Skoči na vsebino

Aprilia RSV mille vs. Honda CBR 1000 RR


swizec

Priporočene objave

Ne morem se odločiti med rabljeno Aprilio RSV Mille 04 in Hondo CBR 1000 RR 04, zato bi prosil za mnenje. Oba motorja dobim za pribl. isto ceno in oba sta odlično ohranjena.

Predvsem me zanima zanesljivost, kakšne specifičnosti in morebitne pogostejše tehnične okvare obeh motorjev (Aprilia?). Ker veliko vozim tudi sopotnico, ki sicer ni preveč izbirčna, me vseeno zanima tudi kakšna izkušnja z zadnjega sedeža...npr. toplota izpuha pri hondi...

Osnovne razlike (največja moč, 2V proti 4V, tresljaji, itd...) poznam, predvsem me zanima pogled s cestne uporabe.

lp Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eee... vzem pa še pamet sabo... pa boš videl, da je honda tista prava... če drugega ne, vsaj nič stran ne pade!

Sicer sta pa motorja zlo različna... tako da najprej ugotovi, kakašen tip motorja hočeš met!

ah dej dej,...kva pa je še pr Apriliji stran padel no :grrr ...

Take izjave so čist brez pomena :) Dokler ne probaš ne morš vedet...ne vem jz do zdej nisem slišal še niti za eno RSV ,ki bi imela kakršnekoli težave...

Jz vem,da brez pomislekov vzamem rajš Aprilio RSV kt pa cbr1000rr :grim tko kt je že dohtar reku,...CBRa je vsaka tadruga,... :P pa še nikol mi ni bla ta oblika njena všeč...

Sicer se mi pa zdi,da mata tedva motorja popolnoma specifičen krog kupcev,...Hondo kupujejo tisti,ki prisegajo na japonsko tehniko in so vse ostalo jajca,...Aprilio pa tisti,ki vejo kaj je italijanska duša in srce :devil:

aja zdej boste pa rekel zakva pol sploh vozim Hondo,...zato ker nisem mel dost keša da bi si italijana kupil evo zato,...in kaj mi drugega preostane od motorjev kt Honda :D

Popravljeno . Popravil kađiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja vidim, da je vaše mnenje pribl. enako mojemu. Aprilia - italijanski design, dvovaljnik z dušo...Honda - bolj kvaliteten sicer konfekcijski japonček

Ker je zunaj tko lepo vreme, je testna vožnja nemogoča, tko da se bom mogu odločit na podlagi ogleda. Srce mi pravi Aprilia, pamet pa Honda :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozil aprilio, nisem vozil honde..

za aprilio so se cedile sline še dolgo potem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

definitivno bombnik.....RSV

čeprav sam vozim 4valjni "japonski mlinček"......pa saj ne da nisem zadovoljen s svojim, btw.... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lansko sezono sem se vozil z RSV, letos z CBR in vsak je po svoje "boljši", ker pa sta si karakter in zasnova zelo različna bi ju teško primerju, vsak ma + in -, tko da je pomenbn kaj od motorja hočes in pričakuješ.

Navor ki ga ponuja V2 se hitr navadš, zvok pa začne parat živce pa še policaji majo 1Km časa da se prpravjo ker tok rohni vse skp. Drgač je pa motor OK sam CBR mi je bl všeč

osebno mnenje, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Držite se teme. Ice, metlo!

Pa ne morete primerjat 2taktnih Aprilia motorjev z 4 taktnimi Rotaxi.

2 taktni so že v osnovi taki, da crkujejo ( pa ne samo Aprilia).

Za V990 še nisem slišal, da bi kateri ob normalnem vzdrževanju povzročal resnejše težave.

Prebral sem samo za en V990 ki mu je vtrgalo verigo, nekaj po 60.000 km ( ampak je motor videl samo 1. in 2. servis :doze: )

Osebno bi izbral Milko.

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je na RSV ob rednem vzdrževanju in pri 12K razfukal štrom, se je losu magnet in razrezal kompletno navitje, ker so ga v tovarni slabo pršraufal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odločitev je bila težka....ampak tale Aprilia mi je še vedno mal sumljiva, zato grem ta teden kr po Hondo, pa bo. :)

tnx za info!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oba staneta cca 2.2mio sit (rabljena), tako da cena tu ne igra vloge. Jaz kupujem motor za malo bolj dinamično vožnjo po cesti, ker pa grem večkrat tud kam dlje (korzika, azurna itd), mi je ful pomembna zanesljivost motorja in pri italijanu nimam glih najboljšega občutka.....čeprav mi je pa še vedno najlepši, pa tud dvovaljnega zvoka se nebi branu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi vzel hondo. Sem imel prej 2 apriliji (rs125 in rs250) in obe dve sta bili tak sranje da ni za govort. Nikol več. Edino če so se pri RSV mille kaj bolj potrudil...

Fant moj. Ne pretiravaj. Opiši probleme ne pa samo to je sranje. Ne moreš primerjat 2t motorjev z 4t.

Sej jst sem samo povedal kak je z nabavo delov,ki pa ni zelo presenetljiva in na dobrem glasu,vsaj noben mi se ni pohvalo da je hitro kaki del dobo pri aprilii!Pa to je moja druga in tudi zadna aprilia!

Bom se ti pa jaz malo pohvalil. Iskal sem prednjo masko ter levo polkrmilo za RS 125. Dobil sem ga v SLO v pićlih 2 dneh in celo z dostavo na dom. To je bilo lansko leto julija.

oba staneta cca 2.2mio sit (rabljena), tako da cena tu ne igra vloge. Jaz kupujem motor za malo bolj dinamično vožnjo po cesti, ker pa grem večkrat tud kam dlje (korzika, azurna itd), mi je ful pomembna zanesljivost motorja in pri italijanu nimam glih najboljšega občutka.....čeprav mi je pa še vedno najlepši, pa tud dvovaljnega zvoka se nebi branu .)

Verjemi, da je agregat Rotax v Apriliji bolj zanesljiv kot pa Hondin. Malo poglej superteste. Aprilija jih je opravila. Za Hondo pa še nisem slišal če je kje objavljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo fantje!

Da tema ne postane "grda", naj se fantu da konkretne nasvete, ne le v stilu Italijan se kvari. Ve se, da vsak ima svoj okus in odgovora, kateri je boljši ni.

Rekel bi le tole: Aprilia je glede kvalitete dosegla zelo visoko raven. Osebno imam ze drugo Aprilio in razen rednih servisov nimam nobenih problemov. S časom sem spoznal še druge lastnike Aprilie (slo,it) in motorji lepo delujejo. Normalo da RSV-jka ni potovalni motor, no jaz se 90% prevozim v dveh in gre solidno, če odštejem omejenost glede prtljage. Je pa tudi res da je moja deklica ni dolginka........

Sam se moras odlociti, kaj zelis, kateri motor ti bolje "pristoji". Kvalitreta/vzdrzljivost pri Apriliji ni vprasljiva, saj navsezadnje v letu 2006 ponujajo najdaljso garancijo..........

Lep pozdrav!

Popravljeno . Popravil viggen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no takšne odgovore sem imel v mislih, ko sem odprl temo...zdej pa spet ne vem kaj vzet :?

a si mogoče vozu tud kšnga japonskega tisočaka? me zanima primerjava voznih lastnosti (predvsem z dvema osebama)

kolk so pa tresljaji moteči pri daljši vožnji? edini dvovaljnik k sem ga jaz probu je Suzuki sv1000, pa je bil mal čudn feeling v primerjavi s 4 valjniki (mislim da suzuki nima protivibracijskih gredi, kot Aprilia)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Jao, swizec... brez zamere, a edini način da boš izvedel kateri moto ti bolj odgovarja je, da pred nakupom oba sprobaš! Pa ne do konca ulica in nazaj ampak pojdi k prodajalcu in se zmeni za testno vožnjo in naredi nekaj 100 km, pa ti ne bo treba poslušat naša filozofiranja - saj so dobronamerna, jasno, a le pri vožnji boš občutil tisti feeling, ki ti bo povedal kateri je pravi zate. Dober nakup in lepe, varne kmje ti želim.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk so pa tresljaji moteči pri daljši vožnji? edini dvovaljnik k sem ga jaz probu je Suzuki sv1000, pa je bil mal čudn feeling v primerjavi s 4 valjniki (mislim da suzuki nima protivibracijskih gredi, kot Aprilia)

bolj kot tresljaji motorja ti lahko dajo vetra tresljaji s cestišča ... RSV1000 je pač hud in trd dirkalnik, zadeva narejena za na pisto, tako kot večina superbike motociklov... Pravijo pa ljudje, da je RSV1000 bolj prostorna za voznika od japoncev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Swizec!

Glede Aprilie RSV Mille l.03 ti lahko povem sledeče:

1.) Vzdrževanje nezahtevno, na 5.000 km pač reden servis, po potrebi - v mojem primeru, ko se vozim večinoma v dveh malenkost bolj kontroliraš olje in to je vse.

2.) V dveh - drža voznika zelo dobra, ni tako "ostra" kot npr. pri Hondi (Sem sedel na prijateljevi), sopotnica sedi solidno (seveda če je kompaktnejših dimenzij :D )

3.) Treslaji - jih ni - na dan sva naredila tudi do 450 km brez problemov.

4.) Garancija - doplačas mislim da 200 EUR in imaš mednarodno garancijo, kar pomeni da velja po vsej EU. V kolikor delaš reden servis le to letno podaljšuješ!!

5.) Motor izredno lepo narejen,tehnično dovršen - že moj model ima "sistem proti zdrzavanju" - oz. če na hitro ponižaž da ti zadnje kolo ne zdrsne - uporabno npr. tudi kadar dezuje - tvoj model, torej 04 je pa še bolj dodelan.

6.) Glasnost - zanemarljiva, tudi z Akrapotom (legal) ni nobenih problemov - zvok čudovit.

7.) Itd.

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam mile, imam touno RSV 03, tako da lahko prispevam v lažjo odločitev le mnenje o kvaliteti motorja: nobenih problemov. Tudi s servisi ni problemov - kot kjerkoli, je potrebno natančno pregledati motor predno se odpelješ - ni realno pričakovati, da bo serviserjev 1000-i pregled enako pozoren do tvoje "ljubice", kot bi to delal sam.

Še posebno, če hkrati popravlja tudi mopede, skuterje, kosilnice za travo, ... nekateri Aprilijini serviserji pri nas so zelo "široko razgledani" - da preživijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa sm spet na začetku :) očitno bo potreben še en temeljit premislek

ej...suzuki, v tem vremenu dobiti motor na testno vožnjo? Khm...mal težko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Pravijo pa ljudje, da je RSV1000 bolj prostorna za voznika od japoncev...

Pozdravljen Swizec!

Glede Aprilie RSV Mille l.03 ti lahko povem sledeče:

2.) V dveh - drža voznika zelo dobra, ni tako "ostra" kot npr. pri Hondi (Sem sedel na prijateljevi), sopotnica sedi solidno (seveda če je kompaktnejših dimenzij :D )

No, glede "cestaškega" udobja je bla stara RSV res kr O.K. , od 04. naprej pa je drža zeloooo ostra. Sicer z mojimi 190cm težko govorim o udobju na supersport motorjih, ampak položaj na CBR 1000 bi znal bit dosti bolj human :? .

O pokvarljivosti RSV-jev nima smisla zgubljat besed, predsodki pač, ki venomer letijo na račun italjanov :zzz: .

Na zadnjem Masterbike je CBR 1000 prehitela RSV Factory za samo 0.1sek na krog kar si lahko interpretiraš tudi kot izredno vozno dinamiko RSV ja, saj bi bilo, glede na 30 KM deficita pri Apriliji, za pričakovat debel zaostanek za Hondo :grrr .

Glede primerljivosti obeh motorjev: CBR sodi v ligo R1, ZX10, GSX1000R..., RSV najpogosteje primerjajo z 999R, GSX 750R.

Dvovaljniki imajo zelo specifične lastnosti, zato ljubitelji štirivaljnikov v RSV in podobnih motociklih težko najdejo smisel, še zlasti v tistih Made in Italy :ninja: .

Vsekakor ti želim dober nakup :grim .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa sm spet na začetku :) očitno bo potreben še en temeljit premislek

ej...suzuki, v tem vremenu dobiti motor na testno vožnjo? Khm...mal težko...

Ja, se abs strinjam! Zato mogoče par dni med božičem in novim letom morda le ni najprimernejši čas za odločanje o nakupu motorja...

Za nakup iz naslanjača pa lahko pogledaš med drugim tudi teste revije Motorrad:

http://www.motorradonline.de/mrd/tests/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dve sezoni vozim ETV 1000 (Caponord), v katerem je vgrajen skoraj enak agregat kot v RSV.

po 14k km nobenih problemov, prej 30k na Pegasu ista pesem - nobenih težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam vozim 1000rr in moram reči da sem presrečen in zelo zadovoljen z motorjem !!!!! No res je da mam šele 6500 KM pa vseeno, všeč mi je mi tudi RSV (oblikovno in zvok) samo je dejansko kar precej manjša od honde in z mojimi 190 cm in 100 kg mi ni blo ravo komot na njej.............pa to pluvanje po motorjih takšnih in drugačnih je res res otročje.........fantje in dekleta živimo v 21 stoletju in za 3 miljone in več pomoje ravno ne moreš kupiti mačka v žaklju..........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!