Skoči na vsebino

VOR OHLADIL ŠTERNA


ollopa

Priporočene objave

No pa smo videli kako ima VOR za en K...c vozne lastnosti.

Izjava - GIDL/HuskyBoy .

Še dobro da je Hlad vozil stari lanskoletni model...Nekaj se sušlja, da bo imel že na naslednji dirki glanc novega RC-ja 2002 kateri ima malo manj za en K...c vozne lastnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud Hlad je biu letos že prehlajen in bi biu včeraj tud, če nebi Štern slab štartu!

so pa fantini zelo zelo izenačeni, kar je dobro za gledalce in tudi za razvoj supermota pri nas v slo.

kar se pa motorjev tiče, na tako kratki pisti je vse dost dobr, važen je vzmetenje, gume, dirkač, SREČA...

GAS DO DASKE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseeno se mi zdi, da je bil VOR včeraj na ravnini počasnejši, na zaviranju pred zavoji so mu pa vilce skakale kot na APN-U...

Ejkej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Vseeno se mi zdi, da je bil VOR včeraj na ravnini počasnejši, na zaviranju pred zavoji so mu pa vilce skakale kot na APN-U...

Ejkej

Hm, jaz bi rekel taku, ce bi imel Hlad 12.000 DEM za UHLINS vilcu kut Stern in ce bi VOR imel toliko CCM kubikaže kot Husa ne bi bilo vec zanimivo, (530 proti 610 CCM) cudno da je bila Husa hitrejsa.

kycysymet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Vseeno se mi zdi, da je bil VOR včeraj na ravnini počasnejši, na zaviranju pred zavoji so mu pa vilce skakale kot na APN-U...

Ejkej

Hm, jaz bi rekel taku, ce bi imel Hlad 12.000 DEM za UHLINS vilcu kut Stern in ce bi VOR imel toliko CCM kubikaže kot Husa ne bi bilo vec zanimivo, (530 proti 610 CCM) cudno da je bila Husa hitrejsa.

kycysymet

en kup ČE-jev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nimam pojma kje si vidu pr šternu ohlins vilice?!

GAS DO DASKE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vor je opremljemn z OHLINS amortizerjem, tako kot tudi Husa, VOR ima spredaj 46mm Paioli-Kayaba vilice, Husa pa 45mm Marzocchi Shiwer. Vor ima 530ccm, Husa pa 570. Husa se nikol ni miela 610 ccm, samo tako se je imenovala. 570 jih ima ze od leta 91, ko so zamenjali 610 motorji stare 510 motorje. Ime motorja se ne pove kubikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se to, tud OHLINS vilice ti ne pomagajo ce si jih neznas nastavit, to pomeni da ni denar v igri, ampak tekmovalec sam oz povratna informacija TEKMOVALEC-MEHANIK. Ce tekmovalec nezna povedat kaj se mu dogaja, oz ce nima obcutka za spremembe ko se dogajajo klikiin vse ostalo to pomeni nivo motorja na ravnini, v ovinku,v ovinku na zavori,v ovinku brez zavore, v ovinku po zaviranju in ob dodajanju gasa, pa se milion kombinacji bi lahko nasteli, potem mu tud ANDERS ANDERSSON nemore pomagat (OHLINSOV inzinir, ki ve kako stvar deluje), to nekateri cutijo drugi ne. Iz teh informacij se da veliko naredit oz. vse! Seveda pa tukaj igrajo veliko vlogo ljudje ki z šraufencigarjem v roki zaskrbljeno poslušajo voznike ispod čelade ki se pritožujejo, takim se reče SUSPENSION BOY-i.Pa da neboste mislil da je takih velik v pri nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko že govorite o vzmetenju povejte še cene posameznih prvih vzmetenj in kakšne prednosti imajo Medicin vor je pa imel to tekmo samo 503ccm

ker cilinder ni prišel pravočasno pač makaronarji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene? Saj so serijske že na motorju, vem da Marzocchi kot rezervni del vsak krak stane približno 400€, kolk pa so vredne Paioli-Kayaba pa nevem, verjetn so tam nek, saj oboje delajo Italjani. Prednosti? Mogoče imajo vilice z večjim premerom malo več stabilnosti, obenem pa imajo tud mal več trenja, ker je površina večja kot pa pri vilicah z manjšim premerom. Lahko pa so tud mal lažje kot pa one z manjšim premerom, vse to je premosorazmerno, skor neopazna je razlika, če odštejemo kakšno pamet imajo notri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vilce ki jih ima štern niso serijske, če redno spremljaš dirke

boš videl da se štern vsakič pred startom ustavi in za štart zatakne vilice, da se nemorejo dvigniti šele pri prvem zaviranju z prvo zavoro se sprostijo tako da na štartu motor ne dviguje. V Ljubečni mu štart ni uspel vožnja pa zelo dobro saj je imel najhitrejši krog.

Najboljši štart pa je imel Medizza.

Toliko o serisko vgrajenih vilcah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SMRDIIIIIIIIIIIIIIIII !!!

Ku smo že pri štertu...Na briefighu je guspud visoka eminenza pousebljen v Verbiča jasnu in glasnu povedu, da bu štert 5 du 7 sekundi pu rdeči zastavi (ki ni partijska), nu zakej je potlej nepricakuvanu minilu samu nanka pou sekundi

Čudnu da sej ni s tem pomaghu tekmovauc sez AMD Dumžale.

No Brain No Pain

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi smo ga opazovali v Celju in potem še na VHS kaseti... Zanimivo je, da je kamera videla nekaj, kar se še ni zgodilo... Hehehehe gre tu morda za časovni preskok?

No, kar počasi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Mi smo ga opazovali v Celju in potem še na VHS kaseti... Zanimivo je, da je kamera videla nekaj, kar se še ni zgodilo... Hehehehe gre tu morda za časovni preskok?

No, kar počasi...

Zdej ko si vrgu kost, pa jo se poglodaj...povej do konca kej si vidu.

No Brain No Pain

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče Šterna, kako se pred vsakim štartom malce stran od publike obesi na vilice in potem šari po desni strani z roko? Več bi znal povedat njegov suspension-boy...

No, kar počasi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gidl telefoniraj na 041 709 740 in se zmenmo pa ti v bike baru predvajamo kaseto da se ne bi kdo delal neumnega.Mislim pa da ti je to zelo znano saj odgovarjaš na temo zelo poznavalsko pa tudi cagiva ti ni tuja.Servis pa mislim da je v Mengšu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Paioli-Kayaba pa nevem, verjetn so tam nek, saj oboje delajo Italjani

A niso Kayaba japonska zadeva!

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:Paioli-Kayaba pa nevem, verjetn so tam nek, saj oboje delajo Italjani

A niso Kayaba japonska zadeva!

LP

Leteči

Kayaba in Paioli sta sklenla Joint-Venture - Po domače sta se mal združla.

No Brain No Pain

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KO STE ŽE PRI HLADU IN ŠTERNU BI DODAL DA SE OBA ZELO DOBRO PELJETA. RES JE DA JE ŠTERN MAJN IZKUŠEN V SUPERMOTO RES PA JE DA SO BISTVENO VEČ DALI VDIRKANJE DO SEDAJ KOT HLAD. V GP OKOLI 75000DEM NA SEZONO TAKO DA ŽE FANT POZNA DIRKANJE BOLJE KOT MARSIKATERI SLOVENEC. V CHD JE POLEG JERMANA BIL NAJBOLŠI PRESPEKTIVNI DIRKAČ, TAKO DA NI DILEME, DA MU V SUPERMOTO NE BI ŠLO.

SO PAČ NAVAJENI DA PORABIJO OKOLI 3 ZADNJE GUME ZA ENO DIRKO HLAD VOZI Z MAX 1, PA ZA GP ŠE JE VEDNO ZASTOJN, KER TAM SE MOTOR PODRE PO VSAKEM TRENINGU PA GRAFI PA NEVEM KAJ ŠE VSE. RESNIČNO PA JE DA ŠTERNOVA HUSA STNE OKOLI 23000DEM HLADOV SEDANJI VOR PA SE PRODAJA ZA OKOLI 15000DEM. ŠTERN IMA PAČ NAJBOLJŠE POGOJE, TUDI EKIPO ZATO BO IMEL PRILIKO ŠE POKAZATI KAJ ZNA OD ZUNAJ, PAČ TAK JE PRI NAS VSE SE VRTI OKOLI DENARJA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebi ga.. Za uspeh je treba nekaj investirat... Neglede na to je pa treba pozdravit vsakega, ki se v Sloveniji poda med dirkače... Vsak je dober, le nekateri so boljši...

No, kar počasi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

KO STE ŽE PRI HLADU IN ŠTERNU BI DODAL DA SE OBA ZELO DOBRO PELJETA. RES JE DA JE ŠTERN MAJN IZKUŠEN V SUPERMOTO RES PA JE DA SO BISTVENO VEČ DALI VDIRKANJE DO SEDAJ KOT HLAD. V GP OKOLI 75000DEM NA SEZONO TAKO DA ŽE FANT POZNA DIRKANJE BOLJE KOT MARSIKATERI SLOVENEC. V CHD JE POLEG JERMANA BIL NAJBOLŠI PRESPEKTIVNI DIRKAČ, TAKO DA NI DILEME, DA MU V SUPERMOTO NE BI ŠLO.

SO PAČ NAVAJENI DA PORABIJO OKOLI 3 ZADNJE GUME ZA ENO DIRKO HLAD VOZI Z MAX 1, PA ZA GP ŠE JE VEDNO ZASTOJN, KER TAM SE MOTOR PODRE PO VSAKEM TRENINGU PA GRAFI PA NEVEM KAJ ŠE VSE. RESNIČNO PA JE DA ŠTERNOVA HUSA STNE OKOLI 23000DEM HLADOV SEDANJI VOR PA SE PRODAJA ZA OKOLI 15000DEM. ŠTERN IMA PAČ NAJBOLJŠE POGOJE, TUDI EKIPO ZATO BO IMEL PRILIKO ŠE POKAZATI KAJ ZNA OD ZUNAJ, PAČ TAK JE PRI NAS VSE SE VRTI OKOLI DENARJA

končno en pametn!

GAS DO DASKE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, OK, saj jaz tudi priznam, da Štern dobro pelje. Mene je samo fuul razkurl GIDL ker je napisal, da ima VOR za en kurc vozne lastnosti, a ga je mogoče vozu ? Aleš Hlad je lani vozil svojo Husqvarno (sicer ne tako kot jo ima Štern), vozil je tudi KTM-ja od Koviča. No, on je povedal, da je ful zadovoljen z VOR-om, posebno z novim modelom. Kar se tiče vzmetenja, pa bi dejansko rabil sunspension-boj-a da mu malo pomaga saj je nastavitev vzmetenja prava umetnost.

No Brain No Pain

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

OK, OK, saj jaz tudi priznam, da Štern dobro pelje. Mene je samo fuul razkurl GIDL ker je napisal, da ima VOR za en kurc vozne lastnosti, a ga je mogoče vozu ? Aleš Hlad je lani vozil svojo Husqvarno (sicer ne tako kot jo ima Štern), vozil je tudi KTM-ja od Koviča. No, on je povedal, da je ful zadovoljen z VOR-om, posebno z novim modelom. Kar se tiče vzmetenja, pa bi dejansko rabil sunspension-boj-a da mu malo pomaga saj je nastavitev vzmetenja prava umetnost.

No Brain No Pain

Evo ga, tukej se pa začno delat razlike. Do tega nivoja prileze vsak, tukaj se pa začne vlaganje-DENAR JE SVETA VLADAR !(ŽAL)

Treba je plačat znanje, imeti različne gume-več trdot, kolesa na katerih so gume že zmontirane itd. Seveda mora dirkač tud sam znat ocent situacijo in kakšne gume pelat, sploh pa si nastavit vzmetenje.

Suspension boy šele po vsem tem lahko opravi svoje delo, ko mu dirkač pove kaj rabi!(človečka je treba plačat-največkrat)

Vse te zadeve na koncu koncev prinesejo uspeh(seveda je treba met tud ogromno sreče - edino to se ne da kupit)

Žal nekateri prej odnehajo, ker zmanka volje! Največkrat zaradi tega, ker ni prvi!

DIRKANJE JE KOMPLEKSNA ZADEVA, TUDI SUPERMOTO !!

GAS DO DASKE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!