Skoči na vsebino

Fizična blokada motorja


Driverman

Priporočene objave

LP

Kako zablokirat motor na čim cenejši način in to homologirat! :?

Imam motor s 49kW in bi rad zmanšal kilovate na 44kW da bom prišparal pri registraciji!

Kako to narediti na čim cenej način :?

Izvolite s predlogi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej malo v nemcijo.

..sam ne vem kako to pr nas homologirat,.. kr po naših predpisih ne obstaja Ninje s 25 kW :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..sam ne vem kako to pr nas homologirat,.. kr po naših predpisih ne obstaja Ninje s 25 kW :hmm:

Pri kompletu za blokado moraš zraven dobit tud t.i. TÜV papirje, s katerimi dokazuješ blokado. Načeloma bi te papirje naj upoštevali tudi pri nas, tako da lahko daš to zadevo vpisat v homologacijski kartonček pri npr. LPP.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EU. za nekaj pa bi le naj bila dobra. :naughty:

Če se prav spominjam, so TÜV papirji bili nekakšna 'svetinja' še preden s(m)o našo državico priklopili na EU. Je pa res, da sem bil takrat še mlad in se na te stvari nisem kaj preveč oziral. :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Kako zablokirat motor na čim cenejši način in to homologirat! :?

Imam motor s 49kW in bi rad zmanšal kilovate na 44kW da bom prišparal pri registraciji!

Kako to narediti na čim cenej način :?

Izvolite s predlogi :D

Povprašaj pri uvozniku. Pri Yamahi vem, da ti oni vse naredijo, vključno z homologacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me prav zanima kdo bo men blokiral 106kw na 25kw :hmm:

sej vseh tko nkol ne rabim jih polovica počiva v štali pa samo oves žrejo :lol1:

zdej bi pa še mal državo okol prnesu :grim

da čujemo uradni glas Yamahe če se da :P

pa kwa bi blo v primeru da poj to ven vzameš pa nekam počiš...??? :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me prav zanima kdo bo men blokiral 106kw na 25kw :hmm:

sej vseh tko nkol ne rabim jih polovica počiva v štali pa samo oves žrejo :lol1:

zdej bi pa še mal državo okol prnesu :grim

da čujemo uradni glas Yamahe če se da :P

pa kwa bi blo v primeru da poj to ven vzameš pa nekam počiš...??? :slap:

Kdo se bo pa spomnu gledat če imaš ali nimaš blokado? Razen če mislš R1 na 25 kW zapret pol se pa pr 300 km/h počit. Ponavadi na avtih niti gum ne gledajo če so homologirane, razen če imaš znižanega jugiča.

gre seveda zato da padeš v manjši razred ali dva če ni preveč razlike. Pa če se zadeva povrne pri razliki registracij, si zmagal.

Popravljeno . Popravil Miki Mauss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Click me!

Poglejte si tole. Dostavljajo tudi v Slovenijo. Kako je s homologiranjem pa nevem. TÜV certifikat imajo vse blokade..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah je*iga. Majo pa te 4 podložke TÜV certifikat in se veliko lažje homologirajo ko kaka home-made zadeva. Pa glede na to kolk bi pršparu z zavarovanjem, enkrat dat 75€ niti ni tko velik strošek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja in kako bi se potem vsa stvar vgradila (slaba nemščina) pa pol kako je homologacija...?? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je že kdo kej računal a je računica? jst imam možnost zapret tdm na 25 kw, potem ga je seveda isti dan treba še odpret.... Da ni potem več stroškov s tem kot prihranka na registraciji....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah recimo za FZ6 je 1 opcija da ti tak kit naročijo pri Servis Štern v Kranju. Ti samo poveš št. okvirja 1 tedn prej in ti oni zrihtajo čist vse. Nobene dod. homologacije potrebe. Cena je pa skupaj z montažo okrog 50k SIT. Menda je Kawasaki še cenejš (nism preverjal osebno).

Sicer js tega ne bom naredu zato ker bi rad pršparau na zavarovanju (no ja :) ni to moj primarni razlog.. ) - izpit mam še 3 leta, do 21ega leta, A-OM do 25kW.. In bom tko lah vozu FZ6 tud s takim izpitom.

Popravljeno . Popravil mjemec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je že kdo kej računal a je računica? jst imam možnost zapret tdm na 25 kw, potem ga je seveda isti dan treba še odpret.... Da ni potem več stroškov s tem kot prihranka na registraciji....

Potencialno so stroški lahko še bistveno višji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako bi zablokeral kawa zzr 250 za tistih

par kW preveč <_< ?blokad na netu ni oz.jih ne najdem.

ma pa vrjetn par kW več kt bi jst MORAL met nasledji 2 leti :unsure: (25kW).

Vaši predlogi in priporočanja?.. :eek:

Hvala. :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm js sm povsod vidu da ma ZZR 250 25kW. Razn če je to kaka odprta verzija.. In ravno zato ker naj bi mel motor že v osnovi 25kW verjetno ne obstajajo blokade ki bi ga omejile na takšno moč ko jo že ima - nebi melo lih smisla to :)

Popravljeno . Popravil mjemec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah recimo za FZ6 je 1 opcija da ti tak kit naročijo pri Servis Štern v Kranju. Ti samo poveš št. okvirja 1 tedn prej in ti oni zrihtajo čist vse. Nobene dod. homologacije potrebe. Cena je pa skupaj z montažo okrog 50k SIT. Menda je Kawasaki še cenejš (nism preverjal osebno).

Sicer js tega ne bom naredu zato ker bi rad pršparau na zavarovanju (no ja :) ni to moj primarni razlog.. ) - izpit mam še 3 leta, do 21ega leta, A-OM do 25kW.. In bom tko lah vozu FZ6 tud s takim izpitom.

za kawasaki Z750 pride blokiranje na 25kW 20.000 sit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prometni od moje tastare Honde XR 600R je bilo vpisano 16kw. :kva2: Bohtivedi kje je ta Honda zdaj?

Wanted; temno modra, rumen sedež, acerebis plastike, karbon auspuh, letnik 92-93, nekje na kočevskem. :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm js sm povsod vidu da ma ZZR 250 25kW. Razn če je to kaka odprta verzija.. In ravno zato ker naj bi mel motor že v osnovi 25kW verjetno ne obstajajo blokade ki bi ga omejile na takšno moč ko jo že ima - nebi melo lih smisla to :)

http://uk.motorcity.com/nuovo/Moto/visuali...hp3?arrayid=456

upam da je ratal...tle je kawa zzr 250 k ma 36 konjičkov to se pravi da ima več kot

25kW...upam da sem prov zračunal.drgač me pa popravte.

ps:kako se link gor plep???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Mene pa zanima če maš motor na 25kW zablokeran ali kej trpi oz. se obrablja bolj kot če je odblokeran :?

Kam vse se vstavlja blokade :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!