Skoči na vsebino

Odprta sklopka


SiR

Priporočene objave

Zanima me, ali ima kdo kaj praktičnih izkušenj, ki bi jih bil pripravlje ndeliti, o odprti sklopki? Kolikor sem uspel teoretično in ne iz lastnih izkušenj nabrati informacij, je:

- lepša

- se lepše hladi in odvaja svinjarijo

- bolj rjavi, če niso zaščitene vzmeti itd.

Je še kaj treba vedet pri tej stvari?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je odprta je suha, če je suha je načeloma večje trenje, če je načeloma večje trenje, je načeloma naležna površina za isto obremnitev manjša, ...

Če je naležna površina manjša je načeloma njena velikost-teža manjša ...

... če je lažja-manjša je njen performans boljši ...

žgolj teorija ... (moja tehnična seveda)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače ja pa fino, ker obrabljen material lamel ne kroži po oljnem krogu motorja.

Zato je pa oljni filter. Pa itak je tega materiala zanemarljivo malo.

Največji plus se mi zdi, da ves čas enako dela, vroč ali hladen motor, se ne lepi in ni občutljiva na tip olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, ali ima kdo kaj praktičnih izkušenj, ki bi jih bil pripravlje ndeliti, o odprti sklopki?

:blink: A ti to o obični kuplongi brez pokrova!?? :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res zanimivo vprasanje? Japonci nam "cestarjem" se kar naprej turijo mokre/oljne sklopke, sami pa uporabljajo (na dirkah) izkljucno suhe sklopke. Vsi dirkalni stroji v GP-ju (v vseh klasah, ne samo v moto GP), pa uporabljajo suhe sklopke. Le zakaj? Tudi v superbike klasi, kjer naj bi bili stroji se najbolj podobni cestnim mortorjem imajo vsi tovarniski stroji suhe sklopke! Suha sklopka serijsko je pri posevnookih le v "limited edition" serijah (pri Suzukiju sigurno, za ostale ne vem)? Torej, tu se nekaj skriva? Mogoce bodo tudi japonci cez petnajst, dvajset let na kriziscu pred rdeco prav tako "cingljali" kot Ducatiji danes? Mogoce?

Ps: crossisti, endurasi in coperisti ste poglavje zase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi tomosova specijalka je imela suho sklopko.

Seveda, Tomos, ko je bil na visku se je uvrscal v svoji klasi na stopnicke (to pomeni prve tri na dirki). Skratka v spici svojega razreda. Po mojem spominu, ce pa to ni res, naj me kdo popravi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!