Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Na obovznici je bila dirka med jaršami in Poljem, pamislim da enkrat še nekaj okoli tomačevskega rondoja :?

Objavljeno

a ne piše gor mobitrack :hmm: ...možno da je to mišlen...itak je Slovenija tok majhna da je kerkol dirkališče loh racetrack ljubljana :lol1: :lol1:

Objavljeno

a ne piše gor mobitrack :hmm: ...možno da je to mišlen...itak je Slovenija tok majhna da je kerkol dirkališče loh racetrack ljubljana :lol1: :lol1:

Ne, za Mobikrog je posebej napisano...

Address:

Mobitrack - Circuit Cerklje ob Kirki

Novo Mesto

Contact: Matjaz Tomlje, Auto Sport Slovenia

Tel. +386-611-339538, fax +386-612-301562

... poglej si tisto stran... zanimv pregled dirkališč... za aktivno preganjanje dolčasa poleti :kva2:

Objavljeno

drgač je tale stran tud dobra, ma več al manj usa drikališča po svetu čez, in jih je kar nekaj v sloveniji,če bi verjel haha....

lp,

jure

Objavljeno (popravljeno)

Ko sem se sprehajal po arhivu dirkališč;

http://www.silhouet.com/motorsport/tracks/central.html

sem naletel tudi na tole;

http://www.silhouet.com/motorsport/tracks/ljubljan.html

Je to napaka ali je res kdaj kaj takega obstajalo? Spomnim se, da je bila ena drika po ljubljanski obvoznici... Samo tale silhueta ni nič temu podobna...

res je bla dirka na obvoznici, organizator je bi Matjaž Tomlje, silhueta pa je drugačna ker takrat še ni bilo tomačevskega rondoja in današnja obvoznica je bila še v fazi gradnje, saj mislm

lp

Popravljeno . Popravil P182
Objavljeno

a ne piše gor mobitrack :hmm: ...možno da je to mišlen...itak je Slovenija tok majhna da je kerkol dirkališče loh racetrack ljubljana :lol1: :lol1:

Sm pomislu na to.. sam ni ista silhueta.. ni mobikrog :grrr

Objavljeno

drgač je tale stran tud dobra, ma več al manj usa drikališča po svetu čez, in jih je kar nekaj v sloveniji,če bi verjel haha....

lp,

jure

mislem da kr neki teh stez je in lohka vrjames v to :P ...nisem pa preprican za vse!! :doze: :rolleyes:

Objavljeno

Ja neki so pa res dirkal po Lj obvoznici se pred rondojem

in po tem ko je bil rondo ze zgrajen

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

drgač je tale stran tud dobra, ma več al manj usa drikališča po svetu čez, in jih je kar nekaj v sloveniji,če bi verjel haha....

lp,

jure

To so ceste, ki jih uporabljajo za GHD

Objavljeno (popravljeno)

Ne, za Mobikrog je posebej napisano...

Address:

Mobitrack - Circuit Cerklje ob Kirki

Novo Mesto

Contact: Matjaz Tomlje, Auto Sport Slovenia

Tel. +386-611-339538, fax +386-612-301562

... poglej si tisto stran... zanimv pregled dirkališč... za aktivno preganjanje dolčasa poleti :kva2:

na slikci pise "mobitrack ljubljana"

post-368-1137400996_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno

Ko smo že pri stezah (upam, da ni off topic), kako izmerijo dolžino steze? Po idealni liniji, po sredini vozišča (strojniki bi rekli po srednjici) ali kako drugače? :hmm: Med idealno linijo in sredinsko črto je lahko kar nekaj metrov razlike.

Je kakšen strokovnjak za nizke gradnje na forumu?

Objavljeno

Lahko ti povem za ceste. Dolzina ceste (stacionaza) se meri po osi nivelete ceste, ki pa je ponavadi (pri AC) na sredini obeh smernih vozisc, visinsko pa je to levi, oz. desni rob smernega vozisca. Pri cestah brez vmesnih locilnih pasov je to (ponavadi) na sredini vozisca. Ni pa nujno, obstajajo izjeme, kot npr. da je os ceste prestavljena izven sredine ceste. Take izjeme so kar pogoste...

Posledicno pomeni, da je stacionaza ceste vecinoma drugacna kot ti pokaze kazalec km v avtomobilu.

Objavljeno

živjo

res je bila dirka na obvoznici mislim da celo dvakrat vendar ne motoristična ampak avtomobilska bilo je velik gledalcev potem pa so se zdramili zeleni in pa tudi bljižni stanujoči in dirk je bilo konec l.p. janih

Objavljeno (popravljeno)

Če sem te prav razumel, se potem dirkalna steza lahko smatra kot eno vozišče (brez ločilnih pasov seveda). Teoretično bi bila torej idealna linija kar nekaj krajša od stacionaže po sredini in s tem posledično nižja povprečna hitrost, kot bi bila prikazana oz. izračunana.

Seveda, če ni pri dolžini proge že upoštevan zamik osi s sredine vozišča (kar je pa že najbrž blizu idealne linije).

Uh, dost teoretiziranja ... :slap:

Popravljeno . Popravil Godspeed
Objavljeno

Če sem te prav razumel, se potem dirkalna steza lahko smatra kot eno vozišče (brez ločilnih pasov seveda). Teoretično bi bila torej idealna linija kar nekaj krajša od stacionaže po sredini in s tem posledično nižja povprečna hitrost, kot bi bila prikazana oz. izračunana.

Seveda, če ni pri dolžini proge že upoštevan zamik osi s sredine vozišča (kar je pa že najbrž blizu idealne linije).

Uh, dost teoretiziranja ... :slap:

Zamik osi je konstanten, se ne spreminja. Torej, ce je na zacetku odseka nek zamik, je tudi po vsej dolzini to enak zamik. Tudi vsi elementi ceste so prilagojeni na os ceste (preme, prehodnice-klotoide in radiji). Spreminjanje osi v odvisnosti od stacionaze bi bilo hudo komplicirana zadeva.

Mas prav, dovolj teoretiziranja...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!