SiR Objavljeno December 24, 2005 Opozori Objavljeno December 24, 2005 Zanima me, ali ima kdo kaj praktičnih izkušenj, ki bi jih bil pripravlje ndeliti, o odprti sklopki? Kolikor sem uspel teoretično in ne iz lastnih izkušenj nabrati informacij, je: - lepša - se lepše hladi in odvaja svinjarijo - bolj rjavi, če niso zaščitene vzmeti itd. Je še kaj treba vedet pri tej stvari?
Dr. _MAXXI_ Objavljeno December 24, 2005 Opozori Objavljeno December 24, 2005 Če je odprta je suha, če je suha je načeloma večje trenje, če je načeloma večje trenje, je načeloma naležna površina za isto obremnitev manjša, ... Če je naležna površina manjša je načeloma njena velikost-teža manjša ... ... če je lažja-manjša je njen performans boljši ... žgolj teorija ... (moja tehnična seveda)
Leon Objavljeno December 25, 2005 Opozori Objavljeno December 25, 2005 Spominja na trenutni predvnovoletno obdobje. Zvončki in kraguljčki. Drugače ja pa fino, ker obrabljen material lamel ne kroži po oljnem krogu motorja.
simonsi Objavljeno December 25, 2005 Opozori Objavljeno December 25, 2005 Drugače ja pa fino, ker obrabljen material lamel ne kroži po oljnem krogu motorja. Zato je pa oljni filter. Pa itak je tega materiala zanemarljivo malo. Največji plus se mi zdi, da ves čas enako dela, vroč ali hladen motor, se ne lepi in ni občutljiva na tip olja.
krava Objavljeno December 26, 2005 Opozori Objavljeno December 26, 2005 Zanima me, ali ima kdo kaj praktičnih izkušenj, ki bi jih bil pripravlje ndeliti, o odprti sklopki? :blink: A ti to o obični kuplongi brez pokrova!?? :blush:
ToneR Objavljeno December 26, 2005 Opozori Objavljeno December 26, 2005 Res zanimivo vprasanje? Japonci nam "cestarjem" se kar naprej turijo mokre/oljne sklopke, sami pa uporabljajo (na dirkah) izkljucno suhe sklopke. Vsi dirkalni stroji v GP-ju (v vseh klasah, ne samo v moto GP), pa uporabljajo suhe sklopke. Le zakaj? Tudi v superbike klasi, kjer naj bi bili stroji se najbolj podobni cestnim mortorjem imajo vsi tovarniski stroji suhe sklopke! Suha sklopka serijsko je pri posevnookih le v "limited edition" serijah (pri Suzukiju sigurno, za ostale ne vem)? Torej, tu se nekaj skriva? Mogoce bodo tudi japonci cez petnajst, dvajset let na kriziscu pred rdeco prav tako "cingljali" kot Ducatiji danes? Mogoce? Ps: crossisti, endurasi in coperisti ste poglavje zase.
BRANE Objavljeno December 27, 2005 Opozori Objavljeno December 27, 2005 tudi tomosova specijalka je imela suho sklopko.
ToneR Objavljeno December 27, 2005 Opozori Objavljeno December 27, 2005 tudi tomosova specijalka je imela suho sklopko. Seveda, Tomos, ko je bil na visku se je uvrscal v svoji klasi na stopnicke (to pomeni prve tri na dirki). Skratka v spici svojega razreda. Po mojem spominu, ce pa to ni res, naj me kdo popravi.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se