BRANE Objavljeno December 17, 2005 Opozori Objavljeno December 17, 2005 pri opisu " der Sandguss" ni mišljena litina iz sive litine ker guss v nemščini ne pomeni sivo litino ampak litino (opis ne navaja iz česa: medenina, bron, železo, lahke kovine...), oz.postopek vlivanja v negativ iz kompaktno stisnjenega šamotnega (ne vem natančno) peska. To, da KTM za motorna ohišja LC4 uporablja tehniko netlačnega litja pa je zaključek tega gospoda, ki je to pač videl v livarni. če je to res, pol so gospoda 100 let za kačami ali pa prodajo bore malo motorjev. kukr vidim kakega kateema, bom pogledal. saj se takoj tale reč vidi, grobo je vse skupaj, brez kakih finih delilnih ravnin..
bmw Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 Ko je KTM ugotovil v čem je štos, so zadevo poservisirali in težav od takrat nisem imel več. Na advrider.com nas je bilo kakih 5 takih, ki smo imeli težave s tem. Vem tudi to, da me motor še ni pustil na cedilu, tok tok, čeprav sem ga nemilostno razmetaval. Za primerjavo, bavarcu je po padcu pri 20km/uro na pesku odbilo pumpo za bencin in smo ga šlepali domov, drugemu bavarcu utrgalo zglob v kardanu pri malo bolj grobi vožnji po makadamu in podobno. Noise......samo za primerjavo bi lahko tudi povedal, da je odtrgan zglob v kardanu bila neverjetna izjema, saj kolikor je meni poznano je bil to edini primer v SLO, kajne.......in tudi vožnja ni bila malo bolj groba, kolikor vem , temveč groba do amena....... nisem pa siguren, če je Bladsotu odtrgalo bencinsko pumpo.....se mi dozdeva, da mu je odtrgalo plastični nastavek, na katerega je pritrjena cev za bencin...lahko pa da se motim, namreč meni so tako povedali....
mrFREUD Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 in to košta ene 3 miljone? :headbang: :wallbash: To je pa res zanimivo.
jest Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 če je to res, pol so gospoda 100 let za kačami ali pa prodajo bore malo motorjev. kukr vidim kakega kateema, bom pogledal. saj se takoj tale reč vidi, grobo je vse skupaj, brez kakih finih delilnih ravnin.. za potrditev tvoje domneve sem pobrskal v preteklost: LC4 enovaljnik izvira iz leta 1981/82, dejansko so ga začeli razvijati kako leto, dve prej torej sodi tehnologija ulivanja odlitkov v sedemdeseta leta. O obdelanosti odlitkov: notranje strani so grobe kot smirkov papir št.240 (približno), stene so relativno debele(opisujem LC4) brez mrežastih ojačitev (reliefirana mreža-upam da me razumeš). Pri LC8 so stene dosti tanjše, so opazne mrežaste ojačitve in tudi barva litine notranjega dela odlitkov (tam kjer ni politure) je drugačna in tudi odzven (če potrkaš z medeninasto paličico) je bolj kovinski kot pri odlitkih LC4.
lightning Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 (popravljeno) Da ne boste cele študije naredil okoli odlitkov. Jaz mislim da kakor koli je že narejeno ni '' kar tako, na blef '' , ampak ima zagotovo neki smisel oz lastnost, ki tak postopek opravičuje. Ja ja, poleg cene seveda. Za Lc8 ne vem, za Lc 4 pa lahko trdim, da je motor definitivno vreden pohval, saj ob ne preveč dragem, zahtevnem in pogostem vzdrževanju nudi obilo užitkov in je odličen kompromis(če je kompromis sploh lahko odličen :hmm: ). Edina prava konkurenca je Husqvarna Te 610 e/LT. Peljite XT, presedlajte na LC4 in razlika je občutna, da ne omenjam razlik, upoštevajoč rahle optimizacije motorja(odprt airbox, druge dize in izpuh od SC). Potem je motor čisto drugi. Stvar dela in dela, in ni malo lastnikov z veliko km na teh agregatih. Moramo pa vedeti, da ravno zaradi boljših zmogljivostih KTM-a(napram xt, klr...), ni tako zanesljiv, kot prej omenjeni soft japonci za npr 1,3 mio sit. Ima pa tudi par slabosti, ki jih lastniki očitno moramo vzeti v zakup. Izdelava je na nekaterih delih motorja presenetljivo filigramska, na drugih delih pa brez primere šlampasta(stiki plastičnih delov in sedeža na zadku motorja recimo, pa še se najde). Mogoče ga lahko primerjam z Ducatijem ali Moto Guzzijem na cesti, za katera pravijo da imata '' dušo '' , če ravno je za to ''dušo'' potrebno kakšen servis in posledično tolar več, kakšen odpadli vijak(zaradi tresljajev recimo), včasih nekaj živcev ali kaj tretjega. Preprosto povedano, je dejansko malo bolj športno kljuse, ki hoče biti malo '' high performance '', pa mu zato pri zanesljivosti malenkost odškrtnemo. Da ne dolgovezim, za sobotno ali nedeljsko sproščanje defenitivno KTM, husqvarna..., za potovanje okoli sveta pa bi ga rajši zamenjal s čim drugim :ninja: :blush: .Kakšna stara xt, klr,xl/xr, dominator ali podobno bi bila verjetno kar prava izbira. Zgoraj povedano se nanaša izključno na LC4 in konkurenco, zato se naj lastniki raznih EXC-jec, TE-jk in podobnih ne zatikajo ob pridevnike kot so npr:športno, high performance itd :P Popravljeno December 18, 2005. Popravil lightning
Noise Objavljeno December 19, 2005 Opozori Objavljeno December 19, 2005 Noise......samo za primerjavo bi lahko tudi povedal, da je odtrgan zglob v kardanu bila neverjetna izjema, saj kolikor je meni poznano je bil to edini primer v SLO, kajne.......in tudi vožnja ni bila malo bolj groba, kolikor vem , temveč groba do amena....... nisem pa siguren, če je Bladsotu odtrgalo bencinsko pumpo.....se mi dozdeva, da mu je odtrgalo plastični nastavek, na katerega je pritrjena cev za bencin...lahko pa da se motim, namreč meni so tako povedali.... Grobo vozili tudi ostali = podn gas, pa pač nismo ostali na cesti. Pumpo, nastavek, whatever, vožnje je bilo konec. Pač ni šlo naprej. Nazaj pa tudi ne. Napisal sem to, kar sem videl na lastne oči. O drugih lastnikih pa ne morem govoriti. Aja, no, v bistvu lahko še o dveh -- na tretjem GS 1150GSAdv smo imeli malfunction ABS-a zaradi prahu, a se je pripeljal domov . Četrti GS 1150 je tudi zdržal dosti naporno vožnjo. Torej, od štirih GS-ov, smo v dveh tunizijskih tripih nazaj prišlepali enega, drugi pa se je lahko peljal le po cesti, da ne bi utrgali tiste zimprovizirane zadeve za bencin. Moj LC8 je bil na dveh tripih in se je dvakrat sam pripeljal domov. A ne trdim, da je zaradi tega LC8 bolj kvaliteten ali GS manj. Nemogoče je namreč iz primerčkov sklepati na celotno "populacijo". In odločiti bi se bilo treba, o čem se pogovarjamo v tej temi. O javnih vpoklicih KTM ali nasploh, "tihih" vpoklicih KTM ali nasploh, kakovosti garancije/popravil/servisa KTM ali nasploh, tehnologiji vlivanja KTM ali nasploh, pljuvanju po KTM zaradi česarkoli od prej navedenega, pljuvanju po KTM LC8 zaradi česar prej navedenega, pljuvanju po KTM nasploh zaradi osebnih zamer, pljuvanju po KTM LC8 zaradi osebnih zamer, ustreznosti nekega motocikla za običajno pot okrog sveta (=ceste), ustreznosti nekega motocikla za avanturistično potovanje okrog sveta (=divjina)... ?? Ker v tem trenutku je tema totalno zmedena in - vsaj jaz - sploh ne vem, na kaj bi se naj odgovarjalo. Ko nekdo poda en smiseln odgovor, prileti drugi odgovor ali vprašanje z drugo vsebino. Po domače, vsak od nas laja v svojo smer in o svojih stvareh, v takem okolju pa lahko pozabimo na konstruktivno debato. Torej, o čem govorimo?
Noise Objavljeno December 19, 2005 Opozori Objavljeno December 19, 2005 Pljuvanje nasploh že obstaja v Kr'neki... imam filing, da nas hoče Ice nagnat iz kategorije Motocikli... :whistle:
Ice Objavljeno December 19, 2005 Opozori Objavljeno December 19, 2005 somebody around here is clairvoyant. :devil: :whistle:
SiR Objavljeno December 19, 2005 Avtor Opozori Objavljeno December 19, 2005 Torej, o čem govorimo? Očitno mal na splošno - nekateri praktično, nekateri pa teoretično in babačulababarekla - o vseh aspektih KTM in LC8 ... tko k v drugih temah o prodajalnah, uvoznikih in medijih - vsega po malem, v glavnem pa žal negativne stvari ...
Myke Objavljeno December 19, 2005 Opozori Objavljeno December 19, 2005 ....še enkrat bom napisal, da bolj kot to berem manj mi je jasno kaj bi radi nekateri povedali. ...jasno mi je samo to, da tudi če bom moral vsako jutro na servis, bom še vedno vozil LC8 Adventurja, saj je trenutno edini in edini motor ki me lahko zadovolji. Ne vem al premalo gledam moto kataloge al kaj da še motorja s podobnimi karakteristikami nisem zasledil. Če pozna kdo odgovor na to, mi ga prosim naj zaupa, sem pač neosveščen, kaj zaj :blush: :blush: :blush: :blush:
BRANE Objavljeno December 19, 2005 Opozori Objavljeno December 19, 2005 (popravljeno) mogoče je pa pravi cilj te teme ali dobiš za dnar ki ga plačaš za določeno znamko motorja res tisto kar si pričakoval: ustrezno kakovost proizvoda ob pričaovani uporabnosti. sam ta trenutek ne vozim KTM-a. Vendar nekoč, ko bom velik in se ne bom več šel furc po vlakah in blatu in stenah, si bom kupu kravo. Najbrž bo to bmw GS ali pa LC8. pa držal fige bo, da ne crkne.. :cry: Popravljeno December 19, 2005. Popravil BRANE
Noise Objavljeno December 19, 2005 Opozori Objavljeno December 19, 2005 mogoče je pa pravi cilj te teme ali dobiš za dnar ki ga plačaš za določeno znamko motorja res tisto kar si pričakoval: ustrezno kakovost proizvoda ob pričaovani uporabnosti. Hmm. To pa lahko ugotovi vsak samo pri sebi.. primer: JESTu očitno ni bilo všeč, da so mu na njegovem (?) LC8 na rednih servisih (kolikor vem nobeden od vpoklicov ni bil "izredni", da bi morali povlečt celo serijo "pod nujno" noter) menjali stvari, ki jih je naštel. Jaz sem pa vesel, da so jih.
lightning Objavljeno December 19, 2005 Opozori Objavljeno December 19, 2005 (popravljeno) Dejstvo je, da je tema pravi makaronflajš, a očitno pravi užitek za jezne uporabnike/prenašalce govoric, ki kar ne vejo, kako bi nam dokazali, iz česa in kako se kaj uliva(roko na srce, ali koga to, ko kupuje motor zanima??) ali čisto kaj tretjega. Posploševati ne gre, ker se slika hitro popači, a dejstvo je, da se tehnika kvari, pri enih prej in pri drugih kasneje. KTM jasno ni izjema. Neko splošno oceno bi dobili, če bi po sto komadov obeh modelov(LC8 in GS) spustili skozi neko puščavsko etapo. Tako pa po primerku ali dveh ugotavljati kakovost.........ja , mal hecno a ne?! In da k makaronflajšu dodam še malo, vam podajam malce mojega razmišlanja.Vsi težimo, da bi motocikli ali njihove komponente postajale čim lažje, iz bolj žlahtnih materialov(titan, alu, magnezij, karbon... ), ki so kao izredno bolj odporne in oh in ah. Vsa ta logika pa je popolnoma kontradiktivna vzdržljivosti, robustnosti in enostavnosti uporabe. Sami agregati so dimenzijsko že zelo majhni, stene cilindrov tanke(minimizacija mase dela svoje), komponente iz nekih superduper materialov. Kaj nam vse to pomaga, če se pošteno razlimamo po nekih kamnih(bog ne daj v kaki puščavi), kjer ostane celo samo še močno železo/jeklo in odporna prožna plastika, vse ostalo leti po zraku. In točno to počnejo proizvajalci, ki nas prav veselo pumpajo s temi kilogrami, magnezijevim deklcim itd. Tudi taki motorji kot sta LC8 in GS, ne zaostajata za tem trendom in zato tudi prihaja(med drugim) do marsikaterih okvar. Mogoče sem jaz sedaj malce posplošil, saj se nekateri novi materiali izvrstno obnesejo in so močnejši, pa vendar. Starih dobrih BMW-ejev, afrik, tenerejk itd, ne bo verjetni nikoli več. Na to se bomo verjetno morali navadit in ne iskati v novih motorjih toliko robustnosti, kot v prej omenjenih. En lep primer na to tematiko se je zgodil neki novi off road yamahi, ki ji je izpod prednjega kolesa leteče kamenje razbilo deklc na agregatu. Da je bil deklc iz neke specijalne super lahke in močne magnezijeve litine ni treba posebej povdarjat. S tem ne blatim yamahe, saj imajo take deklce domala že vse hard endure. In to se zgodi na HARD ENDURO motociklu. Dejstvo je, da se motocikli približujejo tehnološkemu višku, tako po tehniki kot po uporabljenih materialih, močno pa dvomim, da tudi višku zanesljivosti in vzdržljivosti. In to žal velja ravno za najdražje modele, kot sta sedaj že stokrat omenjena LC8 in GS. Da bo stvar še bolj obrnjena na glavo, si upam trditi da je mogoče še ''najboljši'' potovalni enduro kakšen KLE, ki ga kupimo za dober miljon. Ja, saj vem da ni za sipine kot prej omenjena(sta res??), amapk motor te zlepa ne pusti na cedilu. In to je na dolge proge najbolj važno. Zdej je pa že dost nakladanja. Mogoče sem zadel bistvo, mogoče tudi ne, pa saj je vseeno. Na forumu je toliko smeti, da se ne sekiram preveč, če jih še jaz malo dodam :P Grem še mal v peskovnik :blush: Popravljeno December 19, 2005. Popravil lightning
jest Objavljeno December 20, 2005 Opozori Objavljeno December 20, 2005 užitek za jezne uporabnike/prenašalce govoric, ki kar ne vejo, kako bi nam dokazali, iz česa in kako se kaj uliva(roko na srce, ali koga to, ko kupuje motor zanima??) ali čisto kaj tretjega. Tako pa po primerku ali dveh ugotavljati kakovost.........ja , mal hecno a ne?! In točno to počnejo proizvajalci, ki nas prav veselo pumpajo s temi kilogrami, magnezijevim deklcim itd. Tudi taki motorji kot sta LC8 in GS, ne zaostajata za tem trendom in zato tudi prihaja(med drugim) do marsikaterih okvar. Mogoče sem jaz sedaj malce posplošil, saj se nekateri novi materiali izvrstno obnesejo in so močnejši, pa vendar. Starih dobrih BMW-ejev, afrik, tenerejk itd, ne bo verjetni nikoli več. Na to se bomo verjetno morali navadit in ne iskati v novih motorjih toliko robustnosti, kot v prej omenjenih. Kot si že sam ugotovil v zadnjem odstavku: je pomembno iz česa so sanje (pardon motor - ki je itak udejanjanje naših sanj)! Še bolj pomembno (se že ponavljam) je ali smo že toliko zreli da nam marketinške finte ne pridejo več do živega in se odločamo na podlagi izkušenj (vidiš, tudi tvoj opis polomljene yamahe je ena od izkušenj!) čim širšega kroga ljudi! In zato ta debata sploh ni smetenje (zadnji odgovor P.B. me malce čudi!?) ampak le odstiranje resnice uporabnikov; seveda so prodajalci prizadetih znamk takoj zato da se taka pisanja označijo za blalala.
SiR Objavljeno December 20, 2005 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2005 In zato ta debata sploh ni smetenje (zadnji odgovor P.B. me malce čudi!?) ampak le odstiranje resnice uporabnikov; seveda so prodajalci prizadetih znamk takoj zato da se taka pisanja označijo za blalala. obenem je treba vedeti, da če je človek razočaran ali užaljen nad produktom/storitvijo, se mu hitro godlja zliva na forum in je sploh agresivno negativno nastrojen do znamke, če pa je zadovoljen, pa je velika verjetnost, da ne bo hvalil po forumu, ampak bo raje užival naokoli in bo sploh zadet od serotonina, hormona užitka... no, razen unih pohval v smislu "ja res je lep ta motor z gospodom akrapovičem pa bo še lepši". Če KTM kritizirate zaradi netrpežnosti agregata, se pa oni še kako radi pohvalijo v PR o tem, da imajo 'najlažji agregat v tem razredu' - sam kaj majo od tega, je pa drugo.
BRANE Objavljeno December 20, 2005 Opozori Objavljeno December 20, 2005 (popravljeno) ok, če smo že pri blatenju: moja yamaha je bla una, ki ji je kamenček izpod kolesa čudežno prebil pokrov od sklopke. res je vse tanko kot papir, rešitev: zalimal pokrov z aralditom in napravu šusplato, ki uspešno rešuje moped pred istrskim kamenjem, tudi koleno iz cilindra tanko kot papir in drago kot žafran->titan, menda (je kjeri od ponosnih lastnikov WR-ke YZ 250/450 ki ga ima celega, mogoče?) pa tista reč, menda teflon ki pride na zadnjo nihajko je tudi čudežno žrla nihajko (rešitev: kos rostfrei pleha debeline 0,3mm med unim teflonom in nihajko, K69, hvala ti!) ležaji prednjega kolesa bi lahko bili zaprtega tipa, sicer so ok, ma vseeno. prednja leva vilica ta trenutek obilno spušča olje, zgleda da me v zelo bližnji prihodnosti čaka šraufaje. evo, miljon šesto jurjev za nova jajca.. pa zdej so eno leto stara, 5kkm dokaj slabih terenov. sori za offtopic. ja,še to: ker je yamaha wr 450 racing motor, je imel garancije samo 3 mesece in še to samo na crknjen material, nikakor ne na delo, čeprav sem v eni italijanski reviji zasledil totalno drugačen podatek. Popravljeno December 20, 2005. Popravil BRANE
lightning Objavljeno December 20, 2005 Opozori Objavljeno December 20, 2005 ok, če smo že pri blatenju: Ne vem kje si ti videl blatenje, no vsaj upam da v mojem postu ne, ker sem jasno napisal, cituram: S tem ne blatim yamahe, saj imajo take deklce domala že vse hard endure.Hotel sem samo povedati, kaj prinaša ta minimizacija vsega, na uporabnost in vzdržljivoost pa pozabijo. In to si vse ti v tvojem postu lepo razložil. Torej sva le prišla na skupne misli. Upam da nisi sedaj užaljen, ker če se prav spomnim si ti že naslednji dan po tisti furi, objavil moj problem, ko mi je štift pri sprednji čeljusti, ki na eni strani drži zav. ploščice, skoraj ven padel. Pa niti pod razno nisem bil jezen/užaljen, celo še prav z zanimanjem sem čekiral temo, da bi videl morebitne odgovore, a na koncu ni bilo nič. Tudi sam sem se pozanimal okoli tistega, pa sem povsod dobil enak odgovor. Očitno sem zapeljal na neko skalo/kamen/vejo/primorske močne divje robide ali karkoli že, kjer mi je ven porinilo tisto žičnato varovalko, in nato počasi še štift. Joj zdej je pa že res totalen makaronflajš in priznam, tudi z mojo pomočjo :ninja:
BRANE Objavljeno December 20, 2005 Opozori Objavljeno December 20, 2005 (popravljeno) ajde, ne seri noben ni užaljen. blatenje, slabo izbrana beseda mogoče. ja, sem pa še pozabu porozen rezervoar na levi strani pa posledično odstopanje nalepke. tista napaka na tvoji bremzi se res ne bi smela nikoli zgodit. če bi ti biu amerikanec, ti bi ktm lahko že kapnu eno fino odškodninico. tudi v službi nekaj delamo na zavornih sistemih za avte in mičkeno mi je poznano to. Skratka tam nobene napake ne sme bit.. v nasprotnem se vse avte nazaj kliče! btw, kako pa da so une tvoje plastike tako nahitro razpadle? hehe Popravljeno December 20, 2005. Popravil BRANE
simonsi Objavljeno December 20, 2005 Opozori Objavljeno December 20, 2005 LC 8 je dost mlajši model od GS-a ki ima že kar konkretno zgodovino. Pa na off-road se vsak kg pozna. Me prav zanima me kako bi uživali pri vlečenju ultra robustne in težke stare endure iz blata po bregu gor. :)
lightning Objavljeno December 20, 2005 Opozori Objavljeno December 20, 2005 Brane...katere plastike???????Res ne vem kaj misliš :hmm: Simonsi: Ni treba da je ultra robustna in težka, lahko bi bili vsaj malo bolj robustni in magari 5 kg težji, pa naj za teh 5 kg več na izpostavljenih delih dajo malo močnejše materiale. No ampak itak je vse skup začaran krog, ker ravno masa motocikla je sedaj poleg moči najbolj popularen podatek. V mislih imam bolj enduro motocikle, na cestakih teh problemov, da bi minimizacija mase radikalno vplivala na trpežnost in uporabnost, verjetno ni. Vse resne hard endure so sedaj kao ready to race, vprašanje pa je, če to navadnim uporabnikom(nedirkačem) tako zelo koristi?? Po moje ravno obratno. In tudi tega, kar je povedal simonsi, se prej še nihče ni spomnil. Ko bo LC8 toliko let na tržišču in toliko prestal kot GS, ni vrag, da ne bi bile temeljne lastnosti(zanesljivost, trpežnost...) takega enduro potovalnika precej izboljšane.
BRANE Objavljeno December 21, 2005 Opozori Objavljeno December 21, 2005 Brane...katere plastike???????Res ne vem kaj misliš :hmm: če si ti pozabu.. sem tudi jest. sem vseeno mislu da se bo ta debata razživela v to smer, da se bomo zganli pa napisali kaj nas žuli na naših mopedih. mislim da v tej temi ne bom več komentiral.
lightning Objavljeno December 21, 2005 Opozori Objavljeno December 21, 2005 če si ti pozabu.. sem tudi jest. sem vseeno mislu da se bo ta debata razživela v to smer, da se bomo zganli pa napisali kaj nas žuli na naših mopedih. mislim da v tej temi ne bom več komentiral. Pa res ne vem kere plastike so mi razpadle, vse kar je bilo menjano je posledica padcev(v bistvu samo motor položiš na tla, voznik obstane :P ) na terenu in to je to.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se