Skoči na vsebino

MAXIMALNA HITROST


Priporočene objave

Objavljeno
Ta tema je že kar malo smešna, vsak piše nekaj po svoje, no saj na koncu sem tudi sam začel pisati offtopic, skratka namesto da bi vsak napisal, koliko se je peljal(po števcu ali po gps),

bom pa js napisu kolk gre moja ninja :D

prikašljala je do celih 175 po števcu :whistle: :winkiss:

Objavljeno (popravljeno)
To nimaš prav,na gredi motorja je samo senzor(impulzator) za vžig in obrate motorja,za števec(impulzator), pa je lahko samo na prednjem verižniku(npr.Kawasaki ER-6-N) ali odzadaj na kolesu,kot npr. pri BMW-ejih itd.Namreč,če bi bil inpulzator na gredi motorja in bi zavrtel mašino v max.(rudeče polje na obratomerju) potem bi z vsako prestavo pokazal števec maximalno hitrost.In še tole,če npr. daš prednji verižnik(zobnik) za en zob manjši npr.orig 10 zob in daš gor 9 zob( to je minus 10%) bo števec kazal +10% enako je če bi zadnji verižnik povečal bi števec kazal več.Kadar pa je inpulzator zadaj pa neglede na prenose števec kaže realno hitrost seveda z fabriškim odstopanjem v + ca 5-10% in nespremenjenim obsegom pnevmatike.

Hvala ker si popravil, sem imel v mislih gred na kateri je verižnik, lapsus pri izražanju z moje strani :)

Drugače pa imajo nekateri motorji (starejši z analognimi števci) števec vezan tudi preko zajle na prvo kolo. Tam pa sprememba prenosov tudi ne vpliva nič na točnost števca.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Drugače pa imajo nekateri motorji (starejši z analognimi števci) števec vezan tudi preko zajle na prvo kolo. Tam pa sprememba prenosov tudi ne vpliva nič na točnost števca.

nimajo samo starejši motorji števec vezan preko zajle na prvo kolo

moja ninja ima tud pa je 2008 letnik :whistle: :rolleyes:

Objavljeno

Vem, samo včasih je bilo to bolj v uporabi kot je sedaj :)

Objavljeno
Hvala ker si popravil, sem imel v mislih gred na kateri je verižnik, lapsus pri izražanju z moje strani :)

Drugače pa imajo nekateri motorji (starejši z analognimi števci) števec vezan tudi preko zajle na prvo kolo. Tam pa sprememba prenosov tudi ne vpliva nič na točnost števca.

Točno tako,vpliva pa velikost gume(premer) npr.če daš gumo z nižjim profilom kaže števec več,ker naredi kolo na določeno razdaljo več obratov.

Objavljeno

velikost gume ima vpliv na števec tudi zadaj, pa če je senzor na kolesu ali pa na zobniku

Objavljeno
velikost gume ima vpliv na števec tudi zadaj, pa če je senzor na kolesu ali pa na zobniku

Nebereš vsega :zgoraj sem napisal-če je impulzator zadaj na kolesu lahko na števec vpliva samo spremenjen premer gume. :hmm:

Objavljeno

Ko pa že teče debata o tem, bom pa še jaz nekaj prašal....kako pa nastaviš števec, da ne laže, če recimo zamenjaš prednji zobnik z manjšim. Obstaja speedo-healer, ki je na voljo za okoli 100€ se mi zdi, ampak mene bolj zanima če se da to recimo v garaži doma nardit.... :hmm:

Objavljeno

Meni je števec kazal 200, tudi ko je bil parkiran. Sedaj je situacija boljša, ker se je odlomila igla (preveč je trzala med vožnjo). Speedo Healer za reveže (Sigma za na bicikl) pa kar realno pokaže, koliko čez omejitev se podajam.

Ob izbiri druge gume pač zarišeš dve črtici s kredo in izračunaš kaj boš vnesel vanj. Kar dobra rešitev za majhen denar.

Sicer pa je nad 150 tako vseeno, koliko gre.

Objavljeno
Meni je števec kazal 200, tudi ko je bil parkiran. Sedaj je situacija boljša, ker se je odlomila igla (preveč je trzala med vožnjo). Speedo Healer za reveže (Sigma za na bicikl) pa kar realno pokaže, koliko čez omejitev se podajam.

Ob izbiri druge gume pač zarišeš dve črtici s kredo in izračunaš kaj boš vnesel vanj. Kar dobra rešitev za majhen denar.

Sicer pa je nad 150 tako vseeno, koliko gre.

Kakšne črtice - vzameš navaden jeklen meter in izmeriš v milimetrih objem kolesa in vtipkaš v števec.Lahko si tako pomagaš,da začetek metra privežeš na kolo in nato kolo zavrtiš in odčitaš. :whistle:

Objavljeno
Ko pa že teče debata o tem, bom pa še jaz nekaj prašal....kako pa nastaviš števec, da ne laže, če recimo zamenjaš prednji zobnik z manjšim. Obstaja speedo-healer, ki je na voljo za okoli 100€ se mi zdi, ampak mene bolj zanima če se da to recimo v garaži doma nardit.... :hmm:

To se teoretično da nastavit je pa potrebno števec vzet narazen in dotegnit vzmet,seveda je potrebno pred nastavitvijo izmerit hitrost števca pri natančno določenih obratih,dotegnit vzmet spet izmerit pri enakih obratih tako da kaže števec pač tistih 10% manj.

Objavljeno
Kakšne črtice - vzameš navaden jeklen meter in izmeriš v milimetrih objem kolesa in vtipkaš v števec.Lahko si tako pomagaš,da začetek metra privežeš na kolo in nato kolo zavrtiš in odčitaš. :whistle:

Najbolj natančno in enostavno je, da na tleh označiš en obrat kolesa, recimo od ventilčka do ventilčka.

Objavljeno

Predvsem bolj enostavno, da se kakšni metri ali kaj drugega ne ovija okoli koles. In potem letaš okoli z metrom.

LP Robert

Objavljeno

jest sem dal kapljico olja na gumo, ga samo porineš naprej in potem na tleh izmeriš koliko je med kaplicama. to je čist točno. :yes:

Objavljeno

Dajte no komplicirat,ko se z metrom tako enostavno naredi v parih sekundah! :headbang:

Objavljeno
Dajte no komplicirat,ko se z metrom tako enostavno naredi v parih sekundah! :headbang:

In ko enkrat umeriš števec, da kaže realno hitrost ( pri vožnji naravnost ), pa ugotoviš, da ti čez ovinke spet laže ko pes. .)

Objavljeno
In ko enkrat umeriš števec, da kaže realno hitrost ( pri vožnji naravnost ), pa ugotoviš, da ti čez ovinke spet laže ko pes. .)

Najbolje bo zate,če tako extremno po ovinkih voziš,da si kupiš dva števca eden za ravnino z sredinskim obodom pnevmatike in drugega za po ovinkih z notranjim obodom pnevmatike. :whistle:

Objavljeno
Saj ni letelo nate, sam jih je pa pomoje kar nekaj, ki jim to ni bilo samoumevno. ;)

Učimo se celo življenje-samo na žalost marsikateri prehitro,po neumnosti in neumen umre !!! :headbang:

Objavljeno

maaa....men je blo zmer fajn tišat po ravnem. mal nizbrdo je šla tud 6a do blokade, ampak, kaj pa če gre kej narobe?

Brummer, men se zdi, da k1200rs ne gre kej bol kot CBR 1000r 2006. se pravi da ga suzuki K7 al pa ZX10R najbrž nabijeta. bom videl letos.

Objavljeno (popravljeno)
maaa....men je blo zmer fajn tišat po ravnem. mal nizbrdo je šla tud 6a do blokade, ampak, kaj pa če gre kej narobe?

Brummer, men se zdi, da k1200rs ne gre kej bol kot CBR 1000r 2006. se pravi da ga suzuki K7 al pa ZX10R najbrž nabijeta. bom videl letos.

Nevem,če ta motor sploh poznaš namreč to NI K 1200 Rs z ležečim motorjem !!

Moj je K-1200-R z prečnim motorjem.

Ps če najdem ti prilimam sliko mašine OK Pa neme,držat ker tole je nova mašina od letošnjega K 1300 so pa povsem identične!

post-9445-1233337568_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Brumer

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!