ramb0 Objavljeno April 28, 2002 Opozori Objavljeno April 28, 2002 Se opravicujem, ce nacenjam ze staro temo, ampak na iskalniku ni nic pametnega ven vrglo... Danes sem mel pri nedeljskem izletu na kosilo v Brezice neprijetno izkusnjo - 15 km pred koncem poti je motor naenkrat zacel cukat, kot da bi mi zmanjkalo bencina al pa da bi svecka zgubla strom. To se je se 2× ponovilo. Malo me je panika, ker je znano, kaksna je vzdrzljivost 125 ccm mof... Malo sem razmisljal, da je hitro ukrepanje v taksnih primerih zelo pomembno, da motorja cisto ne unicis. Zato je zelo priporocljivo, ce znas ocenit izvor problema. Ker se vsaj glede tega ne bi pretirano rad zanasal na lastne izkusnje, prosim ce mi lahko postrezete s svojimi.... Kaki je npr. "filing", ce ti zdrobi batne? Does it make any difference, ce npr. na dvotaktniku odpove oljna crpalka? Kaksna je sprememba pri dvo- in veccilindrasih? Sem se pogovarjal s tipom, ki mu je na 4-cilindrasu odpovedal 1 cilinder, pa se je se 40 km do doma brez panike pripeljal... Kaksne pa so posledice zamasenega vplinjaca (ok, mislim, da sem to ze dal skozi...)? Hvala za pouk... Speed king
D.J. Objavljeno April 28, 2002 Opozori Objavljeno April 28, 2002 glede na tvoj motor bi lahko za začetek: - pogledal svečko (razmak na elektrodi po navodilih proizvajalca), -stanje svečke:.. svetlorjava (izgorevanje v redu) ................. črna (preveč bencina: dodati več zraka) ................. skoraj bela (preveč zraka- nevarnost da ribne) tip svečke mora ustrezati specifikaciji proizvajalca (toplotna vrednost)- zelo pomembna stvar kakšen je tvoj način vožnje? -če je počasen (slabo za svečko) če ti zdrobi batne obročke si v pi*** , ker to pomeni obnavljanje cilindra ( v najslabšem primeru) sicer pa motor če slučajno še laufa po tem ko ti jih zdrobi, izgubi kompresijo, moč ali ti motor sam dela mešanico, ker če ti jo, je prva pametna stvar, ki jo MORAŠ narediti, da jo delaš sam ( bolj zamudno, bolj varno) moje mnenje je da ti je šla sveča, kupi novo (1000- 1300 sit NGK), naj ti poiščejo tapravo za motor po katalogu, s tem da prej odšraufaj staro svečo ven in napiši kakšna je na svojem suzukiju sem iz tega doktoriral "byte" mi dust
mimixtz Objavljeno April 28, 2002 Opozori Objavljeno April 28, 2002 Tudi jaz sem slišal, da so te črpalke za olje pri cvajtakterjih precej nezanesljiva zadeva. Kot je rekel Suzuki250- raje delaj sam mešanico. ace
Ice Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 in spet je lahko cisto banalen problem vzrok tega cukanja: ce si na akumulatorju privil vijake za elektriko samo z izvijacem,ti lahko po dolocenem casu razvibrira trdno povezavo.probaj,ce so kabli trdno pritrjeni in naredi to z kljucem ali gedore.ali pa kaksen drug kontakt samo casovno "kontaktira".BTDT. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Jason Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 Tudi sam sem že hotel odpreti eno temo v zvezi z okvarami na cesti. Zanima me predvsem kaj naredite, ko se motor tako pokvari, da ga sam na cesti ne moreš več popraviti. Pokličete AMZS, prijatelja? Ga porivate do prvega mehanika, ali pa uštopate prvi kombi/tovornjak? Moja izkušnja je naslednja: Kamlu (kakšnih 1000km) po nakupu motorja, mi je na neki vožnji kar naenkrat nehal delati - crknil. O šit, se zasekiram. Takrat še nisem znal nič šraufati. Ker sem bil samo kakšnih 15km od doma, pokličem brata, da mi dostavi orodje. Še pred njegovim prihodom ugotovim napako. S svečke se je zaradi vibracij odšraufala tista bunkica, na katero je pritrjena kapca. (BTW: motor je skrit pod plastiko, zato te banalne napake nisem tako opazil.)Bil se ful vsel, da ni nič hujšega. Zasilo popravim in se odpravim domov. Sem pa pozabil svečko do konca priviti (sem jo samo z roko), zato mi jo je čez kakšen km vrglo ven...
Leon Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 "Sem pa pozabil svečko do konca priviti (sem jo samo z roko), zato mi jo je čez kakšen km vrglo ven..." A je koga ubil? Al pa vsaj tank preluknal. It smels like fish, it ain't the dish?
D.J. Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 pomenbno je da imaš čim več prijateljev motoristov- po celi Sloveniji in ko ti motor npr. crkne, malo pokontaktiraš in verjemi stvari se spedenajo, samo računaj na lastno požrtvovalnost v primeru kolegove nesreče enkrat mislim da februarja ali marca tega leta videl dve Africi twin, nemška registracija, prejšnji dan sonce,ta dan totalni snežni zameti, na avtocesti od unca proti logatcu sta stali, z snegom (od pluženja) zametani, voznikov pa nikjer. Ko sem se vozil proti Lj. sem imel oči na peclih, da bi zasledi voznika a sta očitno že nekoga uštopala, če ne bi ju sigurno pobral in odpeljal po pomoč (100% absolutno) "byte" mi dust
jlaznik Objavljeno April 30, 2002 Opozori Objavljeno April 30, 2002 definitivno, tolk nas je mal da moramo skupi drzat. Drugace pa: jaz sem se tako zavaroval (ker sem veliko na cesti), da sem se vclanil v AMZS (cca 9 kSIT) in je vleka vkljucena. Sicer mam clanarino na avto ampak so na AMZS tako prijazni, da te potegnejo tudi motor samo da je tvoje ime pisan (po zadnjih informacijah pa se to ni treba - samo kuponcek jim moras dati). hmmm, ko sem ze pri tej temi. V EPP-ju za AMZS pise, da manjse okvare odpravijo na mestu okvare. A ima kdo kaksne izkusnje z tem s motorjem ? Mislim, na motorje se ne spozna vsak, pa brez zamere AMZS people. quote: pomenbno je da imaš čim več prijateljev motoristov- po celi Sloveniji in ko ti motor npr. crkne, malo pokontaktiraš in verjemi stvari se spedenajo, samo računaj na lastno požrtvovalnost v primeru kolegove nesreče enkrat mislim da februarja ali marca tega leta videl dve Africi twin, nemška registracija, prejšnji dan sonce,ta dan totalni snežni zameti, na avtocesti od unca proti logatcu sta stali, z snegom (od pluženja) zametani, voznikov pa nikjer. Ko sem se vozil proti Lj. sem imel oči na peclih, da bi zasledi voznika a sta očitno že nekoga uštopala, če ne bi ju sigurno pobral in odpeljal po pomoč (100% absolutno) "byte" mi dust J.
aris Objavljeno April 30, 2002 Opozori Objavljeno April 30, 2002 Glede nesrece, ali pa okvare bi jaz tako rekel, 1. Vedno imej GSM s sabo in pazi da je na MOBI racunu vedno nekaj penezov. 2. Poznat ljudi (njihove GSMe), ki imajo uporabno prevozno sredstvo npr. kombi, prikolico,... 3. Malo potrpežljivosti 4. Motorja ne pustit samega na kraju okvare !!!!! 5. Ce si kolcker tolcker spreten, pa ce si pri zadnjem servisu bil tolko pameten, pa si shranil stare svecke pod sedez jih menjaj, ker ko motor ne vzge je po moje 75% verjetnosti, da so sle svecke v KuraBEEP (vsaj pri cestakih) 6. Nic ne delaj prej, preden ne preveris nivo bencina v tanku. p.s. To je samo moje razmisljanje... Ostali pa kakor kdo...
strom Objavljeno April 30, 2002 Opozori Objavljeno April 30, 2002 Še en bolj banalen primer... Peljeva s kolegom mašino od gepezeja iz KR proti LJ (z avtom), pa grem na celovški tankat. Tam stojita dve hondi VFR z nemškima tablicama. Ko grem plačat, ravno sprašuje punca v polomljeni angleščini, kje je najbližji honda servis, prodajalec pa poizkuša po angleško biti zmeden (ali je bil pa to samo efekt). OK, s kolegom oba motorista, on še bolj izkušen pri šraufanju, pa ji ponudim pomoč. Ko prideva ven, kolega že pri motorju, ki noče vžgat. Tip pravi da mu je zmanjkalo bencina ravno ko se je pripeljal na pumpo. OK, v takem primeru je fino šaltat pipico za benz na PRI (prime... bencin prosto teče v frgazarje, kjer ga je prej očitno zmanjkalo). Motor še vedno ne vžge. Nemec kolne hondo, s kolegom se začneva režat. Prešalta tisti rdeč knofek na balanci iz OFF na ON pozicijo in naredi BRRRRMMMMM... ...samo brez panike! LP
ramb0 Objavljeno April 30, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 30, 2002 suzuki, hvala za hint. svecke resda nisem preverjal, ker kolko poznam svojega pony exressa pri uniceni svecki stvar sploh vec ne gre, ne pa da samo cuka. sicer se pa morem pritozit, da ma DT dostop do svecke tak glupo zrihtan, da mores delat v rokavicah, da si ne odrgnes vseh clenkov na tacah, potem pa lahko narocis se original kluc z yamahe, ker so vsi klasiki, ki sem jih sprobal, predolgi, da bi jih lahko nataknu na svecko. moj nacin voznje je bil v konkretnem primeru po 8k rpm, ker sem mel se brata zadaj, sicer pa rad poskrbim, da se motor ne poleni :) drugace pa bi te se malo izkoristu v zvezi s sveckami: ce dam prenizko toplotno vrednost not, potem motor ful zgubi moc ko se zagreje, jel tako? zdaj pa se dalje: glede na dosedanje izkusnje obstaja neki trade-off med kvaliteto vziga pri hladnem motorju in motorju, ki ze zeloo dolgo mora laufat na zelooo visokih obratih. lahko kaj vec poves o "teoriji sveck" s tega stalisca? v cem je catch NKG ? ice, na akumulator niti nisem pomislu... je pa dejansko res, da sem en kontakt zdrobil in je zaj bolj provizoris gor kot ne... glede mesanice... eee... to je pa tak. sem ze mel eno neprijetno izkusnjo, samo sem imel dovolj srece, da ni blo skode. takoj za tistim, ko sem zamenjal bat, je sla oljna pumpa. ko sem vidu, kak je to nareto, me je kap - se bolj pa, ko mi je reku na servisu, da stane 14 cukov... to je taka ruska tehnika.... en kurcevi semering je responsible za to, da stvar dela, pa ceprav se mora tam pregrevat pri nevemkolko obratih... logicno, da skoci dol potem... in v bistvu semering sploh ni fuc pa nic, samo gor bi ga blo treba dat nazaj oz. menjat. ampak to se seveda ne da, ker ce ga samo gor das, ga v vecini primerov poskodujes in nisi nic nardil, zamenjat pa ga ne mores, ker pumpe ne mores narazn vtrgat drugace ko na silo. pa se prej bi jo mogu 100% razmastit, da bi semering dejansko tesnil. scheise. no, vglavnem, jas sem se 1000 km pridno vlival deci olja v tank, in potem sem pa nekak v tem casu ze skapiral, da motor nic olja vec ne zre in da nekaj ni v redu... tak da zaj ful pazim. sicer pa: vedno sem se spraseval, kolko casa bi motor vzdrzal, ce bi ga npr. pri 6000 rpm naenkrat nehal mazat??? kake izkusnje? (relevantno zradi voznje po bregu dol z dvotaktniki, alla s pohorja za kolono...). Speed king
strom Objavljeno April 30, 2002 Opozori Objavljeno April 30, 2002 jah, dvotaktnik ma tko štantgas naštelan, da tudi ko bremzaš z mašino kdaj nardi brm. Plek. klek. karkoli pač že. V CPP knjigici piše da moraš vsake tolk cajta mal po gasu, če bremzaš z mašino. Probej! Pa napiši rezultat, če ne boš predolgo v bolnici.... LP
Brrrm Objavljeno Maj 1, 2002 Opozori Objavljeno Maj 1, 2002 Jaz sem se z APN4 po klancih navzdol tako vozil, da sem ga dal v prosti tek. Brrrm
mimixtz Objavljeno Maj 2, 2002 Opozori Objavljeno Maj 2, 2002 Moje izkušnje s svečkami so take: Če sem na SUZUKIJA RM 125 montiral svečko z prenizko toplotno vrednost, je dokler se ni močno segrel, šel OK, potem pa je začel ''trokirat'', prekinjalo je vžig, najprej je to začelo delati samo pri visokih obratih, potem pa čedalje pri nižjih.
ramb0 Objavljeno Maj 4, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2002 brrrrrrm: Ja, samo moj DT nima lera med vsako brzino in ce bi si drznil pri 40+ kmh saltat v ler, da se spustim po klancu, bi mel od getribov glih se za pol pira na odpadu za staro zelezje! Speed king
Brrrm Objavljeno Maj 5, 2002 Opozori Objavljeno Maj 5, 2002 quote: brrrrrrm: Ja, samo moj DT nima lera med vsako brzino in ce bi si drznil pri 40+ kmh saltat v ler, da se spustim po klancu, bi mel od getribov glih se za pol pira na odpadu za staro zelezje! To je bilo na koprskem področju. In tam v glavnem velja, če hočeš po klancu navzdol, moraš priti prej gor. In APN4 vzponov ni ravno zmogel v 5. prestavi. Iz 3. ali 2. v prosti tek med 1. in 2. prestavo pa ni bilo tako daleč. In seveda je to veljalo za večje klance (Belvedere, Valeta, Seča, Šmarje, Črni kal) in ne za vsak kucelj. Brrrm
mimixtz Objavljeno Maj 5, 2002 Opozori Objavljeno Maj 5, 2002 Sicer imajo pa Tomosi (tisti za šaltat) itaq med vsakima prestavama prosti tek... ace
Brrrm Objavljeno Maj 5, 2002 Opozori Objavljeno Maj 5, 2002 quote: Sicer imajo pa Tomosi (tisti za šaltat) itaq med vsakima prestavama prosti tek... To je bilo 20 let nazaj in se tega ne spomnim več. Brrrm
MIRAN Objavljeno Maj 6, 2002 Opozori Objavljeno Maj 6, 2002 Ker si zaviral z mašino je bilo potrebno vsakih nekaj sto metrov dati malo plina zaradi mazanja, saj je bilo mazanje z mečanico -dvotaktni motor- .Pri meni je tega že 30 let in upam ,da sem pravilno odgovoril. Lepo pozdravljeni Miran.
Ice Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 ahem......pri dvotaktniku se lahko zavira z masino? ....hmmmm... se vedno spet nekaj novega naucim.... ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
strom Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 quote: ahem......pri dvotaktniku se lahko zavira z masino? ....hmmmm... se vedno spet nekaj novega naucim.... ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Seveda se lahko, samo štantgas morš ukint... sicer pa tud lahko, sam ni glih fletn ker cuka. LP
aris Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 Hmm... Ej pa folk vi se mente kot da se mislite z Mont Everesta z dvotaktorcki spuscat, da se bojite da vam bojo masine zaribale ali kakor koli ze... V malih kolicinah se nikogar ni ubilo... (mislim da sem to nekje prebral)... p.s. kaj pa jaz vem?!.... ajd...
Ice Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 quote: Seveda se lahko, samo štantgas morš ukint... sicer pa tud lahko, sam ni glih fletn ker cuka. LP aha.....ja kul .....nisem vedel.thanx. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Jasa Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 Ej folk, kaj naredite, če vas na poti doleti gumi-defekt? Predpostavljamo, da vas pri tem ni zmetalo kot prasca....bog ne daj! Konkretno me zanima, če se vsi vulkanizerji ukvarjajo z motorističnimi pnevmatikami, al morš imet srečo, da ti zaflikajo gumo. LP Jaša
Ice Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 doza pene za ta slucaj.samo se mi v 11 letih in prevozenih 250k km to na motorju se ni zgodilo......tok tok,hvala bogu. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se