gebre Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 :lol1: good one! Zakaj bi mašina bolj trpela, če se navija samo še na kako polovico obratov? Drugače pa se to "vgradi" na začetek krivin, v bistvu nekakšne podložke vsaj za moj motor je tako, za druge se pa nisem preveč zanimal. Za kawo zzr 600 izgleda takole:
Driverman Objavljeno Januar 14, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 (popravljeno) :lol1: good one! Zakaj bi mašina bolj trpela, če se navija samo še na kako polovico obratov? Drugače pa se to "vgradi" na začetek krivin, v bistvu nekakšne podložke vsaj za moj motor je tako, za druge se pa nisem preveč zanimal. Za kawo zzr 600 izgleda takole: Aha :hmm: Kam pridejo te tesnila na avspuh ali pred vplinjač?? Do kok se ti pa pol zavrti? Men se zdej do 11500 :) Popravljeno Januar 14, 2006. Popravil Driverman
gebre Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 Naj bi prišlo na začetek krivin (tam kjer krivine pridejo iz motorja). Nimam pa pojma do koliko se zavrti, ker zadeve še nimam, imel pa je to Burnout na svojem ER-5.
Driverman Objavljeno Januar 15, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 15, 2006 :) Če ima gdo zablokeran motor na 25kW bi lepo prosil če lahko pove svoje izkušnje kako pol kej motor špila? :) LP
Driverman Objavljeno Januar 15, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 15, 2006 <_< Ni ga junaka, ki bi kaj povedal o blokadi motorja na 25kW :? Ali nima nihče take blokade :? LP
simonsi Objavljeno Januar 15, 2006 Opozori Objavljeno Januar 15, 2006 kaj bi pa rad vedel? da nikamor ne gre? :grim poglej pri katerih obratih ima tvoj motorin 35km in se vozi do teh obratov, pa boš videl kako je :doze:
SiR Objavljeno Januar 15, 2006 Opozori Objavljeno Januar 15, 2006 :) Če ima gdo zablokeran motor na 25kW bi lepo prosil če lahko pove svoje izkušnje kako pol kej motor špila? :) LP Dvovaljnik, 4-valjnik, 6-valjnik, singlca? Cvajtakter, 4-takter, 1-takter? 125-kubička, četrtlitrca, pollitrca? Litrca? Dvalitrca? Saj ti je jasno, da ne mormo kar ugibat, a? in da ti ne moremo kar povedat, kako in kaj? Zablokiraj, pa poročaj. (zlo malo jih je doslej kaj poročalo. Vsi so v glavnem spraševali.)
Leteči Objavljeno Januar 16, 2006 Opozori Objavljeno Januar 16, 2006 Motor boš zabremzal za polovico njegove moči in kaj misliš kako bo šel potem?? Za en k...c. Če moraš to narediti zaradi omejitve v izpitu potem OK, boš pač dve leti vozil tako potem pa gasa. Če misliš zato da boš šparal pri zavarovanju potem motor prodaj in je končano. Zadovoljen
Driverman Objavljeno Januar 16, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 16, 2006 (popravljeno) Dvovaljnik, 4-valjnik, 6-valjnik, singlca? Cvajtakter, 4-takter, 1-takter? 125-kubička, četrtlitrca, pollitrca? Litrca? Dvalitrca? Saj ti je jasno, da ne mormo kar ugibat, a? in da ti ne moremo kar povedat, kako in kaj? Zablokiraj, pa poročaj. (zlo malo jih je doslej kaj poročalo. Vsi so v glavnem spraševali.) A to obstaja :hmm: :? :grrr Drugač pa mislm zablokerat zarad izpita! Ne zaradi registracije! :D Popravljeno Januar 16, 2006. Popravil Driverman
Ice Objavljeno Januar 16, 2006 Opozori Objavljeno Januar 16, 2006 rucek v izpuh in mirna......... slovenija? :devil: (fizicnablokadapress) :devil:
Driverman Objavljeno Februar 1, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 (popravljeno) Evo! Sitnarim Odarju, Panigazu in Barboriču za to proklemskano blokado na 25kW. Odar B. je rekel, da obstaja blokada in je možno vgraditi. Nakar kličem v servis kjer se pozanimujejo že 3 dni. :( Panigaz čaka na dostavo blokad. (upajmo naslednji teden) :( Barborič pa bo ponovno vprašan jutri. Kljub temu, da je bil že pred 1 tednom vprašan. :( Lpp sem že poklical treba dobit najprej paperje od blokade in potem odnesti na lpp, kjer izpolniš nekaj obrazcev in počakaš na povabilo motorja na pregled. Samo povabilo pa čakaš... :hmm: ŠE in ŠE! Tako, da sem kar malo razočaran nad vsem čakanjem in sitnarjenjem! :( Popravljeno Februar 1, 2006. Popravil Driverman
Driverman Objavljeno Februar 21, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 :OK: :OK: :OK: PANIGAZ je 1A!!! :OK: :OK: :OK:
_THUNDER_ Objavljeno Februar 21, 2006 Opozori Objavljeno Februar 21, 2006 najboljše da zagrabiš auspuh pa ga za ene 170 stopinj zapigaš proti belanci.... ti ziher več nikamor ne bo šel moped pa samo ene 25kw bo lahko kašljal..... :lol:
JEJŽ Objavljeno Februar 22, 2006 Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 :grim Lahko pa en samorezni vijak vzameš in ga zašraufaš v desno ročko... :grim
JetStream Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 mene pa zanima če bi se dal na 25kw blokirat yamaho thundercat. če se da kam je to treba it, kje zadeve uredijo, kok je postopek kj kompliciran in pa seveda kaka je cena tega. hvala za odgovor. lp
k0ci Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 delta team krško, tsc laba (litija),...pa pri drugih prodajalcih yamahe
*F@lcon* Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 :OK: :OK: :OK: PANIGAZ je 1A!!! :OK: :OK: :OK: itak da je moj sosed...
Fabo Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 (popravljeno) Motor boš zabremzal za polovico njegove moči in kaj misliš kako bo šel potem?? Za en k...c. Če moraš to narediti zaradi omejitve v izpitu potem OK, boš pač dve leti vozil tako potem pa gasa. Če misliš zato da boš šparal pri zavarovanju potem motor prodaj in je končano. Zadovoljen Tisto z zavarovanjem se strinjam....kar se pa izpitnih omejitev tice se pa te blokade dajejo notr po sistemu --kar gre not more tud vn--- cimprej! hehe .) :yea1: Popravljeno Oktober 9, 2006. Popravil Fabo
king Objavljeno November 28, 2006 Opozori Objavljeno November 28, 2006 ..Suzuki SV 650 L.03 ma takole blokado, ki zapira motor na 25 KW,... u bistvu "halta" gas. odstranitev in montaža je zelo prpeprosta,... križni izvijač i minuto dela... to je to. homologacijo delaš pa na mislim da LPP LJ.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se