Skoči na vsebino

Garancija/popravila/vpoklici (modrovanja splošno)


Priporočene objave

Objavljeno

jest piše:

ta bike (950 Super Enduro R) je nastal bol iz nuje (ker se jodlarji in bavarci živi ne morjo); drgač pa bog pomagaj ko si lastnik KTMLC8. Povprečje garancijskih popravil je 4,8 na en motor v enem letu. Tolažba: še vseen bolš kot yamahini kros menjalniki ki majo tud nore rekorde! Če je dober servis tut te garancijske moregrejo skozi; ampak kje pa je kakšen OK servis za KTM v SLO? panigaz?Motorjet(mehanik pobegnu)axle(ga nima)motomirči?kdor ga najde (uradnega z računom-ne garažnega!)za LC8 mašino ma 500 EUR od mene.

A niso ravno zaradi tega KTMovci podaljšali garancijsko dobo celo na 3 leta al nekaj takega? Se mi zdi, da sem nekaj slišal o tem ...

Objavljeno

ta bike je nastal bol iz nuje (ker se jodlarji in bavarci živi ne morjo); drgač pa bog pomagaj ko si lastnik KTMLC8. Povprečje garancijskih popravil je 4,8 na en motor v enem letu. Tolažba: še vseen bolš kot yamahini kros menjalniki ki majo tud nore rekorde! Če je dober servis tut te garancijske moregrejo skozi; ampak kje pa je kakšen OK servis za KTM v SLO? panigaz?Motorjet(mehanik pobegnu)axle(ga nima)motomirči?kdor ga najde (uradnega z računom-ne garažnega!)za LC8 mašino ma 500 EUR od mene.

Zanima me predvsem tvoj podatek '' 4,8 servisnih popravil na motor v 1 četu '' pravzaprav kje si ga dobil ali kako si ga izračunal ?

Kar se tiče serviserjev, pa je to spet druga zgodba. Kot je spodaj ( zgoraj ) napisal SYm se je garancijski rok za motorna kolesa 950 ADVENTURE podaljšal na 3 leta, pogoj pa je, da so vsi servisi opravljeni pri pooblaščenih mehanikih, ki v nobenem primeru niso garažni mehaniki.

Objavljeno

Zanima me predvsem tvoj podatek '' 4,8 servisnih popravil na motor v 1 četu '' pravzaprav kje si ga dobil ali kako si ga izračunal ?

Kar se tiče serviserjev, pa je to spet druga zgodba. Kot je spodaj ( zgoraj ) napisal SYm se je garancijski rok za motorna kolesa 950 ADVENTURE podaljšal na 3 leta, pogoj pa je, da so vsi servisi opravljeni pri pooblaščenih mehanikih, ki v nobenem primeru niso garažni mehaniki.

saj za garazne mehanike pri nobenem motorju na vala garancija, ali obstajajo tudi taki

Objavljeno

saj za garazne mehanike pri nobenem motorju na vala garancija, ali obstajajo tudi taki

Po EU zakonodaji lahko tudi sam (= garažni mehanik) opravljaš vzdrževalna dela (menjava olja, hlad. tekočine, zavorne tekočine, verige, ...) - le račune za material moraš shraniti.

Garancija lahko preneha veljati le, če neizpodbitno dokažejo, da je napaka res posledica slabega oz. napačnega vzdrževanja.

D.

Objavljeno

Po EU zakonodaji lahko tudi sam (= garažni mehanik) opravljaš vzdrževalna dela (menjava olja, hlad. tekočine, zavorne tekočine, verige, ...) - le račune za material moraš shraniti.

Garancija lahko preneha veljati le, če neizpodbitno dokažejo, da je napaka res posledica slabega oz. napačnega vzdrževanja.

D.

e miško da vidimo kako bi ti opravil z garancijskimi popravili na KTM Adventure:

1. popravilo: menjava koša sklopke-predpisano s strani tovarne

2. popravilo: menjava potisne palice za sklop lamel v sklopki - predpisano s strani tovarne

3. popravilo: menjava vijakov na glavi dvovaljnika - predpisano s strani tovarne

4. popravilo: menjava potisnega hidravličnega cilindra na sklopki in menjava lamel sklopke - tudi predpisano

5. popravilo: menjava sesalne in potisne oljne črpalke

6. popravilo: menjava kompresijskega batnega obročka na sprednjem valju

To je inventura del na enem motociklu v obdobju leta in pol. Ne vem če bi ti mel dnarja (če bi že glih mel volje) da bi financiral vse to pol pa se hvalil s takimi trdivami kot si jih navedel zgoraj. mimgrede: kako bi ti opravu en redni servis na Hondi pan european (obvezna uporaba check control elektornske škatlice = vrednost cca 3500 EUR)

Objavljeno

e miško da vidimo kako bi ti opravil z garancijskimi popravili na KTM Adventure:

1. popravilo: menjava koša sklopke-predpisano s strani tovarne

2. popravilo: menjava potisne palice za sklop lamel v sklopki - predpisano s strani tovarne

3. popravilo: menjava vijakov na glavi dvovaljnika - predpisano s strani tovarne

4. popravilo: menjava potisnega hidravličnega cilindra na sklopki in menjava lamel sklopke - tudi predpisano

5. popravilo: menjava sesalne in potisne oljne črpalke

6. popravilo: menjava kompresijskega batnega obročka na sprednjem valju

To je inventura del na enem motociklu v obdobju leta in pol. Ne vem če bi ti mel dnarja (če bi že glih mel volje) da bi financiral vse to pol pa se hvalil s takimi trdivami kot si jih navedel zgoraj. mimgrede: kako bi ti opravu en redni servis na Hondi pan european (obvezna uporaba check control elektornske škatlice = vrednost cca 3500 EUR)

Preko napisanega te žal ne morem spoznati ... kdo si od kod prihajaš ... ali pa ?

Gremo lepo po vrsti ...

1. popravio : ( TI 0304/32/02 )

Menjava koša sklopke je bila predpisana le na prvi manji šerijo motociklov izdelanih leta 2003 in sicer od 10 prodanih v SLO in CRO je bilo potrebno zamenjati 8 košev ( 5 v SLO in 3 v CRO ) z novim košem ki je imel namesto z 0,8 mm varovalnega obroča 1,0 mm varovalni obroč.

2. popravilo : ( TI ne obstaja )

Menjava potisne pali ce na sisitemu sklopke ni bila predpisana ( TI - tehnical info ) s strani proizvajalca, res pa je da so jo delno modoficirali oziroma spremenili sestavo materiala, kakor tudi končno obdelavo. Le ta se je zamenjala v primeru zaradi vrtenja koša sklopke okoli nje, kar ni vplivalo na delovanje sklopke.

3. popravilo : ( TI 0406/36/10 )

Ne gre za zamenjavo vijakov na glavi ampak za zamenjavo matic in podložk s katerimi je glava pritrjena. Ta poseg se opravi pri rednem servisu in se menjujejo matce posamično, tako da ostale 3 še vedno dobro držijo glavo motorja tako da ni nikakršnih večjih posledic ali dela.

4. popravilo : ( TI ne obstaja )

Nikjer s strani proizvajalca ni bila objavljena menjava potisnega cilindra sklopke ( za noben model prodan v SLO ) in menjava lamel sklopke.

5. popravilo : ( TI ne obstaja )

Tudi za to ni bilo izdanega posebnega obvestila, da je to potrebno zamenjati na določenih modelih, bilo pa je rečeno, da je potrebno prekontrolirati potisno oljno črpalko in hidravljične napenjalce odmičnih gredi v primeru, da lučka za pritisk olja ne ugasne v prostem teku.

6. popravilo : ( TI ne obstaja )

Ne vem zakaj bi ga bilo potrebno menjati ?

V kolikor pa te zanimajo podrobni podatki za določen motor mi piši na PM.

Zgoraj navedeni podatki so popolnoma preverjeni in točni !

Objavljeno

In to naj bi bil neki resni enduro potovalnik, s katerim bi lahko šel okoli sveta :OK:

Verjetno le ob spremstvu KTM-ovega tovornjaka in izkušenega serviserja

Objavljeno

In to naj bi bil neki resni enduro potovalnik, s katerim bi lahko šel okoli sveta :OK:

Verjetno le ob spremstvu KTM-ovega tovornjaka in izkušenega serviserja

To je eden najlepših citatov o KTM-u LC 8 (o velja tudi za druge modele; izjema je EXC 4T ) kar sem jih prebral zadnjih nekaj let. Bravo!

Mimogrede: glede "kakovosti" in "vzdržljivosti" LC 8 ve veliko povedati eden od moderatorjev- Tunizian guy.

Ko bo mel jajca, bo lahko povedal kolikokrat ga je vlačil po servisih!

Objavljeno

in to košta ene 3 miljone? :headbang: :wallbash:

Objavljeno

To je eden najlepših citatov o KTM-u LC 8 (o velja tudi za druge modele; izjema je EXC 4T ) kar sem jih prebral zadnjih nekaj let. Bravo!

Mimogrede: glede "kakovosti" in "vzdržljivosti" LC 8 ve veliko povedati eden od moderatorjev- Tunizian guy.

Ko bo mel jajca, bo lahko povedal kolikokrat ga je vlačil po servisih!

Mislim da tukaj vsi vemo za koga gre. Od njega je odvisno ali bo kaj napisal ali ne in če bo, bo vsekakor napisal korektno. Poznana mi je celotna zgodba ... razjasnimo pa samo nekaj ... nikoli ga vlekel na servis ali nazaj ... VEDNO SE JE PRIPELJAL IN ODPELJAL na lastnih kolesih in z močjo svojega motorja.

Objavljeno

To je eden najlepših citatov o KTM-u LC 8 (o velja tudi za druge modele; izjema je EXC 4T ) kar sem jih prebral zadnjih nekaj let. Bravo!

Mimogrede: glede "kakovosti" in "vzdržljivosti" LC 8 ve veliko povedati eden od moderatorjev- Tunizian guy.

Ko bo mel jajca, bo lahko povedal kolikokrat ga je vlačil po servisih!

Ko zmanjka argumentov se začnejo parole? Pa sorry za smetenje..

Objavljeno
Mimogrede: glede "kakovosti" in "vzdržljivosti" LC 8 ve veliko povedati eden od moderatorjev- Tunizian guy.

Ko bo mel jajca, bo lahko povedal kolikokrat ga je vlačil po servisih!

Hmm. V bistvu sem ga vlačil na servis v MB /drugje pač ustreznega mehanika ni/ zaradi sklopke, za katero kao niso znali ugotoviti, kaj bi bilo narobe. Sem tudi v tovarno posredoval, napisal 3 strani dolgo razlago, moje zahteve itd.itd.

Ko je KTM ugotovil v čem je štos, so zadevo poservisirali in težav od takrat nisem imel več. Na advrider.com nas je bilo kakih 5 takih, ki smo imeli težave s tem. Vem tudi to, da me motor še ni pustil na cedilu, tok tok, čeprav sem ga nemilostno razmetaval. Za primerjavo, bavarcu je po padcu pri 20km/uro na pesku odbilo pumpo za bencin in smo ga šlepali domov, drugemu bavarcu utrgalo zglob v kardanu pri malo bolj grobi vožnji po makadamu in podobno.

Kar se tiče tovarniških zamenjav, so bile pričakovane. Vsaj jaz sem šel zavestno v nakup prve serije, in sem konstrukcijske napake pričakoval.

Se mi pa konec koncev seznam zamenjav niti ne zdi tako velik za prvi letnik, šipke, šraufi in podobno. Kar je meni najpomembnejše je 3-letna garancija in zagotovilo tovarne, da tovarniške napake, ko jih odkrijejo, odpravijo garancijsko tudi po preteku garancije. So pa z vsakim rojstvom težave. Če že primerjamo novosti, poglejmo R1200GS in Bladzotovega "prvorojenca" (po letniku mislim), kaj vse so mu garancijsko zamenjali (glej ustrezno temo v forumski kategoriji motocikli). Pa da ne bo kakšnih zamer ali komentarjev o moji pristranskosti. Govorim o teh dveh motociklih, ker ju najbolje poznam.

Kruto dejstvo, pred katerim si marsikdo zakriva oči je tudi, da motoristi za svoje motocikle nikoli ne izvejo, kaj vse so jim tovarniško menjali, ker to pač naredijo ob "rednem" servisu, razen če ni ne vem kakšne (potencialno usodne) napake -- izredni vpoklici stanejo stotisoče evrov.

Jaz sem bil malo bolj firbčen ravno zaradi tega, ker je sredi Sahare pač malo shit, če ti odpove motor, in sem zato zahteval vse menjave sproti in ne šele na rednih servisih; srečo pa sem imel tudi zato, ker imam možnost vpogleda v tovarniške zamenjave oz. njihove "bulletine", in hitro izvem, kaj je potrebno "naslednjič" zamenjati (jaz naredim pa to takoj, če je le možnost). Enako firbčen je tudi Bladzo, ki ima točen seznam, kaj vse so morali na "rednih" servisih menjati. In verjemite mi, seznam ni kratek. Ampak konec koncev, SO WHAT.

Kar se tiče komentarjev za poti "okrog sveta" pa je moj odgovor: zelo odvisno. Če si ziheraš, in če želiš offroadati, LC8 ga okrog sveta ne boš vzel. Ne boš pa vzel niti 1200GS-a. Če si Blažko, greš s Quoto, pa te boli, si pač pošiljaš dele v Afriko. Isto lahko narediš ali z BMW ali z KTM. Če ne boš hard offroadal, kjer si lahko ob prenehanju delovanja obsojen na smrt, lahko greš tudi z R1 (Nick Sanders). Recimo, če ti ena zadeva crkne sredi Čada, gre cel štrom na BMW in lahko samo šlepaš na servis; pri KTMu pa isto, le na bolj "trdih" stvareh lahko zadeva pogine. V primeru bolj cestne variante (kar, roko na srce, večina "popotnikov okrog sveta" počne, bi jaz vzel BMW-ja zaradi udobnosti in zaradi tega, ker ima worldwide servis. KTM, to je dejstvo, ga nima (čeprav se popravljajo, v USA so zelo napredni (ampak tam spet ne boš ne vem koliko offroadal, civilizacija vseokrog), v Čilu in v Argentini sta tudi dva odlična, za Avstralijo so tudi kvalitetni naslove itd.

In če se pogovarjamo o tem, je to skoraj isto, kot če vlečeš s sabo tovarniškega mehanika. Če je mehanik 3.000km "blizu", je verjetno bolje, kot če je 15.000km "stran". Pa še nekaj: nikakor ne bi vzel 1200GS, ampak starega 1150GS.

Če bi se odpravljal v "čudne kraje", to je tja, kamor me zares vleče, pa zame nobeden od novih motorjev ni ok. Pozabite LC8, BMWR1200GS, pomehkužene Honde Varadero ali mitološko Africo Twin. To je vse marketing. Stara, dobra, preverjena XT, recimo. Pa še kakšna Hondina enovaljna klasika se najde. Obvezno brez elektronike, zračno hlajenje. To je to.

In prosim, če se poskušamo resno pogovarjati o teh stvareh, da pametne, vročekrvne in omejene komentarje, polne predsodkov, omejite na minimum. Ne bi škodilo, če v povezavi s kakovostjo motociklov debatiramo o poti okrog sveta, če bi si - kogar to zanima - prebral kaj "iz prve roke" na tujih forumih, ala www.horizonsunlimited.com, ali pa v kakšnem priročniku, spisanem od ljudi, ki dejansko redno potujejo okrog sveta in "v divjino" (priporočam Chris Scott: Sahara Overland www.sahara-overland.com in Chris Scott: Adventure Motorcycling adventure-motorcycling.com). Dejstvo pa je, da za "redne fure", to je recimo Evropa, Bližnji Vzhod, severna Afrika (brez prečkanja Sahare recimo), skratka "civilizacija", zaenkrat ne bi menjal motorja. Ampak to je že stvar osebnih preferenc po "zabavi", ki jih dajmo pustit ob strani.

Objavljeno

e miško da vidimo kako bi ti opravil z garancijskimi popravili na KTM Adventure:

1. popravilo: menjava koša sklopke-predpisano s strani tovarne

2. popravilo: menjava potisne palice za sklop lamel v sklopki - predpisano s strani tovarne

3. popravilo: menjava vijakov na glavi dvovaljnika - predpisano s strani tovarne

4. popravilo: menjava potisnega hidravličnega cilindra na sklopki in menjava lamel sklopke - tudi predpisano

5. popravilo: menjava sesalne in potisne oljne črpalke

6. popravilo: menjava kompresijskega batnega obročka na sprednjem valju

To je inventura del na enem motociklu v obdobju leta in pol. Ne vem če bi ti mel dnarja (če bi že glih mel volje) da bi financiral vse to pol pa se hvalil s takimi trdivami kot si jih navedel zgoraj.

Kar je 'predpisano s strani tovarne', niso garancijska popravila, ampak vpoklici.

Poleg tega si me verjetno narobe razumel - jaz sem napisal samo, da ti garancije ne smejo prekiniti samo zato, ker redna vzdrževalna dela opravljaš sam. Če ti uspejo dokazati, da je vzrok okvare slabo ali napačno vzdrževanje, je pa druga pesem.

mimgrede: kako bi ti opravu en redni servis na Hondi pan european (obvezna uporaba check control elektornske škatlice = vrednost cca 3500 EUR)

Tako, da bi sam naredil, kar lahko (menjava olja, filtra, ...), potem pa bi šel na servis in jim naročil, da opravijo še tisto, česar sam ne morem.

D.

Objavljeno (popravljeno)

Jeah.

Serviserji se do strank obnašajo kot do svoje žene.

Nočejo, da jo drugi pedena, oz. če jo se te odjebejo oz. se maščujejo ($$$). Nihče ne želi za nekom nekaj početi, ker je v primeru napake potem kolektivna odgovornost (zvračanje krivde drug na drugega).

Samo tole ni pa za nikamor, kar jest opisuje. :eek:

Popravljeno . Popravil Leon
Objavljeno

>>>> danci 1973 ...

Poleg tega si me verjetno narobe razumel - jaz sem napisal samo, da ti garancije ne smejo prekiniti samo zato, ker redna vzdrževalna dela opravljaš sam. Če ti uspejo dokazati, da je vzrok okvare slabo ali napačno vzdrževanje, je pa druga pesem.

...

Žal imajo vsi proizvajalci v garancijskih pogojih napisano, da je potrebno v garancijskem času opraviti VSE PREDPISANE SERVISE pri pooblaščenih serviserjih.

Vzdrževalna dela so stvar posameznika in osebnega pogleda na lastnino ki jo poseduje, saj nekdo pregleda in očisti motor, namaže verigo in prekontrolira olje po vsaki vožnji, nekateri pa te stvari počnejo bolj poredko ali šele takrat ko je to prepozno.

Ne zagovarjam serviserjev niti domačih - garažnih mehanikov in tudi sam sodim med tiste ki radi sami doma kaj postorijo seveda po svojih zmožnostih in znanju, vendar kar se mora se mora.

>>>>> danci1971 ...

Tako, da bi sam naredil, kar lahko (menjava olja, filtra, .., potem pa bi šel na servis in jim naročil, da opravijo še tisto, česar sam ne morem.

...

In potem ko to opravijo bi želel da vse skupaj ( domače vzdrževanje + delo na servisu ) šteje kot opravljen servis ? Je kdo pomislil, sigurno ste, da za vsem skupaj le stoji argument odgovornosti, ki jo je pri nadaljnem uveljavljenju garancije do proizvajalca potrebno zagovarjati in dokazovati.

Objavljeno

Hmm. V bistvu sem ga vlačil na servis v MB /drugje pač ustreznega mehanika ni/ zaradi sklopke, za katero kao niso znali ugotoviti, kaj bi bilo narobe. Sem tudi v tovarno posredoval, napisal 3 strani dolgo razlago, moje zahteve itd.itd.

.......

Vse čestitke P.B.! Po dolgem času sem prebral objektivno in (skoraj) nepristransko mnenje lastnika določenega motornega kolesa. Le takšni komentarji (in ne marketinško zakamuflurani blefi) ločijo profesionalce od vlačilcev vode na svoj mlin. tega pogrešam na forumu! Zato sem moral vreči kost; da je pa ravno KTM LC 8 v obliki te kosti pa ni moja krivda ampak krivda tistega ki tak motocikel propagira (in izdeluje). verjemi mi da pripravljam kosti na katerih bodo še imena drugih (vse kosti bodo imele verodostojno ozadje - nič ne bo natolcevanja, saj ga niti v zgodbi z LC 8 ni bilo- vse je zabeleženo!)

LP

Objavljeno

Vse čestitke P.B.! Po dolgem času sem prebral objektivno in (skoraj) nepristransko mnenje lastnika določenega motornega kolesa. Le takšni komentarji (in ne marketinško zakamuflurani blefi) ločijo profesionalce od vlačilcev vode na svoj mlin. tega pogrešam na forumu! Zato sem moral vreči kost; da je pa ravno KTM LC 8 v obliki te kosti pa ni moja krivda ampak krivda tistega ki tak motocikel propagira (in izdeluje). verjemi mi da pripravljam kosti na katerih bodo še imena drugih (vse kosti bodo imele verodostojno ozadje - nič ne bo natolcevanja, saj ga niti v zgodbi z LC 8 ni bilo- vse je zabeleženo!)

LP

ej bolj ko berem manj mi je jasno, kaj bi rad povedal...

na temo garancije pa tako: Mislim da če je kdo imel probleme v sloveniji z LC8, sem jih imel jaz. Moram rečt da kljub temu, da so pri mojem KTMju bile velike težave in smo se skupaj odločili da bomo na koncu šli v zamenjavo cilindrov, batov itd,... me vse skupaj ni stalo niti tolarja. Vsak motor LC8 ima garancijo 3 leta, če pa se ti pojavijo resnejše težave, kot so se pri meni, ti po dogovoru garancijo še podaljšajo. To da v mb-ju nimajo mehanika se ne strinjam. Res je da se stvari včasih zavlečejo in da je prisotna jeza, če ni motorja itd, samo moraš vedet da si si kupil enduro dirkalnik, ne pa motor na katerega bi se vsedel z klobukom in hozentregerji in šel okrog sveta.

Kaj se pa servisov tiče,... kupiš si motor, ki stane cirka 3 mio, zdaj bi ga pa dal v garažo in bi si sam servise delal na njem, ko še je pod garancijo, ker je to pač bolj poceni?

Objavljeno

ej bolj ko berem manj mi je jasno, kaj bi rad povedal...

Na temo garancije pa tako: Mislim da če je kdo imel probleme v sloveniji z LC8, sem jih imel jaz. Moram rečt da kljub temu, da so pri mojem KTMju bile velike težave in smo se skupaj odločili da bomo na koncu šli v zamenjavo cilindrov, batov itd,... me vse skupaj ni stalo niti tolarja.

Zrelost potrošnikov in samokritičnost uporabnikov ni nekaj kar se pojavi v desetletju; zato tudi velikanska razlika med osveščenostjo nas in tistih ki imajo potrošniško družbo že ohoho dolgo. Povezava s težavami pri KTM LC 8:

-izmenjava informacij o težavah lastnikov razstira tančico nad marketinškimi fintami ala "super quality products"

-bolj kot bodo lastniki samokritični, bolj bomo vsi morebitni kupci manj naplahtani

- samokritičnost pa pomeni da ob prvih resnih težavah svojega izdelka le te zaupaš širši javnosti ne pa da težave, ki so resne (v primeru LC 8 so več kot resne) zaviješ v "eh saj je vse ok". Ker drugače boš vedno nasedal in tudi drugi s tabo.

nasvidanje

Objavljeno

..., samo moraš vedet da si si kupil enduro dirkalnik, ne pa motor na katerega bi se vsedel z klobukom in hozentregerji in šel okrog sveta.

Ne bi rekel. Na LC8 piše ADVENTURE in ne racing, competition ali kaj podobnega. Mislim da si potencialen kupec LC8 želi ravno to: da se bo nekoč vsedel na motor bo šel okrog sveta. Pri tem pa je zanesljivost motorja ključnega pomena in če se ga prime sloves, da na veliko crkuje, se mu slabo piše.

Objavljeno

Zrelost potrošnikov in samokritičnost uporabnikov ni nekaj kar se pojavi v desetletju; zato tudi velikanska razlika med osveščenostjo nas in tistih ki imajo potrošniško družbo že ohoho dolgo. Povezava s težavami pri KTM LC 8:

-izmenjava informacij o težavah lastnikov razstira tančico nad marketinškimi fintami ala "super quality products"

-bolj kot bodo lastniki samokritični, bolj bomo vsi morebitni kupci manj naplahtani

- samokritičnost pa pomeni da ob prvih resnih težavah svojega izdelka le te zaupaš širši javnosti ne pa da težave, ki so resne (v primeru LC 8 so več kot resne) zaviješ v "eh saj je vse ok". Ker drugače boš vedno nasedal in tudi drugi s tabo.

nasvidanje

Podpisujem.

Je pa takole (moje mnenje) - hebeš motor, ki ga moraš novega vlačiti po servisih in s strahom čakati, kdaj bo zropotal, pa če je stokrat v garanciji in čeprav vse popravijo brezplačno. Če pa je to "bulletproofsuperohinsploh3miomotor" pa je razočaranje še toliko večje.

Objavljeno

Ne bi rekel. Na LC8 piše ADVENTURE in ne racing, competition ali kaj podobnega. Mislim da si potencialen kupec LC8 želi ravno to: da se bo nekoč vsedel na motor bo šel okrog sveta. Pri tem pa je zanesljivost motorja ključnega pomena in če se ga prime sloves, da na veliko crkuje, se mu slabo piše.

Po izkustvu popotnikov sodeč se besedica adventure drži predvsem BMWja GS, morda Transalp in yamahinih popotniških endur... Ali bo KTMu uspelo - glede na to, da je 'ready to race' in ima ta slogan pri popotnikih lahko tudi kaj švoh konotacije - pa bomo videli šele čez nekaj let...

Športno-rekreativni popotniki, ki ne stavijo toliko na avtonomijo, kot na skupinske pobege od urbanega vsakdana, zagotovo ljubijo KTM...

Objavljeno

po moje:

KTM izdeluje dobre racing motorje. Vendar to zanesljivo niso LC4 niti LC8.

To so predvsem razni krosi in motorji tipa EXC (250,300.400.450.520, mogoče še kej)

tej motorji imajo tudi zanemarljivo garancijsko dobo, vzdrževanje in servisiranje teh motorjev, predvsem pogostost tega početja je popolnoma dugačno kot na spodnjih motorjih.

LC4 je lahko predvsem dostojen, najbrž boljši naslednik raznih xt-jk, dominatork, klx-ov in podobnih endurc ki jih je nekako povozil čas.

lc8 pa se lahko spravlja ob bok gs-a in podobnih.

Vse ostalo je propaganda za čimvečjo prodajo.

Objavljeno

po moje:

KTM izdeluje dobre racing motorje. Vendar to zanesljivo niso LC4 niti LC8.

To so predvsem razni krosi in motorji tipa EXC (250,300.400.450.520, mogoče še kej)

Da, to drži tudi pri številkah o garancijskih zahtevkih! EXC in SX so gotovo eni od najbolj zanesljivih v svojem segmentu; predvsem zelo robustni in vzdržijo celo popolnoma šlampastega uporabnika.

Ravno tu je začudenje, da jeKTM z dvovaljnikom popolnoma odpovedali pri robustnost. Povzemam komentar enega od evropskih strokovnjakov: motorno ohišje KTM-ovega dvovaljnika je konstrukcijsko tako oslabljeno (želje po nizkih masah) da se bo litina zaradi obremenitev prehitro starala, kar ima za posledico mikrorazpoke litine in v končni fazi strojelom ohišja...zelo me čudi da KTM vztraja pri zastarelem postopku (sandguss) vlivanja odlitkov brez nadtlaka litine, če vemo da je tehnologija vlivanja pod pritiskom in pri hladnejši temperaturi litine (manj skrčkov in mikropor pri ohlajevanju) v motobranži uporabljana že četrt stoletja.

o izkušnjah bi bilo pametno povprašati tistih 11 lastnikov superduka, katerega dvovaljnik je še zmogljivejši torej bolj obremenjen.

Objavljeno (popravljeno)

čaki, čaki, kolkor jest vem se magnezijeve in aluminijeve litine v serijski proizvodnji lije pod tlakom, reče se mu kokilno litje. glede debelin sten pa so tu cele študije in znanosti.. od raznih standardnih in standarniziranih rešitev do raznih računalniških simulacij.

res pa je, da se magnezijevi odlitki dosti hitreje starajo in hitro pridobijo neprijetne lastnosti (poroznost- puščanje olja, krhkost- strojelomi.

kake specialne stvari, maloserijske, pa se lije v pesek, saj bi izdelava kokile preveč podražila izdelek(velja za aluminij).

drgač pa se gus, kolkor vem lije samo v pesek in to običajno nizkotlačno. dvomim tudi, da ima ktm cilindre iz gusa. drugje pa na motorju ne vidim uporabe le-tega.. običajno so cilindri aluminijasti, mogče imajo srajco iz gusa (xt yamaha) običajno se pa uporablja nikasil ali hart chrom prevleke.

ups, gus=siva litina

Popravljeno . Popravil BRANE
Objavljeno

drgač pa se gus, kolkor vem lije samo v pesek in to običajno nizkotlačno. dvomim tudi, da ima ktm cilindre iz gusa. drugje pa na motorju ne vidim uporabe le-tega.. običajno so cilindri aluminijasti, mogče imajo srajco iz gusa (xt yamaha) običajno se pa uporablja nikasil ali hart chrom prevleke.

ups, gus=siva litina

pri opisu " der Sandguss" ni mišljena litina iz sive litine ker guss v nemščini ne pomeni sivo litino ampak litino (opis ne navaja iz česa: medenina, bron, železo, lahke kovine...), oz.postopek vlivanja v negativ iz kompaktno stisnjenega šamotnega (ne vem natančno) peska. To, da KTM za motorna ohišja LC4 uporablja tehniko netlačnega litja pa je zaključek tega gospoda, ki je to pač videl v livarni.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!