snoopy Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Nism najdu nč podobnga(ne me linčat če obstaja :rolleyes: ). pa me zanima pa koliko vas dejansko motor pred furo ogreje,in koliko časa...sj vse piše u naslovu... :D povjte! Varne kilometre :kva2:
Lowrenc Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Jst ga na delovno temperaturo al pa še mal čez. In to vedno!! Za relacije pod 10km grem rajš z avtom-mn se mi ga zdi škoda :grim
Erik Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Jaz se prvih par kilometrov peljem pod nizkimi obrati da doseže delovano temperaturo potem pa stopnjujem tempo :yes:
Zx_R Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Snoopy vsekakor je zlo pomembno da je motor vsaj delno ogret, najbolje je da ga zalaufaš pa ga pustiš vsaj nekaj minut v prostem teku brez dodajanja plina, kajti olje odteče iz vseh mazalnih kanalov nazaj v karter motorja in od tam ga oljna črpalka spet požene nazaj po sistemu zato ob zagonu hladnega agregata mazanje nikoli ni dobro iz tega razloga mu ne navijaj gasa ob zagonu. Pa tudi materijali se ob termičnih spremembah krčijo in raztezajo zato je na začetku obraba valjev obročkov ležajev... mnogo večja. Optimalno bi bilo da pustiš motor v prostem teku 15 min da se ogreje na delovno temperaturo in se nato pelješ vendar v praksi se to ne izvaja zato se po nekaj minutah z očutkom na desni ročici komot odpelješ nekaj kilometrov takrat pa se ti tudi gume vsaj malo ogrejejo. Delovno temperaturo svojega žrebca pa maš napisano v navodilih,drugače pa se giblje okoli 75/95 stopinj,odvisno od vremena, na pistah tudi mnogo več. Moje mnenje pač. :OK: :OK:
hajoktejn Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Vedno se vsedem nanj stisnem sklopko, potegnem čok obrnem ključ in stisnem gumb zaganjača. Ponavadi vžge, pustim ga laufati 1 min., ga postavim na štender in se oblečem, tačas se mašinka segreje. Potem speljem in se par km peljem zmerno, brez sunkovitih gibov ročice za plin in vrtenja čez 3000 rpm, ko ga slišim in čutim da je ogret pa malo bolj živahno.
P182 Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 jst ga zmer prvo zakurblam, pol se pa lepo počas oblečem kar traja par minut, umes se že mal ogreje, pol pa še ene 2km počas in že se lepo ogreje
Brdaus Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 jst ga zmer prvo zakurblam, pol se pa lepo počas oblečem kar traja par minut, umes se že mal ogreje, pol pa še ene 2km počas in že se lepo ogreje Sm jest tut nekej časa segreval svoj moped pred vožnjo, pa sva s serviserjem enkrat padla v debato okol tega; zaključek: se usedeš na motor, zalaufaš, sklopka, prestava in ODPELJEŠ.
tlazar4 Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 ehhe seveda serviser... če bi vsi super delali z motorji pa skrbeli ful za njih, mehaniki nebi meli dela:D
snoopy Objavljeno Januar 12, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Sm jest tut nekej časa segreval svoj moped pred vožnjo, pa sva s serviserjem enkrat padla v debato okol tega; zaključek: se usedeš na motor, zalaufaš, sklopka, prestava in ODPELJEŠ. In iz kakšnega razloga to delaš?Kaj ti je serviser reku??
Driverman Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Poleti ga bol malo ogrevam :) samo ene 2-3 min in že se peljem seveda na začetku bolj počasi! Pozimi oz. ob bolj mrzlem vremenu pa ga pustim laufat kakih 15-20 min preden odrinem :D
Vojč Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 (popravljeno) pred vsako vožnjo pustim malo laufat :yes: in tudi potem nikoli takoj v obrate, ampak postopoma. Ko segrevate motor, ni zaželjeno, da bi bili zelo nizki obrati, da bi se motor zaganjal .) tam cca. 1000 obr/min, mogoče kaj + oz. - !! Popravljeno Januar 12, 2006. Popravil Ventil
simonsi Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Se napol oblečem, ga prižgem, se še do konca oblečem, 10km do 1/3 obratov, pol pa gas.
SiR Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Motor ni za segrevat, je za pelat. Za normalno pelat...
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 ne motor res ni za segrevat, je pa zanj bolje da se ga ne priganja preden ni segret in če ga želiš takoj "žgat" ga moraš preden se odpelješ segret :alien1:
STAR Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Motor ni za segrevat, je za pelat. Za normalno pelat... da se počasi segrejejo: motor, gume, roke, noge, ... Vsako "ogrevanje" na mestu je tudi odvečno onesnaževanje okolja. :yes:
bna Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 užgem in odpeljem seveda počasi z nizkimi obrati koliko vas pa greje avtomobil pred vožnjo?
pirrulz Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 (popravljeno) Odvisno od srca ropotala. Twina je baje priporočljivo malo bolj dolgo pustit laufat. :closedeyes: :fredy: Popravljeno Januar 13, 2006. Popravil pirrulz
simonsi Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 užgem in odpeljem seveda počasi z nizkimi obrati koliko vas pa greje avtomobil pred vožnjo? Da se z avtom pelješ se ti ni treba pol ure oblačit :D
kp-kp Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Ne vem koliko je zdravo za mašino, da mrzel motor nagnjen v eno stran (na tački) laufa pod minimumom? :hmm:
Brihta Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 užgem in odpeljem seveda počasi z nizkimi obrati koliko vas pa greje avtomobil pred vožnjo? Jst tut na to pomislim, ko je kdo pameten z ogrevanjem. Vazn je sam da dokler se ne segreje, ga ne navijas cez 5.000 obratov. Ko ma 80 stopinj, pa gasa. Ni cudn da enim tok pije motor, ce ga pa 20 min na stangasu drzijo, pol se grejo pa za 10 min pelat :slap:
Ice Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 ne motor res ni za segrevat, je pa zanj bolje da se ga ne priganja preden ni segret in če ga želiš takoj "žgat" ga moraš preden se odpelješ segret :alien1: :yes: Motor ni za segrevat, je za pelat. Za normalno pelat... da se počasi segrejejo: motor, gume, roke, noge, ... Vsako "ogrevanje" na mestu je tudi odvečno onesnaževanje okolja. :yes: :yes: užgem in odpeljem seveda počasi z nizkimi obrati koliko vas pa greje avtomobil pred vožnjo? :yes: Ne vem koliko je zdravo za mašino, da mrzel motor nagnjen v eno stran (na tački) laufa pod minimumom? :hmm: ne najbolj. :grrr oblecen in oceladnjen sedem na bandita, vzgem masino in se odpeljem. prvih 7-10 km lepo easy potem pa prosto po pocutju. hebat ga, skrt sem. O:-)
ICE_MAN Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Ponavadi ga vzgem ,nataknem jakno,celado,rokovice. Ko peljem motor ga najprej vozim par km tja do 3000 obratov. Ko se stavec za temp dvigne nad cold potem zacnem tempo pocasi stopnjevat tja do 5000 obratov. Ko se motor dokoncno ogreje na pravo tem pol pa gasa.
hotschko Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Snoopy vsekakor je zlo pomembno da je motor vsaj delno ogret, najbolje je da ga zalaufaš pa ga pustiš vsaj nekaj minut v prostem teku brez dodajanja plina, škoda motorja in bencina za takšno ravnanje. V prostem teku se olje prepočasi ogreva in tudi tlak olja ni dovolj velik. Sm jest tut nekej časa segreval svoj moped pred vožnjo, pa sva s serviserjem enkrat padla v debato okol tega; zaključek: se usedeš na motor, zalaufaš, sklopka, prestava in ODPELJEŠ. seveda prvih par km z zmernimi obrati ...
hajoktejn Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Kolikor mi je znano iz it. avtomobilov ki sem jih imel ( merilec temperature olja ), vem da tudi ko je voda segreta na 80 st., je olje še vedno pod delovno temperaturo. Jaz ga laufam na mestu, vsi škrtuhi in zeleni Slovenije me naj kar obirajo; sicer pa eno vprašanje za vse, ki ne segrevate motorjev na mestu ampak med vožnjo "cincate" : kaj pa če imaš 100 m od hiše avtocesto in se napotiš na njo? a po njej voziš 82 km/h, da ga počasi segrevaš alkva? Zadaj ti pa šleper z 100 km/h prileti in te pobere?!
hotschko Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 (popravljeno) Mladenič, težava je v tem, da ogrevanje pri prostem teku škodi motorju mnogo bolj kot zmerna vožnjane neogretega motorja. AC ... 6 prestava ... 4000rpm .... 120km/h ... kje problem ? Popravljeno Januar 13, 2006. Popravil hotschko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se