Skoči na vsebino

Segrevanje motorja


snoopy

Priporočene objave

Nism najdu nč podobnga(ne me linčat če obstaja :rolleyes: ).

pa me zanima pa koliko vas dejansko motor pred furo ogreje,in

koliko časa...sj vse piše u naslovu... :D povjte!

Varne kilometre :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ga na delovno temperaturo al pa še mal čez. In to vedno!! Za relacije pod 10km grem rajš z avtom-mn se mi ga zdi škoda :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snoopy vsekakor je zlo pomembno da je motor vsaj delno ogret, najbolje je da ga zalaufaš pa ga pustiš vsaj nekaj minut v prostem teku brez dodajanja plina, kajti olje odteče iz vseh mazalnih kanalov nazaj v karter motorja in od tam ga oljna črpalka spet požene nazaj po sistemu zato ob zagonu hladnega agregata mazanje nikoli ni dobro iz tega razloga mu ne navijaj gasa ob zagonu. Pa tudi materijali se ob termičnih spremembah krčijo in raztezajo zato je na začetku obraba valjev obročkov ležajev... mnogo večja. Optimalno bi bilo da pustiš motor v prostem teku 15 min da se ogreje na delovno temperaturo in se nato pelješ vendar v praksi se to ne izvaja zato se po nekaj minutah z očutkom na desni ročici komot odpelješ nekaj kilometrov takrat pa se ti tudi gume vsaj malo ogrejejo. Delovno temperaturo svojega žrebca pa maš napisano v navodilih,drugače pa se giblje okoli 75/95 stopinj,odvisno od vremena, na pistah tudi mnogo več.

Moje mnenje pač. :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno se vsedem nanj stisnem sklopko, potegnem čok obrnem ključ in stisnem gumb zaganjača. Ponavadi vžge, pustim ga laufati 1 min., ga postavim na štender in se oblečem, tačas se mašinka segreje. Potem speljem in se par km peljem zmerno, brez sunkovitih gibov ročice za plin in vrtenja čez 3000 rpm, ko ga slišim in čutim da je ogret pa malo bolj živahno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst ga zmer prvo zakurblam, pol se pa lepo počas oblečem kar traja par minut, umes se že mal ogreje, pol pa še ene 2km počas in že se lepo ogreje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst ga zmer prvo zakurblam, pol se pa lepo počas oblečem kar traja par minut, umes se že mal ogreje, pol pa še ene 2km počas in že se lepo ogreje

Sm jest tut nekej časa segreval svoj moped pred vožnjo, pa sva s serviserjem enkrat padla v debato okol tega; zaključek: se usedeš na motor, zalaufaš, sklopka, prestava in ODPELJEŠ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ehhe seveda serviser... če bi vsi super delali z motorji pa skrbeli ful za njih, mehaniki nebi meli dela:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm jest tut nekej časa segreval svoj moped pred vožnjo, pa sva s serviserjem enkrat padla v debato okol tega; zaključek: se usedeš na motor, zalaufaš, sklopka, prestava in ODPELJEŠ.

In iz kakšnega razloga to delaš?Kaj ti je serviser reku??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleti ga bol malo ogrevam :) samo ene 2-3 min in že se peljem seveda na začetku bolj počasi!

Pozimi oz. ob bolj mrzlem vremenu pa ga pustim laufat kakih 15-20 min preden odrinem :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred vsako vožnjo pustim malo laufat :yes: in tudi potem nikoli takoj v obrate, ampak postopoma.

Ko segrevate motor, ni zaželjeno, da bi bili zelo nizki obrati, da bi se motor zaganjal .)

tam cca. 1000 obr/min, mogoče kaj + oz. - !!

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne motor res ni za segrevat, je pa zanj bolje da se ga ne priganja preden ni segret in če ga želiš takoj "žgat" ga moraš preden se odpelješ segret :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ni za segrevat, je za pelat. Za normalno pelat...

da se počasi segrejejo: motor, gume, roke, noge, ...

Vsako "ogrevanje" na mestu je tudi odvečno onesnaževanje okolja.

:yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od srca ropotala. Twina je baje priporočljivo malo bolj dolgo pustit laufat. :closedeyes: :fredy:

Popravljeno . Popravil pirrulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

užgem in odpeljem seveda počasi z nizkimi obrati koliko vas pa greje avtomobil pred vožnjo?

Da se z avtom pelješ se ti ni treba pol ure oblačit :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem koliko je zdravo za mašino, da mrzel motor nagnjen v eno stran (na tački) laufa pod minimumom? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

užgem in odpeljem seveda počasi z nizkimi obrati koliko vas pa greje avtomobil pred vožnjo?

Jst tut na to pomislim, ko je kdo pameten z ogrevanjem.

Vazn je sam da dokler se ne segreje, ga ne navijas cez 5.000 obratov. Ko ma 80 stopinj, pa gasa.

Ni cudn da enim tok pije motor, ce ga pa 20 min na stangasu drzijo, pol se grejo pa za 10 min pelat :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne motor res ni za segrevat, je pa zanj bolje da se ga ne priganja preden ni segret in če ga želiš takoj "žgat" ga moraš preden se odpelješ segret :alien1:

:yes:

Motor ni za segrevat, je za pelat. Za normalno pelat...

da se počasi segrejejo: motor, gume, roke, noge, ...

Vsako "ogrevanje" na mestu je tudi odvečno onesnaževanje okolja.

:yes:

:yes:

užgem in odpeljem seveda počasi z nizkimi obrati koliko vas pa greje avtomobil pred vožnjo?

:yes:

Ne vem koliko je zdravo za mašino, da mrzel motor nagnjen v eno stran (na tački) laufa pod minimumom? :hmm:

ne najbolj. :grrr

oblecen in oceladnjen sedem na bandita, vzgem masino in se odpeljem. prvih 7-10 km lepo easy potem pa prosto po pocutju. hebat ga, skrt sem. O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi ga vzgem ,nataknem jakno,celado,rokovice. Ko peljem motor ga najprej vozim par km tja do 3000 obratov. Ko se stavec za temp dvigne nad cold potem zacnem tempo pocasi stopnjevat tja do 5000 obratov. Ko se motor dokoncno ogreje na pravo tem pol pa gasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snoopy vsekakor je zlo pomembno da je motor vsaj delno ogret, najbolje je da ga zalaufaš pa ga pustiš vsaj nekaj minut v prostem teku brez dodajanja plina,

škoda motorja in bencina za takšno ravnanje. V prostem teku se olje prepočasi ogreva in tudi tlak olja ni dovolj velik.

Sm jest tut nekej časa segreval svoj moped pred vožnjo, pa sva s serviserjem enkrat padla v debato okol tega; zaključek: se usedeš na motor, zalaufaš, sklopka, prestava in ODPELJEŠ.

seveda prvih par km z zmernimi obrati ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor mi je znano iz it. avtomobilov ki sem jih imel ( merilec temperature olja ), vem da tudi ko je voda segreta na 80 st., je olje še vedno pod delovno temperaturo. Jaz ga laufam na mestu, vsi škrtuhi in zeleni Slovenije me naj kar obirajo; sicer pa eno vprašanje za vse, ki ne segrevate motorjev na mestu ampak med vožnjo "cincate" : kaj pa če imaš 100 m od hiše avtocesto in se napotiš na njo? a po njej voziš 82 km/h, da ga počasi segrevaš alkva? Zadaj ti pa šleper z 100 km/h prileti in te pobere?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mladenič,

težava je v tem, da ogrevanje pri prostem teku škodi motorju mnogo bolj kot zmerna vožnjane neogretega motorja.

AC ... 6 prestava ... 4000rpm .... 120km/h ... kje problem ?

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!