Skoči na vsebino

WSBK IN AMA Superbike


Jure007

Priporočene objave

Pos. Rider Bike Last Lap Best Lap Laps Gap

1 [21] T.Bayliss Ducati 999 F07 PIT IN 1'35.142 15

2 [11] T.Corser Yamaha YZF-R1 PIT IN 1'35.403 17 0.261

3 [41] N.Haga Yamaha YZF-R1 PIT IN 1'35.917 23 0.775

4 [52] J.Toseland Honda CBR1000RR PIT IN 1'35.946 15 0.804

5 [31] K.Muggeridge Honda CBR1000RR PIT IN 1'36.260 20 1.118

6 [111] R.Xaus Ducati 999 F06 PIT IN 1'36.570 12 1.428

7 [99] S.Martin Honda CBR1000RR PIT IN 1'36.574 19 1.432

8 [55] R.Laconi Kawasaki ZX-10R PIT IN 1'36.620 20 1.478

9 [3] M.Biaggi Suzuki GSX-R1000 K7 PIT IN 1'36.648 25 1.506

10 [57] L.Lanzi Ducati 999 F07 PIT IN 1'36.668 16 1.526

11 [76] M.Neukirchner Suzuki GSX-R1000 K6 PIT IN 1'36.784 22 1.642

12 [96] J.Smrz Ducati 999 F05 PIT IN 1'36.854 14 1.712

13 [159] G.Bussei Ducati 999 F06 PIT IN 1'36.876 18 1.734

14 [10] F.Nieto Kawasaki ZX-10R PIT IN 1'36.969 19 1.827

15 [38] S.Nakatomi Yamaha YZF-R1 PIT IN 1'37.063 23 1.921

16 [131] C.Morales Yamaha YZF-R1 PIT IN 1'37.110 20 1.968

17 [84] M.Fabrizio Honda CBR1000RR PIT IN 1'37.130 23 1.988

18 [44] R.Rolfo Honda CBR1000RR PIT IN 1'37.138 23 1.996

19 [71] Y.Kagayama Suzuki GSX-R1000 K7 PIT IN 1'37.176 24 2.034

20 [25] J.Brookes Honda CBR1000RR PIT IN 1'37.180 22 2.038

21 [22] L.Morelli Ducati 999RS PIT IN 1'39.079 24 3.937

22 [42] D.Ellison Ducati 999RS PIT IN 1'39.516 26 4.374

23 [73] C.Zaiser MV Agusta F4 312 R PIT IN 1'39.787 10 4.645

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet se je pokazalo, da Ducati rešuje Bayliss (Lanzi ne more višje od 5 mesta), drugače je že nekonkurenčen. Zato ne jamrat, da si spet prilagajajo pravila. Poleg tega znajo privabit še KTM, kar bo samo pripomoglo k večjemu rivalstvu firm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma dej Gimpl se vid da ne poznaš zgodovine kako se tale kubatura počasi dodaja, ko Japonci postanejo klonkurenčni.

In to že leta....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma naj se že enkrat poberejo, non stop neki izsiljujejo in grozijo.

V Ameriki so jih lepo domov poslal in srečno, ko so hoteli po elektroniki, ki ni dovoljena še večjo kubaturo. Vedno nekej izsiljujejo in pritiskajo na ostale. Če je 1000 naj bo 1000 in čao.

Naj grejo v supertvins, tam pa ne bojo mel konkurence!!

Se podpisem pod tole, pomoje je bl problem da ne znajo narest dobrga 4-cilinderskega motorja :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se podpisem pod tole, pomoje je bl problem da ne znajo narest dobrga 4-cilinderskega motorja :lol1:

khm... ga že majo, desmosedicija, s katerim pa ne mislijo tekmovat v WSBK (sem prebral v nekem intervjuju)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma dej Gimpl se vid da ne poznaš zgodovine kako se tale kubatura počasi dodaja, ko Japonci postanejo klonkurenčni.

In to že leta....

:hmm: glede dodajanja kubature...zadnjo menjavo pravil je po dolgoletnem stokanju in lobiranju dosegla japonska četverica, če smo že pri poznavanju zgodovine - štirivaljnikom dovolili dodatnih 250ccm, prej je bilo 750ccm 4v/ 1000ccm 2v a ne? :lol1:

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam si pozabu zakaj, ker enostavno ni blo več japonskih factory ekip in je SBK umiral. Ducati je bil edeini, ki je zmagoval, ostali pa niso enostavno sprejeli takega pravila 2 cilindara 1000 in 4 cilindri 750.

In kaj hočejo zdej?

2 cilindra 1200 in 4 cilindri 1000. Se prav, da bomo tam kot smo bli.

Bomo vidl kako bo še pol zanimiva dirka, če slučajn pride do tega....

Sicer pa dokler lahko zmagujejo s privatno ekipo in lanskim motorjem (Xaus včeraj) ne vem čemu se bunijo???????????

Če mene vprašaš, SUPERTWINS, tam pa bojo zmagoval, ker bojo v večini.

Popravljeno . Popravil salsa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tehnično gledano je primerjava 1000ccm 2V in 1000ccm 4V kot da bi se med sabo borila 75kg in 100kg boksarja :grim . Xaus je včeraj zmagal samo zaradi specifike dirkališča v Valenciji, konfiguracija je bojda na kožo pisana 2V, delno mokra proga in domač teren je v prvi dirki še dodatno olajšala delo Xausu na 2V. Baylis je vozil poškodovan (mazinec na desni roki :? )

Glede krize SBK, blia je rezultat uvedbe 1000ccm superšportnikov v 90 letih, na trgu je bilo za 750 ccm motorje vedno manj zanimanja, s padanjem prodajnih stevilk je padal tudi interes proizvajalcev iz daljnega vzhoda za financiranje razvoja, namen SBK pa je ravno v promociji serijskih motorjev. Tehnično gledano so bili 750ccm stroji sposobni dosegati in presegati 1000V2, spomnim se ZXR 750RR, ki je kljub zastareli zasnovi (let.1996) do zadnjega sodeloval v SBK in se vozil konstantno v ospredju :OK: Še to, tovarniške SBK ekipe so še vedno privatne ekipe s sponzorskim denarjem in tehnično pomočjo proizvajalca :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš tale tvoj ''tehnično gledano'' in praksa nekak ne gresta skupaj!!!

Pa brez zamere! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da v tej debati ni poanta v tehničnem vidiku in praksi ampak interpretaciji dejstev in zgodovine na 2 različna načina !!!

Pa brez zamere .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

IMHO je poanta tele debate samo ena: motoristi se zgleda delimo na tiste, ki smatrate da morajo met Ducatiji posebne privilegije in na tiste, ki mislimo da morajo bit pravila za vse enaka :)

mimogrede: kaj pa če midva s salso narediva 250 ccm dirkanik iz dveh 125 Tomosovih motorjev, pol pa zahtevava od vseh ostalih da smejo met največ 32 ccm, ker sicer ne bova konkurenčna??? :lol1:

in da ne bom čist off-topic: včerajšnje dirke so ble pa prav luštne za pogledat, Kenan Sofuoglu je šel ko metek v 600 SS, pa tist hud padec treh čisto spredaj... Xaus je FUL rastural v prvi SBK dirki z noro hudimi prehitevanji, v drugi mi je blo pa všeč kako je Mad Max vrnil Hagi prehitevanje tik pred ciljem dve dirki nazaj :OK:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se delim v tisto skupino, ki si želi zanimive borbe in sodelovanje vseh izdelovalcev - to se pa doseže samo s tem, da veljajo pravila glede na specifiko pogonskih agregatov.

PS: morda je na mestu analogija s hendikepi pri konjskih dirkah (galopu)... Kdor je prehiter, se mu da kvihte pod sedlo - samo za to, da je dirka bolj uravnotežena in da je za gledalce bolj zanimivo.

Menim, da je čisto okej, če enako velja tudi pri motošportu. Drugo so pa športi, kjer pride v poštev v glavnem fizični performans posameznika (skok v višino, sprint na 100 metrov.... ), tam je pač možno imeti neka poenostavljena pravila, ki "veljajo za vse enako".

Popravljeno . Popravil SiR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mimogrede: kaj pa če midva s salso narediva 250 ccm dirkanik iz dveh 125 Tomosovih motorjev, pol pa zahtevava od vseh ostalih da smejo met največ 32 ccm, ker sicer ne bova konkurenčna??? :lol1:

Mimogrede ti raj tekmuj v pro Suzuki, pro MTech, pro... patetiki. Tam si ziher brez konkurence :evilgrin: :lol1:

Sicer to nima nobene zveze s SBK temo, ampak si nisem mogel pomagat :blush:

Večkrat se v medijih pojavljajo komentarji, da za vsem golažem, ki se kuha v SBK stoji Moto GP z namenom zmanjšati zanimivost prvenstva, ki je v preteklosti v določenih sezonah v Evropi celo presegel popularnost GP-ja :eek: . Po novih specifikacijah gum v letu 2004 (ki so mimogrede totalno skregana z duhom SBK dirkanja) in novih specifikacijah glede kubikaže je prehod med SBK in M-GP bistveno lažji, zvezdniki odhajajo takorekoč čez noč, SBK pa je razen svetlih izjem postalo odlagališče upokojenih in drugorazrednih dirkačev ter rekrutni center za GP. Eden glavnih magnetov SBK-ja v preteklosti je bil tudi Ducati. Dvomim, da bo Ducati kaj dosegel na področju pravil, najbolj žalostno pa je to, da SBK prvenstvo ob aktualnih pravilih in specifikacijah nikoli več ne bo doživelo takšno popularnost kot med leti 1989 - 2003 :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ej Furioso a znaš še ti kej druzga na forumu kot linke štepat???

:hmm: :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Druga dirka je bila prava poslastica. Edino Xausa mi je žal, da ga je Lanzi skeglal. Drugač pa pred zadnjo šikano so že vsi mislil, da je JT zmagal, pa ga je maestro Bayliss stisnu dobesedno v zadnjem metru pred ciljem. Kot sta povedala komentatorja, nikol ne smeš odpisat Baylissa. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!