ne bi do konca zvrtila. To sem omenil že v prejšnem postu. Ampak fora je v tem, da v tem primeru števec ne bi kazal 284, ampak recimo 278, ker bi bili prenosi normalni. In iz te razlike lahko šele sklepaš koliko števec pri nekem motorju laže. Hotel sem samo povedat, da ne moreš utemeljevat tega, da števci lažejo z motorji, ki imajo spremenjene prenose. Ker takoj ko spremeniš prenos, števec avtomatsko laže še bolj, kot je to tovarniško predvideno.
RVT Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Ne dvomim jaz v tvoje izkušnje in znanje, samo opozoril sem, da ko so enkrat prenosi zamenjani ne moreš več primerjat hitrost po števcu s tisto po GPSu z namenom utemeljitve, koliko števec laže.. Drugače je meni poolnoma jasno, da zob manj ne pomeni nujno izgube končne brzine, kar sem tudi omenil v mojem prejšnjem postu. Ampak če se vrneva na izpostavljen primer. Ninja z zobom manj pokaže 284 po števcu, po GPSu gre pa 258. Če bi imela zob več je čisto možno, da bi šla po gpsu še vedno 258, zato ker se pač 6. prestava ne bi do konca zvrtila. To sem omenil že v prejšnem postu. Ampak fora je v tem, da v tem primeru števec ne bi kazal 284, ampak recimo 278, ker bi bili prenosi normalni. In iz te razlike lahko šele sklepaš koliko števec pri nekem motorju laže. Hotel sem samo povedat, da ne moreš utemeljevat tega, da števci lažejo z motorji, ki imajo spremenjene prenose. Ker takoj ko spremeniš prenos, števec avtomatsko laže še bolj, kot je to tovarniško predvideno. To je blo čist iz firbca da realno vidmo kok se kdo res hitr pele drgač pa vem da bi mogl bit vse serijsko za realno sliko. Zato sem pa tut k vsakemu motorju dopisal modifikacije, da tist k ma tko predelan motor ve kok se prbližn pele pa, da tist k se mal na prenose in mehaniko spozna tut lahko izračuna približek kok bi to šlo realno če bi dal vse skup nazaj na original ;)
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 No sej se razumemo :) Razn, kadar se ne ;)
SEOI-NAGE Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Babe ganjajte jebo vas hitrost. Mene vsi serejo ker mam lanosa pa vozim počasi, ma da bi oni vedli kolko bab sem že hitu v njem bi bili ljubosumni.....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se