Driverman Objavljeno Januar 3, 2006 Deli Objavljeno Januar 3, 2006 LP Kako zablokirat motor na čim cenejši način in to homologirat! :? Imam motor s 49kW in bi rad zmanšal kilovate na 44kW da bom prišparal pri registraciji! Kako to narediti na čim cenej način :? Izvolite s predlogi :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 3, 2006 Deli Objavljeno Januar 3, 2006 poglej malo v nemcijo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
king Objavljeno Januar 3, 2006 Deli Objavljeno Januar 3, 2006 poglej malo v nemcijo. ..sam ne vem kako to pr nas homologirat,.. kr po naših predpisih ne obstaja Ninje s 25 kW :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 3, 2006 Deli Objavljeno Januar 3, 2006 ..sam ne vem kako to pr nas homologirat,.. kr po naših predpisih ne obstaja Ninje s 25 kW :hmm: Pri kompletu za blokado moraš zraven dobit tud t.i. TÜV papirje, s katerimi dokazuješ blokado. Načeloma bi te papirje naj upoštevali tudi pri nas, tako da lahko daš to zadevo vpisat v homologacijski kartonček pri npr. LPP. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 3, 2006 Deli Objavljeno Januar 3, 2006 EU. za nekaj pa bi le naj bila dobra. :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 3, 2006 Deli Objavljeno Januar 3, 2006 EU. za nekaj pa bi le naj bila dobra. :naughty: Če se prav spominjam, so TÜV papirji bili nekakšna 'svetinja' še preden s(m)o našo državico priklopili na EU. Je pa res, da sem bil takrat še mlad in se na te stvari nisem kaj preveč oziral. :whistle: D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno Januar 4, 2006 Deli Objavljeno Januar 4, 2006 LP Kako zablokirat motor na čim cenejši način in to homologirat! :? Imam motor s 49kW in bi rad zmanšal kilovate na 44kW da bom prišparal pri registraciji! Kako to narediti na čim cenej način :? Izvolite s predlogi :D Povprašaj pri uvozniku. Pri Yamahi vem, da ti oni vse naredijo, vključno z homologacijo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
eMBe Objavljeno Januar 4, 2006 Deli Objavljeno Januar 4, 2006 me prav zanima kdo bo men blokiral 106kw na 25kw :hmm: sej vseh tko nkol ne rabim jih polovica počiva v štali pa samo oves žrejo :lol1: zdej bi pa še mal državo okol prnesu :grim da čujemo uradni glas Yamahe če se da :P pa kwa bi blo v primeru da poj to ven vzameš pa nekam počiš...??? :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miki Mauss Objavljeno Januar 4, 2006 Deli Objavljeno Januar 4, 2006 (popravljeno) me prav zanima kdo bo men blokiral 106kw na 25kw :hmm: sej vseh tko nkol ne rabim jih polovica počiva v štali pa samo oves žrejo :lol1: zdej bi pa še mal državo okol prnesu :grim da čujemo uradni glas Yamahe če se da :P pa kwa bi blo v primeru da poj to ven vzameš pa nekam počiš...??? :slap: Kdo se bo pa spomnu gledat če imaš ali nimaš blokado? Razen če mislš R1 na 25 kW zapret pol se pa pr 300 km/h počit. Ponavadi na avtih niti gum ne gledajo če so homologirane, razen če imaš znižanega jugiča. gre seveda zato da padeš v manjši razred ali dva če ni preveč razlike. Pa če se zadeva povrne pri razliki registracij, si zmagal. Popravljeno Januar 4, 2006. Popravil Miki Mauss Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mjemec Objavljeno Januar 8, 2006 Deli Objavljeno Januar 8, 2006 Click me! Poglejte si tole. Dostavljajo tudi v Slovenijo. Kako je s homologiranjem pa nevem. TÜV certifikat imajo vse blokade.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 8, 2006 Deli Objavljeno Januar 8, 2006 Za 4 podložke hočejo 75€ :wacko: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mjemec Objavljeno Januar 8, 2006 Deli Objavljeno Januar 8, 2006 Jah je*iga. Majo pa te 4 podložke TÜV certifikat in se veliko lažje homologirajo ko kaka home-made zadeva. Pa glede na to kolk bi pršparu z zavarovanjem, enkrat dat 75€ niti ni tko velik strošek. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mkosir Objavljeno Januar 8, 2006 Deli Objavljeno Januar 8, 2006 Ja in kako bi se potem vsa stvar vgradila (slaba nemščina) pa pol kako je homologacija...?? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 8, 2006 Deli Objavljeno Januar 8, 2006 Na izpušni kolektor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miki Mauss Objavljeno Januar 9, 2006 Deli Objavljeno Januar 9, 2006 je že kdo kej računal a je računica? jst imam možnost zapret tdm na 25 kw, potem ga je seveda isti dan treba še odpret.... Da ni potem več stroškov s tem kot prihranka na registraciji.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno Januar 9, 2006 Deli Objavljeno Januar 9, 2006 vse skupaj je potrebno še homologirati.pomoje se računica ne izide Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mjemec Objavljeno Januar 9, 2006 Deli Objavljeno Januar 9, 2006 (popravljeno) Jah recimo za FZ6 je 1 opcija da ti tak kit naročijo pri Servis Štern v Kranju. Ti samo poveš št. okvirja 1 tedn prej in ti oni zrihtajo čist vse. Nobene dod. homologacije potrebe. Cena je pa skupaj z montažo okrog 50k SIT. Menda je Kawasaki še cenejš (nism preverjal osebno). Sicer js tega ne bom naredu zato ker bi rad pršparau na zavarovanju (no ja :) ni to moj primarni razlog.. ) - izpit mam še 3 leta, do 21ega leta, A-OM do 25kW.. In bom tko lah vozu FZ6 tud s takim izpitom. Popravljeno Januar 9, 2006. Popravil mjemec Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
master_wood Objavljeno Januar 9, 2006 Deli Objavljeno Januar 9, 2006 Jst mam motor z 62 KW a obstaja kaka blokada, ki mi ga bo spravila na 72 KW :kva2: lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Januar 9, 2006 Deli Objavljeno Januar 9, 2006 je že kdo kej računal a je računica? jst imam možnost zapret tdm na 25 kw, potem ga je seveda isti dan treba še odpret.... Da ni potem več stroškov s tem kot prihranka na registraciji.... Potencialno so stroški lahko še bistveno višji. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
snoopy Objavljeno Januar 9, 2006 Deli Objavljeno Januar 9, 2006 Mene pa zanima kako bi zablokeral kawa zzr 250 za tistih par kW preveč <_< ?blokad na netu ni oz.jih ne najdem. ma pa vrjetn par kW več kt bi jst MORAL met nasledji 2 leti :unsure: (25kW). Vaši predlogi in priporočanja?.. :eek: Hvala. :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mjemec Objavljeno Januar 9, 2006 Deli Objavljeno Januar 9, 2006 (popravljeno) Hmmm js sm povsod vidu da ma ZZR 250 25kW. Razn če je to kaka odprta verzija.. In ravno zato ker naj bi mel motor že v osnovi 25kW verjetno ne obstajajo blokade ki bi ga omejile na takšno moč ko jo že ima - nebi melo lih smisla to :) Popravljeno Januar 9, 2006. Popravil mjemec Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GrCaR Objavljeno Januar 9, 2006 Deli Objavljeno Januar 9, 2006 Jah recimo za FZ6 je 1 opcija da ti tak kit naročijo pri Servis Štern v Kranju. Ti samo poveš št. okvirja 1 tedn prej in ti oni zrihtajo čist vse. Nobene dod. homologacije potrebe. Cena je pa skupaj z montažo okrog 50k SIT. Menda je Kawasaki še cenejš (nism preverjal osebno). Sicer js tega ne bom naredu zato ker bi rad pršparau na zavarovanju (no ja :) ni to moj primarni razlog.. ) - izpit mam še 3 leta, do 21ega leta, A-OM do 25kW.. In bom tko lah vozu FZ6 tud s takim izpitom. za kawasaki Z750 pride blokiranje na 25kW 20.000 sit! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kp-kp Objavljeno Januar 9, 2006 Deli Objavljeno Januar 9, 2006 V prometni od moje tastare Honde XR 600R je bilo vpisano 16kw. :kva2: Bohtivedi kje je ta Honda zdaj? Wanted; temno modra, rumen sedež, acerebis plastike, karbon auspuh, letnik 92-93, nekje na kočevskem. :photo: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
snoopy Objavljeno Januar 10, 2006 Deli Objavljeno Januar 10, 2006 Hmmm js sm povsod vidu da ma ZZR 250 25kW. Razn če je to kaka odprta verzija.. In ravno zato ker naj bi mel motor že v osnovi 25kW verjetno ne obstajajo blokade ki bi ga omejile na takšno moč ko jo že ima - nebi melo lih smisla to :) http://uk.motorcity.com/nuovo/Moto/visuali...hp3?arrayid=456 upam da je ratal...tle je kawa zzr 250 k ma 36 konjičkov to se pravi da ima več kot 25kW...upam da sem prov zračunal.drgač me pa popravte. ps:kako se link gor plep??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Driverman Objavljeno Januar 14, 2006 Avtor Deli Objavljeno Januar 14, 2006 LP Mene pa zanima če maš motor na 25kW zablokeran ali kej trpi oz. se obrablja bolj kot če je odblokeran :? Kam vse se vstavlja blokade :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se