Skoči na vsebino

kitajski motorji


The Doc.

Priporočene objave

http://www.nikkoracing.com/onrace_zongshen.htm

...no res upam, da se nebo tale navlaka prijela evrope... ...bljek, kak je grd! No stvar zna bit ugodna in nekvalitetna ....kot vse made in china :grim

Popravljeno . Popravil The Doc.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da se motim... Samo a ni tole GSXR 1000?

To pa ja nočmo da se evropa te navlake prime ne? ;)

Nikko je kar znano podjetje za aftermarket dele (izpuhi in nekaj malega elektronike...) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.nikkoracing.com/onrace_zongshen.htm

...no res upam, da se nebo tale navlaka prijela evrope... ...bljek, kak je grd! No stvar zna bit ugodna in nekvalitetna ....kot vse made in china :grim

Lejga lejga... si ti en Kitajc :lol1:

To bo kar GSX R, butalc nepismen :D

Prjatu Doc; Galva yamaha, pa je Francoska :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor na linku, ki si ga pripopal ti, je zagotovo GSXR 1000.

Več o Zongshen proizvajalcu motorjev in njihovi tekmovalni ekipi pa na www.zongshenmotor.com

Proizvajajo le motorje nižjih kubatur. Najdeš pa tudi veliko podatkov o njihovi ekipi in dirkačih in če malo pogledaš boš videl, da vsi dirkajo oz. so dirkali z motorji drugih proizvajalcev, Suzukiji, Kawasakiji, Yamahami.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSX-R ka pa je to?? :blink: ...nikad čul! no men se vseen zdi, da suza ne dela tak smešnih zav. čeljusti, al pa npr. zadnje vilce...plastike so mal podobne....sam ostalo je K. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSX-R ka pa je to?? :blink: ...nikad čul! no men se vseen zdi, da suza ne dela tak smešnih zav. čeljusti, al pa npr. zadnje vilce...plastike so mal podobne....sam ostalo je K. :grim

Ja no kaj čmo!

Vsaka evolucija prinese svoje, turi Rossilucija :slap:

(če jst prou zastopm nick "The Doc")

Pra brez zamere, prosim! :friend1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se da naslov teme spremenit v: " Sem nerazgledan in polpismen čajnezifob iz družine Leksikon" in temo premaknit pod Kr'neki? Siguren sem, da se obeta novo nadaljevanje "Alan Forda i grupe TNT", branje za dolge zimske večere.

lp DTW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal bel slike poglej pa bos videl kdo dirka za njih--skrajno levo

Je dirkal Igor Jerman. Je tudi na slikah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej po eni strani je ta post zanimiv, ker kaže tipično primitivno razmišljanje (brez zamere Doc, je veliko takih)...

Čim je "sum", da je nekaj kitajsko, je takoj slabo in nasploh grdogrdo, pa magari da je na sliki GSX-R al pa ducati 999. Brrrr kitajci...

Sej mogoče pa je ta motor res nekvaliteten - na kareni mu piše China :slap:

Popravljeno . Popravil hirabbit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekej faktov:

pri prejšnjem delodajalcu sem imel nalogo kontaktirat s china firmo (letna proizvodnja 1,2miljona motoriziranih dvokoles!!!), ker je owner bluzu o zastopništvu za naš trg.

OK fakti:

-cene 50 ccm air cooled skuterji se začnejo pri 50 USD komad

+ cargo (ki je tolk kot cena skuterja na komad)

+ zavarovanje transporta (še kar znosen znesek 2400 USD)

+ vsi evropski atesti za pridobivanje homologacij (ker nimajo nobenih homologacijskih papirjev) (cene za TUV atest ne vpraš!!) -

Če bi uvozli 40 fitni kontejner (kar je minimum!-za manj Kinezi še prdnejo ne!), bi morali uvozit še najmanj 5 skuterjev od vsakega modela za rezervne dele, ker Kinezi ne poznajo garancij niti rezervnih delov. GOSPODJE SPLOH NIMAJO KATALOŠKIH ŠTEVILK ZA REZERVNE DELE! Ni možno pri njih naročit npr. art.nr.: 0124856, niti DAJ MI ONI ŠRAUF TAM SPODAJ! skratka srednji vek.

zaključek: skuterji se pri njih zaračunavajo kilsko, da ga pa lahko sploh prodaš v Evropi pa si naj zračuna vsak sam!

Mimgrede: ker smo hotli mal referenc od njih, so poslali par informacij kaj in za koga delajo, ki bi japan bikerjem druk dvignle. Ampak nočem da me ima spet kdo za PAMETNEGA. Sem pač serviral službene podatke.

Bolje j...i talijan nego kosooki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se povsem strinjam z zgornjim postom.

Sam sem se dogovarjal z eno kitajsko firmo glede nekega njihovega električnega agregata ki ga imamo doma.

Lahko rečem samo podn od podna.

1. Zanima jih samo to koliko 1000 kosov misliš kupit

2. Kot je že jest napisal možakarji ne poznajo prodaje po rezervnih delih, ko nekaj crkne lahko samo zabrišeš v smeti.

3. Kar se kvalitete tiče je pa škoda zgubljat besed. Je sorodnik zadnjič kupil en Kitajski minimoto za 40 tisočakov in ga popravlja odkar ga je vzel iz škatle.

Sam sem mu popravljal določene stvari in kaj tako šlampastega že dolgo nisem videl. Ni mi jasno kako si upajo kaj takega sploh dati iz rok.

Saj ne rečem da nimajo tudi kakih solidnih firm samo teh je mogoče par promilov od celotne njihove proizvodnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutne razmere so pač take, vendar bo prišel tudi njihov čas. Kdaj? Pojma nimam, vendar bo .) Če se ne bomo mi, se bo pa naš sin, hčerka ali pa šele vnuk, vnukinja vozila na tehnološko dovršenem Kitajcu, ki bo povsem pariral Evropskim, Japonskim,..... motociklom. Ne dvomim v njihove sposobnosti, le svoj čas potrebujejo .)

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi jasno kako si upajo kaj takega sploh dati iz rok.

Saj ne dajejo sami iz rok - zaradi nizke cene jim ljudje praktično pulijo iz rok. Enako je bilo z cenenimi divx plejerji in še z marisičim bo. Na ta račun pa, well ... Zarad Kitajčkov in njihove pocen proizvodje bo šel cel svet u kurac. Seveda nihče, ko kupi kitajsko robo, ne razmišlja o tem. Sam, da je poceni...

Trenutne razmere so pač take, vendar bo prišel tudi njihov čas. Kdaj? Pojma nimam, vendar bo .) Če se ne bomo mi, se bo pa naš sin, hčerka ali pa šele vnuk, vnukinja vozila na tehnološko dovršenem Kitajcu, ki bo povsem pariral Evropskim, Japonskim,..... motociklom. Ne dvomim v njihove sposobnosti, le svoj čas potrebujejo .)

Pozdrav od Roberta

Jaz pa mislim, da so oni tako veliki in močni, da se bo cel svet navadil njihovih meril 'kvalitete' in ne obratno. Cena je zakon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa mislim, da so oni tako veliki in močni, da se bo cel svet navadil njihovih meril 'kvalitete' in ne obratno. Cena je zakon.

Hja, zanimivo razmišljanje, vendar srčno upam, da se motiš. Se mi ne da motorja do Ljubljane dvakrat popravljat :)

V kakšni meri se bo to uveljavilo, je po moje odvisno tudi od kupne moči ter posledično prihodnosti gospodarstva v Evropi in drugod, ki bo sigurno zelo trpelo in to prav na račun Kitajcev. Če nam bo "financ minister" dovoljeval nakup kvalitetnejših in dovršnejših proizvodov, potem se glede tega ne bojim, ker osebno raje plačam malo več in imam "mir" in ne da v naprej vem, da bo zadeva več ali manj razstavljena na prafaktorje .). Zato se bodo Kitajci morali prilagajat "nam", da bodo svoje proizvode sploh prodajali. Če pa bo kupna moč v globalu padla in bo spet "mizerija", potem bomo pa res prisiljeni kupovat njihova jajca in s tem bodo tudi "naši proizvodi" morali postati cenejši in s tem posledično tudi slabši, na ravni Kitajčevih. Ja, takrat bo do tega kar trdiš res tudi prišlo. Hja, ali bo prihodnost rožnata ali ne bomo videli sproti :hmm: Srčno upam, da se motiš, čeprav se je delno že začelo, recimo tekstilna industrija to že lepo nakazuje :hmm:

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom pametoval, ker ne poznam dovolj kitajskih izdelkov. Neumno se mi zdi samo to, da nerazgledan folk zaradi nekih predsodkov meče vse v isti koš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bodo oni pri kvaliteti, servisni mreži in dobavi rezervnih delov parirali Japoncem, Evropejcem in ZDA tudi cena ne bo prav nič več Kitajska.

Tisto da se bo svet navadil njihovih meril kvalitete je bolj malo možno. Sodobni uporabnik (pa naj gre za elektronske komponente, motorje ali kondome z okusom jagode) je čedalje bolj zahteven glede kvalitete.

In ne bo šel cel svet u kurac zaradi njih, so določene panoge kjer imajo precejšnjo prednost ravno zaradi stroškov dela (tekstil, obutev.....) drugje so še 20 let za ostalim svetom kar se tiče samega pristopa k kvaliteti in samemu trženju.

Še vedno bolj oni delajo za nas kot mi za njih.

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So dejstva, ne predsodki.

Se pravi je dejstvo to, da so zavorne čeljusti priznanega proizvajalca takoj čudne in smešne, čim so na "kao" kitajskem motorju ?? In to, da je vse smešno in slabo, ker gor piše China in Zhongshen, če pa bi gor pisalo Suzuki, bi blo vse oh in sploh najboljše ?

Ne zagovarjam kitajcev, pravim le da (nerazgledani) ljudje določene stvari ocenjujejo na podlagi predsodkov. Dejstev je pa toliko, kolikor je kitajskega na tistem GSX-Rju.

Popravljeno . Popravil hirabbit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še dober da ste vsi tolk pametni....v tem motorju so ziher kitajske primesi....aja luč je original suzina?? :slap: .....ZBRISANO ŽALJENJE OSTALIH UPORABNIKOV FORUMA..... by admin

Popravljeno . Popravil Noise
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!