hajoktejn Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 4000 rpm ni mal velik za motor iz garaže? Poleti možno, da ni; kaj pa 125, 250 ccm ?
Stric Burek Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 pred vsako vožnjo pustim malo laufat :yes: in tudi potem nikoli takoj v obrate, ampak postopoma. Ko segrevate motor, ni zaželjeno, da bi bili zelo nizki obrati, da bi se motor zaganjal .) tam cca. 1000 obr/min, mogoče kaj + oz. - !! In če maš minimum na 1500rpm? :D Vžgeš, mal na mestu segrevaš, ko je pripravljen pelješ počasi nekaj km pol pa postopoma, no big dijl :D
SiR Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 4000 rpm ni mal velik za motor iz garaže? Poleti možno, da ni; kaj pa 125, 250 ccm ? Odvisno od motorja, starosti mašine, stanja mašine, kakovosti olja notri (nekatera olja se segrevajo počasneje), od temperature ozračja, odprtosti izpuha, kakovosti goriva, svinjarije v komorah in drugod, opcije keramične prevleke v valjih, itd... Pa še od voznika samega (kolk je picajzl in kolk se mu da ukvarjat z nepomembnimi malenkostmi), od same zasnove motorja (twin, 4-v-vrsto, v4, singlca, V-singlca :devil: , 6- ali 7-valjnik,...)... Skratka - možnosti nabijanja in pregovarjanja "ti delaš prav jaz pa narobe" itd. v tej temi so neomejene... Vsak po svoje.
Brihta Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 (popravljeno) Odvisno od motorja, starosti mašine, stanja mašine, kakovosti olja notri (nekatera olja se segrevajo počasneje), od temperature ozračja, odprtosti izpuha, kakovosti goriva, svinjarije v komorah in drugod, opcije keramične prevleke v valjih, itd... Pa še od voznika samega (kolk je picajzl in kolk se mu da ukvarjat z nepomembnimi malenkostmi), od same zasnove motorja (twin, 4-v-vrsto, v4, singlca, V-singlca :devil: , 6- ali 7-valjnik,...)... Skratka - možnosti nabijanja in pregovarjanja "ti delaš prav jaz pa narobe" itd. v tej temi so neomejene... Vsak po svoje. Jst ga zapeljem vun z garaže, pa se odpelem z 5.000 obrati, pa se mi zdi da zmerno vozim. A je to preveč al kaj :? Pa prej ponavadi laufa kako minutko. Popravljeno Januar 13, 2006. Popravil Brihta
a Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Glede na to da ima motor ali avto v prostem teku drugačne parametre kot med vožnjo ga predolgo ni pametno pustit laufat na mestu. Motor v fazi prostega teka dobiva več bencina kot pri vožnji in zato poenostavljeno povedano, ta bogata mešanica bencina in zraka izpira olje potrebno za mazanje glave motorja. Vem da pri starejših avtomobilih in motorjih je to lahko velik problem in laufanje mašine na mestu ni primerno. In ne zaradi zelenih ali onesnaževanja......
hotschko Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Jst ga zapeljem vun z garaže, pa se odpelem z 5.000 obrati, pa se mi zdi da zmerno vozim. A je to preveč al kaj :? Pa prej ponavadi laufa kako minutko. spusti uno minutko in direkt odpelji ... le prvih par sto metrov na 4500. ;)
agodno Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Jes mam pa en problem! Mam rs-ko(predelana na 70) pa je termostat vn uzet oz. če je sploh not...uglavnm motor se mi sploh ne segreje do delovne oz. do polovice in je vedno malo na modro! Mislil sem sedaj naštimati notri termostat samo da se ne bo potem pregreval.. Upam de ni preveč off topic, če ša je pa sory za smeti lp
Pravokotar Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Prvih par kilometrov vozim na cca 3000 rpm. Pol se pa mal umirim... B)
Nagaya Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 5000 rpm do prvega provokatorja, nato 10.000 in dalje :) mimo policijske postaje nujno vsaj 7.000 :closedeyes:
motoristek Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 :yes: :yes: :yes: ne najbolj. :grrr oblecen in oceladnjen sedem na bandita, vzgem masino in se odpeljem. prvih 7-10 km lepo easy potem pa prosto po pocutju. hebat ga, skrt sem. O:-) Ne, pameten :OK: v tistem času se segrejejo gume in tvoja duša... :worship:
Driverman Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 5000 rpm do prvega provokatorja, nato 10.000 in dalje :) mimo policijske postaje nujno vsaj 7.000 :closedeyes: To tut mene mot ko te gdo provucera in kar ne moreš popustit! :) Se bo treba odvadt drugač ne bo dobro! :OK:
SiR Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 To tut mene mot ko te gdo provucera in kar ne moreš popustit! :) Se bo treba odvadt drugač ne bo dobro! :OK: Sploh, če te skrbijo stroški - če se kam zapičiš s tvojim pomanjkljivim izpitom ne bo glih dobro. Daj blokado notr, pa bo. Aja, potem te bodo vsi zadaj pustili :photo:
Driverman Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Sploh, če te skrbijo stroški - če se kam zapičiš s tvojim pomanjkljivim izpitom ne bo glih dobro. Daj blokado notr, pa bo. Aja, potem te bodo vsi zadaj pustili :photo: Res je! :D Upam da se ne bom km zapiču! :) Glede blokade pa ne razmišljam in sploh ne vem če obstaja za moj motor :? LP
KyoKon Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 (popravljeno) škoda motorja in bencina za takšno ravnanje. V prostem teku se olje prepočasi ogreva in tudi tlak olja ni dovolj velik. seveda prvih par km z zmernimi obrati ... Mislim, da ni slabo počakat kakšno minutko, da mal k seb pride motor potem pa zmerno naprej da se ogrejejo gume pol je pa že vse ogreto. V prostem teku se res olje počas ogreva, saj ni obremenitve, tlak olja pa je takrat največji. Vsaj pri avtu je tako, tako kaže instrument, je pa v motorju ventil ki to regulura. Popravljeno Januar 13, 2006. Popravil nikasport
Lowrenc Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 (popravljeno) 5000 rpm do prvega provokatorja, nato 10.000 in dalje :) mimo policijske postaje nujno vsaj 7.000 :closedeyes: Ni glih fajn, če prvega provokatorja nabašeš 100m od doma :glare: Mater smo neumni, d se pustimo sprovocirat!! Ko bi se lhk zadržou ampak kaj, ko veš, da maš strupetino pod ritjo in ni slajšega kot največjega Jacka (s tanoumu BMWjem(avtom)-gre za konkreten primer... ) na dolini pustit za sabo!! :devil: :naughty: Popravljeno Januar 14, 2006. Popravil Lowrenc
Gricko Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 nevem no, ampak vsi ki pišete, da se takoj odpeljete in vozite do 5000rpm :? meni se zdi to veliko obratov za mrzlo mašino!!! res da je to manj kot polovica od vseh obratov, ampak je še vedno visoka cifra!!! jaz vzamem motor iz garaže, grem po jahno,čelado, rokavice...., vse zložim na motor, motor zalavfam, se oblečem do konca (cca 1-2 min) in se odpeljem z dokaj nizkimi obrati, tja do 3000 rpm po cca 5 km malo hitreje tja do 6-7000rpm.....šele po kakih 15 - 20 Km ga začnem malo bol turirat! vsi ki pravite, da je na mestu ogrevanje slabo....res je malo nizek tlak olja, ampak od štarta pa kakih 30 Sec dela motor prav čudno in tudi odziv na gasu ni tak kot bi moral biti (sploh v zgodnjih urah, ko je še mraz)!! in moje mnenje je da raje malo na mestu, kot pa takoj na 3000 ali več rpm. .) mislim da je manj slabega 1 min na mestu, kot pa takoj na 5000rpm! pretirano ogrevanje ne mestu pa sigurno ni dobro za mašino!
Desert Soul Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 Odvisno od motorja, starosti mašine, stanja mašine, kakovosti olja notri (nekatera olja se segrevajo počasneje), od temperature ozračja, odprtosti izpuha, kakovosti goriva, svinjarije v komorah in drugod, opcije keramične prevleke v valjih, itd... Pa še od voznika samega (kolk je picajzl in kolk se mu da ukvarjat z nepomembnimi malenkostmi), od same zasnove motorja (twin, 4-v-vrsto, v4, singlca, V-singlca :devil: , 6- ali 7-valjnik,...)... Skratka - možnosti nabijanja in pregovarjanja "ti delaš prav jaz pa narobe" itd. v tej temi so neomejene... Vsak po svoje. Točno tako. Vse tolikokrat navedene številke mi ne povedo nič, dokler ne poveste za kakšen motor gre, na koliko ima prosti tek ter kje se začne rdeče polje. Jaz na svojem ne grem čez 2000 obr./min dokler ni segret. Ups, o avtu sem govoril. Na motorju pa ne čez 4860 obr./min dokler nimam dveh do treh črtic (od koliko?) na termometru, potem pa gaaaaassssaaaa, vse tja v višave do 6500 obr./min.
Lobo Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 A v navodilih za uporabo pa nič ne piše? Vsi samo tak na pamet?
Nagaya Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 A v navodilih za uporabo pa nič ne piše? Vsi samo tak na pamet? v navodilih za za mojega svja 650 je pisalo, da ogrevanje mašine na mestu ni priporočeno
gebre Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 šele po kakih 15 - 20 Km ga začnem malo bol turirat! :eek: , mašina se ogreje že po kakih 5ih kilometrih
SiR Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 Ni glih fajn, če prvega provokatorja nabašeš 100m od doma :glare: Mater smo neumni, d se pustimo sprovocirat!! Ko bi se lhk zadržou ampak kaj, ko veš, da maš strupetino pod ritjo in ni slajšega kot največjega Jacka (s tanoumu BMWjem(avtom)-gre za konkreten primer... ) na dolini pustit za sabo!! :devil: :naughty: Jst tut z bicikla pešcem fakiče kažem...
gnoj Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 Še en fakič vsem ki mislijo da je vožnja pri nizkih obratih za motor zdrava... :whistle:
Sanda7 Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 ponavad tolk cajta segrevam motor da pokadim en čik vržem čelado in rokavice gor pol pa štart bl u izy
Ice Objavljeno Januar 15, 2006 Opozori Objavljeno Januar 15, 2006 nevem no, ampak vsi ki pišete, da se takoj odpeljete in vozite do 5000rpm :? meni se zdi to veliko obratov za mrzlo mašino!!! res da je to manj kot polovica od vseh obratov, ampak je še vedno visoka cifra!!! jaz vzamem motor iz garaže, grem po jahno,čelado, rokavice...., vse zložim na motor, motor zalavfam, se oblečem do konca (cca 1-2 min) in se odpeljem z dokaj nizkimi obrati, tja do 3000 rpm po cca 5 km malo hitreje tja do 6-7000rpm.....šele po kakih 15 - 20 Km ga začnem malo bol turirat! vsi ki pravite, da je na mestu ogrevanje slabo....res je malo nizek tlak olja, ampak od štarta pa kakih 30 Sec dela motor prav čudno in tudi odziv na gasu ni tak kot bi moral biti (sploh v zgodnjih urah, ko je še mraz)!! in moje mnenje je da raje malo na mestu, kot pa takoj na 3000 ali več rpm. .) mislim da je manj slabega 1 min na mestu, kot pa takoj na 5000rpm! pretirano ogrevanje ne mestu pa sigurno ni dobro za mašino! pri mojem B 12 je to vse skupaj enostavno - cez 3.500/min sploh noce prvih par km; brez choke-a tudi ne. in tako pac to je. BTW 3.500/min je v 4. prestavi ~65 km/h, v 5. ~90 km/h. za do AC priti vec kot dovolj (vse70omejitevalimanjpress). BTW kdo se sploh z motorjem prostovoljno vozi po AC? :blink: :devil: 5.000/min v 5. = ~140 km/h. Še en fakič vsem ki mislijo da je vožnja pri nizkih obratih za motor zdrava... :whistle: 1. enako nazaj. 2. definiraj "nizke" obrate. wadda schmuck. :slap: :doze: :photo:
Red Objavljeno Januar 15, 2006 Opozori Objavljeno Januar 15, 2006 Več kot minuto ali dve ga ne puščam na mestu laufat ( če se pri fršlusih ne zatakne) - odsvetovano tudi v navodilih proizvajalca, prvih 10 km cca. si dovoliva srednjega območja vrtljajev , potem po potrebi in postopno tudi zgornjega. Mogoče ni odveč : prikaz temperature, večina jih to ima (recimo 70 stopinj C., grafični prikaz) NI priporočljiv orientir v fazi segrevanja, ker gre za temperaturo hladilne tekočine! V začetkih sem po vzoru ostalih zmotno mislil, da po 70 stopinjah C. na števcu pa lahko na puno žgemo....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se