Virko Objavljeno Maj 6, 2002 Opozori Objavljeno Maj 6, 2002 Na svoj motocikel sem dal drug izpušni lonec (zaradi boljšega zvoka), sedaj me pa zanima, ali je tesnilo tam ko se lonec stika s krivinami (tam ko je nasajen), nujno ali ne ???? A je kaj narobe ce je kar brez ?? Drugace pa itaq, baje mora bit neko tesnilo iz takega materiala, da se ne sežge ... Kdo ve kakšna je cena tega tesnila in kje dobiti ?
Leteči Objavljeno Maj 6, 2002 Opozori Objavljeno Maj 6, 2002 Jest sem tud dal gor nov izpušni lonec (copyright by Elbarto) Tam kjer se srečajo krivine in lonec sem naredil tesnilo iz Klengerita ki se je včasih uporabljal za tesnila pri motorjih (zdaj ga ne izdelujejo več ker je zadeva strupena-kokr azbest) Ker brez tesnila tesnenje ni bilo dobro in je sekalo nazaj. Najlažje ga dobiš pri kakšnemu staremu mojstru, saj se ga je včasih dalo kupiti v polah. LP Leteči
elbarto Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 Me veseli da si uporabil mojo idejo... Kak ti spila??? Glede dihtunge pa obvezno daj gor, ce ne drugega ti bodo saje po nogi letele.(mogoce)
strom Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 če nimaš preveč lufta vmes, ni treba... sicer se pa dobi swašta za to... če te bo še kej mučilo pa vprašaj, pa bom vprašal kolega kaj je dal gor... sam mislim da se ni kej dost zezu... res je pa da ma odprte rore... :) LP
Ice Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 tesnilo daj gor,lahko tudi tekoce tesnilo za glave,karter itd. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
strom Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 quote: tesnilo daj gor,lahko tudi tekoce tesnilo za glave,karter itd. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Na-a... ne dela dobro. Ne oprime se dobro izpuha, pa ga ven iztisne počasi. Stestirano. Pejt v astro (al kaj je že una štacuna ko greš proti Bežigradu iz centra pa iz dunajske zaviješ levo proti ... kwaježe... ena ulca pred einspielerjevo), pa zaviješ še enkrat levo (je tabla) dol v lukno) Tam maš teh tesnil (tudi za mašino...) polno.. pa vzameš najtanjšega (lahko armiranega, ni pa nujno) en košček (take rjave plahte so, mislim da 1x1m), kolikor ga pač rabiš, oviješ okoli, odrežeš na mero pa zategneš. Ampak bo dost težko na mero odrezat, pa ne vem kako se obnese na okrogli površini. Lahko probaš še s teflon trakom, vendar ne vem kako se obnese pri višjih temperaturah. Dobiš v metalki, astri,.... ponavadi pri vodoinštalacijskih zadevah. Je pa fajn zadeva drgač za šraufe zadihtat (če je kakšno olje pa more dihtat). Sicer je pa posebna papirjasta zadeva za te zadeve, samo kako točno se ji reče pa ne vem na pamet. Lahko se pozanimam. LP
Virko Objavljeno Maj 7, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 Ja, odlocil sem se, da bom tesnilo kar dal gor. Po mojem bo najboljs da narocim pri Yamahi kar original tesnilo, pa bo zadeva resena, ker mi ni, da bi sam kaj prakticiral... hehe
Virko Objavljeno Maj 7, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 Še nekaj... gledal sem kako je sestavljen izpuh (po delih), pa me zanima, ce si lahko kdo pogleda sestavo na spodnjem linku in mi pove katero naj bi tam bilo tesnilo, če sploh je. http://www.yzfr6.net/images/microfiche/TN_...appement_r6.jpg P.S. Če še kdo rabi sestavo vsakega dela posebaj od Yamahe R-6 1999 letnik, jih ima na http://www.yzfr6.net/images/microfiche/
transalp Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 quote: ... ce si lahko kdo pogleda sestavo na spodnjem linku in mi pove katero naj bi tam bilo tesnilo, če sploh je. Tesnilo naj bi bilo pod št. 8 ("gasket, muffler"). Kolikor vem, ima tudi Honda Transalp nekaj podobnega med krivino in loncem. Vsakokrat, ko ta spoj razdreš, rabiš novo tesnilo, ker je staro karbonsko tesnilo preveč "zapečeno". Nekateri neoriginalni lonci za Transalp, ki grejo na originalno krivino, pa tega tesnila ne zahtevajo (npr. Sebring). ------------------------------------------------------- I started out with nothing, and I still have most of it left.
Ice Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 quote: Na-a... ne dela dobro. Ne oprime se dobro izpuha, pa ga ven iztisne počasi. Stestirano. hja strom,na FJ-tki je bilo v redu,nic problemov. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Leteči Objavljeno Maj 7, 2002 Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 quote: Me veseli da si uporabil mojo idejo... Kak ti spila??? Glede dihtunge pa obvezno daj gor, ce ne drugega ti bodo saje po nogi letele.(mogoce) Špila super, ima glas kot kak Ducati, res pa je da pod nizkimi obrati bi lahko lepše ropotal. Ah kurc bom v visokih vozu! Vsekakor je bil tvoj načrt dober! LP Leteči
Virko Objavljeno Maj 7, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 7, 2002 OK, hvala za pomoc... Bom narocil to tesnilo, pa da vidimo ce bo potem tudi kaj boljse laufal....
Hanzi Objavljeno Maj 9, 2002 Opozori Objavljeno Maj 9, 2002 quote: Še nekaj... gledal sem kako je sestavljen izpuh (po delih), pa me zanima, ce si lahko kdo pogleda sestavo na spodnjem linku in mi pove katero naj bi tam bilo tesnilo, če sploh je. http://www.yzfr6.net/images/microfiche/TN_...appement_r6.jpg P.S. Če še kdo rabi sestavo vsakega dela posebaj od Yamahe R-6 1999 letnik, jih ima na http://www.yzfr6.net/images/microfiche/ Upsss zanimivi linki. Kako bi prišel do kakšnik podobnih linkov oz naslovov računalniški eksperti. Npr.virago 250, fzr 1000 fazer 600. Sonce naj sveti vsak dan
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se