Skoči na vsebino

custom


Priporočene objave

Objavljeno

Vozim 125 ccm Hyosung Aquila chopper-kam naprej?Rad bi ostal pri t.i.custom motociklih podobnega designa a malce konkretnejših zmogljivosti(predvsem zaradi vožnje v dvoje).Hvala za nasvet!

L.P.Kozi

Objavljeno

poglej katalog motocilkov (motocilki-po kategorijah-cruiser)

pa že približno veš kolk velikega hočeš (ccm)

Objavljeno

Zaenkrat imam še omejitev 350 ccm,želel pa bi si voziti motocikel 500/750 ccm z dobro ergonomijo!

L.P.kozi

Objavljeno

Hja... kar nekaj možnosti...

Kawasaki EN500

Yamaha Virago 535/750 (preveč dnarja hočjo za 750 pr nas)

Honda Shadow 600/750 ACE

Yamaha DragStar 650

Načeloma še Moto Guzzi nevada 750... ampak ne priporočam tamalih gucijev

Če pa res hočeš konkretnejše, potem pa raje kakšen fazer 600, VFR750, FZX (al kaj je že) mislim da 600... tist k zgleda napol kot v-max sam da ma inline 4 mašino,...

LP

Objavljeno

...skor pozabu... suzuki intruder 600... so pa dost redki pri nas. Pa mogoče še una suza k zgleda kot intruder, ampak ma sam en cilinder.... kwaježe... mah sej se najde na netu.

LP

Objavljeno

quote:

Zaenkrat imam še omejitev 350 ccm,želel pa bi si voziti motocikel 500/750 ccm z dobro ergonomijo!

L.P.kozi

Zgoraj ti je Strom naštel nekaj primerkov...mislim da so med njimi vsi ki padejo v katergorijo 0,16 kW/kg, tako da jih z malo sreče (prepričevanja palicajev) voziš tudi s trenutno omejitvijo.

Točne podatke in cene pa dobiš na i-netu...v katalogu (motovet.com) so linki do prodajalcev pa poglej.

Moja malenkost trenutno vozi Suzukijevaga Marauderja (GZ 250), pa sem misli preskočit na kako Yamahco in sem probal Drag star XVS650 (7.684€)...ampak ni čisto po mojem okusu - vseeno premalo moči *- 40 PS za 230 kg tako da premišljujem o XVS1100A (62PS/275kg), ki pa pride 9.195 €, vendar ima za razliko od tamale bolše bremze (2K/K), tamala ma zadi boben, spredi pa en disk.

Objavljeno

MaraudeR, ne gledat tolk na KM pri custom zadevah... bolj NM... navor pa to.

Sicer pa, če si peljal, že veš kako je s tem.

BTW: Virago 750 ne vem če spada med tamale, nevada pa itak ne.

Veliko testov je bilo na motorcycle online, vendar imajo sedaj neko članarino???

Poizkusi še www.umgweb.com

Sicer pa suzuki intruder 1400. Res da pije velik, reg. je pa ista kot za vse nad 750.

Cene rabljenih so zmerne (4,5k euro - 7k euro nekje).

Sicer je pa še varianta moto guzzi california 1100 ev. Bremze 2k/k, nekje 75KM, dost navora, ne žre tolk, kestl je malce bolj spodobne velikosti pa še za dva je komot. Dobiš 99 letnik za 1.200.000 v oglasniku... če je še. Jackal in podobne zadeve imajo slabše zavore in so brez obratomera... No ja, po želji.

LP

LP

Popravil/a - strom dne 29/04/2002 ob 09:00:54

Objavljeno

quote:

MaraudeR, ne gledat tolk na KM pri custom zadevah... bolj NM... navor pa to.

Ok...maš prav...v navoru je se večja razlika med XVS650 (50,9Nm/3000) in XVS1100 (85Nm/2500)

pa ne pozab na servisiranje...ni glih dobr da je najbližji (dober)servis na drugem koncu Slovenije

quote:

BTW: Virago 750 ne vem če spada med tamale, nevada pa itak ne.

Če gledaš napram WildStaru 1600 ali DragStaru 1100 (in podobno) pol je 650/750 ccm majhen..a ne

Popravil/a - marauder dne 29/04/2002 ob 09:55:49

Objavljeno

kw/kg... virago 535 je lih tolk še, da pade v to kategorijo... 750 ima pa kar nekaj več kw, kg pa nima pretirano dost.

LP

Objavljeno

quote:

kw/kg... virago 535 je lih tolk še, da pade v to kategorijo... 750 ima pa kar nekaj več kw, kg pa nima pretirano dost.

LP

No ne vem...DragStar 650A ima 29,4kW in 230 kg, kar je cca. 0,12 kW/kg, po podatkih iz cenika DKS so tudi VN800 in VN1500 v razredu pod 0,16 kW/kg http://www.dks.si/html_levo/cenik/Okvir_ceniki.html čeprav po teh.podatkih to ne drži ampak če to vpišejo v homologacijo potem ni panike

v vsakem primeru se je treba pozanimat pri prodajalcu (uvozniku)...če ti seveda podatek da ima motor 0,16 kW/kg sploh kej pomaga...kot trenutno kaže bo to veljalo le za tiste ki izpit šele delajo...omejitev A-350 v VD pa itak ne mislijo spremenit v 0,16 kW/kg

Popravil/a - marauder dne 29/04/2002 ob 15:04:37

Objavljeno

quote:

Zaenkrat imam še omejitev 350 ccm,želel pa bi si voziti motocikel 500/750 ccm z dobro ergonomijo!

L.P.kozi

Kateri čoper pa še ima dobro ergonomijo,pozkusi kaj drugega,pa ti bi takoj jasno o čem govorim!

LP DAN

Objavljeno

quote:

Kateri čoper pa še ima dobro ergonomijo,pozkusi kaj drugega,pa ti bi takoj jasno o čem govorim!

LP DAN

OK...pa ne zdej jabuk in hrušk primerjat...se ve za kaj so cestni motorji in za kaj custom/cruiser...tudi med custom/cruiserji so motorji z različno ergonomijo

...sicer pa kateri cestni pa ima 134Nm@2250rpm

Objavljeno

Nočem delat reklame.....samo zanimive varjante so tudi Triumphi:

-boneville

-boneville america

-trident

mal po netu poglej.....rahlo retro varjante,krom....itd....predvsem pa precej dobra ergonomija in vozne lastnosti.

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Objavljeno

quote:

Nočem delat reklame.....samo zanimive varjante so tudi Triumphi:

to je mal mim teme...ampak kako je pa s servisi za Triumph, sej kot mi je znano jih uvaža IPS, ki se v glavnem ukvarja s telekomunikacijami

Objavljeno

quote:

quote:

Nočem delat reklame.....samo zanimive varjante so tudi Triumphi:

to je mal mim teme...ampak kako je pa s servisi za Triumph, sej kot mi je znano jih uvaža IPS, ki se v glavnem ukvarja s telekomunikacijami

MIM??????????? mal slike preveri

Jerman ma zelo v redu servis.....in glej čudo.....ni edini v sloveniji......

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Objavljeno

quote:

MIM??????????? mal slike preveri

mislim glede servisov ker že obstaja odprta tema...vprašal pa zato ker na i-net starni IPS (uvoznika) ni nobenih podatkov o Triumpih...ali pač

Objavljeno

quote:

Nočem delat reklame.....samo zanimive varjante so tudi Triumphi:

-boneville

-boneville america

-trident

mal po netu poglej.....rahlo retro varjante,krom....itd....predvsem pa precej dobra ergonomija in vozne lastnosti.

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

mmmm... bonnie! A nima to mal velik kw?

No ja, nebi se ga branu... sploh.

LP

Objavljeno

Ja žal ips nima ničesar na svojih i-straneh......vsaj kar se triumpha tiče.Poglej na originalno Triumphovo stran,tam pa je kar nekaj podatkov.

Strom ,jest se ga tut nebi branu.......ma nobenga se nebi branu....so mi vsi carski.

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Objavljeno

quote:

quote:

Kateri čoper pa še ima dobro ergonomijo,pozkusi kaj drugega,pa ti bi takoj jasno o čem govorim!

LP DAN

OK...pa ne zdej jabuk in hrušk primerjat...se ve za kaj so cestni motorji in za kaj custom/cruiser...tudi med custom/cruiserji so motorji z različno ergonomij

...sicer pa kateri cestni pa ima 134Nm@2250rpm

Pa 350kg tudi nima!Sorry!

LP DAN

Objavljeno

quote:

Pa 350kg tudi nima!Sorry!

Ja pol pa mal svinca gor daš...pa gre

Objavljeno

A ga kr u tank uliješ?Še zmer bo mal premau!

LP DAN

Objavljeno

quote:

A ga kr u tank uliješ?Še zmer bo mal premau!

LP DAN

Mislim da to ne bo dobr...previsoko težišče...bo treba kam niži

OK...dost tega...smo kozi-ja čist prestrašel...če se ne motim je vprašal za kak konkretnejši custom...torej v tej smeri dalje

Objavljeno

Ja,mal debate pa mora bit.

Kozi,ti raje povej,kaj imaš v mislih,pohvalimo ali popljuvamo pa lahko kasneje!

LP DAN

Objavljeno

Kar se chopperjev tiče,se mi dopadeta običajno arhaičen design in pa nizko težišče, ki včasih odpušča manjše napake pri pilotiranju. Po drugi strani je drža na njih nekoliko prisiljena (noge previsoko ter preveč naprej, krmilo-O.K.) in okretnost mopeda je delno omejena. Zato me zanima,če imate kakšen dober kompromisen predlog (182cm,150kg-seveda z vitko sopotnico vred).

L.P.Kozi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!