Skoči na vsebino

kitajski motorji


The Doc.

Priporočene objave

še dober da ste vsi tolk pametni....v tem motorju so ziher kitajske primesi....aja luč je original suzina?? :slap: .....ZBRISANO ŽALJENJE OSTALIH UPORABNIKOV FORUMA..... by admin

Ajaaaaaa seveda...luč je tista ki nardi motor slab :hmm: pa bognedaj da se ga kakšen kitajec dotakne, takoj zarjavi...

Zdej si samo dokazal to, kar sem jaz napisal. Zdaj pa dovolj, ker je vse skupaj že butasto :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še dober da ste vsi tolk pametni....v tem motorju so ziher kitajske primesi....aja luč je original suzina?? :slap: .....ZBRISANO ŽALJENJE OSTALIH UPORABNIKOV FORUMA..... by admin

od gdaj na vztrajnostnih dirkah uporabljajo original luči :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....ZBRISANO ŽALJENJE OSTALIH UPORABNIKOV FORUMA..... by admin

Nikko je v času, ko so dinozavri hodili po Sloveniji in si Helenca še ni operirala nosu, bila vrhunska japonska firma za končne stopnje (kot Nakamichi za kasetarje) ipd. Po 20 letih so se pojavili daljinsko krmiljeni avtočki s tem imenom. Zdaj pa auspufi in čokolade pa to. Gauloises so tobačna industrija (Seita) in imajo nekaj zelo tesnega s KTM in Yamaho. Zhongshen ima lahko sponzorstvo nad mojimi pijanskimi pohodi ali pa nad Suzuki ekipo. Pa magari če delajo špagete (katere so BTW razen smodnika in svilenih hlačk prav tako izumili wow Kitajci !).

In če je nemški MZ malezijski, je lahko tudi od moje drage korzet kitajski. Komaj čakam, da bom lahko nabavil in vozil svojega Pekonezerja, saj ne rabim airbaga in nisem nacionalno toleranten - nasprotno - poln sem radovednosti in spoštovanja do kitajskih inženirjev, ki so Japonce naučili pisati, Italijane pa kuhati pašto.

PAX, you terrible horizontal eyed people.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DA ZBISTRIM: prenos industrije v delovno cenejše dežele ni nič novega. 3000 let nazaj so Rimljani vlačli na kup sužnje, v srednjem veku smo na nivoju sužnjev (tlačani) bili vsi Evropejci, potem so Američani malo kradli črnce po Afriki. Danes se pač kapitalisti selijo k sužnjem! če so sedaj na vrsti Kitajci in indijci bodo pojutrijšnjem Afričani pol morda vzhodni del Rusije in še kakšni nacionalni eksoti.

Mislim da treba temo speljat v vodo kakovosti. Ali motorist zaupa pri dvesto na uro Brembotu, Nissinu ali Yingcheju? Čeprav so vsi trije že delani (ja tut ona dva prvo omenjena!) s kitajskimi ročicami (večinoma ženskimi) so razlike v kontrolingu, strojnem postrojenju, nadzornem kadru... in predvsem vhodnih surovinah: Brembo in Nissin bosta kupila oni dražji aluminij (npr.5 USD kila), Yingchei pa bo vlil zavorno čeljust iz recikliranih pirovskih piksn.

In tako do zadnjega vijaka!

Kot sem že večkrat trobil (menda je ja kak mag.ekonomije s specializacijo iz makroekonomije na tem forumu ...donca!) . cena vsakega kosa, izdelanega na tem svetu se začne računat iz kilograma surovine + urne postavke ...šele pol pridejo uni moderni stroški (ingeniring, research in podobne frazule).

Mimgrede, MV Agusta ni draga sam zarad nekega imidža...za Tamburini edition geštel pride v poštev le vsak četrti geštel od navadne F4 in če ta navadni geštel delajo 3 do 5 x dalj kot geštel enga japonskega superšortnika...matematika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

No, kot ste nekateri najbrž že ugotovili, nekdo že uvaža te grozne dvokolesnike po imenu Zongshen v Slovenijo.

Se opravičujemo prizadetim, dobre namere pa podkrepljujemo s tem, da dajemo dve leti garancije. Kataloge rezervnih delov pa tudi imamo - ne boste verjeli - prevedene v slovenščino.

Vsi, ki so vozila videli v živo, so bili prijetno presenečeni in kar nekaj se jih je odločilo za nakup.

Večina je še naprej zadovoljna s celotnim paketom, edina okvara, ki se nam je pripetila, pa je bila odlična priložnost za izkazati se.

S hitro dobavo nadomestnih delov in priznanjem reklamacije brez odvečnih vprašanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

1) "Kot sem že večkrat trobil (menda je ja kak mag.ekonomije s specializacijo iz makroekonomije na tem forumu ...donca!) . cena vsakega kosa, izdelanega na tem svetu se začne računat iz kilograma surovine + urne postavke ...šele pol pridejo uni moderni stroški (ingeniring, research in podobne frazule)."

Mater nisem čisto pravi naslov, ... ampak logika je sicer prava, za kitajce. Jap kila aluminija, delo kot strošek in to je to. No ja kitajci še del okot strošek verjetno niti ne upoštevajo (odvisno na koliko decimalk imajo kalkulacijo narejeno :P ). Hmm razvoj kot strošek? Zakaj bi ga potrebovali, če je na svetu vsaj 3 mrd ljudi, ki bodo rade volje kupovali preverjeno in odlično kopirano 10 let staro tehnologijo. :OK: Trženje? Huh poceni in solidno, .... pa to se samo prodaja. :D :OK:

Tradicionalne firme, ki so omogočile kopiranje kitajcem, pa se že dolgo najprej vprašajo ali imajo denar za Razvoj, Marketing, .... ali je logistika v obeh smereh optimalna (ne, ne, logika pri spodnjih v točki 2 ne dela) in ko ugotovijo, da imajo osnovo pokrito začnejo skupaj zbirati denar za surovino in delo.

Ker ko imaš razvit odličen izdelek urejeno logistiko in trženje, boš prodajal, kar pomeni delo in material posameznega kosa se sama povrneta dokaj hitro. Tako da, heh odvisno od cilja vaje in kvalitetnega razreda je odvisno katere stroške firma želi najprej spoznati in zagotoviti njihovo pokritje.

2.) "Mimgrede, MV Agusta ni draga sam zarad nekega imidža...za Tamburini edition geštel pride v poštev le vsak četrti geštel od navadne F4 in če ta navadni geštel delajo 3 do 5 x dalj kot geštel enga japonskega superšortnika...matematika."

Aha zato tudi so v bankrotu, ker ne dosežejo točke preloma, ... sorry kitajci vodijo, so boljši, pač poslovno superiorni, naredijo solidno v masovki, ... in jeba tud če motor ne bo zdržal 10 let, ...saj je bil samo tretjina cene "normalnega" proizvoda. Če pa stane več, ... huh moraš biti pač zaljubljen v kitajsko, da kupiš, ali pač samo blazno nor. :blink:

Za primer MV Auguste, bi lahko uporabili izjavo Bore Ćorbe "Samo budale, ginu za ideale!" :P

OK, kao zaključek, 1,2 mrd ali kolikor jih pač je (kitajcev namreč), je začelo delati proizvode, na katere nismo navajeni, ampak jeba je, tako kot so kvaliteto superg, majic in fake DVDjev, ... v zadnjih 10 letih zagotovili na najvišjem nivoju, fantje, .... Kitajci prihajajo, 10 let bodo poceni eksoti, 10 let bodo nekaj eksotičnega kot npr. je bil korejski auto, ... čez 20 let bo pač kitajski motor samo stvar dizajna, tehnike in kaj človek hoče. Ni mi všeč, ampak na dolgi rok kitajčki ne bodo imeli problemov s kvaliteto.

No ja pa ne me preveč resno jemat' saj tudi italijanskih in ameriških motorjev ne tretiram kot enakovredne japoncem. Heh isto velja za bavarce in korejce.

Vaš vdani

Zoolo the Horrible - The Next Mayor Of SinCity :P

... nisem nacionalno toleranten - nasprotno - poln sem radovednosti in spoštovanja do kitajskih inženirjev, ki so Japonce naučili pisati, Italijane pa kuhati pašto.

PAX, you terrible horizontal eyed people.

Legendo, pivo sem ti dolžen!

Lepo povedano. :D

Popravljeno . Popravil Zoolo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

1) "Kot sem že večkrat trobil (menda je ja kak mag.ekonomije s specializacijo iz makroekonomije na tem forumu ...donca!) . cena vsakega kosa, izdelanega na tem svetu se začne računat iz kilograma surovine + urne postavke ...šele pol pridejo uni moderni stroški (ingeniring, research in podobne frazule)."

Mater nisem čisto pravi naslov, ... ampak logika je sicer prava, za kitajce. Jap kila aluminija, delo kot strošek in to je to. No ja kitajci še del okot strošek verjetno niti ne upoštevajo (odvisno na koliko decimalk imajo kalkulacijo narejeno :P ). Hmm razvoj kot strošek? Zakaj bi ga potrebovali, če je na svetu vsaj 3 mrd ljudi, ki bodo rade volje kupovali preverjeno in odlično kopirano 10 let staro tehnologijo. :OK: Trženje? Huh poceni in solidno, .... pa to se samo prodaja. :D :OK:

Tradicionalne firme, ki so omogočile kopiranje kitajcem, pa se že dolgo najprej vprašajo ali imajo denar za Razvoj, Marketing, .... ali je logistika v obeh smereh optimalna (ne, ne, logika pri spodnjih v točki 2 ne dela) in ko ugotovijo, da imajo osnovo pokrito začnejo skupaj zbirati denar za surovino in delo.

Ker ko imaš razvit odličen izdelek urejeno logistiko in trženje, boš prodajal, kar pomeni delo in material posameznega kosa se sama povrneta dokaj hitro. Tako da, heh odvisno od cilja vaje in kvalitetnega razreda je odvisno katere stroške firma želi najprej spoznati in zagotoviti njihovo pokritje.

2.) "Mimgrede, MV Agusta ni draga sam zarad nekega imidža...za Tamburini edition geštel pride v poštev le vsak četrti geštel od navadne F4 in če ta navadni geštel delajo 3 do 5 x dalj kot geštel enga japonskega superšortnika...matematika."

Aha zato tudi so v bankrotu, ker ne dosežejo točke preloma, ... sorry kitajci vodijo, so boljši, pač poslovno superiorni, naredijo solidno v masovki, ... in jeba tud če motor ne bo zdržal 10 let, ...saj je bil samo tretjina cene "normalnega" proizvoda. Če pa stane več, ... huh moraš biti pač zaljubljen v kitajsko, da kupiš, ali pač samo blazno nor. :blink:

Za primer MV Auguste, bi lahko uporabili izjavo Bore Ćorbe "Samo budale, ginu za ideale!" :P

OK, kao zaključek, 1,2 mrd ali kolikor jih pač je (kitajcev namreč), je začelo delati proizvode, na katere nismo navajeni, ampak jeba je, tako kot so kvaliteto superg, majic in fake DVDjev, ... v zadnjih 10 letih zagotovili na najvišjem nivoju, fantje, .... Kitajci prihajajo, 10 let bodo poceni eksoti, 10 let bodo nekaj eksotičnega kot npr. je bil korejski auto, ... čez 20 let bo pač kitajski motor samo stvar dizajna, tehnike in kaj človek hoče. Ni mi všeč, ampak na dolgi rok kitajčki ne bodo imeli problemov s kvaliteto.

No ja pa ne me preveč resno jemat' saj tudi italijanskih in ameriških motorjev ne tretiram kot enakovredne japoncem. Heh isto velja za bavarce in korejce.

Vaš vdani

Zoolo the Horrible - The Next Mayor Of SinCity :P

Legendo, pivo sem ti dolžen!

Lepo povedano. :D

Zanimivo. Se vidimo čez 30 let na kakem moto sejmu. Očitno takrat ne bo več ne BMW-ja, KTM-a, Honde, Suzukija, Kawe......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo. Se vidimo čez 30 let na kakem moto sejmu. Očitno takrat ne bo več ne BMW-ja, KTM-a, Honde, Suzukija, Kawe......

Bo že bo, samo navadni evropejci si jih ne bomo mogli privoščiti. Pa ne zato ker bodo tako dragi, ampak zato ker bomo mi tako revni, saj bomo v čast konkurenčnosti v BMW-ju in KTM-u delali za drobiž. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Kmalu bo prišel v prodajo ta komplet :kva2:

[attachmentid=73424]

A komplet? Na zunaj izgleda ok, kaj je pa znoter je pa en velik vprašaj.

Ti povem eno zgodbo, kjer sem bil sam prisoten, ker skrbim za nabavo v eni precej velki firmi in kupujemo nekaj 10000 raznih krogelnih ventilov, ki jih potem vgradimo v svoje izdelke. Enostaven izdelek a? No so nam kitajci poslali vzorce, ki so izgledali natanko tako kot od Kovine iz Šmartnega ali pa od italijanskih proizvajalcev.

Ker res nekaj damo na kakovost smo vse skupaj temeljito stestirali. Rezultat:

1. Po nekaj mesecih v laboratoriju so začeli ventili sami od sebe puščat

2. Uporabljena medenina je imela nekajkrat več svinca od dovoljene meje

3. O-ringi v ventilu so postali ploščati po testu

Pol so vzorce poslali še nekajkrat in vedno ista štorija. Pol smo obupali, enostavno je bilo vse skupaj predrago, testi, pregledi, pa nekoga rabiš, ki bo njihovo šlamparijo pregledoval .. .

Zdej, če bo folk padu na reklamne finte trgovce on 70% popustih in ne bo začel malo s svojo glavo razmišljati kam ga pelje ta potrošniška mrzlica, ko ga trgovci vse poprek prepričujejo da to pa že mora imeti in da je tako ali tako poceni. Pol se nam težka piše, ker "kakovost" taka ali drugačna ne bo več vrednota. Vrednota bo še samo kako bo nekaj čim cenejše.

Ja, pa še to, sem na lastne oči vidu v kakih razmerah delajo kitajci v teh fabrikah, in brez kakršnekoli sociale al pa penzije itd. Od takrat dalje vedno pogledam če je nekaj kar kupim "made in china" in potem tega pač ne kupim. Poglejte Ikeo, v kaj se je spremenila, tekom let v "cheap china store". Pa koliko afer je imela ker so novinaji odkrili, da kupujejo na Kitajskem, kjer so delali otroci in odrasli v obupnih razmerah.

Pa brez zamere!

LP!

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A komplet? Na zunaj izgleda ok, kaj je pa znoter je pa en velik vprašaj.

Zdej, če bo folk padu na reklamne finte trgovce on 70% popustih in ne bo začel malo s svojo glavo razmišljati kam ga pelje ta potrošniška mrzlica, ko ga trgovci vse poprek prepričujejo da to pa že mora imeti in da je tako ali tako poceni. Pol se nam težka piše, ker "kakovost" taka ali drugačna ne bo več vrednota. Vrednota bo še samo kako bo nekaj čim cenejše.

da, nekam sem pelje svet povprečnega slovenca. Upam da nise med njimi. na hofu parkirana MVA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A brez motorja se da dobit :blush:

Načeloma pri nas prodajamo motorje. Dodatno opremo pa dobivamo iz Hrvaške, tako da vso srečo letos na morju. Bližje boste Splita, bolje bo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A komplet? Na zunaj izgleda ok, kaj je pa znoter je pa en velik vprašaj.

Ti povem eno zgodbo, kjer sem bil sam prisoten, ker skrbim za nabavo v eni precej velki firmi in kupujemo nekaj 10000 raznih krogelnih ventilov, ki jih potem vgradimo v svoje izdelke. Enostaven izdelek a? No so nam kitajci poslali vzorce, ki so izgledali natanko tako kot od Kovine iz Šmartnega ali pa od italijanskih proizvajalcev.

Ker res nekaj damo na kakovost smo vse skupaj temeljito stestirali. Rezultat:

1. Po nekaj mesecih v laboratoriju so začeli ventili sami od sebe puščat

2. Uporabljena medenina je imela nekajkrat več svinca od dovoljene meje

3. O-ringi v ventilu so postali ploščati po testu

Pol so vzorce poslali še nekajkrat in vedno ista štorija. Pol smo obupali, enostavno je bilo vse skupaj predrago, testi, pregledi, pa nekoga rabiš, ki bo njihovo šlamparijo pregledoval .. .

Zdej, če bo folk padu na reklamne finte trgovce on 70% popustih in ne bo začel malo s svojo glavo razmišljati kam ga pelje ta potrošniška mrzlica, ko ga trgovci vse poprek prepričujejo da to pa že mora imeti in da je tako ali tako poceni. Pol se nam težka piše, ker "kakovost" taka ali drugačna ne bo več vrednota. Vrednota bo še samo kako bo nekaj čim cenejše.

Ja, pa še to, sem na lastne oči vidu v kakih razmerah delajo kitajci v teh fabrikah, in brez kakršnekoli sociale al pa penzije itd. Od takrat dalje vedno pogledam če je nekaj kar kupim "made in china" in potem tega pač ne kupim. Poglejte Ikeo, v kaj se je spremenila, tekom let v "cheap china store". Pa koliko afer je imela ker so novinaji odkrili, da kupujejo na Kitajskem, kjer so delali otroci in odrasli v obupnih razmerah.

Pa brez zamere!

LP!

Mitja

Nihče nič ne zameri, ampak dejstvo je, da je za uspešno kupovanje na Kitajskem potrebno imeti precej znanja, izkušenj in sreče. Vam je očitno nekaj od tega manjkalo.

Najverjetneje sreča, ker obstaja slovensko podjetje (v katerem sem jaz pred nekaj časa delal), kjer moji sodelavci niso bili kaj posebej pametni in izkušeni, pa so privlekli iz Kitajske podobne zadeve kot vaše, ki tesnijo.

No, in tudi tile Zongshenovi motorčki čisto vredu brenčijo po cestah. Obstaja pa recimo nek Yiying, ki je v resnici Benzhou in kjer mi je serviser potožil, da po 600 km ne more več pravilno nastaviti zračnosti ventilov.

Kot že rečeno, nekaj pameti in nekaj sreče. In upoštevanje dejstva, da tudi na Kitajskem stvari ne morejo biti neskončno poceni, če je zahtevan nek nivo kvalitete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo. Se vidimo čez 30 let na kakem moto sejmu. Očitno takrat ne bo več ne BMW-ja, KTM-a, Honde, Suzukija, Kawe......

Bodo, ker po ravno toliko letih bodo malezijski in emiratski lastniki obujali legendarne zanmke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pri motorjih bodo morali Kitajci enkrat doseči raven kvalitete končnega izdelka, kot so jih dosegli že na drugih področjih. Sem šel malo gledat napise na mojih računalniških delih, razen miške in tipkovnice (ki sta bili sestavljeni v Maleziji) je bilo vse ostalo narejeno na Kitajskem (ok, dizajnirano sicer v Kaliforniji :D , sam vseeno).

Dejstvo je, da bodo z leti ljudje tam dol bolje plačani, bolj natančni, bolj kakovostni bodo izdelki in no dražji bodo. Saj če pogledaš, par desetletji nazaj so bili tudi japonski avtomobili "cenovno ugodnejši" v primerjavi z evropskimi, z leti je pa vse bolj ali manj enako ratalo.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kitajci se razvijajo in to je dejstvo. Sedaj kopirajo (a Japonci niso, a v razvojih Evropskih firm ne gledajo k konkurenci - da, samo malo manj očitno in potem še "izboljšujejo"). Kitajci res danes bolj kopirajo in Q jim dela probleme. Počajmo nekaj let.

Od take zgodbe so se močno odmaknili Japonci, sedaj jih vsi obrajtamo in to upravičeno.

Tudi na Korejce smo pozabili - primer Hyundai in njegov Pony, Accent - danes naredijo zelo dobro Elantro in dobiš jo za ceno katerega razreda evropskih avto, pa tudi Q ni več sporna?

Sedaj so tu Kitajci. Sam nisem bil še v stikih z njimi. Firma v kateri delam je imela poskus sodelovanje - začetek "zelo" neuspešen... toda počasi bo kar nekaj zraslo.

Ne pa preveč verjet našim "velikim" managerjem in ekonomistom. Ti se večinoma bolj slabo spoznajo na Kitajsko (so izjeme) in vse njihove napovedi so več ali manj "prebrane" in s tem potem mahajo in se "povdarjajo" ter nam "grozijo".

Na Kitajce pa bo še potrebno računat - to je zelo podjeten in deloven narod, ki prekaša Japonce in Žide.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nihče nič ne zameri, ampak dejstvo je, da je za uspešno kupovanje na Kitajskem potrebno imeti precej znanja, izkušenj in sreče. Vam je očitno nekaj od tega manjkalo.

Najverjetneje sreča, ker obstaja slovensko podjetje (v katerem sem jaz pred nekaj časa delal), kjer moji sodelavci niso bili kaj posebej pametni in izkušeni, pa so privlekli iz Kitajske podobne zadeve kot vaše, ki tesnijo.

No, in tudi tile Zongshenovi motorčki čisto vredu brenčijo po cestah. Obstaja pa recimo nek Yiying, ki je v resnici Benzhou in kjer mi je serviser potožil, da po 600 km ne more več pravilno nastaviti zračnosti ventilov.

Kot že rečeno, nekaj pameti in nekaj sreče. In upoštevanje dejstva, da tudi na Kitajskem stvari ne morejo biti neskončno poceni, če je zahtevan nek nivo kvalitete.

Živijo,

Ne bova se prepirala kdo več zna, sam sem glede na tisto cifro ki je konce leta napisana pod izkaz uspeha, če kaj poznaš računovodstvo, kar ponosen, da obvladam nabavo.

Naš dobiček je nareč krepko čez 20%, donos na vložen kapital pa čez 40%. Tudi na vseh lestvicah ki jih pripravljao razno razno gospodarski časopisi, se urščamo prav v vrh, po vseh možnih finančnih kazalcih, tako nabavnih kot splošnih za celo podjetje.

LP !

Mitja

Nihče nič ne zameri, ampak dejstvo je, da je za uspešno kupovanje na Kitajskem potrebno imeti precej znanja, izkušenj in sreče. Vam je očitno nekaj od tega manjkalo.

Najverjetneje sreča, ker obstaja slovensko podjetje (v katerem sem jaz pred nekaj časa delal), kjer moji sodelavci niso bili kaj posebej pametni in izkušeni, pa so privlekli iz Kitajske podobne zadeve kot vaše, ki tesnijo.

No, in tudi tile Zongshenovi motorčki čisto vredu brenčijo po cestah. Obstaja pa recimo nek Yiying, ki je v resnici Benzhou in kjer mi je serviser potožil, da po 600 km ne more več pravilno nastaviti zračnosti ventilov.

Kot že rečeno, nekaj pameti in nekaj sreče. In upoštevanje dejstva, da tudi na Kitajskem stvari ne morejo biti neskončno poceni, če je zahtevan nek nivo kvalitete.

Aja, še to: mi lahko 100% trdimo, da je dobiček, ki ga imamo čist raznoraznih izkoriščevalskih in nehumanih izkoriščanj in da naši izdelki ne ogoržajo nikogar. Me pa skrbijo posamezniki, ki so pripravljeni iti preko ".... vseh meja" samo, da bi zaslužili, tudi z prodajanjem robe sumljive kakovosti.

LP !

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pride čas, ko postane učenec boljši od mojstra!

Japonci so se učil delat motorje od Angležev. Bolje rečeno od evropejcev.

Kopirali so Nortona, Triumfa celo BMW-ja....

In kje smo danes?

Seveda eksotiko delajo Italjani :OK: . Kar ni čista konfekcija je pa drago.

ŽIVI BILI PA VIDELI! Upam da učakam 80!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kitajci bodo v 10 letih sami sebe "zagiftal".

Skoraj vsa najbolj umazana kemijska industrija se je že zdavnaj preselila na kitajsko. Prizvajajo več kot 80% svetovnega deleža aktivnih substanc za pesticide, fungicide, herbicide, da o ostalih "fine chemicals" niti ne govorim.

Glede na njihov znan občutek za skrb za okolje, se te zadeve prosto zlivajo kamor jim pač paše. (če rabijo prazno posodo, pač zlijejo kakšno tono robe iz neustrezne serije za fabriko in gremo dalje) Na žalost velikokrat najebajo še Rusi ki fašejo vso svinjarijo mandžurskih rek...

LP

Da ne bo čist OFF TOPIC, kitajski motorji so super! Sem vozu enga minimoto kitajca (mislim, da je bil DUCATI) :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!